Sivu 13 / 21 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 413

Aihe: eGo-C Twist yleisketju

  1. #241
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: eGo-C Twist

    Normaalia sanoisin. Volttisäätöpiiri ottaa oman osansa akkukapasiteetista.

     
     
  2. #242
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: eGo-C Twist

    Kiitos SiBille vastauksesta. Täytynee siis laittaa toinen tilaukseen näitäkin.

     
     
  3. #243

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala Näytä viesti
    Onko normaalia, että Twistin 1000 mAh akku kestää alle yhden päivän? Käytän LR-kartoja ja höyryttelen pääasiallisesti 3.8V. Siitä huolimatta akku simahtaa ehkä puolen päivän käytön jälkeen. Joyetechin eGo-C ja eGo-T (1000 mAh) kestävät omassa käytössäni koko päivän, yleensä pidempäänkin. Twist on ladattu nyt kolme tai neljä kertaa.
    Itsellä riittää 650mah melkein koko päivän. Siinä illansuussa yleensä simahtaa, joten luulisi tonnisen kestävän koko päivän.
    Päivän neste kulutusta en oo ikinä mitannut, mutta kyllä tuo kourassa on koko ajan.

     
     
  4. #244
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: eGo-C Twist

    Mulla menee nesteitä kyllä luvattoman paljon... Toisaalta kyllä ihmetyttää tuo kestävyysero noihin kahteen muuhun 1000 mAh -akkuun. Pitää kuitenkin luottaa SiBin arvioon, itsehän en mitään sähköstä ja volttisäätöpiireistä ymmärrä.

     
     
  5. #245
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Aala Näytä viesti
    Mulla menee nesteitä kyllä luvattoman paljon... Toisaalta kyllä ihmetyttää tuo kestävyysero noihin kahteen muuhun 1000 mAh -akkuun. Pitää kuitenkin luottaa SiBin arvioon, itsehän en mitään sähköstä ja volttisäätöpiireistä ymmärrä.

    Kannattaa kuitenkin tarkkailla tilannetta. Jos akun kesto romahtaa vielä tuosta niin kannattaa olla yhteydessä myyjään. Joyetech:n akuilla on puolen vuoden takuu!

     
     
  6. #246
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    32

    Vs: eGo-C Twist

    Itelläkin tuo 1000 mAH Twist hyytyy noin neljällä voltilla höyrytellessä huomattavasti nopeammin kuin eGon 900 mAH passthrough, joten kai tuo volttisäädettävyys vie normaalia enemmän virtaa. Tosin onhan mulla noi voltitkin Twistillä isommat, joten sekin vaikuttaa.
    || Bolt || eGo Twist || Vivi Nova || Boge+tankki ||

     
     
  7. #247
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    eGo-C Twist

    Sellainen fiilis kyllä on että normivastusbogella akku kestää paremmin vaikka watit olisi samat.

     
     
  8. #248
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: eGo-C Twist

    ^ Pitää testata, just noita normivastuksisia sain postissa!

     
     
  9. #249

    Vs: eGo-C Twist

    Mä kun höyryttelen aikas paljon niin jouduin kyllä suosiolla jättämään nuo Twistit nurkkaan . Ei niiden akkukesto ole kovin häävi .
    Koko päivä käytössä lr-bogella voltit 4.2 niin mulla meni kolme akkua päivässä noita 1000 mah akkuja käyttäessä .
    Kevyempään käyttöön soveltuvat , mutta eivät tälläiselle höyrypäälle .

     
     
  10. #250
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja makke76
    Mä kun höyryttelen aikas paljon niin jouduin kyllä suosiolla jättämään nuo Twistit nurkkaan . Ei niiden akkukesto ole kovin häävi .
    Koko päivä käytössä lr-bogella voltit 4.2 niin mulla meni kolme akkua päivässä noita 1000 mah akkuja käyttäessä .
    Kevyempään käyttöön soveltuvat , mutta eivät tälläiselle höyrypäälle .
    Siis täh.. 3000mAh päiväkulutus?
    Pakko kysyy jo et kuinka paljon nestettä menee päivään? Kyllähän mä tiedän että noi LR atot/kartot syö akkua varsinkin jos tarjoo enemmän voltteja mutta silti Mulla tuo 650mAh versio ja kyl sillä päivän pärjää ja tollaisen mini dct 3ml tankin tyhjentää

     
     
  11. #251
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839

    Vs: eGo-C Twist

    Ymmärrän helposti että joku saa tyhjennettyä useamman twistin päivän aikana. Itse saan 2 tonnista kuiviin päivän aikana ilman mitään tuskaa.
    Olenkin hieman ihmetellyt näitä koko päivä akkuilijoita että kuin vähän nämä mahdollisesti röyhivät menemään.

     
     
  12. #252
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    310

    Vs: eGo-C Twist

    Itsellä jäänyt twistit ja muut akulliset laitteet nurkkaan pölyttymään kun höyryt saa verkkovirrallakin. Eikä kesäisin tule liikuttua mihinkään kauemmas, niin ei muuta oikeen nyt tarvikkaan

     
     
  13. #253
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ceman Näytä viesti
    Itsellä jäänyt twistit ja muut akulliset laitteet nurkkaan pölyttymään kun höyryt saa verkkovirrallakin. Eikä kesäisin tule liikuttua mihinkään kauemmas, niin ei muuta oikeen nyt tarvikkaan
    Et käy kesän aikana ulkona? ???

     
     
  14. #254

    Vs: eGo-C Twist

    Enpä ole koskaan päiväkulutusta seurannut niin ei ole mitään käsitystä kuinka paljon kuluu .
    Röökiä meni vähintään kaksi askia päivässä niin jotakuinkin samoissa määrin höyrytellään nykyään .

     
     
  15. #255
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    187

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Ymmärrän helposti että joku saa tyhjennettyä useamman twistin päivän aikana. Itse saan 2 tonnista kuiviin päivän aikana ilman mitään tuskaa.
    Olenkin hieman ihmetellyt näitä koko päivä akkuilijoita että kuin vähän nämä mahdollisesti röyhivät menemään.
    650mAh twisti kestää työpäivän + muutaman tunnin eli oisko jotain 10h.. On kestäny myös silloin tällöin koko päivän. Nestettä tuona aikana menee 3ml? Höyryttelen useammin kuin poltin tupakkaa eli ei pelkästään tauoilla vaan myös vähän siinä välissä kun kerran firmalla höyryttely sallittu. Saa kyllä roikkua tuo twisti huulessa jatkuvasti että 2 kpl menee tyhjäksi, mun ainaki pitää hengittää ilmaaki välillä. Ja kuormana toimii lr boge ja voltit 4-4,3.. Nyttemmin penelope joka tuntuu tyhjäävän akun hiukan nopeammin. Voi olla että höyryttelyn määrä on paremman nautinnon takia lisääntyny!

     
     
  16. #256

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti

    Olenkin hieman ihmetellyt näitä koko päivä akkuilijoita että kuin vähän nämä mahdollisesti röyhivät menemään.
    Sanoisin , jotta aikas vähän . Mikä ei tietysti ole huono asia , mutta vähän tuo turha päivittely meidän höyrypäiden akkukulutuksesta huvittaa .
    Mä poltin paljon ja nykyään höyryän paljon , mutta ei se mitään kokopäiväduunia ole . Eli ei siinä tarvitse 24/7 Twist huulessa kulkea , että saa
    pari akkua päivässä kulumaan .


     
     
  17. #257
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: eGo-C Twist

    Huomasin itelläki että kyllä aika hätäseen tippuu twistien akkukesto. Alussa menin 650 akulla melkein koko päivän, illalla vasta piti vaihtaa tuoreeseen. Nyt ihan testaamisen ilosta testasin niin koneen ääressä höyryttelyä vajaa 3 tuntia jonka aikana nestettä kului 2ml ja piiputti jo tyhjänä :/

    E: niin ja ollu käytössä nyt noin 1,5kk total

     
     
  18. #258

    Vs: eGo-C Twist

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Huomasin itelläki että kyllä aika hätäseen tippuu twistien akkukesto. Alussa menin 650 akulla melkein koko päivän, illalla vasta piti vaihtaa tuoreeseen. Nyt ihan testaamisen ilosta testasin niin koneen ääressä höyryttelyä vajaa 3 tuntia jonka aikana nestettä kului 2ml ja piiputti jo tyhjänä :/

    E: niin ja ollu käytössä nyt noin 1,5kk total
    Eli yksi 3,5ml Dct-tankki jotakuinkin . Mittasin joskus lääkeruiskulla , että siihen tankkiosaan menee 1,8ml nestettä .
    En ole tosiaan omaa nestekulutusta ikinä tarkkaan mitannut , mutta varovainen arvio on 5ml ylöspäin riippuen päivästä .
    1000mah Twistejä kun oli käytössä niin noin kolme akkua meni päivässä . Siihen verraten niin aika ok tuo akkukesto tuntuu olevan .

     
     
  19. #259

    Vs: eGo-C Twist

    Ei ollut Twististä USB-PT:n voittajaksi. Siellä se ylimääräisenä hyllyssä itkee kun kukaan ei käytä.
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  20. #260

    Vs: eGo-C Twist

    Käsittämättömän huono akunkesto. Pienemmälläkin volttimäärällä vain jokunen tunti, eikä ole edes koko aikaa huulessa.

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •