Sivu 7 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121 - 140 / 162

Aihe: IPV D2 75W

  1. #121
    Höyrypää solkku's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Hell-sinki
    Viestit
    617
    iPV D3 ensikatsaus testiversion muodossa The Vapor Chronicles:lta



    Long story short, ei edelleenkään kunnon stepdownia...

     
     
  2. #122
    en kyllä ymmärrä miksei p4u voi tehdä ensinnäkään näihin normi usbtä ton plugin sijaan..??
    noh ei oo toinen kerta eikä kolmaskaan ku tän firman kohdalla tapahtuu tällästä.. olemattomat päivitykset tän D3:n kohdalla kyllä.. ihmettelen jos joku kauppias näitä vielä haluaa ottaa myyntiin.. ku samaan rahaan saa parempaa/laadukkaampaa..
    laite itsessää on hyvä yritys mutta viimeistely kusee tänki yrityksen totaalisesti jälleen kerran! ei näin!

     
     
  3. #123
    Smoked_Vaping
    Vieras
    D3:ssa stepdown ilmeisesti toimii. Kohdasta 10:25 ->

    Viimeksi muokannut Smoked_Vaping; 09.12.15 kello 15:23.

     
     
  4. #124
    Tänään tuli sitten haettua D2 postijumituksen jälkeen.Firmis näyttäisi V 3.4.Saaakohan näissä tuota näyttöä käännettyä,ei ole ainakaan vielä valjennut.Wattien lukitus?..no onhan sentään aika jämyt napit.

     
     
  5. #125
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Mistäs tästä vehkeestä saa katottua ton versionumeron ja pystyikös tässä itse päivittämään firmiksen? Jos, niin miten? Google ei ainakaan pikaisella vilkaisulla valaissut asiaa tippaakaan.

     
     
  6. #126
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Akku paikalleen tulitusnappia painaen. Ei pysty päivittämään.

     
     
  7. #127
    Höyrykonkari csharp's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    140
    Omassa oli pidemmän aikaa tunne että tulittaa mitä sattuu, nyt sitte vasta satuin asiaan perehtymään ja näyttää ohmeiksi 0.8 vaikka kbox, cloupor mini ja joytech näyttää 0.4, eli oma yksilö ainakin tunnistaa ohmit ihan pitkin mäntyä ja tulittaa sen takia mitä sattuu. D2 ja tuosta versiosta ei tietoa.
    Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
    Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
    Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..


    Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.

     
     
  8. #128
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    10
    Epävarma siitä että pitäskö tuo Dee3 ostaa vai dee2. Elikkäs voinko olla varma että tuo kolmonen on vähintään yhtä toimiva kun kakkonen? Kokemuksiakin saa jakaa jos jollakin semmoisia on

     
     
  9. #129
    Höyryttelijä Figg's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    60
    Ite jättäisin molemmat ostamatta ja hommaisin vaikka Evic VTC minin 😌

     
     
  10. #130
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    10
    Mutta konkon olen kuullut huonoa siitä lämmönsäädöstä siinä evicissä ja ottanut sen selkäytimeen :S Semmoistakin ominaisuutta tahtoisin käytellä. Voihan tuo toki olla että kyllä se siinä toimii vaikka muutama muuta sanookin. Näitten kahen kyseisen laitteen (d2 & d3) lämpösäädöistä en taasen pahaa ole kuullut josta varmaan johtuukin se, että olen näihin päätynyt. Opettaa ja oikaista saa kun aloittelia olen

     
     
  11. #131
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Figg Näytä viesti
    Ite jättäisin molemmat ostamatta ja hommaisin vaikka Evic VTC minin 
    Miksi ihmeessä?
    Itse juuri mietin, että minkä pikkumodin ostaisin, vaihtoehtoina oli sigge, evic ja tämä. Noh, päädyin ipv:hen, enkä ole (ainakaan vielä..) katunut tippaakaan!

     
     
  12. #132
    Höyrykonkari obsifi's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    147
    Mulla ainakin toimii nätisti d2. Tc:stä tosin ei paljoa kokemusta. Vain xcube2 ja d2, joista d2 mun mielestä parempi lämmönsäätöhommissa. Olen kyllä tykänny ja näppärän kokoinen.

    Ainoat miinukset tähän mennessä Micro USB puute ja valikko lämmönsäädössä. Ärsyttää kahlata valikon kautta säätään lämpötilaa.

     
     
  13. #133
    Höyryttelijä Figg's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    60
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Niksi Näytä viesti
    Miksi ihmeessä?
    Itse juuri mietin, että minkä pikkumodin ostaisin, vaihtoehtoina oli sigge, evic ja tämä. Noh, päädyin ipv:hen, enkä ole (ainakaan vielä..) katunut tippaakaan!
    Ite tämmösen erehdyin justiin ostamaan ja voin kyllä sanoo, että kauheen montaa hyvää asiaa en tästä löytänyt. Jos nyt lähetään listaamaan, niin:

    1. Näyttö on rehellisesti sanottuna ehkä paskin mitä olen missään modissa nähnyt. Miksi ihmeessä siinä on tommoinen taustavalo?



    2. 510-kierre on vissiin suurimmassa osassa vinossa, kuten on mullakin.
    3. Softa toimii jähmeesti.
    4. Tulituksessa on about 30sek viive.

    Noihan on semmoisia asioita minkä kanssa oppii ajan kanssa elämään, mutta itse en kyllä paskaa rupea käyttämään, jos on parempia tarjolla.

     
     
  14. #134
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    492
    1. No ei mulla ainakaan mitään "taustavaloa" ole.
    2. En tiedä onko vinossa mutta kaikki siihen on istunu nätisti eikä mistään irvistele.
    3. Pääasiassa tulee tehoa säädettyä + ja - napeista eikä lagaa yhtään.
    4. Tulittaaki kyllä melkolailla heti ku vetää liipasimesta.

    Onkohan sulla nyt edes sama laite ku mitään edellämainituista ei ole eikä ole liiemmin muutkaan omistajat noista raportoinu.
    Toimii ku junanhissi!

     
     
  15. #135
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Varmasti löytyy parempia modeja, ei siinä mitään. Mutta ei tääläkään mitään "taustavaloa" ole. Ihan selkeä ja kirkas näyttö. Myös 510 on suorassa. Ei tulituksessa ainakaan itseä häiritsevää viivettä ole. Softa on V3.0

    Edit. D2 kyseessä

     
     
  16. #136
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Muuten kelpo modi D2:nen mutta step downin puuttuminen ärsyttää. Itsellä molemmat (D2 ja VTC-Mini) ja jos nyt pitäis valita ni mini tarttuis ehdottomasti.
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  17. #137
    Höyryttelijä Figg's Avatar

    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    60


    Tossa on vielä kuvaa näytöstä, alemmat kuvat IPV2:sta ja ylemmät IPV D2:sta. Kuvat on pikaisesti otettuja eli hieman sumeita, mutta kyllä niistä idean saa selville. Kovasti kyllä ihmettelen, jos muilla näyttö on tuota ratkaisevasti parempi Muita "ominaisuuksia" on hieman hankala ruveta kuvailemaan, mutta hyvä jos teiltä ei niitä löydy. Iteltä löytyy versio 3.4.

     
     
  18. #138
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Tollanen näyttö mulla (vino)
    Tulittaessa kirkastuu tekstit hieman..

    IMG_20151215_202324.jpg

     
     
  19. #139
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja symbol Näytä viesti
    Muuten kelpo modi D2:nen mutta step downin puuttuminen ärsyttää. Itsellä molemmat (D2 ja VTC-Mini) ja jos nyt pitäis valita ni mini tarttuis ehdottomasti.
    Step downin puuttuminen aiheuttaa ärsytystä tääläkin. Senhän saa toimimaan käyttämällä temp modea, mutta eihän sen nyt helkkari noin kuuluisi olla! Surkea esitys tuon suhteen!

     
     
  20. #140
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Onkos muilla ollut tän kanssa lämpösäädöllä mitään ongelmia?
    Meikäläisellä välillä ohmien lukitseminen meinaa olla kolmannen asteen tuskaa, kun hakee niin perkuleesti tuota oikeaa lukua. Välillä, kun ruuvaa aton irti ja kiinnittää takaisin, niin väittää 0.4 ohmia 0.15ohmin vastuksella, jonkin aikaa saa taas kikkailla, että saa ohmit lukittua tuohon 0.15. Tosiaan, huoneenlämpöisenä noi ohmit lukitsen ennen tulittelua.
    Lisäksi melkeinpä joka 10. tulituksella tulee näyttöön teksti "check bat", ilman mitään syytä. Eli akussa virtaa ja on oikein asetettu ym.

    Ja tiedän, niitä ohmeja ei aina tarvitse lukita uudelleen aton irti ruuvaamisen jälkeen, mutta pisti vain suoraan silmään tälläinen seikka.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •