Sivu 13 / 19 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 391011121314151617 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241 - 260 / 372

Aihe: Selvinpäin!!!

  1. #241

    Re: Selvinpäin!!!

    Kohta olis takanapäin joo. Vielä kun malttais enempi...

     
     
  2. #242
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Selvinpäin!!!

    En keksi mikä järki tommosessa yhdessä tipattomassa neliviikkoisessa on. Saahan siinä kroppa levätä, mutta hermot ei ja tulos on +/-0. Sitten taas otetaan menetetty tinttausaika kiinni alta kahden viikon ja ollaan sankaria että kestinpäs.
    Valehtelisin jos väittäisin että teollisuusliuottimen sisäinen käyttö ois ollu helppoa jättää tykkänään, mut näin jälkikäteen: what's the fuss.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  3. #243
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Selvinpäin!!!

    Saattas tehdä meisseliä jättää kokonaan. Mutta siihen asti että löydän jotain mielekästä ja yhtä helposti järjestettävää rentouttavaa tekemistä saa ajoittaiset humaltumiset jatkua.

    Jos unohtaa terveyshyödyt ja mahdollisen helpotuksen kukkarolle, antaako juomattomuus jotain?

    Meikäläisellä kun tahtoo olla vaan tollanen on/off-kytkin, että joko ollaan selvinpäin tai kiskotaan kunnolla niin saattas joku edukas viinankorvike tehdä eetvarttia.

    Nuorena ja herkkänä poikana nautin suuresti kirjoittamisesta, mutta nyt ne suuret tunnekuohut ja inspiraatio on karannu, eikä oo aikaa hiljentyä ja paneutua. Olihan sitä aikanaan muutakin, tuo vain jääny päällimmäisenä mieleen. Harmittaa, mä olin kova poika runoilemaan.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #244
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Re: Selvinpäin!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Jos unohtaa terveyshyödyt ja mahdollisen helpotuksen kukkarolle, antaako juomattomuus jotain?

    Meikäläisellä kun tahtoo olla vaan tollanen on/off-kytkin, että joko ollaan selvinpäin tai kiskotaan kunnolla niin saattas joku edukas viinankorvike tehdä eetvarttia.
    Antaa se jos on itseäkin alkanut häiritä se kun viikon suunnittelee mistä kiskoo rahat viikonlopun kaljakoriin ja pikkuviskiin. Niin ja muutenkin alkaa pää hajota. Mutta ei kai siinä mitään jos ei näitä ongelmia ole. Itselläkin meni hienosti ekat parikymmentä vuotta.

    Korvikkeita en halunnut joten pysyin kaukana AA:stakin. Ei sekään oo oikein että sitten keskittyy vimmalla johonkin muuhun ja fiksoituu siihen. Mutta kavereihini kuuluu pappismies joka kertoi miten joku oli taas hänelle kertonut miten elämästä tuntui puuttuvan jotain kunnes hän löysi heroiinin. Ei muuta kun runoja rustaamaan, aina kynä on hepopiikkiä turvallisempi

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  5. #245
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Selvinpäin!!!

    Jeps. Eikä tässä nyt varsinaisesti oo kuitenkaan ongelmaa, mutta joku asiallisempi "nollaus" olis jees. En ainakaan tiedosta että siirtäisin riippuvuutta toiseen, mutta viikonloppuna on mukava rentoutua. Helpoiten se onnistuu alkolla, kun ei niin jaksa ressata.

    Pitääpä tutkailla, harrastukset rajoittuu pitkälti vapotteluun ja tietotekniikkaan, kun täytekynätkin jäi.

    Mutta eipä tässä ressiä tosiaan, toistaseksi mies vetää viinaa eikä viina miestä, mutta mun käsittääkseni tuokin on sellainen "taistelu" jonka suurin osa häviää. Se miten pitkään tilanteen kääntyminen ottaa riippuu miehestä taikka naisesta.

    Päivystetään tilannetta..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #246
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Selvinpäin!!!

    Itsellä jäi ryypiskely kun:
    a) joko viina ei enää nousussut kunnolla päähän tai
    b) olen jatkuvasti humalassa, eikä viina tuo enää siihen mitään lisää
    mutta lopputulema oli se, että ainoa efekti jota viinasta sain, oli se ettei auton rattiin passannut lähteä, vaikka olo olikin normaali. :-\

    En nyt absolutisti kuitenkaan ole ja otan silloin jos maistuu ja olen hyvässä seurassa. Viime vuosina näin on varmaan käynyt keskimäärin 4-6 kertaa vuodessa. :P

     
     
  7. #247

    Vs: Selvinpäin!!!

    Hyvin kulkee mutta kulkekoon! 8)

     
     
  8. #248
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482

    Vs: Selvinpäin!!!

    eipä oo tämmöstä perjantaita montaa kertaa viimeseen kymmeneen vuoteen osunu mutta nyt osu, pelkkää vissyä nappaillaan

     
     
  9. #249
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Selvinpäin!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Urdu Näytä viesti
    eipä oo tämmöstä perjantaita montaa kertaa viimeseen kymmeneen vuoteen osunu mutta nyt osu, pelkkää vissyä nappaillaan
    Varo ettei tule tavaksi. Krapulaton lauantaiaamu voi koukuttaa

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  10. #250

    Re: Selvinpäin!!!

    Niin totta

     
     
  11. #251
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Vs: Selvinpäin!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Varo ettei tule tavaksi. Krapulaton lauantaiaamu voi koukuttaa
    Komppaan, kun tuli vedettyä perseitä ja muita ruumiinosia tarpeeksi olalle, niin se eka krapulaton vapaa-aamu tuntu uskomattoman herkulliselta kun sai nukkua ja lepäällä ilman että oli olon takia pakko. Kopsataas nyt irkistä vielä nää tämänhetkiset mietteet..

    <Barole Ja tulin siihen lopputulokseen paskalla istues että kaljottelu on perseestä.
    <Barole Alkaa kertyä pulloja nurkkiin, kusettaa, lihottaa, vie rahat ja aikaseksi saa korkeintaan pienen pöhnän hirveellä vaivalla.
    ---
    Näin täällä. Aamulla ensitöikseni ilmotin emännälle notta nyt korkeintaan parit ölkkeröt kotosalla huvin vuoksi ja urheilun kannalta, jos on pakko päästää "höyryä" niin siirrytään ravitsemusliikkeeseen. Mutta pitkän kokeelun, epätoivosen humalantavottelun ja pettymys pettymyksen perään oon tullu siihen että nää minipöhnät minikrapiksilla on vaan turhia rahanviejiä. Miitis sitte seuraavan kerran jos sillonkaan, ja jos sitä ylipäätään saan aikaseksi. Perkele.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #252
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Re: Selvinpäin!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti

    Jos unohtaa terveyshyödyt ja mahdollisen helpotuksen kukkarolle, antaako juomattomuus jotain?

    Itse en ainakaan ole yhtään kaivannut niitä krapula-aamuja milloin tuntuu niinkuin olisi juonut viemärivettä ja veden mukana olisi ollut kuollut rotta jonka sitten joutuu kaivamaan aamulla suusta.

    Itsellä ainakin rupes noi krapulapäivät haittaamaan niin, että melkein 2 päivää kesti että olisi päässyt takaisin toimintakuntoon.

    Ja omasta mielestäni olen hauskempi selvinpäin ja on hauskempaa olla selvinpäin. Tietty sitä aina voi seurajuomaa ottaa, mutta juuri sillä mielellä, ettei juo humalahakuisesti vaan seuraksi.


     
     
  13. #253
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059

    Re: Vs: Re: Selvinpäin!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jipatsu
    Itse en ainakaan ole yhtään kaivannut niitä krapula-aamuja milloin tuntuu niinkuin olisi juonut viemärivettä ja veden mukana olisi ollut kuollut rotta jonka sitten joutuu kaivamaan aamulla suusta.

    Itsellä ainakin rupes noi krapulapäivät haittaamaan niin, että melkein 2 päivää kesti että olisi päässyt takaisin toimintakuntoon.

    Ja omasta mielestäni olen hauskempi selvinpäin ja on hauskempaa olla selvinpäin. Tietty sitä aina voi seurajuomaa ottaa, mutta juuri sillä mielellä, ettei juo humalahakuisesti vaan seuraksi.
    Dii. Itellä se on menny yksikseen tissutteluksi ja siitä on se aiempi rentous ja hauskuus jääny, niin en usko että mitään menetän jos alko jää. Korkeintaan kiloja.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  14. #254
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Re: Vs: Re: Selvinpäin!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Dii. Itellä se on menny yksikseen tissutteluksi ja siitä on se aiempi rentous ja hauskuus jääny, niin en usko että mitään menetän jos alko jää. Korkeintaan kiloja.
    Kilot kyllä lähtee kun vaihtaa alkoholin urheiluun ja terveelliseen ruokailuun, itsellä lähti kuudes viikko tipatonta käyntiin ja kiloja lähtenyt 5,7kg,ja rahaa säästynyt sekä unenlaatu parantunut 100% ja stressikin hävinnyt, olen jopa pirun ylpeä itsestäni ja aion kyllä jatkaa eteenpäin ja ilman alkohoolia. En kyllä heti olisi itsestäni uskonut että näin helpolta tuntuu juomattomuus kun viimevuoden aikanakin tuli tissuteltua ainakin sen 3 kertaa viikossa.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #255
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Selvinpäin!!!

    Hyvä jasseri!

     
     
  16. #256

    Vs: Selvinpäin!!!

    Mukavaa olla selvä ukko! ollaa Jasserin kanssa urheiluhulluja

    Töissäkin olen perkele ollut

     
     
  17. #257
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: Selvinpäin!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Mukavaa olla selvä ukko! ollaa Jasserin kanssa urheiluhulluja

    Töissäkin olen perkele ollut
    Virtuaalihattua nostan molemmille
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #258
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Selvinpäin!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Virtuaalihattua nostan molemmille
    Just olen salille lähdössä ja mukavasti lähtee 7 viikko tipatonta käyntiin,upea fiilis kertakaikkiaan.

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  19. #259
    Höyrypää Ves@'s Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Hausjärvi
    Viestit
    840

    Vs: Selvinpäin!!!

    Mitä helvettiä, onko joku raitistunu ?

    ProVari LED , ProVari LED V2

     
     
  20. #260
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Selvinpäin!!!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ves@ Näytä viesti
    Mitä helvettiä, onko joku raitistunu ?
    Kylmaar joku o. Mää vaik.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •