Sivu 20 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10161718192021222324 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 557

Aihe: Happyjuice | Sähkötupakkakaupat Suomessa | Lappeenranta, Lahti, Vaasa ja Helsinki

  1. #381
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Sen kun tietäisi, noh puteli oli vuotanut aika vähän mutta,kumminki tosin veikkaan että posti oli tyrinyt ku oli pieni painauma pullossa, kun sain sen

     
     
  2. #382
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bojong Näytä viesti
    4.4. lähetettyä pakettia ei oo kuulunut vieläkään. Mikäköhän Tässä voisi olla?
    Itselle lähti 4.4 Nautilus tulemaan mutta ei oo näkynyt vieläkään. 5.4 lähetetyt nesteet sen sijaan olivat ajallaan postilaatikossa. Liekö postin päässä jotain sitten sotkettu. Viestiä olen mehupojille laittanut asiasta kun postilla eivät osanneet sanoa juuta eikä jaata.

     
     
  3. #383
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja -matte- Näytä viesti
    Itselle lähti 4.4 Nautilus tulemaan mutta ei oo näkynyt vieläkään. 5.4 lähetetyt nesteet sen sijaan olivat ajallaan postilaatikossa. Liekö postin päässä jotain sitten sotkettu. Viestiä olen mehupojille laittanut asiasta kun postilla eivät osanneet sanoa juuta eikä jaata.
    Onkohan vain sattumaa että meidän kummankin 4.4. tilaukset jossain? Kävin tänään paikallisessa postissani kyselemässä mutta ei ollu sielä näkyny.

     
     
  4. #384
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bojong Näytä viesti
    Onkohan vain sattumaa että meidän kummankin 4.4. tilaukset jossain? Kävin tänään paikallisessa postissani kyselemässä mutta ei ollu sielä näkyny.
    Ite oon kahdesti käyny kysymässä. Postille laittelin myös viestiä asiasta mutta totesivat vain että myyjään olla yhteydessä. Ja vaikea sattumaan uskoa, ehkä ovat laittaneet tilaus lähetetty-viestin tulemaan mutta sitten itse tilaukset ovat unohtunee johonkin varaston nurkkaan, who knows. Eiköhän tuo selviä aikanaan!

     
     
  5. #385
    mul kesti kerran tulla 3 viikkoa ja johtu postista

     
     
  6. #386
    Löytyyhän täältä kohtalotovereita ja itsellänikin odottaa 4.4. postitettu tilaus vielä saapumistaan. Yleensä HJ:n paketit ovat tulleet max. kolmessa päivässä Vantaalle ja vain kerran aikaisemmin on toimitus kestänyt yli viikon. Olen antanut itselleni luvan huolestua vasta huomenna.

     
     
  7. #387
    Höyrykone esu's Avatar

    Liittynyt
    01/2016
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,030
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bojong Näytä viesti
    Onkohan vain sattumaa että meidän kummankin 4.4. tilaukset jossain? Kävin tänään paikallisessa postissani kyselemässä mutta ei ollu sielä näkyny.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja -matte- Näytä viesti
    Ite oon kahdesti käyny kysymässä. Postille laittelin myös viestiä asiasta mutta totesivat vain että myyjään olla yhteydessä. Ja vaikea sattumaan uskoa, ehkä ovat laittaneet tilaus lähetetty-viestin tulemaan mutta sitten itse tilaukset ovat unohtunee johonkin varaston nurkkaan, who knows. Eiköhän tuo selviä aikanaan!
    Taitaa olla joku isompi satsi kamaa hukassa postilla. Meille firamaan Etelä-suomen tukkurilta tilattu kohtuu hintava paketti on kans hukassa. Ei näy seurannassakaan muuta, kuin että paketti on noudettu tukkurilta 6.4. Silloinhan nuo 5.4 lähetetyt mehupoikien paketitkin ovat olleet jossain eteläsuomen postinhukkauskeskuksessa. Tilattiin jo uus tilalle, se tuli perille. Tänään postin aspalta kysyttäessä, että onko tällainen kuinka tavallista, aspa totesi että "ei ainakaan näin paljon".
    Seuranta on muutenkin kuralla, yks mulle jo perille tullut paketti on vielä toimittamattomana, toista saapunutta ei näy siellä ollenkaan.
    Muutamaa muuta nyssykkää ei myöskään näy seurannassa, vaikka saapumisilmoituskin tuli.
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

     
     
  8. #388
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    15
    Sama homma täällä, 4.4 lähetetty paketti seilaa jossain. Ei oo edes tilauksenseurantaa niin ei pysty kattoo missä se on viimeksi nähty. Itselleni lupasin huolestua vasta ensi viikon maanantaina, toivottavasti tulis jo ennen sitä.

     
     
  9. #389
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    pori
    Viestit
    7
    itel 24.3 lähetetty paketti kateissa..lieneekö pääsiäine sekottanu postin ?sen jälkeine tilaus kyl löytäny perille,ja muutenki on aina komiasti perille tullut.
    paikallises postis ei void auttaa,ku ei seurantanumeroa..ei ite voi vaikuttaa ,ni odotellaa päiväst toisee sitä huomise posteljounia..(kuulemma pääsiäise korvil ennenki tapahtunu jotai "ihmeitä"?)

     
     
  10. #390
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Eikös se posti löytäny joskus jonkun kortin joka oli lähetetty syksyn säveleen tai tms ohjelmaan useamman kymmenen vuoden jälkeen jostain hyllyn alta. Remontin tai muuton yhteydessä.
    Paketit kyllä löytää perille ennemmin tai myöhemmin.

     
     
  11. #391
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    212
    Minulle tuli nyt paketti. Matka kesti 2 viikkoa ja oli sen näköinen maxikirje että sillä oli pelattu jalkapalloa.
    Onneksi kaikki putelit olivat pysyneet ehjinä & vuotamatta kuin ihmeen kaupalla. Suksikaa suolle Posti, Jeesus ja mitä näitä nyt olikaan..
    onneksi höyryttelyn jumalat olivat tälläkertaa minun puolella..
    Viimeksi muokannut Tervattu; 14.04.16 kello 15:29. Syy: Pöh

     
     
  12. #392
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    pori
    Viestit
    7
    taas tipahti lähetys laatikkoon 11.4 tilattu ja tänää peril,kiitos! oli toine tilaus ton pääsiäisen vielä saapumattoman/hukassa olevan paketin jälkeen..kyl HJ hoitaa hommat,mut samaa ei voi sanoa ain postista..nooh,odotellaan..mites tuo tulli ?tais ol pari niksa pulloa matkassa tos kadoksis olevas lähetykses..kait neki olis lähestyny täs ajas..??

     
     
  13. #393
    Lainaus Alkuperäinen postaaja maradona Näytä viesti
    taas tipahti lähetys laatikkoon 11.4 tilattu ja tänää peril,kiitos! oli toine tilaus ton pääsiäisen vielä saapumattoman/hukassa olevan paketin jälkeen..kyl HJ hoitaa hommat,mut samaa ei voi sanoa ain postista..nooh,odotellaan..mites tuo tulli ?tais ol pari niksa pulloa matkassa tos kadoksis olevas lähetykses..kait neki olis lähestyny täs ajas..??
    Minullekin tuli 11.4. tilattu ja samana päivänä postitettu tilaus eilen 14.4. Kuitenkaan tuota 4.4. postitettua lähetystä ei ole vielä näkynyt, eikä tullut tämän päiväisenkään kustin mukana Tulli ei turhaan aikaile ilmoittamisen kanssa ja tähän mennessä olisi kyllä pitänyt jo lisäselvityspyyntö tulla jos on tullakseen. Meitä 04/04-uhreja näyttäisi olevan sen verran monta, että sylttytehdas löytynee Postin suunnalta...

    Tästä huolimatta tein uuden vitamiinitilauksen tänään 12:39 ja jo 14:17 tuli lähetysvahvistus. Kiinan pojat saisivat ottaa Mehupojilta oppia kuinka tilaukset laitetaan rivakasti liikkeelle, eikä haudota viikkokaupalla. Jälleen kerran

    Kyselin jo tuota kateissa olevaa lähetystäni postista, mutta sitä, eikä helmikuun lopulla Mix'n'Matchilta lähetettyä tilausta ainakaan omasta postikonttoristani löytynyt. M'n'M lähetti korvaavan satsin ja se tulikin alta viikossa himaan ja olen jo luopunut toivosta saada nuo ensimmäiseksi Kyprokselta lähetetyt niksat, mutta tämän HJ:n tilauksen kanssa olen antanut itselleni luvan huolestua vasta ensi maanantaina 18.4...

     
     
  14. #394
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    29
    4.4. tilausta odotellaan täälläkin vielä. Keskiviikkona 13.4. tilasin lisää, toivottavasti paremmalla onnella.

     
     
  15. #395
    No nyt alan huolestua, sillä 4.4. postitettua tilaustani (VYHQVOLXI) ei ole vieläkään näkynyt, mutta kaksi muuta (8.4. ja 15.4.) tekemääni vitamiinitilausta on jo kotiutettu Hain juuri äsken tuon viimeisimmän tilauksen postista, eikä heillä ollut mitään tietoa tästä kateissa olevasta lähetyksestä, eikä nimelläni löytynyt yhtään ylimääräistä pakettia hyllyistään...

    Onkos muille jo tullut nämä 4. päivänä lähetetyt tuotteet perille?

     
     
  16. #396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    No nyt alan huolestua, sillä 4.4. postitettua tilaustani (VYHQVOLXI) ei ole vieläkään näkynyt, mutta kaksi muuta (8.4. ja 15.4.) tekemääni vitamiinitilausta on jo kotiutettu Hain juuri äsken tuon viimeisimmän tilauksen postista, eikä heillä ollut mitään tietoa tästä kateissa olevasta lähetyksestä, eikä nimelläni löytynyt yhtään ylimääräistä pakettia hyllyistään...

    Onkos muille jo tullut nämä 4. päivänä lähetetyt tuotteet perille?
    Ei ole saapunut, mutta HJ:n tyypit epäilivät että sen päivän postinkulkemisessa ollu jotain häikkää. Aikovat selvitellä postin kanssa asiaa ja lupasivat että tilaukset saadaan kyllä perille.

     
     
  17. #397
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2016
    Viestit
    29
    Sama täällä. Seuraava tilaus oli perillä kolmessa päiväss mutta 4.4. edelleen matkalla.

     
     
  18. #398
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Tämä on kyllä mun järkeen käsittämätön juttu. Onko joku ryöstänyt postin kuljetuksen.
    e. Onko nää edes tullu Suomeen asti?

     
     
  19. #399
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Tämä on kyllä mun järkeen käsittämätön juttu. Onko joku ryöstänyt postin kuljetuksen.
    Tätäkin tapahtuu, mutta yleensä ne postit rosvotaan siltä viimeiseltä jakajalta....

     
     
  20. #400
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tätäkin tapahtuu, mutta yleensä ne postit rosvotaan siltä viimeiseltä jakajalta....
    Kyllä sitä kamaa katoo kuskeiltakin. Ja lajittelukeskuksesta vaikka valvonta onkin helvetin tiukkaa, oon ollu postilla joskus töissä. Siellä ei pierastakkaan niin ettei sitä pomot tiedä. Viittais myös nyt siihen et yks säkki lojuu jossain pimeässä nurkassa.
    Seuranta pitäis olla joka paketissa mitä tilaillaan!

     
     
Keskustelu Kaupat

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •