Sivu 8 / 191 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567891011121858108 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 3802

Aihe: Tupakkalaki uudistuu - lausuntokierros 28.9. asti

  1. #141
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Suomessa kun se protestointi on adressit.com

    Jotain järeempää pitäis tehdä noita "kansanedustajia" kohtaan niin saattaisivat tajuta ajaa muutakin kuin omaa etuaan.

     
     
  2. #142
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    4
    Pitäis kyllä keksiä joku uus termi nuille "kansanedustajille". Kansalta ne ei kysy kyllä missään vaiheessa mitään.. tai no ennen vaaleja tottakai. Sitten neki lupaukset ja jutut unohtuu. Yhtiön kätyrit ehkä ois parempi nimi

     
     
  3. #143
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juha91 Näytä viesti
    Tuli sellanenkin asia mieleen että tuo laki tulisi syömään työpaikkoja, tuskin esim puffi tulisi pitämään kaikkia työntekijöitä jos tämä ehotus tulee menemään läpi.
    Puhutaan uskoakseni muutamasta tusinasta. Tuskin kannattaa oikeana argumenttina käyttää. Enempi se työllistää, jos koittavat ihan oikeasti valvoa tavaraliikennettä. "Tee työtä, jolla on tarkoitus."

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lova Näytä viesti
    Epäilen suuresti että tämän regulaatiopaskan jälkeen höyryttely 'häviäisi'. Koirien kouluttaminen haistamaan nikotiinin tulleilla veisi niin vitun pitkään että ei mitään järkeä.
    Toisaalta eipä siihen lisävalvontaa tai koiria varmaan tarvitse. Eiköhän riitä pelote siitä lääkeainerikkomuksesta vai mistä lie.

     
     
  4. #144
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    hm, VG & PG; Liukastetta, Makuaineet Leivontaan ja Nikotiini... no hynteismyrkkyy tarvii aina

     
     
  5. #145
    Eli ei kannata maksaa höyrytin romppeista/tarvikkeista enää juuri mitään kun joutuu lopettamaan käytön kokonaan kohta, niin on turhia laitteita nurkissa sitte .
    kitupiikki

     
     
  6. #146
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2015
    Viestit
    36
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Complaineri Näytä viesti
    Eli ei kannata maksaa höyrytin romppeista/tarvikkeista enää juuri mitään kun joutuu lopettamaan käytön kokonaan kohta, niin on turhia laitteita nurkissa sitte .
    Itse olen ottanut hieman erilaisen lähestymistyylin ja laskenut että yksi tonttu tarvii laittaa vapolaitteisiin ennen kieltolakia

     
     
  7. #147
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Complaineri Näytä viesti
    Eli ei kannata maksaa höyrytin romppeista/tarvikkeista enää juuri mitään kun joutuu lopettamaan käytön kokonaan kohta, niin on turhia laitteita nurkissa sitte .

    Nythän niitä laitteita vasta kannattaa haalia, niin voi kalliilla myydä kun mitään ei saa mistään ostaa

     
     
  8. #148
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    54
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Nythän niitä laitteita vasta kannattaa haalia, niin voi kalliilla myydä kun mitään ei saa mistään ostaa
    Eikö niitä laitteita saa sitten ostaa mistään enää jos tuo sairas lakiehdotus menee noin läpi..

     
     
  9. #149
    Lainaus Alkuperäinen postaaja timi79 Näytä viesti
    Eikö niitä laitteita saa sitten ostaa mistään enää jos tuo sairas lakiehdotus menee noin läpi..
    No niitä paulsaarin pilipali vehkeitä saa mitä luultavammin kaupoista. Kunnon vehkeitä tilaamalla rikot lakia sitten :/

     
     
  10. #150
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    54
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RemonttimiesSauhuttelija Näytä viesti
    No niitä paulsaarin pilipali vehkeitä saa mitä luultavammin kaupoista. Kunnon vehkeitä tilaamalla rikot lakia sitten :/
    Ei jumalauta. Tästä tulee ihan mieleen se south parkin kaapeli-tv yhtiö, jonka työntekijät hierovat nännejään kun saavat hankaloitettua asiakkaidensa elämää..

     
     
  11. #151

     
     
  12. #152
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RemonttimiesSauhuttelija Näytä viesti
    No niitä paulsaarin pilipali vehkeitä saa mitä luultavammin kaupoista. Kunnon vehkeitä tilaamalla rikot lakia sitten :/
    Kai ne vielä kriminalisoi noiden "laittomien" vehkeiden hallussapidonkin
    Yleisellä paikalla jos viranomaiset näkee cumuluspilviä puhallettavan, niin rautoihin vaan ja kotietsinnässä sit takavarikkoon kaikki laittomat vapokamat ja isot sakot/vankeustuomio ainakin rangaistukseksi :P

     
     
  13. #153
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    54
    Kyllä se Irwin vaan oli viisas mies. http://m.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ

     
     
  14. #154
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wolf Näytä viesti
    Nythän niitä laitteita vasta kannattaa haalia, niin voi kalliilla myydä kun mitään ei saa mistään ostaa
    Nii no noinpäinhän se toimii kans .
    Eli kannattaa varmaan sellaisiin laitteisiin nyt panostaa joissa vaihdettava akku, tai alkaa opetella tekemään ihan ite modeja.. edellyttää tietysti ettei 510 liittimetki muutu laittomiksi.
    kitupiikki

     
     
  15. #155
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    54
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Complaineri Näytä viesti
    Nii no noinpäinhän se toimii kans .
    Eli kannattaa varmaan sellaisiin laitteisiin nyt panostaa joissa vaihdettava akku, tai alkaa opetella tekemään ihan ite modeja .
    Vituttaa vaan kun itse en ole mitään nesteitä sekoitellut vaan mennyt ihan valmiiden kanssa, niin kurjaa on höyrytellä tulevaisuudessa jotai täysin makuaineettomia litkuja..

     
     
  16. #156
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    En minä ainakaan laitevalmistusta ole lopettamassa. Muutetaan vaan tuotteen kuvaus niin ei ole ongelmia.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  17. #157
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    En minä ainakaan laitevalmistusta ole lopettamassa. Muutetaan vaan tuotteen kuvaus niin ei ole ongelmia.

    Reaverin comeback siis. 😃

     
     
  18. #158
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    En minä ainakaan laitevalmistusta ole lopettamassa. Muutetaan vaan tuotteen kuvaus niin ei ole ongelmia.
    Valmisteleppa 510liitimestä-> microusb ja myyntiin varavirtalähteenä.

     
     
  19. #159
    Höyrykonkari Syntse's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    En minä ainakaan laitevalmistusta ole lopettamassa. Muutetaan vaan tuotteen kuvaus niin ei ole ongelmia.
    Mukana kannettava kiuas
    Youtube: Syntsen höyryt

    "Miksi tehdä muuta, kun voi höyryttää?"

     
     
  20. #160
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Minulla on hyvä pää, se on palvellut uskollisesti jo kohta neljänä vuosikymmenenä.
    Joitain asioita se ei tosin oikein ymmärrä, yksi on tämä "suvaitsevaisuus" ja toinen STM:n uusi tupakkalaki-esitys.
    Minulle kun ei ei oikein aukea, että miksi K-18 ikärajalla varustetun tuotteen kanssa pitäisi olla huolissaan tuotteen houkuttelevuudesta lapsille?
    Eikös se 18-vuotias ole jo täysikäinen, elikkäs ei-lapsi vai onko määritelmä muuttunut ja voinko minä tituleerata itseäni oikeaoppisesti nuoreksi aikuiseksi?
    Toisekseen en ymmärrä oikein noita varoituskuvia, itsellä tulee noista keräilyvimma, gotta get em all, vaikka en tupakkaan olekaan enää vuosiin koskenut.
    Että ei se nyt ihan taida Savutonta Suomea palvella, jos minä keräilyvimmassa askin jos toisen ostan.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •