Sivu 44 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34404142434445 ViimeinenViimeinen
Tulokset 861 - 880 / 896

Aihe: Esavuken lastuja

  1. #861
    Onkohan tuo igo-W 4 dekki sama kuin igo-W:n?

     
     
  2. #862
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Onkohan tuo igo-W 4 dekki sama kuin igo-W:n?
    Kivasti käy hatut ristiin

     
     
  3. #863
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Kivasti käy hatut ristiin
    Ok, se olis hieman pienempi kuin Nimbuksen dekki.

     
     
  4. #864
    Höyrykonkari koneisto's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    282
    Mites teillä meni tuo ultravapen lähetysprosessi? Kun tässä ihmettelen että tänään tilauksen katevaraus tilillä olikin muuttunut nollaksi ja sivulla tilaushistorian mukaan en ole tilannut mitään.

    Kuitenkin aiemmin tuli varmistusviestit tilauksesta spostiin ja tilille ilmestyi oikeankokoinen katevaraus.

    Olisivatkohan tajunneet että kolmen taalan postit tänne Pohjolaan on vähän liian halpaa.

     
     
  5. #865
    Uskoisin näin, tosin näkyi jo eilen olevan out of stock nuo HALOt. Eikä mikään ihme vaikka vähän tsekkaisivat postitustaan, kun jokainen Suomi sirkka rupes imuroimaan

    Tänään muuten saapui tilaamani 2puffs DT tuolta

     
     
  6. #866
    Nyt se on nokassa


     
     
  7. #867
    Aprillipäivä

    Viimeksi muokannut Esa vuke; 02.04.14 kello 14:14.

     
     
  8. #868
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    eComilla menty torstaista asti, sidi alkanu kerään hienoista pölykerrosta! Kiitti vielä!

     
     
  9. #869
    Hyvä että oli mieleinen, siisti peli se on, ulkonäöllisestikin

     
     
  10. #870
    HALO cap, lyhyt kuvaus. On semmonen makukompressori jotta oksat pois Capin kammio on yksinkertaisesti niin pieni, kuin se symmetrisesti on mahdollista!
    AFC toimii/liikkuu todella nätisti ja itse afc hattu naksahtaa runkoon jotenkin oudosti kiehtovalla tarkkuudella

    Itse runko on aivan liian tiukka Nimbuksen pohjaan, mutta onkin tarkoitettu igo-W:lle! Joten semmoinen on hankittava Ainakin dekki, hatulla ei ole mitään virkaa(minulle)

    Keg ja HALO capit on kyllä, todellakin, suunniteltu hyvin, lisäksi ne tarjoavat aivan erilaiset kokemukset!

     
     
  11. #871
    Radurekin uusi mikro mod on 39,14mm, 18240 MNKE(600mAh) imr akulla Alkaa olemaan semmonen häivemodi, että on käytäjältäänkin kadoksissa

     
     
  12. #872
    Taas tökkii tämä, ei saa muokattua(RaduRek ja micro mod). Tuo on siis mittatilaustyö, 20mm halkaisijallakin!

     
     
  13. #873
    Alkaako tuo meneen jo siihen mitä kännyköiden kanssa, mitä pienemmäksi ne meni sitä kettumaisempi rupes oleen käyttää
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  14. #874
    Ihmisistähän tämä on kiinni, niin kauan kun löytyy kysyntää, löytyy myös tarjontaa! Toisinsanoen, jos minulla löytyy fyrkkaa, pystyn kyykyttämään suurintaosaa teistä, tai vetoan johonkin muuhun teidän turhuuden nimissä Eli jatkumo edelliselle, jos kertoisin hallussani olevasta kalustosta, olisitte varsin helppo kohderyhmä sanomisilleni? EN tee sitä rahasta, ainakaan siitä rahasta mitä Suomessa on tarjolla. Tai jos vaikka tekisin, niin olisiko se huomatavIssa? Entäpäs, jos sanoisin hallussani olevan jotain uskomatonta, tai että se olisi ollut hallussani jo toista vuotta?

     
     
  15. #875
    Jälleen kerran kiitokset Sladdille Nyt on Clone1:ssa HC!

    Olen kyllä erittäin tyytyväinen tähän The Clone1/Keg komboon. 100% käyttöaste! Tässä taitaa olla gameover kombo, vielä katsellaan KGP kunhan valmistuu Tuskin tulee mitään putkia sen jälkeen hommattua? Muut meneekin myyntiin tai jakoon, ei niitä turhaan viitsi pitää pölyttymässä.

    Pipe/Steam soossit oli kaikki pettymyksiä itselle, joten ei tarvitse edes litkuja miettiä jatkossa. Se vaan on BB, joten turha kylvää rahaa mihinkään testailuun tämän enempää ! Tadatada ja thats it

     
     
  16. #876
    Maltahan nyt vähän odotella ku isketään Tumppi maailmalle ni menee sun kombot sekasin

     
     
  17. #877
    Tumppihan näyttää ihan hyvälle, onkos se kuinkakin valmis tuotteena? Kannattaa hommata kuparille sopivat veitset, jos tänne meinaat moisen saada myytyä
    Ja tosiaan, vielä kiitokset hybrid connectorista, jos jätkä saa suusanallisesti(tai siis kirjallisesti) ilmaistusta tarpeesta(olkoonkin standardisoitua) näin hienoa aikaan, niin en epäile Tumpin mahdollisuuksia ollenkaan!
    En tiedä noista hybrid connectoreista, kun ei minulla ole kuin sinun valmistamia ollut Niistäkin olen hylännyt kaikki muut osat paitsi itse connectorin Siksi halusin vain pelkän kiekon. Mitä vähemmän osia, sitä toimivampi vempele!

     
     
  18. #878
    Viimesiä osia tippuu koneesta ens viikolla ja merkkauksessa olevat osat saan ens viikolla kanssa. Sitten tietysti kasaus ja vielä tarttis keksii missä ne myy ja millä hintaa
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    • File Type: jpg t3.jpg (66.2 kt, 93 katselukertaa)

     
     
  19. #879
    Pakko korostaa se tosiasia, etten näitä haltuuni joutuneita Tai pyytämiäni HC juttuja lukuunottamatta, en ole tähän tuotantoon päässyt tutustumaan!
    Minusta tuo näyttää aseelliselta hyökkäykseltä puolueettomuuttani vastaan!?

    mulle 18500 pötkö, missä on 4 reikää, niin se näyttää samalta kuin mun harrasteen imusarja Kuten kuvasta näkyy. Tai mikä helvetti tuo on? Avatar?

     
     
  20. #880
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Paskat puolueetomuudesta hyvä putki ite tykään Voin suositella

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •