Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52861
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Seuraavasta tilistä ostan itselleni pleikka 4, oon haaveillut sitä jo pitkään
    Mitä meinaat pelata?

     
     
  2. #52862
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blankko Näytä viesti
    Mitä meinaat pelata?
    Resident Evilit oli mun lemppareita aikoinaan Hitman, Splinter Cell, Tomb Raider ja mitä näitä nyt on.
    Toki on tullut uusia pelejä ja töissä pojat on antaneet vinkkejä.Kauhu ja toimintapelit on lähinnä sydäntä.
    Oon toki pelannut aikoinaan kaikenlaisia pelejä, mutta siitä on muutamia vuosia aikaa.

     
     
  3. #52863
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Last of us. Paras pleikkapeli eikä o kallis psstoressa.

     
     
  4. #52864
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Red Dead Redemption 2!!! Eka peli josta minäkin innostuin. Ja niin hirveä hype siitä tuli syksyllä että siitä tosiaan puhuttiin esim. jossain fb-ryhmissä jotka ei mitenkään edes käsittele pelaamista Eikä suotta! Onhan sitä kuvattu sanoin "kokonaisen sukupolven määrittelevä mestariteos" https://muropaketti.com/pelit/peliar...a-mestariteos/

    Niin upee maailma, hevonenkin pitää kesyttää ite

     
     
  5. #52865
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Red Dead Redemption 2!!! Eka peli josta minäkin innostuin. Ja niin hirveä hype siitä tuli syksyllä että siitä tosiaan puhuttiin esim. jossain fb-ryhmissä jotka ei mitenkään edes käsittele pelaamista Eikä suotta! Onhan sitä kuvattu sanoin "kokonaisen sukupolven määrittelevä mestariteos" https://muropaketti.com/pelit/peliar...a-mestariteos/

    Niin upee maailma, hevonenkin pitää kesyttää ite
    Joo pojat on pelanneet tätä joskus

     
     
  6. #52866
    Windows kymppiin asentui taas joku päivitys, ja Netflix alkoi nykimään pirusti Chromella. Edgellä toimii nykimättä, joten katsellaan sitten sitä kautta...
    Tulee taas kerran ajatuksena mieleen, että Microsoftilla näiden päivitysten yhteydessä tarkoituksella suositaan omia, ja hankaloitetaan muiden ohjelmia/sovelluksia.
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #52867
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Windows kymppiin asentui taas joku päivitys, ja Netflix alkoi nykimään pirusti Chromella. Edgellä toimii nykimättä, joten katsellaan sitten sitä kautta...
    Tulee taas kerran ajatuksena mieleen, että Microsoftilla näiden päivitysten yhteydessä tarkoituksella suositaan omia, ja hankaloitetaan muiden ohjelmia/sovelluksia.
    Mitä testailin niin parasta signaalia muutenkin tulee Edgellä tai Netflix-sovelluksella enkä ole siis muilla enää kattonut, 4k kuvaahan ei muilla edes näkyviin saa. Chromella ei antanut edes full hd:ta??

    Mulla nyki kanssa kun otti kuvan telkkariin monitorin kylkeen niin selvisi johtuvan siitä, että monitori on 144hz ja telkkari 60hz. Nykyään menee monitorikin 60, kun napsauttaa telkkariin signaalia.

     
     
  8. #52868
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mitä testailin niin parasta signaalia muutenkin tulee Edgellä tai Netflix-sovelluksella enkä ole siis muilla enää kattonut, 4k kuvaahan ei muilla edes näkyviin saa. Chromella ei antanut edes full hd:ta??

    Mulla nyki kanssa kun otti kuvan telkkariin monitorin kylkeen niin selvisi johtuvan siitä, että monitori on 144hz ja telkkari 60hz. Nykyään menee monitorikin 60, kun napsauttaa telkkariin signaalia.
    PC:n kautta "vanhaan" telkkariin tulee katsottua useimmiten Netflixiä, signaalien ja herzien mittailusta ei mitään käsitystä.
    Jos tuo Edge toimii parhaiten, niin käytetään jatkossa sitä Netflixin katselussa.
    Lähinnä ihmetytti, kun eilen Chromella toimi hyvin, ja päivityksen jälkeen taas ei...
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #52869
    Tättärätätättäääää- ja symbaalien yhteenlyönti. Näyttävän sisääntulon myötä ilmoitan,että nyt alkoi loma.

    Pitämätöntä lomaa riittäisi pääsiäiselle asti. Jos nyt kuitenkin saisi pitää edes osan,niin hyvä olisi. Olisi tarkoitus ottaa pari viikkoa löysin rantein ja sitten etelään,kun ei ole tullut käytyä aikoihin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  10. #52870
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Täällä alkoi kans loma, tosin vain viikko, niin en viitti rummuttaa
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #52871
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Oli "pakko" tilata sähköfillari. Niin kauan siitä haaveillut, ja nää paskat kelit katkas lopullisesti ostamattomuuden selkärangan. Ehkä nyt noi mäet ovat armollisempia ja aamun vitutus vähäisempi.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #52872
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Tättärätätättäääää- ja symbaalien yhteenlyönti. Näyttävän sisääntulon myötä ilmoitan,että nyt alkoi loma.

    Pitämätöntä lomaa riittäisi pääsiäiselle asti. Jos nyt kuitenkin saisi pitää edes osan,niin hyvä olisi. Olisi tarkoitus ottaa pari viikkoa löysin rantein ja sitten etelään,kun ei ole tullut käytyä aikoihin.
    Tekee varmasti loma sulle hyvää
    Oon vähän kade, olispa itselläkin..

     
     
  13. #52873
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mites paljon tollanen sähköfillari kustantaa? Onhan se mukavampi mennä töihin sellasen kanssa, oot varmasti sen ansainnut

     
     
  14. #52874
    Viikko menee nykyään niin nopeasti,että eihän siinä oikein pääse lomatunnelmaan? Tosin joku nopea kaupunkimatka euroopassa esmes 3 päivää saattaisi tehdä siitä loman.

    Ennen luulin,että kaupunkiloma...euroopassa...talvella.... ei ole mistään kotoisin,mutta nyt pari kertaa tullut käytyä,niin ei hullumpaa. Tai sitten on vaan sattumuksia. Esmes. kolmisen viikkoa sitten olin Ranskassa.Kaupunki ei nyt kummoinen ollut,mutta sellaisessa vanhassa kaupunginosassa jossa talot oli vähän joka suuntaan länkällään vuosisatojen kuluttamina, oli pikkuruinen kapakka. Kyllä oli hyvä meininki. Jos ei nyt sattumalta olisi siitä ovesta tullut käytyä sisään, niin matka ei kummoinen olisi ollut.

    Tai sitten olen niin alkoholisoitunut,että nähtävyydet ei kiinnosta ja parhaat elämykset tulee paikallisten kanssa dokatessa ja maailmaa parantaessa.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  15. #52875
    Tekee varmasti loma sulle hyvää
    Oon vähän kade, olispa itselläkin..
    Kyllä sitä lomaa tässä on odotettu. Sikälis vielä jänskättää lähteä uuden suhteen kanssa reissuun. Saa nähdä miten luonaa. Toinen ottaa aurinkoa ja toinen vaan ottaa ( toki sivistyneesti vaan silleen pikku pienessä). Vaan näenhän minä hänet sieltä rantabaaristakin käsin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  16. #52876
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Kyllä sitä lomaa tässä on odotettu. Sikälis vielä jänskättää lähteä uuden suhteen kanssa reissuun. Saa nähdä miten luonaa. Toinen ottaa aurinkoa ja toinen vaan ottaa ( toki sivistyneesti vaan silleen pikku pienessä). Vaan näenhän minä hänet sieltä rantabaaristakin käsin.
    Se onkin muuten jännä juttu miten jotkut pariskunnat tappelee aina lomilla
    Itellä ei oo tapahtunut koskaan, toki nyt reissailen oman pojan kanssa ja onneks meillä mennyt hyvin.
    Asiaa auttaa se, että tykkään poikien ja miesten jutuista niin meillä on samat kiinnostuksen kohteet, ei tietty kaikki
    Berliinin reissulla mennään pelimuseoon ja siellä saa kokeilla konsoleita ja pelata.DDR ja Stasi museo olis kiinnostava myös.
    Ei ehkä viikko riitä mihinkään, mutta aina pääsee uudestaan.
    Onhan siellä myös hulppeat shoppailu mahdollisuudet myös

     
     
  17. #52877
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mites paljon tollanen sähköfillari kustantaa? Onhan se mukavampi mennä töihin sellasen kanssa, oot varmasti sen ansainnut
    No sanotaan nyt että tolla rahalla olis saanut käytetyn auton, mutta mitä mä sillä kun ei korttiakaan ole. Helvetin kalliita leluja.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #52878
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Pitihän tuokin kokeilla samalla tavalla koska oon aina halunnut (tai teen samalla tavalla) paitsi ilman vinbrite kittiä ja käytän alcotecciä. Poika on ollut tulilla 3 päivää ja aika väkivaltaista hiivaa noissa alcotecin pussukoissa.


     
     
  19. #52879
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    No sanotaan nyt että tolla rahalla olis saanut käytetyn auton, mutta mitä mä sillä kun ei korttiakaan ole. Helvetin kalliita leluja.
    Ai kauheeta en oo tajunnut, että olis niin kalliita! Toisaalta omasta mukavuuden halusta kannattaa vähän maksaakin.

     
     
  20. #52880
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Sähköauto olis kiva, mut kun ne maksaa ihan sikana

    Esimerkkinä mun Hyundai Kona maksoi 22000€, mut sama sähköisenä maksaa 42000€
    Olis kyl muuten passeli omaan käyttöön tuo Kona electric. Jos lotosta voittais riittävästi pätäkkää, niin sit
    Viimeksi muokannut arskaxx; 15.02.19 kello 22:05.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •