Sivu 31 / 45 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2127282930313233343541 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 896

Aihe: Esavuken lastuja

  1. #601
    En tiedä, olisko se jo aika päästää nuo backupit eteenpäin? eCom ja iTaste vw. eComin ostajalle buddy tippi mukaan, koska se niin nätisti siihen sopii Edelleenkin on muuten se ensimmäinen vaihtoato kiinni! Uusi vaihtoato mukaan ja latauspiuha.
    En oikein tiedä, mitä tuosta pitäs sanoa! Ato ei ehkä ole maailman paras, mutta tikku on kyllä eGo luokassa aivan suvereeni, siihen et vain saa mitään muuta atoa kiinni! Toki näppärä henkilö siihen sovitteen vääntää
    iTaste v3, eroaa muotoilultaan, ja hoitaa myös vastuksen mittauksen. Siihen voi lyödä eGo/510 liitännäistä atoa kiinni.
    Lisäksi sitä voi, kuten myös eComia, ladata käytön aikana. Mitään oikeita passtrough vempeleitä nämä ei kuitenkaan ole!
    laitanko huutoon, vai meneekö omalta pöydältä ?
    molemmat ovat esteettisesti top of the line! Minusta kyllä eCom on ihme pinnoitteineen ja ulkonäöllisesti todella jees!
    50€ ja 30€? Sisältäen postit, ilman alkuperäislaatikoita kuplakuoressa? Kukaan? Tai pääkaupunkiseudulla tuon kouraan!

     
     
  2. #602
    Tuossa muuten huomasin, että yksi näistä vanhemmista höyryttelijöistä tekee puusta moditelineitä! Mennyt ihan ohi koko homma

    Joten http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html

    onkos Kanella kuviosahaa, voisin ottaa muodossa EsaVuke Eikös tuo ole aika helppo vääntää?

     
     
  3. #603
    Sanotaan kännistä mitä sanotaan! Mutta se on ihmisen tuottavinta aikaa!
    Mitäs sanotte 50cent modista, jonka pohjanappi on tehty viidestä 5eurosentin kolikosta? Tai ehkä paremminkin, pohja 5x5eurocentin kolikosta ja cäppi 5x5eurocentin kolikosta ja putket nordic goldista? Eikös se ole 50cent? Ja sit vaan karkkikauppaan Huumoria huumoria Taidan olla jo pöyhtynyt, minua naurattaa ihan perkeleesti
    Pitää oikein mitata tuon halkaisija
    Fuck 21mm, no idea oli lennokas

     
     
  4. #604
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Mikäs Taifun setup tuo oikeanpuoleisen on? Tilavuus?

    XS-lisätankki. Vetoisuus on noin 2.5ml ja hinta parikymppiä. Toi koko on ihan hyvä makujen testaamiseen. Jos on ihan skeidaa, eikun viemäriin ja uus pumpuli tilalle

     
     
  5. #605
    Noniin, se on mulle sit. Pistä linkit mistä ostan?

     
     
  6. #606
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Olikin hiukan kalliimpi. Mä olen käyttänyt tätä kauppaa koska nää vastaa nopeasti jos jotain ongelmia ilmenee. Tässä linkki:
    Taifun GT / XS Tank Kit - SmokerStore

     
     
  7. #607
    Pitääkö tuohon ottaa jotain nippeleitä ja nappuloita?

     
     
  8. #608
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Nyt kun tuo dicodes Dani on tulollaan, niin taidan vaihtaa tämän pipelinen mini Provariin, koska polttelee tuo Taifun Gt
    Ja se on tietenkin 23mm. Ei ole prkl helppoa tämä höyryttely
    Sitten pitää löytää hyvä mektuubi vielä drippailuun, siinä onkin jo oltava 18650 tuubi ja tietenkin HE isosti
    Jos taifuni himottelee niin mulla olis muuten yks kappale. Muuten kunto ihan 5/5 mutta jotain skraidua kombotankissa. Kokomuovinen tankki ihan ok.

     
     
  9. #609
    Vaihdetaan tähän jotain viisasta!
    Eli pistäs thoros mulle kuvaa ja tarjousta Taifunista.
    Auton prkl vaatii nyt extra rahat, mutta eiköhän tässä piakkoin päästä balanssiin
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 17.02.14 kello 15:24.

     
     
  10. #610
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Osta dripperi ja base tuohon lisäksi, niin sulla on kaksi Taifuunia. Mä oon lisäksi ottanut sen 1.5mm ilmatuubin.

     
     
  11. #611
    Nyt on ProVari kourassa ja ihan sama rako Lite plussan kanssa! Ettei tuo nyt sitten ollutkaan pipelinen ominaisuus, vaan Kayfunin.


     
     
  12. #612
    Sain vapemailia, itseltäni Pistin perjantaina rinkulan postiin, mutta olin kirjoittanut vain lähettäjän osoitteen kuoren nurkkaan. Vanhuus ei tule ilman sivuoireita

    Kegit on lähteneet Los Angelesista Suomea kohti!

     
     
  13. #613
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Nyt on ProVari kourassa ja ihan sama rako Lite plussan kanssa! Ettei tuo nyt sitten ollutkaan pipelinen ominaisuus, vaan Kayfunin.

    http://i386.photobucket.com/albums/o...ps3md9pa2i.jpg
    Ton välin saa varmaan kiinni jos hioo ton 510-liittimen sisällä olevaa eristettä. Ei passaa paljon siitä ottaa mutta näin itse ainakin sain istumaan flushisti vaporsharkin nokalle.

     
     
  14. #614
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tahi ostat Stickerin, sen mukana tulee 10kpl semmosia aluslevyjä joilla saat raon piiloon

     
     
  15. #615
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Sain vapemailia, itseltäni Pistin perjantaina rinkulan postiin, mutta olin kirjoittanut vain lähettäjän osoitteen kuoren nurkkaan. Vanhuus ei tule ilman sivuoireita
    !
    Esa se osaa iloisuttaa päiväänsä Vape postilla

     
     
  16. #616
    Olis muuten pari uutta Renault "auton" tuhkista ylimääräisenä, siis semmosta mukitelineeseen menevää tuhkismukia.
    Jos vaikka haluaa modata itselleen telineen autoonsa. Minun rotteloissa kun ei ole moista mukitelinettä ole ollenkaan.

     
     
  17. #617
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    Zorbas, en eilen ehtinyt laittaa. Pistän sulle tänään illalla screenshotin kera sen maksun.
    Unohditko koko asian? Reippaasti vain ilmoitusta, miten ikinä asiat nyt onkaan!

     
     
  18. #618
    [QUOTE=Esa vuke;355992]Nyt on ProVari kourassa ja ihan sama rako Lite plussan kanssa! Ettei tuo nyt sitten ollutkaan pipelinen ominaisuus, vaan Kayfunin.

    Ihan sama homma täälläkin. Osta SvoeMeston oma Provaricone, niin johan istuu lite plussa nätisti ja ilman rakoa Provarin nokassa. Tosin en tiedä saako niitä mistään "kullitettuina", ei välttämättä näyttäisi tyylikkäältä tuossa sinun Provarissa hopeinen cone...?

    Edit. Eihän tää lainaus nyt mennytkään kuin elokuvissa kun yritin jättää kuvan pois, haitanneeko tuo nyt kuitenkaan mitään
    Viimeksi muokannut Pottula; 18.02.14 kello 01:33.

     
     
  19. #619
    Kävin koukkaamassa Nimbuksen, parilla extra hatulla. 22 ja 23mm. Nyt tuolle Nimbukselle on sitten kaikkiaan 4 hattua, kunhan Kegit saapuvat


     
     
  20. #620
    The Keg cäpit ovat ja itseasiassa kaikki mitä olen tilannut ovat saapuneet, nimittäin Suomeen. Vielä kun ne sais valtion systeemin läpi kotiutettua!

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •