toimiiko tässä toi lämmön säätö paremmin kuin Joytechin Vt:ssä ?
toimiiko tässä toi lämmön säätö paremmin kuin Joytechin Vt:ssä ?
Joskus se vaan vituttaa, ja joskus se vituttaa vaan vituttaa enemmän
Vähemmäksi saat kyllä, mutta eihän tuolla lämmönrajotuksellakaan niistä välttämättä kokonaan pääse irti. Tosin huomattavasti miedompia kun ei vanut pala!
Suosittelisin NI200-lankaa, jotain 0.35-0.45mm, sen kanssa oon ite tuolla modilla puljannu ja tykkään.
EDIT:
Senverran vielä tuohon ohmien hyppelemiseen.
Jos sulla näyttää vaikkapa 0.123 ohmit kun lukitset niitä ja se muutaman kerran hyppää vaikka 0.122-0.123 niin se ei vielä ole haitallista, kun puhutaan kuitenkin ohmin tuhannesosasta. Jos ohmit hyppelee vaikkapa tuosta edellämainitusta 0.200:n niin sillon on kontakti huono.,
Nämä lukemat näin niinkun esimerkkinä.
VT vai VT Mini?
Mini on, ja siinä tuo lämpöraja tulee äkimmin vastaan. Eli jos ajan samaa dripperiä samoilla tehoilla ja lämmöillä niin Mini alkaa paukuttaa äkimpään tuota rajoitusta päälle kun D2. Tästä syystä tuo D2 toimii itellä ainoana laitteena kun tahdon pelata lämpörajoituksella.
En oo muita lämmönsäätömodeja vielä päässy kokeilemaan, mutta sanosin että D2 toimii aika moitteetta.
J-V taisi kuitenkin puhua lukitusta eli "kylmästä" vastuksesta, jonka pitäisi pysyä samana (jäähtymisen jälkeen). Toki pientä vaihtelua tulee sen takia, että vastus pyrkii asettumaan aloilleen, mutta yli 0,1 ohmin vaihtelut kuulostaa kontaktihäiriöltä.
Eri asia sitten tuo metallille ominainen resistanssin kasvu lämpötilan funktiona, mihin koko lämpösäätö perustuu.
Juu, "kylmää" vastusta tarkoitin, jäi tuossa mainitsematta.
Viimeksi muokannut hanski85; 11.11.15 kello 21:47.
Tunnempas itseni idiootiksiTähän asti oon aina sammuttanut koko laitoksen kun oon taskuun laittanut enkä ole tiennytkään tosta lukituksesta.
No ei kukaan nyt mitään ohjeita lue, suomalainen mies ainakaan![]()
Se olis sitten näköjään d3:nen tullu markkinoille. Ei tosin oikein sytytä...
http://www.pioneer4you.com/
Siis 5w enemmän samaan koteloon? Mitä muuta uutta? Jotenkin Pioneer4U:n sivut jumittaa pahasti. Eiku jaa, eri piiri.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
5W lisää, useampi värivaihtoehto ja takakansi muutettu samallaaseksi kun vt mini. Ei siis mitään niin raskauttavaa että kannattais kakkonen vaihtaa uudempaan.
E. Lisäksi ilmeisesti toimivampi stepdowni.
Hyvä kampe tää on ollu, sikaa on saanu ihan huolella ja toimii edelleen niinku uus. Kohtuu hyvin jopa kestää toi pinnoite, jokunen naarmu toki tullu mut ei hilseile tms. Melkein vois toisen tilata pahan päivän varalle.
Mullon näitä D2:sia kaks. Oon tykästyny tuohon koko/muoto/paino kombinaatioon.
Ja omasta mielestä piiri toimii varsinkin lämmönsäädöllä moitteetta!