Sivu 16 / 51 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 612131415161718192026 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 1011

Aihe: Joyetech eVic-VT / eVic-VTC Mini

  1. #301
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Varmaan ihan yhtä hyvin toimii kuin millä tahansa muullakin, vai mitä tarkoitat? Samaa sähköä samasta liittimestä jne.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  2. #302
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wokeee Näytä viesti
    Onkos jengillä kokemuksia tällä laitteella Lemo 2 tankin kanssa?
    Juu en saanu toimimaan. Ei ota kontaktia vaikka tekis mitä. Tiedä sitten onko liian lyhyt plussanasta lemossa...

     
     
  3. #303
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Lemo2 päivittäin käytössä evicin kanssa. Ei ongelmia. Tarkista kontaktit.

    ...

     
     
  4. #304
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lepetius Näytä viesti
    Lemo2 päivittäin käytössä evicin kanssa. Ei ongelmia. Tarkista kontaktit.
    On tarkistettu kaikin mahdollisin tavoin. Ei toimi. Kaippa noissa atoissa sitten on jotain millimetriluokan heittoja. Minun Lemo ei toimi Evicissä.

     
     
  5. #305
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Toimiiko muissa modeissa ok? Outoa.

    ...

     
     
  6. #306
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Tää on kyllä ylivoimasesti yks paskimmista modeista ikinä. Vastus muuttuu joka vitun kerta kun laitat virrat päälle.

     
     
  7. #307
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Tää on kyllä ylivoimasesti yks paskimmista modeista ikinä. Vastus muuttuu joka vitun kerta kun laitat virrat päälle.
    Eihän ole, ja eihän muutu.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  8. #308
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lepetius Näytä viesti
    Toimiiko muissa modeissa ok? Outoa.
    Ei mulla ole tuon lisäksi kuin Smok xpro65. Siinä toimii ilman ongelmia.

     
     
  9. #309
    Juu muuttuu täälläkin titaanilla ja nikkelillä kokoajan. Subtank minillä rba:lla ja ni200 occ ja Lemokin tekee tuota. Nikkelilla tekee myös samaa istick 40 tc:ssä. Veikkaan että vika löytyy tankeista, kun tekee samaa kummassakin. Testailin eri vahvuuksillakin ja eri tavalla ruuvien alle lankojen päät jne jne.

    Tai sitten en vain osaa
    My efforts against childhood cancer Boinc tiimi. Liity mukaan ja käytät tietokoneen joutoaikaa tieteellisiin tutkimuksiin kuten tutkimaan syöpää,Zikaa,ebolaa,aidsia,puhdasta energiaa(aurinkokennojen materiaaleja) tekemään 3d-karttaa Milkyway galaksista tai tekemään monia muita tieteellisiä tutkimuksia.

     
     
  10. #310
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Eihän ole, ja eihän muutu.
    No onhan, ei näin montaa vikaa vittu ole ollu paskimmasta paskimmassa kloonissakaan.

     
     
  11. #311
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ompa nyt outoa. Ei mulla kyllä heittele itsetehdyt eikä valmiit Ni200 viritykset. Enkä edes mitään ihmeempiä taikoja tee. Subtankin RBA:han teen ihan normi setupin, enkä edes kieputa lankaa ruuvien ympärille. Kaiffarissa toimii sama tyyli kuin kanthalillakin. Lankana Vapemesh companyn Ni200 0.3mm. Jos tää eevikki joskus "heittelee", niin 0.01 alaspäin on vakio. Palaa takaisin siihen mitä pitääkin parin henkosen jälkeen. Kun setuppi alkaa paskastumaan niin ohmi lukema lähtee nousuun.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #312
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    No onhan, ei näin montaa vikaa vittu ole ollu paskimmasta paskimmassa kloonissakaan.
    EIHÄN OO. Sulla on vaan paskin säkä ikinä.
    Ja jos noin vituttaa, niin voin laittaa osoitteen. Mä voin ottaa ton sun vitunpaskan kyllä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #313
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Ihan normi dripperi mulla on käytössä kanthalilla. Vastus on pikkasen alle 0.4 ja joka kerta kun laitat virran romuun niin vastus nousee. Tais parhaimmillaan käydä 0,6.

     
     
  14. #314
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Ihan normi dripperi mulla on käytössä kanthalilla. Vastus on pikkasen alle 0.4 ja joka kerta kun laitat virran romuun niin vastus nousee. Tais parhaimmillaan käydä 0,6.
    Tjaa... Mä en ole kyllä erkillä pahemmin kanthalia ajellut. Nikkeliä ja titaania enimmäkseen, ja ne toimii kyllä. Kaippa sitä vois kanthaliakin kokeilla ihan piruuttaan. Toi mun IPV2 heittelee kyllä ohmeja ihan hulluna. Siks se tossa pölyä kerääkin. Aluks sekin toimi hyvin, mutta eipä enää kun kerran sai nestetulvan sisuksiin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  15. #315
    Kanthalilla tulee ajeltua suurin osa ajasta, eikä vittuile sitten yhtään. Paras modi mitä itse olen omistanut. Steamyllä nähtävästi paskin versio maanantaikappaleesta

     
     
  16. #316
    Jahas, täällä olisi bannivasaralle tarvetta. Eipäs ole enää
    Viimeksi muokannut Apossium; 19.08.15 kello 21:42.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  17. #317
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    73
    Itse ihmetellyt myös tuota ohmien hyppelyä. Tuntuu että joka käynnistyksellä "arpoo" jonkun lukeman siihen. yleensä 0,1 - 0,2 ohm alueella vaihtelut.
    Subtank vertikaali atopäät ja paketin mukana tulleet rba:n valmiit coilit käytössä tähän asti..

    Näin muuten, onko porukka tyytyväinen modin akunkestoon. Ostin tämän siinä toivossa josko saisi hitusen enempi akunkestoa vrt. istick 50w (4400mAh / 5000mAh) mutta ei kyllä kestä pitempään, joskus tuntunu jopa nopeammin saa alkaa hakemaan laturia.
    Toki sama tankki ja ato modien vertailussa...
    Tähän mennessä vähän ristiriitaiset tunteet modista, mutta toivotaan että se tästä paranisi :|

     
     
  18. #318
    Höyrykonkari paavoharju's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    267
    Saattaa olla ihan puhdasta harhaa tuo iStickin parempi akunkesto. Ite tuli ajeltua Subtankia iTikun nokassa 18-25 watilla, akku kesti sen 3-4 -päivää. Nyt eVicin nokassa Starre Pro, 260 celsiusta ja 40 wattia, akku kestää pari päivää. Niin ja nikkeliatoilla vetelen, muumit 0.25-0.27.
    "Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."


    Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)

     
     
  19. #319
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    43
    En ole itselläni huomannut mitään heittelyä ohmeissa. Aina kun vaihdan aton (valmiskikkareen tosin), otan ohmi lukituksen auki ja näpäytän polttoa milloin se vissiin jollain tavalla mittaa sen langan ohmit. Tämän jälkeen taas lukko päälle ja that's it.. Pysyy ne ohmit mitkä se sillä hetkellä oli mitannut ja heittoja on ollut mun 0.5Ni kärjellä 0.05 ylöspäin maksimissaan. Kai te lukitsette ohminne? muuten se heittelee kuin lehmän häntä jo pelkästään langan omasta lämpötilasta.

     
     
  20. #320
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Sjoki
    Viestit
    51
    Subtankilla ohmit heittelee, vaikka lukittu. Oli 0.16, lukitsin ja höyrysin. Muutaman tunnin päästä seuraava höyryttely, nyt näyttikin 0.14ohm.
    Eipä tuo silti höyryssä tunnu. Ego One Mega, siis mukana tullut on pitänyt lukemat samassa.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •