Sivu 8 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678910111218 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 141 - 160 / 896

Aihe: Esavuken lastuja

  1. #141

    Vs: Esavuken lastuja

    Vittuku olin puusilimä. Kävin kyllä kattelemas tuola vaporwallillaki...

     
     
  2. #142

     
     
  3. #143
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Esavuken lastuja

    Ainakin kierteitä ja o-renkaita piisaa... jostain syystä toi ei niinkään sytyttäny? :-\

    Enemmän muo kiehtoi tämä: http://www.vaporwall.com/forum/viewt...p?f=275&t=4011

     
     
  4. #144

    Vs: Esavuken lastuja

    Kyllä nuo kaikki kelpais. Onkoha mikään noista tulossa tämän vuoden puolella myyntiin?

     
     
  5. #145
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Esavuken lastuja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja metukka Näytä viesti
    Kyllä nuo kaikki kelpais. Onkoha mikään noista tulossa tämän vuoden puolella myyntiin?
    Tuosta Jalipon viimeiseksi linkkaamasta on lista jo menossa... Ja itse maksoinkin sen jo tänään. Koska sen saa, niin on eri juttu. :-\
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #146

    Esavuken lastuja

    Kaikista niistä on lista jo

     
     
  7. #147
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Esavuken lastuja

    Ei kyllä osunut itsellä silmään, vai onko eri foorumeilla?
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  8. #148
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Esavuken lastuja

    Spectrumin lista taitaa tulla vasta joulukuussa...
    Hitusen toi kuulostaa APEXilta RESillä höystettynä. Kuinkahan kestävä tuo mahtaa olla, paljon on osia.
    KGO & Twist

     
     
  9. #149
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Esavuken lastuja

    Saatiinhan niitä Chin volttejakin, kun nätisti pyydettiin.
    Kumma homma, että noita joutuu erikseen aina kyselemään, kuitenkin imo se oleellisin asia 18350-modissa.
    Btw Esa, oletko testannut noita EM dualcoil 306sia?
    KGO & Twist

     
     
  10. #150

    Vs: Esavuken lastuja

    Pitäs varmaan tännekin vastailla. Ei, en ole kokeillut EM306. Syy on yksinkertainen, käytän EM 510

    Yksi asia kiehtoo, team rampagella on hinnasto jälleenmyyjille ja ainakin Saksalainen jälleenmyyjä jo löytyy. Eikös Suomeenkin kannattas ottaa, vaikka marginaali tuotteeksi? Kyllä ne eurooppaan kelpaa mitkä hyllyssä, jos ei Suomessa mene kaupaksi

     
     
  11. #151

    Esavuken lastuja

    Voi tylsyys, vuosi höyryillä ja ihan niinkuin aika olis pysähtynyt? Samaa "uutuutta" joka tuutista!? Mitään ei tapahdu, jos ei kaiva todella syvältä. Tuntuu että visionäärit eivät halua edes tuoda itseään esiin. Kilpailu keskittyy keskeneräisen tuotteen saamiseen edes kohtuulliseen kuntoon tai sitten vaan kopioidaan kaikki suoraan ja lyödään oma logo kylkeen. Hehkutaan siinä fanien ympäröimänä ja yritetään parantaa mitä milloinkin puutetta laitteessa. Plaah, jälleen on luotu yksi markkinatalouden kikkare, josta ei ole hyvän asian jatkajaksi. Sanon rehellisesti, että olen todella pettynyt tähän tilanteeseen. Toki olen pettynyt myös oman panokseni määrään, pitäisi pystyä parempaan, valittamisen sijaan :/

     
     
  12. #152
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Esavuken lastuja

    No sinähän sen sanoit! Hinku ois kokeilla jotain uutta, mutta ei oikeasti mitään sytyttävää ole tullut. Onhan se tietty helpompaa ja halvempaa vain hieman parannella vanhaa, mutta siitä puuttuu se jokin... :-\
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  13. #153

    Esavuken lastuja

    Jaksaa vaan ihmetyttää
    Tupakkateollisuuden lobbarit onnistuivat, nyt sitten ostellaan nikotiinilabrat isolla rahalla ja keskitytään korvaavien nikotiinivalmisteiden kehittämiseen. Saas nähdä nouseeko lopullinen rajanveto lääkeaineeksi luokiteltavan nikotiinin pitoisuudesta vielä? 4mg on täysin turha tupakointia lopettelevalle.
    Täytyy panostaa vuoden niksoihin ja totutella DIY hommiin just laskin jotta reilu 1,5L maustettua12mg riittäisi vuodeksi. Panostus rahallisesti ei varmasti kaada ketään, eikä tarvitse perseillä tilauksien kanssa

     
     
  14. #154
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Esavuken lastuja



    Good morning Jaakko, We do not carry a 3 liter. We do have a 1 liter that you can get 3 of. Please be sure to put in the customer notes what juice you want along with PG/VG and nicotine level. Once we received your order we will contact you with your additional shipping charges.

    Michelle



    From:FreedomSmokeUSA

     
     
  15. #155

    Re: Esavuken lastuja

    Mulla loppuu koko touhu jos siitä tarkotuksella tehdään noin helvetin vaikeeta. Viimeistään sit jos noitten tilaaminen ulkomailta kielletään. Jos noi 4mg nesteet tulee suomeen myyntiin niin niissä on aivan varmasti niin paljon hintaa, et ei oo varaa ostella.

    EDIT. Onkos Jalippo tilaamassa loppuelämän nallekarkit?

     
     
  16. #156

    Esavuken lastuja

    Nostin tämän asian esille ihan tarkoituksella, kaikki eivät ole yhtä valveutuneita, kuin esim Jalippo
    Tästä hemmetin pelleilystä saattaa muodostua pirullinen ongelma EU sisämarkkinoillakin!

     
     
  17. #157

    Re: Esavuken lastuja

    Tossa tulee se vaan ongelmaks, et oikeen isoa varastoa nesteitä on vähän vaikea pitää säilössä. Joku vuos tai pari varmaan menee helposti, mut jos miettii vaikka 5 tai 10 vuotta niin alkaa olemaam vähän hankalempaa.

    Laitekannan nyt saa varmaan pidettyä hyvänä korjattavien atomisaattoreiden ja mekaanisten putkien kanssa kun ne kestää sen verran kauan, mut noitten nesteitten kanssa voi tosiaan tulla ongelmia.

     
     
  18. #158
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Esavuken lastuja

    Kyllä kai noi nesteet muutaman vuoden säilyy pakkasessa. Sen jälkeen toivottavasti joko harrastuksesta olis päässyt irti tai jos / kun ei halua kokonaan lopettaa, pärjäisi jo nikotiinittomilla. Makuaineita ja glyserolia ei ainakaan toistaiseksi olla rajoittamassa, ja metalliosien tuontia vielä vähemmän . Ei muutakuin Jalippon esimerkkiä seuraten varmuusvarastoja rakentelemaan

     
     
  19. #159
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Esavuken lastuja

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    . Ei muutakuin Jalippon esimerkkiä seuraten varmuusvarastoja rakentelemaan
    100mg niksaa on jo pakkasessa niin et saa 5L 10mg nesteitä tehtyä

     
     
  20. #160
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Esavuken lastuja

    Niin siis tämä tapahtui AIKAISINTAAN 2015...
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •