Sivu 37 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27333435363738394041 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721 - 740 / 896

Aihe: Esavuken lastuja

  1. #721
    Ajattelin tilata sormiruuveja, rosteria M2, jos jollakin on tarve moisille? Niin nyt on hyvä hetki sanoa se Toisessa kaupassa on myös M3 sormiruuveja, mutta itse en moisia tarvitse. Jostain ihmeen syystä, näissä on kalliinpuoleinen hinnoittelu?
    Reippaasti toista euroa kipale tulis hintaa kipale, nopeasti laskien 3,50€/3kpl posteineen netto.

     
     
  2. #722
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Kesällä mun PITI käydä -> Ruuvikeskus :: Etusivu

    Joskus hankin RC-laitteisiin tuolta ruuveja, hinta laskettiin painon mukaan.. halpaa muistaakseni.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  3. #723
    Epäilen(yllytän linkkaamaan) tuolta löytyvän rosterista tehtyjä sormiruuveja, M2 kokoisena

     
     
  4. #724
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Nooh.. ite olen selvitellyt ruuvit, tiivisteet ja komponentit asiakaspalvelutiskillä.

    Saattaahan se tosiaan olla, että tuollaiset sormiruuvit ovat hyvinkin harvinaisia.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #725
    Proto, aikaisemmin mainitsemastani helppoudesta luoda helppo kokkare jossa kaikki olisi kohdillaan, on valmis.
    Näinkin keskeneräisenä, tämä pyyhkii kyllä rda:lla lattiaa. Kraken kopio, mitä käytin pohjana, ei kyllä toimi. Lämpenee subohmeilla aivan liikaa, sekin varmaan hoidettavissa materiaali valinnoilla. Noh, pääasia on, että teoria toimii käytännössä

    Edit: tuttimoro, kokeilin meshillä ja ekowool sukalla orkkis kokoonpanossa ja ihan samat fiilikset
    heitämme tuon paskan romukoppaan ja jatkamme aidoilla vempeleillä!
    Eipä ollut vaikea arvata Aidosti kuitenkin luulin saavuttaneeni jotain uutta, nyyh
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 08.03.14 kello 23:02.

     
     
  6. #726
    Tilasin sitten niitä sormiruuveja, täytyy katsoa joutaako niitä setti jollekulle? Hinta on 10€ posteineen 3kpl ruuvi setille.

     
     
  7. #727
    Hahaa, nythän mä vasta hokasin Sieltähän on tulossa titanium rba, senhän mä lyön tohon kupariputken nokkaan.
    Ja matta nemmylle tulee brass Kraken!
    Alkaa olemaan paletti kasassa! Täytyy vaan Kick2 vielä hommata, sekä muutama akku.

     
     
  8. #728
    0.3 mm vastuslanka, hyvä maku. 0.4 mm vastuslanka, paha maku. 0.3 mm vastuslanka hyvä maku. Mitä ihmeen paskaa tuo 0.4 mm oikein on!? Semmonen ihme sivumaku tulee, ei auta tohotukset, hyi sattana!

     
     
  9. #729
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Sun 0.4mm lanka varmaan pilaantunutta
    Mulla nyt kaiffarissa 1 Ohm setuppi 0.4mm langasta ja toimii paremmin kuin ohuemmilla.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #730
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Sun 0.4mm lanka varmaan pilaantunutta
    Mulla nyt kaiffarissa 1 Ohm setuppi 0.4mm langasta ja toimii paremmin kuin ohuemmilla.
    Ite kans käytän kaiffarissa 0,4mm lankaa ja maku hyvä. Hyvänä puolena tuossa langassa että lämpiää hitaammin niin ei tule niin herkästi palanutta pumpulia

     
     
  11. #731
    Jotain outoa tuossa on? Mitä se on, siitä ei nyt ole kyllä mitään hajua? Mistäs olette 0,4 vlankanne hommannu? Vapemesh kaupassa ei ole moista kokoa lainkaan.

     
     
  12. #732

     
     
  13. #733
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Jotain outoa tuossa on? Mitä se on, siitä ei nyt ole kyllä mitään hajua? Mistäs olette 0,4 vlankanne hommannu? Vapemesh kaupassa ei ole moista kokoa lainkaan.
    Puffilta ostettu

     
     
  14. #734
    Tää on pilkulleen samanlaisessa rullassa, muistaakseni puffilasta, tässä oli vain pätkä jäljellä. Sain tämän kokeiluun.
    tämä on aika kovan oloista. Noh, eipä tuo ole ongelma. Käytetään 0.3 millistä jatkossa

     
     
  15. #735
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Tää on pilkulleen samanlaisessa rullassa, muistaakseni puffilasta, tässä oli vain pätkä jäljellä. Sain tämän kokeiluun.
    tämä on aika kovan oloista. Noh, eipä tuo ole ongelma. Käytetään 0.3 millistä jatkossa
    Dripperissä dualcoil-käytössä taas tuo 0,4 todella huono. 0,32 tai 0,35 on hyvä dripperiin ainakin omaan suuhun

     
     
  16. #736
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Jotain outoa tuossa on? Mitä se on, siitä ei nyt ole kyllä mitään hajua? Mistäs olette 0,4 vlankanne hommannu? Vapemesh kaupassa ei ole moista kokoa lainkaan.
    Siis se mun antama? Ihan puffin narua se on, hyvin se on mulla microissa toiminu muistaakseni, en oo kyllä aikoihin noin paksuja käuttäny.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  17. #737
    Juurikin se. En tiedä, olisko se vain niin ettei sovi biowickin kanssa. Tai sitten jostain käsittämättömästä syystä olen saanut sinne esim koirankarvan sekaan tjs? Kertakaikkiaan outo juttu, kun 0.3mm toimii loistavasti!

     
     
  18. #738
    Kokeilin vielä pumpulilla, sama juttu. Alan kallistumaan siihen suuntaan, ettei boba oikein sovi tietylle tehoalueelle. Nyt kuitenkin 0.3 :sta 1 Ohmin dual ja niin vaan maistuu taas tosi hyvälle!

    Romuja odotellaan ja nesteitä tietysti Ajankuluksi tuhosin kopio Krakenin hatun, aika nätin siitä sai tohottamalla. Tulipahan sekin testailtua Vaatisi kuitenkin uunituksen, että saisi värin tasaiseksi.
    Pitää varmaan tilailla Pinoy nesteitäkin testattavaksi, muutamia kun on kehuttu tosi paljon

     
     
  19. #739
    Ite oon huomannu että bobasta "palaa" maku liian kovilla tehoilla.
    W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
    Kayfun4, Subtank, Zenith

     
     
  20. #740
    Meni taas kellosepän tarkkuudella nestetilaus, nyt kun tökkää loput bobat pumpuliin, niin riittää postiin asti Pääsee koeponnistamaan kuparipötkönkin

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •