Sivu 18 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8141516171819202122 ViimeinenViimeinen
Tulokset 341 - 360 / 432

Aihe: Kanger SuBox

  1. #341
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Magmaa on tullut katseltua mutta tuo ruuvattava hattu ei jaksa innostaa. Vaikka eipä sitä edes harkita tarvitse jos ei se kerran istu laitteeseen.

     
     
  2. #342
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Trolli istuu ainakin. Mutta siinäkin, minulla olevassa klooni yksilössä on niin isot ruuvit, että ne ottaa toisiinsa kiinni jos pyörittää pohjaan ensin ihmettelin että mikä hemmetti se on ku oikkarissa oli. Eli ainakaan dualia ei tuohon vakioruuveilla tehä.

     
     
  3. #343
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Taitaa aito trolli maksaa sen verran että minä ainakin testaan halvemmalla ennen kun edes harkitsen aitoa

     
     
  4. #344
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sepi79 Näytä viesti
    Taitaa aito trolli maksaa sen verran että minä ainakin testaan halvemmalla ennen kun edes harkitsen aitoa
    Menee OT:ksi jo mutta pakko sanoa.
    Jos vajaa 11e aidosta on liikaa niin......

     
     
  5. #345
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Menee OT:ksi jo mutta pakko sanoa.
    Jos vajaa 11e aidosta on liikaa niin......
    Oho. Eipä tullut tuon hintaa mistään katsottua Eiköhän sielä tilillä juuri ja juuri tuon verran katetta ole.

     
     
  6. #346
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Mistä niitä muuten saa aitona, en edes katellu ku sukkana otin ft:ltä samalla ku muutaki, vois tilata itekki sen aidon ni jospa ois ruuvitki kunnolliset

    En minä kyllä äkkivilkasulla alle 25 löytäny aitoja mistään, jos et sitten tarkottanu nuita ft:n, mikä ei kyllä varmaan oo aito, ainakaan tuo mikä mulla on...?

     
     
  7. #347
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Gearbest.

     
     
  8. #348
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Mennee jo vähän ot:n puolelle tämäkin mutta mites tuo velocity/sen kloonit? Olisi säädettävä +nasta ja kierreosuus aika lyhyt. Kai joku tietää istuuko/sopiiko noin muutoin?

     
     
  9. #349
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja def Näytä viesti
    Mistä niitä muuten saa aitona, en edes katellu ku sukkana otin ft:ltä samalla ku muutaki, vois tilata itekki sen aidon ni jospa ois ruuvitki kunnolliset

    En minä kyllä äkkivilkasulla alle 25 löytäny aitoja mistään, jos et sitten tarkottanu nuita ft:n, mikä ei kyllä varmaan oo aito, ainakaan tuo mikä mulla on...?
    https://www.fasttech.com/products/0/...da-rebuildable

     
     
  10. #350
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Kainuu
    Viestit
    204
    Tuota ei ollu sillon ku ite tilasin, 11.9 listattu. bing haku ei näköjään löydä mitään. Pitää tilata gearilta ehkä.

     
     
  11. #351
    Höyrykonkari Heisenberg's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    161
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sepi79 Näytä viesti
    Mennee jo vähän ot:n puolelle tämäkin mutta mites tuo velocity/sen kloonit? Olisi säädettävä +nasta ja kierreosuus aika lyhyt. Kai joku tietää istuuko/sopiiko noin muutoin?
    Minulla on Tobecon klooni-Velocity Suboxissa. En oikeastaan muuta tuon Suboxin kanssa käytäkkään. 0,4 ohmin setuppi, 50W tehoa. Akkuina joko Samsungin 25R tai LG:n HG2, vähän riippuen siitä mikä on viimeksi laturissa ollut. Istuu nätisti, en ole tuon suhteen mitään mistään säätänyt.

     
     
  12. #352
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2015
    Viestit
    1
    Olen uusi modien parissa ja herännyt pari kysymystä.
    Onko normaalia satunnaisesti imaisun alussa hetken kestävä kovempi rätinä ja tunne kielen päässä kuin joku nipistelisi? (pieniä tippoja kielen päälle tms)
    Tällä hetkellä kiinni puolen ohmin valmis pystyvastus ja tehoja yrittäny vaihdella 20-40 välillä.
    Toinen kysymys; Onko jotain selitystä sille miksi tankin ollessa lähes tyhjä maku tuntuu vahvemmalta(paremmalta)? Jotain tekemistä ilman määrän kanssa?
    Muuten ei ole viikon höyryttelyn jälkeen vuotanut mistään.
    Niin ja jos jotain merkitystä niin nesteet vg voittoisia (n. 70/30)

     
     
  13. #353
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    739
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mexx Näytä viesti
    Olen uusi modien parissa ja herännyt pari kysymystä.
    Onko normaalia satunnaisesti imaisun alussa hetken kestävä kovempi rätinä ja tunne kielen päässä kuin joku nipistelisi? (pieniä tippoja kielen päälle tms)
    Tällä hetkellä kiinni puolen ohmin valmis pystyvastus ja tehoja yrittäny vaihdella 20-40 välillä.
    Toinen kysymys; Onko jotain selitystä sille miksi tankin ollessa lähes tyhjä maku tuntuu vahvemmalta(paremmalta)? Jotain tekemistä ilman määrän kanssa?
    Muuten ei ole viikon höyryttelyn jälkeen vuotanut mistään.
    Niin ja jos jotain merkitystä niin nesteet vg voittoisia (n. 70/30)
    Tuo nipistely johtuu juurikin siitä että ato ruikkii nestettä kielelle. Enempi tehoja niin pitäs lakata.

     
     
  14. #354
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Heisenberg Näytä viesti
    Minulla on Tobecon klooni-Velocity Suboxissa. En oikeastaan muuta tuon Suboxin kanssa käytäkkään. 0,4 ohmin setuppi, 50W tehoa. Akkuina joko Samsungin 25R tai LG:n HG2, vähän riippuen siitä mikä on viimeksi laturissa ollut. Istuu nätisti, en ole tuon suhteen mitään mistään säätänyt.
    Laitoinkin jo aamusella velocity kloonin tilaukseen. Valmistajasta ei ole mitään hajua mutta tuolla hinnalla se saakin mielestäni jäädä salaisuudeksi. Pikkuisen näytti olevan topcapin katkaisusta jäänyttä pärsettä mutta muuten oli kuvien perusteella ihan riittävän heikkolaatuisen näköinen. Säädettävää +nastaahan tuossa ei sitten loppujen lopuksi olekkaan vaikka siltä kovasti harjaantumattomaan silmään näyttikin. Parisen viikkoa saanee odotella ennen kun pääsee testailemaan..

     
     
  15. #355
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    34
    Hei,
    eikös tämä nyt ole aito versio?
    Kanger Subox Mini 50W Variable Wattage Box Mod Kit VV VW Mod with Subtank Mini RBA-79.90 and Free Shipping| GearBest.com

    Ja miksi hinta pomppaa reilusti kun valitsee varaston kiinaan eikä euroopaan?

     
     
  16. #356
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2015
    Viestit
    314
    Aitoudesta en tiedä mutta samaan hintaan saa suomestakin esim puffilta. Jos odotella haluat ja rahaa säästää niin https://www.fasttech.com/products/0/...ck-starter-kit lähtee halvemmalla.

    Edittiä.. Se olikin se kiinan varaston hinta joka oli samaa tasoa puffin kanssa..

     
     
  17. #357
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2015
    Viestit
    35
    Vuoto ongelmat loppui kun vaihtoi tuon rba pään ,ei vuoda vaikka ohuempaakin litkua käyttää 👍

     
     
  18. #358
    Asiasta kukkaruukkuun. Tilasin pari kk sitten subox minin siinä toivossa, että siinä olisi ollut jousitettu 510-liitin. Noh eipä Kanger päivittänyt niinku odotin, joten sattumalta löyty netistä että joku oli modannu FDV v3 jousitetun 510-liittimen kiinni. Ajattelin itse nyt samaa ja laitoin FDV v4 low profilen flättinä tulemaan. Ghetto FDV on Kbox Mini - Album on Imgur siinä linkki jos jotakuta kiinnostaa nähdä kuvia tuosta projektistä. Voin laittaa myös kuvia ja kertomusta miten onnistuu itsellä kuhan liitin saapuu suomeen.

     
     
  19. #359
    Höyrykonkari NortinNatsa's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    118
    Mullakin on nyt tämä härveli!

    Mutta sillä alkuperäisellä tankilla mun Liquan menthol-neste tuli kyllä kynsille, tyrkkäsin tilalle Nautiluksen ja nyt on elämä onnellista.

    Mä en nyt oikein ole ihan jyvällä näistä kaikista jutuista, mitä tarkoittaa "pohjan peseminen"? Ja sitten, kun tässä voi paskarrella niitä omia atoja, niin miten ohmit tietää? Kanthal on sitä metallilankaa vissiinkin, mutta mitä ne ohmit sitten vaikuttaa höyryämiseen? Pahoittelut, että varmaan kyselen moneen kertaan kysyttyjä tyhmiä, mutta olkaatten kärsivällisiä, minoon vanaha ihiminen. Saapi laittaa linkin johonkin "rba-rakenteluun for dummies".

    Ai niin, se piti vielä sanoa, että on tämä vempele ihan saatanan ruma.

     
     
  20. #360
    Vähän paksumman langan läpi virta kulkee helpommin kuin ohuen, eli langan vastus on matala. Vastusarvon voi mitata ja mittayksikkinä on ohm. Sanomattakin on selvää, että paksun langan hehkuvaksi kuumentaminen vaatii enemmän energiaa kuin ohuen, joten paksulankainen ja siten matalaohminen lanka tarvitsee enemmän virtaa akusta lämmetäkseen. Paksussa langassa on enemmän pinta-alaa kuin ohuessa, eli teoriassa höyryä tulee enemmän paksulla langalla kuin ohuella langalla.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •