Sivu 6 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 101 - 120 / 304

Aihe: Neula apteekista

  1. #101
    Höyrykone Tontza's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Porvoo
    Viestit
    1,115

    Vs: Neula apteekista

    Juuh, g22 on pienempi kuin 18g...
    Jotenkin mun mielestä menee vääritte päin nuo merkinnät.
    Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...
    Brake Yourself!
    Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
    Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano

     
     
  2. #102
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    91

    Vs: Neula apteekista

    Eläinlääkäriltä joka tekee suureläinpraktiikkaa, saattaisi saada ostettua kalkkineuloja, jotka paksumpia kuin v.punaiset apteekista saatavat.Jos nyt siis tarvitsee paksumpaa.Itsellä toiminu ainakin ihan hyvin noi v.punaiset neulat.
    Minä olen katkera kusipää, kuka teki musta tällaisen?

     
     
  3. #103
    Höyrykonkari jape_'s Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Jykylä
    Viestit
    112
    Ite koitin käyä ostaan 18G (1.2x38mm) neulaa lähi apteekista ja todettiin vaan et jos sull ei oo reseptii ni et saa sellast. Mut meilt on tälläsii Bodari-pakkauksii tiskill jos haluut jos on 26G (0.45x16mm) Voin sanoo et ees PG ei tuu ton läpi.

     
     
  4. #104
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Pyytää lihansuolausneuloja niin saa 16G, metallisella kannalla.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #105
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    No onpas teillä apteekkarit, kyllä täällä ainakin myyvät neuloja. Kysyvät ensin tosin käyttötarkoitusta.

     
     
  6. #106
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    No onpas teillä apteekkarit, kyllä täällä ainakin myyvät neuloja. Kysyvät ensin tosin käyttötarkoitusta.
    Sama, kinkun suolaamiseen oon ite ostanut. Tai marinointiin.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  7. #107
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Kyllä mie oon aina noita 18G neuloja saanu. Töissä oon tarvinnu milloin minkäkin öljyn/liiman/muun myrkyn kanssa, vaan näyttäis nuo olevan käteviä virtakessuhommissakin. Voihan se olla niinkin jotta sellasissa apteekeissa eivät oo niin tarkkoja missä ei pyöri narkkareita välttämättä edes joka viikko.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  8. #108
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Teneriffa
    Viestit
    13
    Apteekista ja olen käyttötarkoituksen kertonut. Vähän ovat ihmetellen katsoneet.

     
     
  9. #109
    Höyrykonkari koposenpera's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    vantaa
    Viestit
    173
    meillä päin apteekin täti kysyi vain että mihin tarkoitukseen tulee.sanoin että nikotiininesteiden siirtelyyn kun höyryttelen tuota sähkö pötköä.ei kyselty enempää

     
     
  10. #110
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Ostin jokuaika aitten apteekista neuloja ja ruoskuja, tosin vaapunvalmistukseen, mutta kuitenkin.
    "Mitäs meinaat piikittää". Avasin jo suun sanoakseni että vedän rännit niin täyteen rojua että ei mitään järkeä, mutta järki voitti.
    Ei uskonut että neuloja tarvii muuhunkin kuin siihen mihin ne hyvin soveltuvat.
    Tätihän katto nenänvartta pitkin että pirun narkkari. Pari seuraavaa apteekkivierailua aiheutti samana reaktion tätissä, nykyään jo melko neutraali.

    Ja tämä täti on paikallisen konstaapelin vaimoke.

     
     
  11. #111
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Ihmetyttää kyl tommoset apteekkarit mitkä kyselevät käyttötarkoituksia neuloille tai kieltäytyvät myymästä. Ja kaikkihan tietää että neuloja myydään just sen takia että nistit saa välillä rännittää puhtaallakin neulalla. Vai onko noi niiku tarkotettu sit vain nisteille, muut ei niitä ansaitse?

     
     
  12. #112
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Juu, enempi huvittaa kun harmittaa.
    Tämänkin sivukylän ja sen jutut tietäen niin on kotona juteltu että sekin muuten taitaa käyttää aineita!

     
     
  13. #113
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Jokuhan tiesi kertoa että Apteekkariliitto on kieltäny noiden vermeiden myynnin sähkötupakkatarkoitukseen.

    Edit. http://www.e-savuke.com/vb/showthread.php?t=1219
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #114
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Suomen Detroit
    Viestit
    298
    Neulojen ostamisesta pikkukylällä on kyllä saatu hullunmylly käyntiin. Sitä juoruamista saa kuulla niin kauan kun kylällä asut, ainakin omien kokemusten mukaan. Tälläsessä tilanteessa kannattaa vaan heittää lisää vettä kiukaalle, ja mennä juomaa näkyvälle paikalle esimerkiksi siniseksi värjättyä vettä lasol purkista. Tai jotain muuta typerää, tällä tavalla ne huhut on loppunut lyhyeen kun vetää koko homman ihan läskiks.

     
     
  15. #115
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Kinkun/lihan suolaaminen ei ole kielettyä! Pienois mallien liiman levitykseen, epoksin injektointiin, Apteekitkin tekee bisnestä.
    Sitä saa mitä pyytää.

     
     
  16. #116
    Kyllä jotkut katsoo hieman ihmetellen kun apteekista neuloja hakee.

    Ps. Tämä taisi olla jo neljäs täysin turha viestini, kiitos uusien rajoitusten.

     
     
  17. #117
    Mulle ruvettihi vinkumaha 2 ja 5 ml:n ruiskujen ostos. Piti ruveta oikeen jo manaamaha,

    että ristusprkl tästä niitä on ennenki haettu. Tarjos jotaki nistisettiä vaan.

     
     
  18. #118
    Eikö niillä ole apteekeissa tosiaan tylppiä sekoitusneuloja myydä? Voisin ostaa paksuuksia 15-17 G kelojen rullailuun (poranterät ovat rasvassa), mutten kyllä terävinä. Näihin paksuuksiin en ole höyryputiikeissa törmännyt.

    Ihmeen uteliaita nuo apteekin tädit, kun sitäkin pitää kysyä mihin tarvitset täyspuuvillaista sideharsoa. Ja kofeiinistakin annetaan yhden tabletin päiväsuositusta, vaikka ei taida koskea kahvia (josta löytyy koko ajan uusia terveyttä edistäviä tekijöitä muutaman kupin päiväannoksella). Holhousta ja hyysäystä, ja manit tietty bois ylihintaan...

     
     
  19. #119
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    175
    Tilatkaa täältä..ni ei tarvii arpoa ja selitellä.. www.systemlahti.fi

     
     
  20. #120
    kannatan tätä pitäis saada pienois malliin rakentamiseen neula että saadaan liimattu hankaliin paikkoihin tai sitten sähkö sätkän täyttöön

     
     
Sivu 6 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345678910 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •