Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #43821
    Brazil=too much ass to handle.
    Sama Venezuela.

    Eiks ne jotain pers-implanttejakin siellä harrasta. Sitä jos jotain en tajuu.


     
     
  2. #43822
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Mulle ihan sama onko blondi, brunette tai muuta kunhan se sopii kyseiselle henkilölle, kasvoihin ja yms.

     
     
  3. #43823
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Marilynin lisäks Grace Kelly oli niiin kaunis <3

    Ja Scarlett O'Hara eli Vivien Leigh, ihana tumma kaunotar!
    Mä niin tykkään Scarlettista, se hahmo on samalla niin ärsyttävä ja lapsellinen mutta vaan niin ihana Ja sen ilmeet ja eleet ja kaikki.




     
     
  4. #43824
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Edellämainittu Brasilia on aikamoinen sulatusuuni. Löytyy vaikka mitä, mutta aika monella on saksalaista/afrikkalaista/portugeesi/intiaani -verta sotkettuna.

    Pituus sakemanneilta, mehevä bootie afrikasta, rento elämäntyyli portugeeleilta, ties mitä intiaaneista. Nam.
    Mä oon luullu että brassit on sellasia metrin mittasia tosi tummahiuksisia ja ihoisia joilla on niin vahvat karvat että niillä kasvaa viikset Vai onko ne sit meksikolaisia...

    Shakira on ihana mutta se tais olla Kolumbiasta.

     
     
  5. #43825
    Mulla saattaa olla joku mielle blondeista,sillä aloittelin uraani pelkästään heidän kanssaan. Ensimmäiset viisi.. Sen jälkeen on ollut heikompaa semminkin kuin meni 24 vuotta lyhyttukkaisen ristiverisen kanssa. En ole oikein toipunut siitä vieläkään. Vaan toiveissa olisi vielä jos oikein lykästäisi,niin elon ehtoopuoli olisi armeliaampi.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  6. #43826
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:04.

     
     
  7. #43827
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Hääty korkata viel toinen franziskaner niin on taas lasi/tuoppi täysi.

     
     
  8. #43828
    Pitäisi saada yksi M6 pultti jollain katkaistua, pultti sijaitsee auton kuskin puoleisessa jalkatilassa polkimien "välissä". Pirun ahdas paikka, joten kovin isoa työkalua ei mahdu käyttämään. Dremeliä ei voi myöskään käyttää, ettei kipinät sytytä autoa palamaan.
    Kenelläkään antaa vinkkiä millä pultin saa poikki?
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #43829
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Kai ton paksuinen menis ihan "lyömällä" katki? Rautasahasta sen terän ottaminen ja hinkuti hinkuti. Toki voisi aikaa viedä ja hermot mennä...

     
     
  10. #43830
    Binford 5000. On vastaus kaikkeen.
    Joo, ei ole parempaa vastausta ku mitä Silveri anto. Tai sit ota riski ja dremel.


     
     
  11. #43831
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Jep. Toki jos dremeliin turvautuu niin kasteltuja pyyhkeitä tai vastaavia vähän ympärille niin riski pienenee.

     
     
  12. #43832
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Jos dremeliin laittaa jonkun lastuavan terän, niin ei siitä mitään kipinöitä tule. Tai ei ainakaan pitäis

    6pcs-HSS-Wood-Milling-Burrs-Cutter-For-font-b-Dremel-b-font-Accessories-Rotary-Burrs-font.jpg

     
     
  13. #43833
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Tulee kipinöitä tommosellakin terällä riippuu toki kohteesta kuinka paljon. Kaivoin kerran vastaavalla terällä kuoppaa semmoseen 1,3-1.4m halkaisijaltaan olevaan tukivalssiin ja kyl kipinät vaan sinkoili ja oli pirun hidasta puuhaa.

     
     
  14. #43834
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Ookei, ite en ole viel kipinöitä saanu aikaiseksi tollasilla terillä (pehmeitä aineita vissiin ollu). Mut mä oon vasta reilu 40v duunissa noita käyttänyt

    Edit: Hitto, 46 vuotta eli melkeen 50v. Kai sitä vois jo eläkkeelle jäädä

     
     
  15. #43835
    Metalli miehiä


     
     
  16. #43836
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Pitäisi saada yksi M6 pultti jollain katkaistua, pultti sijaitsee auton kuskin puoleisessa jalkatilassa polkimien "välissä". Pirun ahdas paikka, joten kovin isoa työkalua ei mahdu käyttämään. Dremeliä ei voi myöskään käyttää, ettei kipinät sytytä autoa palamaan.
    Kenelläkään antaa vinkkiä millä pultin saa poikki?
    Kova pultti? 10.9 tai kovempi menee kiilalla lyömällä poikki. Samoin happonen. Yleensä noi auton pultit on kovaa kamaa.

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #43837
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Pitäisi saada yksi M6 pultti jollain katkaistua, pultti sijaitsee auton kuskin puoleisessa jalkatilassa polkimien "välissä". Pirun ahdas paikka, joten kovin isoa työkalua ei mahdu käyttämään. Dremeliä ei voi myöskään käyttää, ettei kipinät sytytä autoa palamaan.
    Kenelläkään antaa vinkkiä millä pultin saa poikki?
    Ei siis mahdu jatkovarrellakaan vääntämään poikki vai onko kanttejakaan siinä mistä vääntää?

     
     
  18. #43838
    Eikö ne päästä Arskaa ikinä vapauteen ? 46 vuotta metallia. Kuulohan siinä menee, ja maksa, ja perhesuhteet.


     
     
  19. #43839
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Ookei, ite en ole viel kipinöitä saanu aikaiseksi tollasilla terillä (pehmeitä aineita vissiin ollu). Mut mä oon vasta reilu 40v duunissa noita käyttänyt

    Edit: Hitto, 46 vuotta eli melkeen 50v. Kai sitä vois jo eläkkeelle jäädä
    Kirkkaita ajelles kyl helposti kipinöi

     
     
  20. #43840
    Eiköhän Arska olis jo vapaat ansainnu noilla vuosilla?


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •