iPV D3 ensikatsaus testiversion muodossa The Vapor Chronicles:lta
Long story short, ei edelleenkään kunnon stepdownia...
iPV D3 ensikatsaus testiversion muodossa The Vapor Chronicles:lta
Long story short, ei edelleenkään kunnon stepdownia...
en kyllä ymmärrä miksei p4u voi tehdä ensinnäkään näihin normi usbtä ton plugin sijaan..??
noh ei oo toinen kerta eikä kolmaskaan ku tän firman kohdalla tapahtuu tällästä.. olemattomat päivitykset tän D3:n kohdalla kyllä.. ihmettelen jos joku kauppias näitä vielä haluaa ottaa myyntiin..ku samaan rahaan saa parempaa/laadukkaampaa..
laite itsessää on hyvä yritys mutta viimeistely kusee tänki yrityksen totaalisesti jälleen kerran!ei näin!
D3:ssa stepdown ilmeisesti toimii. Kohdasta 10:25 ->
Viimeksi muokannut Smoked_Vaping; 09.12.15 kello 16:23.
Tänään tuli sitten haettua D2 postijumituksen jälkeen.Firmis näyttäisi V 3.4.Saaakohan näissä tuota näyttöä käännettyä,ei ole ainakaan vielä valjennut.Wattien lukitus?..no onhan sentään aika jämyt napit.
Mistäs tästä vehkeestä saa katottua ton versionumeron ja pystyikös tässä itse päivittämään firmiksen? Jos, niin miten? Google ei ainakaan pikaisella vilkaisulla valaissut asiaa tippaakaan.
Akku paikalleen tulitusnappia painaen. Ei pysty päivittämään.
Omassa oli pidemmän aikaa tunne että tulittaa mitä sattuu, nyt sitte vasta satuin asiaan perehtymään ja näyttää ohmeiksi 0.8 vaikka kbox, cloupor mini ja joytech näyttää 0.4, eli oma yksilö ainakin tunnistaa ohmit ihan pitkin mäntyä ja tulittaa sen takia mitä sattuu. D2 ja tuosta versiosta ei tietoa.
Tehoa pukkaa: stout, cuboid, VTC mini, Kbox mini, cloupor mini, cloupor mini+, IPV D2.
Höyryä työntää: Muutama Velocity(mini), mad hatter, derringer, coblin mini, griffin
Varalaitteen varalaitteet: M60, Vamo v5, cthultu 1&2, Lemo 2, pari subtankkia, atlantis 2 ja paljon muita sekalaisia laitteita..
Eipä nykyään paljoa kiinnosta mikä laite kädessä, kunhan puskee höyryä riittämiin.
Epävarma siitä että pitäskö tuo Dee3 ostaa vai dee2. Elikkäs voinko olla varma että tuo kolmonen on vähintään yhtä toimiva kun kakkonen? Kokemuksiakin saa jakaa jos jollakin semmoisia on![]()
Ite jättäisin molemmat ostamatta ja hommaisin vaikka Evic VTC minin 😌
Mutta konkon olen kuullut huonoa siitä lämmönsäädöstä siinä evicissä ja ottanut sen selkäytimeen :S Semmoistakin ominaisuutta tahtoisin käytellä. Voihan tuo toki olla että kyllä se siinä toimii vaikka muutama muuta sanookin. Näitten kahen kyseisen laitteen (d2 & d3) lämpösäädöistä en taasen pahaa ole kuullut josta varmaan johtuukin se, että olen näihin päätynyt. Opettaa ja oikaista saa kun aloittelia olen![]()
Mulla ainakin toimii nätisti d2. Tc:stä tosin ei paljoa kokemusta. Vain xcube2 ja d2, joista d2 mun mielestä parempi lämmönsäätöhommissa. Olen kyllä tykänny ja näppärän kokoinen.
Ainoat miinukset tähän mennessä Micro USB puute ja valikko lämmönsäädössä. Ärsyttää kahlata valikon kautta säätään lämpötilaa.
Ite tämmösen erehdyin justiin ostamaan ja voin kyllä sanoo, että kauheen montaa hyvää asiaa en tästä löytänyt. Jos nyt lähetään listaamaan, niin:
1. Näyttö on rehellisesti sanottuna ehkä paskin mitä olen missään modissa nähnyt. Miksi ihmeessä siinä on tommoinen taustavalo?
2. 510-kierre on vissiin suurimmassa osassa vinossa, kuten on mullakin.
3. Softa toimii jähmeesti.
4. Tulituksessa on about 30sek viive.
Noihan on semmoisia asioita minkä kanssa oppii ajan kanssa elämään, mutta itse en kyllä paskaa rupea käyttämään, jos on parempia tarjolla.
1. No ei mulla ainakaan mitään "taustavaloa" ole.
2. En tiedä onko vinossa mutta kaikki siihen on istunu nätisti eikä mistään irvistele.
3. Pääasiassa tulee tehoa säädettyä + ja - napeista eikä lagaa yhtään.
4. Tulittaaki kyllä melkolailla heti ku vetää liipasimesta.
Onkohan sulla nyt edes sama laite ku mitään edellämainituista ei ole eikä ole liiemmin muutkaan omistajat noista raportoinu.
Toimii ku junanhissi!
Varmasti löytyy parempia modeja, ei siinä mitään. Mutta ei tääläkään mitään "taustavaloa" ole. Ihan selkeä ja kirkas näyttö. Myös 510 on suorassa. Ei tulituksessa ainakaan itseä häiritsevää viivettä ole. Softa on V3.0
Edit. D2 kyseessä
Muuten kelpo modi D2:nen mutta step downin puuttuminen ärsyttää. Itsellä molemmat (D2 ja VTC-Mini) ja jos nyt pitäis valita ni mini tarttuis ehdottomasti.
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Tossa on vielä kuvaa näytöstä, alemmat kuvat IPV2:sta ja ylemmät IPV D2:sta. Kuvat on pikaisesti otettuja eli hieman sumeita, mutta kyllä niistä idean saa selville. Kovasti kyllä ihmettelen, jos muilla näyttö on tuota ratkaisevasti parempiMuita "ominaisuuksia" on hieman hankala ruveta kuvailemaan, mutta hyvä jos teiltä ei niitä löydy. Iteltä löytyy versio 3.4.
Tollanen näyttö mulla (vino)
Tulittaessa kirkastuu tekstit hieman..
IMG_20151215_202324.jpg
Onkos muilla ollut tän kanssa lämpösäädöllä mitään ongelmia?
Meikäläisellä välillä ohmien lukitseminen meinaa olla kolmannen asteen tuskaa, kun hakee niin perkuleesti tuota oikeaa lukua. Välillä, kun ruuvaa aton irti ja kiinnittää takaisin, niin väittää 0.4 ohmia 0.15ohmin vastuksella, jonkin aikaa saa taas kikkailla, että saa ohmit lukittua tuohon 0.15. Tosiaan, huoneenlämpöisenä noi ohmit lukitsen ennen tulittelua.
Lisäksi melkeinpä joka 10. tulituksella tulee näyttöön teksti "check bat", ilman mitään syytä. Eli akussa virtaa ja on oikein asetettu ym.
Ja tiedän, niitä ohmeja ei aina tarvitse lukita uudelleen aton irti ruuvaamisen jälkeen, mutta pisti vain suoraan silmään tälläinen seikka.