Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 95

Aihe: Nesteiden sekoittelu?

  1. #61
    Höyrypää

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Eurajoki
    Viestit
    740
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nallekarhu Näytä viesti
    Nykypäivän esim. vesivaraajissa on automaattinen "legionellan poisto" = Esim. automatiikalla kerran viikossa / kerran kk, veden lämpö nostetaan yli legionellan arvon ja tapetaan nuo vaarat...
    Mä tiedän. Viittasinkin tällä viestilläni käytettyyn yksikköön.

     
     
  2. #62
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Kanta-Häme
    Viestit
    1
    ALOITTELEVA SAUHUITTELIJA TIEDUSTELEE TYHMIÄ, AUTTAKAA!

    Olen ostanut nyt erilaisia makuja ja viimeisimmässä tilauksessa tuli valmiita 18mg nesteitä.. mutta lisäksi sain tutulta joka oli aloittamassa mutta lopetti alkuun touhun pullon Nikotiinia mutta hän ei tiennyt vahvuutta enkä minäkään siis tiedä, pitäisi sekoittaa ekat koktailit mutta onko mitään konstia selvittää tuon vahvuutta ja onko vg vai pg pohjaista?

     
     
  3. #63
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Vg/pg -suhdetta voi testata nakkaamalla vaikka pakkaseen, vg jäykistyy reippaasti. Jos oletetaan, että tuo on 100 mg niskaa, niin laimeana 1 osa niksaa, 9 osaa nollapohjaa ja testaa miltä tuntuu.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  4. #64
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Whiteoyster Näytä viesti
    ALOITTELEVA SAUHUITTELIJA TIEDUSTELEE TYHMIÄ, AUTTAKAA!

    Olen ostanut nyt erilaisia makuja ja viimeisimmässä tilauksessa tuli valmiita 18mg nesteitä.. mutta lisäksi sain tutulta joka oli aloittamassa mutta lopetti alkuun touhun pullon Nikotiinia mutta hän ei tiennyt vahvuutta enkä minäkään siis tiedä, pitäisi sekoittaa ekat koktailit mutta onko mitään konstia selvittää tuon vahvuutta ja onko vg vai pg pohjaista?
    Aika vaikeaa selvittää nikotiinvahvuus, ellei pullossa lue mitään.. Mistä kaveri oli sen pullon saanut??
    PG on vähän kuin vettä (juoksevuus) VG on paksumpaa eli siitä ne on mahdollista erottaa toisistaan. Tosin se nikotiini voi olla myös sekoitus VG/PG....

     
     
  5. #65
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Kuva pullosta/etiketistä, kyllä joku heittää valistuneita arvauksia vahvuudesta.
    Spoileri!

     
     
  6. #66
    Mistä 100mg nikotiinia? Tuli ostettua 0mg valmisnesteitä mutta kurkkutuntuma heikko ilman nik..

     
     
  7. #67
    Lainaus Alkuperäinen postaaja username Näytä viesti
    Mistä 100mg nikotiinia? Tuli ostettua 0mg valmisnesteitä mutta kurkkutuntuma heikko ilman nik..
    Laillisesti ei enää mistään, max. 20mg/ml vahvinta mitä voit tilata nykyään.
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #68
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja username Näytä viesti
    Mistä 100mg nikotiinia? Tuli ostettua 0mg valmisnesteitä mutta kurkkutuntuma heikko ilman nik..
    Ei mistään laillisesti. 20mg maksimi mitä saa laillisesti tilata...
    Kurkkutuntumaa voinee lisäillä tuolla FlavourArt Flash nestetiiviste 10ml 0mg

     
     
  9. #69
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Eiks oo tiivistettä jolla vois vähentää kurkkutuntumaa..? Mä ja mun hiton herkkä kurkku...

     
     
  10. #70
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Eiks oo tiivistettä jolla vois vähentää kurkkutuntumaa..? Mä ja mun hiton herkkä kurkku...
    Vähennä edelleen niksan määrää ja/tai kokeile vaihtaa valmisnesteen/tiivisteen valmistajaa. Syy voi myös olla sinulle sopimattomassa pohjanesteiden valmistajassa, eli pohjien vaihto eri merkkiin voisi myös auttaa.

    Itselle ainakin joidenkin valmistajien tiivarit ei sovi ollenkaan. Kurkkutuntumaa liikaa ja/tai tuntuu, että happi loppuu just. Muistaakseni jotkut litkujen valmistajat käyttävät esim. yhtenä ainesosana alkoholia, joka käy kurkun ja hengen päälle höyrytellessä pirusti, jos sitä ei ole "haihdutettu" korkki auki kypsyttämällä pois.

    Syitä voi tietysti olla monia muitakin, tämä vain mun heitto asiaan...
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #71
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä luulen että mulla on vaan oikeesti herkkä kurkku jonka tupakka on hajoittanut, taikka sitten syntymävikana. Flavour artin nesteistä olen tykännyt. Niksaa en voi laitttaa niin paljon kuin haluaisin jopa. Nyttenkin ajelen liian vähillä niksoilla niksan himoon nähden Vaan kompensoin sen vaan nestemäärällä... Tosin se määrä on jo peräti melkein 10ml päivässä. No, ehkä se tästä vielä helpottaa ja vähenee se niksan tarvekin... Kaikkeen se ihminen tottuu kuulemma

     
     
  12. #72
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    10ml päivässä on vielä normaali määrä.
    Mulla nikotiinin tarve väheni todella nopeasti ja nyt mennään n.4,5 mg, noin 10ml päivä. Kulutus nousi n.50% smokin V8:n myötä.

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Sama homma ku kynällä. Kulutus nousi 10-15 milliin 6mg niksoilla V8 takia. Lähinnä nyt masentaa se, että tuolla kaapissa lojuu 10 kpl alotusaikoina ostettuja nesteitä 12-18mg niksoilla.

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Kyllä mullakin on joku puteli 12-24 pohjia, lantraamallahan nuo menee. Sitten tietysti tulee enemmän kokkailua, jos ovat jo maustettuja...

     
     
  15. #75
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Sama homma ku kynällä. Kulutus nousi 10-15 milliin 6mg niksoilla V8 takia. Lähinnä nyt masentaa se, että tuolla kaapissa lojuu 10 kpl alotusaikoina ostettuja nesteitä 12-18mg niksoilla.
    Täälläkin on vielä lähes 30 pulloa 12-18mg-vahvuisia lähinnä jenkkiläisiä "premiumnesteitä", joista maksoin ns. hunajaa alkuvuonna höyryttelyä aloittaessani ja alkuperäiseen tuomiopäivään (20.5.16) varautuessani. En vaan raaskinut noita höyryttää silloin kun vahvuudet olivat itselleni sopivat ja nykyisin 6mg:n vahvuus tuntuisi olevan se ehdoton yläraja höyryttelyssä, jonka jälkeen alkaa ahdistus ja päässäkin huiputtaa. Onneksi pelkkään mentholiin perverssisti fiksautunut kaverini on vihdoin osoittanut kiinnostusta näitä kohtaan (asevelihinnalla tietty ), sillä ei noita ihan viemäriinkään raaskisi kaataa... Olen vähän skeptinen VG/PG:llä blandaamisen suhteen, mutta onneksi joitain suosikkinesteitä tuli ostettua eri vahvuuksilla ja näin voin laimentaa tiukkaa fluidumia miedommalla versiolla maun kärsimättä.

     
     
  16. #76
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Täälläkin on vielä lähes 30 pulloa 12-18mg-vahvuisia lähinnä jenkkiläisiä "premiumnesteitä", joista maksoin ns. hunajaa alkuvuonna höyryttelyä aloittaessani ja alkuperäiseen tuomiopäivään (20.5.16) varautuessani. En vaan raaskinut noita höyryttää silloin kun vahvuudet olivat itselleni sopivat ja nykyisin 6mg:n vahvuus tuntuisi olevan se ehdoton yläraja höyryttelyssä, jonka jälkeen alkaa ahdistus ja päässäkin huiputtaa. Onneksi pelkkään mentholiin perverssisti fiksautunut kaverini on vihdoin osoittanut kiinnostusta näitä kohtaan (asevelihinnalla tietty ), sillä ei noita ihan viemäriinkään raaskisi kaataa... Olen vähän skeptinen VG/PG:llä blandaamisen suhteen, mutta onneksi joitain suosikkinesteitä tuli ostettua eri vahvuuksilla ja näin voin laimentaa tiukkaa fluidumia miedommalla versiolla maun kärsimättä.
    Et saa noita menee ees pienempi tehosella kombolla ja mtl tyylillä?

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari speer's Avatar

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    184
    Nyt kysyn tyhmiä - jos lasken valmisnesteen painon mukaan niin tätyykö käyttää grammapohjaista laskuria. Onko tiedossa jotakin hyvää vai vedänkö ihan prosenteina?

    Edit: Tämmöinen löytyi
    http://tools.vaper.ninja/

     
     
  18. #78
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Lainaus Alkuperäinen postaaja speer Näytä viesti
    Nyt kysyn tyhmiä - jos lasken valmisnesteen painon mukaan niin tätyykö käyttää grammapohjaista laskuria. Onko tiedossa jotakin hyvää vai vedänkö ihan prosenteina?

    Edit: Tämmöinen löytyi
    DIY e-Juice Calculator w/weight - Vaper.ninja
    Jos enemmänkin kokkailet niin rekisteröidy tälle sivustolle ja käytä sitä laskuria, e-Liquid Calculator

    Jää reseptitkin helposti muistiin.

     
     
  19. #79
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä luulen että mulla on vaan oikeesti herkkä kurkku jonka tupakka on hajoittanut, taikka sitten syntymävikana. Flavour artin nesteistä olen tykännyt. Niksaa en voi laitttaa niin paljon kuin haluaisin jopa. Nyttenkin ajelen liian vähillä niksoilla niksan himoon nähden Vaan kompensoin sen vaan nestemäärällä... Tosin se määrä on jo peräti melkein 10ml päivässä. No, ehkä se tästä vielä helpottaa ja vähenee se niksan tarvekin... Kaikkeen se ihminen tottuu kuulemma
    kermatiivaria sekaan niin laimenee kurkkutuntuma huomattavasti

     
     
  20. #80
    saako mistään tiivistettä omiin litkuihin? En nyt tarkota vape kauppoja vaan normaaleja kauppoja, saako mistään?
    Ajattelin että jos apteekista hakisi glyserolia ja siihen tiivistettä jostain kaupasta.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •