Sivu 39 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29353637383940414243 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 761 - 780 / 896

Aihe: Esavuken lastuja

  1. #761
    Tuliko sulle sitä extra maustettua bobaa ja jos niin miten toimii?
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  2. #762
    Noup, ovat postit niin julmetut siinä kaupassa. Enkä oikein jaksa uskoa sen tuovan mitään uutta asiaan!?
    Boban maistuu niin erilaiselle eri päivinä, että tämä kelpaa edelleen oikein hyvin

     
     
  3. #763
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Noup, ovat postit niin julmetut siinä kaupassa. Enkä oikein jaksa uskoa sen tuovan mitään uutta asiaan!?
    Boban maistuu niin erilaiselle eri päivinä, että tämä kelpaa edelleen oikein hyvin
    Vakavasti harkinnu 100ml tilausta bobasta ja gorilla mehusta, olisi hetkeksi aikaa kunnon höyryteltävää. Ranskankieli loppuu van siihen että osaan tilata sammakonreidet ravintolasta niin hiukan takkuaa tilailu
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  4. #764
    Eipä se huono ratkaisu ole, yksikin toimiva neste ja laite riittää Olen pähkäillyt tuolle kiinanpiipulle kaveria, eipä noita taida olla kuin steam machine ja spederoidi? Kun pitäis maxVG toimia.

     
     
  5. #765
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Eipä se huono ratkaisu ole, yksikin toimiva neste ja laite riittää Olen pähkäillyt tuolle kiinanpiipulle kaveria, eipä noita taida olla kuin steam machine ja spederoidi? Kun pitäis maxVG toimia.
    Tuossa kokoluokassa taitaa olla noi ne vaihtoehdot Hiukan tulee vaan tilaukselle hintaa kun halvin paikka oli nuin 70 per pullo plus postit
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  6. #766
    Laskeppa paljonko on rahaa palanut surkeisiin litkuihin

     
     
  7. #767
    Tuokin on niin totta kyllä
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  8. #768
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    En ees uskalla laskee, psvn ja flavorwest / capellan myötä liian monta adv löytyny

     
     
  9. #769
    2012BLACK vapor freakiltä -5%
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  10. #770
    Ostan vain Pariisista litkuni

     
     
  11. #771
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    mitä mennyt "huonoihin" litkuihin
    tää homma on karannu niiiiiiiiiin lapasesta ettei tosi
    mutta hei eipä vedetä körssiä enään ja tämä yhteisö on kyllä mahtava

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  12. #772
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Mä olen yrittänyt yksinkertaistaa myös nestepuolta ja nyt jo varmaan lähes vuosi menty suurimmaksi osaksi DIY linjalla.
    Tässä parin kuukauden aikana jopa luopunut noista Copsa yms. 'makukiisseleistä' ja siirtynyt pelkkiin aromitippoihin.
    Oikeestaan kaikki valmislitkut maistuu liian vahvoilta tai muuten vaan pahaa, tommoseen 10ml puteliin niksabasea ja jokunen tippa aromia.. hyvää ja halpaa.

    Eilen tuli tilattua 2 litraa VG kosher pohjaa ebaysta ja ihan liikaa mix'n'match niksaa.
    Melko sama mitä päättävät höyryttelyn tulevaisuudesta, kun himasta löytyy ~10 litraa tai enemmän pohjia ja aromeja tuskin voivat kieltää.. tai ehkä niitäkin vois tilata kaappiin.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  13. #773
    Tulen kyllä pelottavan hyvin juttuun tämän Clone V1:n kanssa Ja miksen tulisi, iskee lujaa ja ulkonäköäkin tulee päivittäin lisää Samaa havaittavissa Nimbus/Keg compolla, vielä kun The Screws of Destinyt saapuvat Eli sormiruuvit Nimbuksen tolppiin. Ei ollut fatdaddy saanut vielä vapingdonitseja tehtaalta, olis muuten pistäny näytteitä ruuvien matkassa.

    Varmaan pitää vielä HC hommata tuolle kupariselle, tai sitten ei

     
     
  14. #774
    Edelliseen viitaten, taidan nyt kuitenkin jättää tuon stingrayn LE red copperin, mutta tunti sitten tulivat ennakkomyyntiin
    täällä Stingray Limited Edition - Myfree-cig

     
     
  15. #775
    Joku taisi kysellä akku rintamalla AW haastajia, kokoluokassaan "parempia" ?

    No tuota, Efest purple sarjan 18350/700 mAh=11A(AW 700 ja 6A) , 18500/1000mAh=15A (AW 1100 ja 16A), 18650/2100mAh=30A ja 2500mAh=35A (AW plöts) eli kyllä tuo uusi Efest näköjään sittenkin tuo uutta verta tuohon pienimpään

     
     
  16. #776
    Ööö, mitähän tämä nyt tarkoittaa? Olen vaihdellut AW 18490 ja Sonyn 30A akkuja kupariseen, koska pitää saada patinoitua tuota kokonaisuudessaan.
    Tulos suutuntumaltaan hyvin tyly Sonyn akkua kohtaa, AW vie pointsit kirkkaasti Mitähän ihmettä tämä nyt oikein tarkoittaa!? Ja tämä on testattu käyttämällä molempia kahdella eri akulla! Vastus on 0.8 Ohmin hujakoilla.
    Onkohan Sonyn akuissa vähän virranantokyky impotenssia?

     
     
  17. #777
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Onko Sonyssä nänni vai ei? Jos ei oo niin kokeile tökätä törölleen

     
     
  18. #778
    Nänni mallia ovat. Ei tässä nyt muuta tule mieleen, kuin sisäisen vastuksen määrä Sonyn akuissa? Kokeilkaapa nyt muutkin, joilla siihen on mahdollisuus!

     
     
  19. #779
    Saatan pyöräyttää pienen akku tilauksen, voisin ottaa muutaman lähialueen höyryttelijät mukaan? Tilaukseen saattaa lähteä Efestin 35A ja 18350 purple sarjaa. Kunhan nyt saan ensin tulevan erän vahvistettua, tilaukseen mahtuu 180akkua, joten voi tilata vähän enemmänkin Mistähän nämä kauppiaat oikein näitä yrittävät metsästää? Kun ei ala olemaan saldoilla

     
     
  20. #780
    Rykäsin Nimbuksen cäppiin 2x4mm reiät, voi prkl mutta lähtee jo liikaakin höyryä Taitaa olla parempi nolla niksalla höyrytellä jatkossa ja muutenkaan ei kyllä kannata näin isoja laitella! Huh huh


     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •