Sivu 18 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81415161718192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 413

Aihe: eGo-C Twist yleisketju

  1. #341
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    49

    Vs: eGo-C Twist

    Onkos tästä kellään kokemuksia: http://www.esmoke.fi/product/313/ego-vv-passthrough

    Olin tilaamassa Twistin mutta tuo lähtikin tilaukseen. Jännityksellä odotan mitä saapuu.
    Paljonkohan tuo mahtaa antaa tehoa ulos?

     
     
  2. #342
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    eGo-C Twist

    Justiinsa tässä mokomaa käpälissäni pyörittelen. Melkoinen pötkö, mutta ergonomiasta on sanottavaa ja tarvii heittää kiinni ECDhen, että pääsee paremmin tehoista perille.
    Jännä piirre tässä tosin on, lyö näppäinlukon päälle, jos vetelee katkaisuun asti.
    Jos tämä nyt edes jotenkin kestää tehoa, niin ostoon vaan.
    KGO & Twist

     
     
  3. #343
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    49

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Justiinsa tässä mokomaa käpälissäni pyörittelen. Melkoinen pötkö, mutta ergonomiasta on sanottavaa ja tarvii heittää kiinni ECDhen, että pääsee paremmin tehoista perille.
    Jännä piirre tässä tosin on, lyö näppäinlukon päälle, jos vetelee katkaisuun asti.
    Jos tämä nyt edes jotenkin kestää tehoa, niin ostoon vaan.
    Tuo kuulostaa todella typerältä ???

     
     
  4. #344
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: eGo-C Twist

    Laitoinkin jo tonne blogiin, mutta tässä nopea yhteenveto.
    -antaa tasavirtaa, eli ei pulssia
    -maksimit, mitä itse sain ulos oli 10 wattia SR Bogelle ja virtaraja tuossa 2.3 A paikkeilla
    -menee näppäinlukko päälle, kun pitää napin pohjassa cut offiin saakka
    -pohjassa USB-liitin avoin, ei suojakorkkia
    Isohan tämä on, mutta 1200 mAhi, eli se suotakoon.
    Eniten rassaa toi näppäinlukko, liekö laitekohtainen bugi, mutta en mä enää laittaisi rahojani tonniseen Twistiin kun näitäkin saa.
    KGO & Twist

     
     
  5. #345
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Viestit
    49

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Laitoinkin jo tonne blogiin, mutta tässä nopea yhteenveto.
    -antaa tasavirtaa, eli ei pulssia
    -maksimit, mitä itse sain ulos oli 10 wattia SR Bogelle ja virtaraja tuossa 2.3 A paikkeilla
    -menee näppäinlukko päälle, kun pitää napin pohjassa cut offiin saakka
    -pohjassa USB-liitin avoin, ei suojakorkkia
    Isohan tämä on, mutta 1200 mAhi, eli se suotakoon.
    Eniten rassaa toi näppäinlukko, liekö laitekohtainen bugi, mutta en mä enää laittaisi rahojani tonniseen Twistiin kun näitäkin saa.
    Kiitokset! Kuulostaa muuten hyvältä mutta tuo näppäinlukko on kyllä aika paha juttu. Taidan pistää kyselyä kauppaan ja saattaa olla, että perun tilauksen. En ole kyllä hölmömmästä ominaisuudesta kuullut vähään aikaan.

     
     
  6. #346
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270

    Vs: eGo-C Twist

    Mulla nää Twistit on kaikki kestänyt noin puoli vuotta ilman mitään ongelmia. Lumi/Arctic-tankit + Boge LR/Smokin 1.7 ohmiset on mulle ne ainoat oikeat, vaikka taas kerran on kokeilussa yksi Vivi Nova. Vivi ei ole mulla oikein nytkään toiminut, vaan poltti kaikki kolme atomisaattoriaan alle viikossa. Seuraavana hankintaan joko Phoenix Line tai kopio siitä. Sopisivat hienosti noihin teräs-Twisteihin.
    [img][/img]
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  7. #347
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Laitoinkin jo tonne blogiin, mutta tässä nopea yhteenveto.
    -antaa tasavirtaa, eli ei pulssia
    -maksimit, mitä itse sain ulos oli 10 wattia SR Bogelle ja virtaraja tuossa 2.3 A paikkeilla
    -menee näppäinlukko päälle, kun pitää napin pohjassa cut offiin saakka
    -pohjassa USB-liitin avoin, ei suojakorkkia
    Isohan tämä on, mutta 1200 mAhi, eli se suotakoon.
    Eniten rassaa toi näppäinlukko, liekö laitekohtainen bugi, mutta en mä enää laittaisi rahojani tonniseen Twistiin kun näitäkin saa.
    Cut-off on nimenomaan turvaominaisuus, jonka tarkoitus on estää laitetta ja atoa hajoamasta jos laite jää puristuksiin ja kytkin painuu pohjaan. Minusta on täysin loogista, että laite sammuttaa itsensä ja se tarvitsee käynnistää painamalla 5 kertaa kytkintä, että sen saa uudelleen käyttöön.

    Mä en olisi kuvitellut että kukaan vetää yli 10 sek imuja

     
     
  8. #348
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    eGo-C Twist

    No nyt kun asiaa noin ajattelee, niin onhan siinä logiikkansa. Ero aikaisempaan vaan saa herkästi ihmettelemään, mutta eipä tuo sinällään mikään iso asia ole, vaatii vain totuttelunsa.
    Sen verta tosin joudun nillittämään, että toi nykyinen napin sijainti ehkä hitusen epämukava, mutta ei niin altis kolhuille.
    KGO & Twist

     
     
  9. #349
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    33

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja overflow Näytä viesti
    Tuossa on jotain, yleisellä tasolla: Akkujen korjausta - vinkkejä ja kuvia.

    Piuhojen tinailu riippuu siitä mikä on irti. Koko akkuahan ei nyt kuitenkaan tarvitse teurastaa.
    Juotos oli porsinut. Sain sen jotenkin tinailtua ja toimii, toisaiseksi. Jos tuo nyt sen aikaa pelaa että saa vaikka Lambon hankittua.

     
     
  10. #350

    Vs: eGo-C Twist

    Mulla on alkanut noi twistin akut hyytymään parin kuukauden käytön jälkeen.
    Lataus ei enää anna samaa höyrytely aikaa.
    3 twistiä edelleen käytössä ja muuten todella tyytyväinen keksintöön.
    Tänään tipahti postiluukusta VAMO v3.
    Mutta siitä stten eri paikassa.....

     
     
  11. #351

    Vs: eGo-C Twist

    Ego VV passthrough alkaa kanssa näyttää löystymisen merkkejä tuon nappi/liitinosan kohdalta. Ei tätäkään siis kannata pitää liian kireissä taskuissa tai tiputella maahan. Aivan kuten noi Twistit jotka olen saanut hajalle. O0

     
     
  12. #352

    Vs: eGo-C Twist

    Vedänkin hieman takaisin aikaisempaa kirjoitusta.
    Vaihdoin twistiin yläkerran, eli otin testiin MT3:sen, niin
    hyvin kestää akku.
    Vaikka Vamon hommasin, niin täytyy sanoa, että
    Vamo on hirmuisen virrankulutuksen vuoksi jäänyt
    pöytälaatikoon ja 3 twistiä on tehokäytössä.
    Täytyy sanoa, että pelittää loistasti Kanger MT3:sen kanssa,
    vastuksella 1.8.
    Nooh, hieman saisi makua pukata paremmin, mutta eipä
    nuo perinteiset röökitkään mitenkään hivellyt makunystyröitä.

    Twisti rokkaa edelleen, eikä ole mitään tarvetta vaihtaa.

     
     
  13. #353
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622

    Vs: eGo-C Twist

    Näin vannoutuneena lr-bogeihmisenä en ole saanut tästä mitään lisähyötyä verrattuna perusegoon. Twist on ollut testissä nyt pari kuukautta ja ainoastaan clearoilla oon edes kokeillut säätää virtaa enemmän. Lr-bogeilla antaa niin nopeasti palaneen makua, että olen pitäytynyt niillä asetuksessa 3,4. Clearoissa on tällä hetkellä ectoplasmaa ja jotain suklaata eikä kumpikaan kestä kovin suuria asetuksia. Pitäydyn siis tästedes edelleen perusegossa ja pidän twistin vain vara-akkuna.

     
     
  14. #354
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    72

    Vs: eGo-C Twist

    Kyllä omilla LR-Bogeilla huomaa selkeän eron jännitteestä riippuen. Sweet spot ainakin omilla nesteillä siinä 4v kantturoilla, eikä palaneesta tietoakaan ???

    Oma twisti lähti jo kaverille aloituslaitteeksi, mutta tuon verran uskaltaa sanoa kuukauden aktiivisen käytön pohjalta kuitenkin..

    edit: itsellä tankkikäytössä, tiedä sitten miten käyttäytyy ilman tankkia. Ei sen nyt siltikään pitäisi palanutta puskea ainakaan tuolla neljän voltin tienoilla, jos vain kunnolla kostuttaa.
    Sturmmod - Vamo - EAmod & Kick - AIO
    Bullyt - 306DCA - Smok 510 1,7Ω

     
     
  15. #355
    Höyrypää meikkupeikko's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Myrskylä
    Viestit
    622
    Mulla on tällä hetkellä käytössä kolmekin eri tankkia ja kaikissa niissä olevat nesteet (JV Pirate´s Brew, JV Candy Cane Hot Cocoa ja Pätkis) tuntuvat kaikki maistuvan palaneelle yli 3.6 v. Voipi vika tietysti olla myös mun makunystyröissä. En siltikään koe saaneeni mtn extraa twististä.

     
     
  16. #356
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Eipä tästä hirveästi todellakaan hyötyä saa irti, kun 3,8 V yläpuolella alkaa maistumaan palanut. Ego-C:n standardilla tankki + SR atolla ja Kangerin MT3:lla (1,8 ohmin vastus) ei kehtaa kovin paljoa yli 3,6 V laittaa mittariin.

     
     
  17. #357
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Raasepori
    Viestit
    27
    Kaksi viikkoa ollut nyt käytössä ja olen oikein tyytyväinen.
    Bogen 2,0 ohm ja Kangerin 2,0 ohm kartoilla olen 4 voltilla höyrytelly eli 8 W tehoilla ja täydellä kartolla pystyy hyvin antamaan 4,2 volttia eli 8.8 W.
    Vision CE4+ -clearo 2,8 ohmia maistuu palaneelta samoilla tehoilla eli 4,6 voltilla.
    Parhaat höyryt näillä clearolla tulee alle 3,6 voltilla eli vain 4,6 W

    Meikkupeikko
    Normaali ego akku antaa 3,7 volttia eli twistin kanssa olet saanut säädettyä pienemmät tehot.
    Twistejä et voi syyttää palaneesta mausta vaan kartoja ja/tai nesteitä.
    LR bogella teho on 3,7 voltilla ja 2,0ohm = 6,85 W
    3,4 voltilla ja 2,0ohm = 5,8 W

    Tehon kaavahan on P=U2​/R

     
     
  18. #358
    Höyryttelijä Quasar's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    44
    Reilu kolme viikkoa ollut Twisti ahkerassa käytössä, kaverina LR Boget + tankki. Mitään palaneen makua en ole huomannut, vaikka yleensä käytän tuota 4 V tuntumassa. Nesteinä ollut käytössä mm. FSUSA Gummybears, VR Minnesota Menthol ja El Toro Cigarrillos Naturales.

     
     
  19. #359
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Näyttäis olevan osittain rikki tuo mun twisti, tipahtanu ilmeisesti lattialle jossain vaiheessa. Tuo volttisäätö ei näyttäis toimivan ollenkaan, rulla kyllä pyörii mutta en huomaa höyryn laadussa en huomaa mitään eroa. Veikkaan että jotain 3,8-4,0 V on jämähtäny mittariin, kun eGo-C LR atomisaattorilla irtoaa sen verran yököttävät maut. En omista yleismittaria, joten en voi mitata mitä tuo puskee ulos. Ravistettaessa koko paketti myös helisee, eli se akkuosa on päässyt irtoamaan alapään potikasta. En kehtaa edes yrittää purkaa tuota, koska mulla ei tällä hetkellä ole noita akkuja tuon lisäksi kuin yksi 650 mAh egoakku. Jos twisti heittää veivinsä lopullisesti, kusessa ollaan hetkellisesti

    Voiko tuota siis jotenki näppärästi yrittää korjata? Ei mitään tietoa millaista vauriota tuolla sisällä on.

     
     
  20. #360
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Voiko tuota siis jotenki näppärästi yrittää korjata?
    Ei purkamatta. Se mitä vois kokeilla on ottaa liitinosa irti ja varovasti työntää akkua syvemmälle, josko siellä joku ottais taas kontaktia. Toinen vaihtoehto on että joku johdoista on irti. Ne paljastuu näkyviin juurikin liitinosan irrottamalla. Mun lähemmäs vuoden palvellut Twist alkoi juuri eilen oikuttelemaan, ja akulta elektroniikalle tuleva miinusjohto oli irti. Oli helppo korjata.

    Irrotus: Laita jokin tukeva höyrytin kiinni akkuun, esim vanha carto. Nitkuttele varovasti samalla vetäen höyrytintä ulospäin. Liitinosa lähtee putkesta irti, ja sisältä paljastuu johdot ja ohjauspiiri.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •