Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #43801
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mun mielestä venäläiset naiset näyttää jotenkin kolhoilta ja sama venäläiset miehet tunnistaa heti, kun näkee...ne kaikki näyttää ihan rotilta.Anteeksi ilmaisuni

     
     
  2. #43802
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti


    Onhan miehilläkin push-upit, mutta niitä käyttää vaan pyöräilyä tosissaan harrastavat.
    Kas kun miehet ei ole ottaneet niitä baarikäyttöön kuten naiset push-upit Tosin voi johtua siitä että ne pullottavat housut toimis ennemmin naisenkarkottimina ku houkuttimina

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Vielä ysärillä tuotiin etelästä lewiksen huppareita ja pöksyjä halavalla

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    Mä ostin ekalla Turkin reissulla hurmioituneena pinkin Hollisterin hupparin Mut ku se oli nii kiva!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Eli olet hyvällä mallilla siellä itärajan lähellä.

    Oi... Venäläiset naiset. Vain 2 mallia. Joko metrin pätkä ja metrin levee, tai 2 metriä pitkä ja säärtä löytyy...
    2 metriä

     
     
  3. #43803
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Antti alkaa taas fantasioimaan

     
     
  4. #43804
    Camel Active farkut on ittelle THE housut.
    Ovat syrjäyttäneet levikset jo muutama vuos sitten.
    Istuvuus parempi.


     
     
  5. #43805
    Venäläisen tuntee siitä',että se kättelee kaikki ja miehellä laukku... Siis laukku. Jumalauta... Laukku. Seh verran pitää olla suomimiehellä taskuja,että ei mitään vitun laukkuja tarvi eläessään ottaa matkaan.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  6. #43806
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mun mielestä venäläiset naiset näyttää jotenkin kolhoilta ja sama venäläiset miehet tunnistaa heti, kun näkee...ne kaikki näyttää ihan rotilta.Anteeksi ilmaisuni
    Toi rottajuttu on muuten totta Mut ei kaikki, ne toiset näyttää sellasilta vaarallisilta rikollisilta jotka on valmiita heittään happoo naamalle ja soittaan mafian jos niille ryttyilee. Venäläisiä en oo hirveesti nähny muutaku joskus Ideaparkissa, ja naisista on jääny varmaa lähinnä mieleen ihan JÄRKYTTÄVÄ hajuveden annostelu ja sit että ne tykkää kaikista turkis ja katinkulta somisteista vaatteissa, kengissä, laukuissa, kaikki on överiä...

     
     
  7. #43807
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Makuasioitahan nämä, mutta jos olisin mies niin mua sytyttäis varmaan eniten brassi muijat

     
     
  8. #43808
    En mä mitään fantasioi Visuaalinen efekti on naisten kanssakäymisessä tärkeä pointti. Nätti plikka ja hyvä runko. Ten pöään. Toisessa laidassa sitten usvainen perspano jonkun randomi lyylin kanssa,niin ei siitä paljoa ole foorumilla kirjoiteltavaa...
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  9. #43809
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Toi rottajuttu on muuten totta Mut ei kaikki, ne toiset näyttää sellasilta vaarallisilta rikollisilta jotka on valmiita heittään happoo naamalle ja soittaan mafian jos niille ryttyilee. Venäläisiä en oo hirveesti nähny muutaku joskus Ideaparkissa, ja naisista on jääny varmaa lähinnä mieleen ihan JÄRKYTTÄVÄ hajuveden annostelu ja sit että ne tykkää kaikista turkis ja katinkulta somisteista vaatteissa, kengissä, laukuissa, kaikki on överiä...
    Voi luoja unohin ton hajuveden mutta niin totta! Ihan samat ajatukset mulla

     
     
  10. #43810
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mää tykkäisin skandinaavisista blondeista jos olisin mies

     
     
  11. #43811
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 19:05.

     
     
  12. #43812
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jos mulla olis erilainen duuni ja RAHAA käyttää itseeni, niin saattaisin näyttää myös paremmalta mutta tykkään likaisista miesten töistä missä ei kitinöitä kuunnella. No jos sitten eläkkeellä.....

     
     
  13. #43813
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tai no korjaan että ei tarvitse olla skandinaavinen blondi, mun tyttörakkaus on Marilyn Monroe <3 Sopivan pehmeän naisellinen ja kurvikas ja hurmaavat silmät ja vaalea kiharapilvi. Ja mieletön karisma!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ne saappaat jalassa, kyllä.

    Tulee aina mieleen piirun muistimitta: Metrin koivuhalko kilometrin säärien välissä.

    Kyllähän Ljudmilat panostaa ulkoasuunsa ihan toiseen malliin kuin suomalaiset naiset. Painotan toki että suomalaisilla miehillä ei ole ehkä oikeutta paljoa arvostella.

    Nimim. viime vuonna vaatekaupat sai sukka+kalsariostosten lisäksi muistaakseni 1 farkut + pari paitaa.



    Joo. Työssä tunnistaa 20 metrin päästä ja voi jättää palvelematta (ja tervehtimättä, koska jos tervehtii, eivät vastaa edes nyökkäyksellä). JOKAISELLA on se homolaukku.
    Onhan suomalaiset naiset aika hillittyjä venakkoihin verrattuna, niillä kun tuntuu vaatteiden, laukkujen, kenkien, korujen, hajuveden, meikin ja kaiken suhteen olevan käytössä "parempi överit kuin vajarit" Jossain kohteissa missä käy venäläisiä paljon, oikein huomaa joidenkin kauppojen valikoimasta että ne on venäläisille suunnattuja, sen katinkullan kimalluksesta ja turkiksen määrästä suomalainen nainen juoksee kiljuen ulos siitä liikkeestä

     
     
  14. #43814
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä rakastan kurvikkaita naisia joista ihannoin nuorta Sophia Lorenia ja Brigitte Bardot..menikö nimi oikein? Myös Marilynilla oli oikea naisen kroppa Mun naisrakkaus voisi olla Eva Mendez en taaskaan tiiä menikö sukunimi oikein

     
     
  15. #43815
    Sellainen Elovena suomifilmi blondi on bueno. Aasialaiset naiset on usein kauniita,mutta niiltä puuttuu perse. Ei ku leveä lantio. Joka on taasen sangen välttämätön. Tisseistä ei niin väliä. Rehevä saa olla kun ei ole lihava. Ja kuten aikaisemmin olen maininnut,niin pitkät vaaleat hiukset antaa muita puutteita anteeksi varsin paljon.
    Nimimerkillä "Mä kierrän ympäri maan ja etsin"
    https://www.youtube.com/watch?v=ZMRhRRo2_1Q
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  16. #43816
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Ennemmin tos suhtees vajarit ku överit🤔
    Saapikkaat koroilla todella jees👌
    Mut kyllähän se olemus millä kukin itsensä kantaa on se juju.


    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  17. #43817
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 15:41.

     
     
  18. #43818
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Nyt alkaa leffan kattelu

     
     
  19. #43819
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Sipsit ja dippi syöty. Olutlasikin on puoliksi tyhjä tai puoliksi täysi.

     
     
  20. #43820
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Sellainen Elovena suomifilmi blondi on bueno. Aasialaiset naiset on usein kauniita,mutta niiltä puuttuu perse. Ei ku leveä lantio. Joka on taasen sangen välttämätön. Tisseistä ei niin väliä. Rehevä saa olla kun ei ole lihava. Ja kuten aikaisemmin olen maininnut,niin pitkät vaaleat hiukset antaa muita puutteita anteeksi varsin paljon.
    Nimimerkillä "Mä kierrän ympäri maan ja etsin"
    https://www.youtube.com/watch?v=ZMRhRRo2_1Q
    Hienon biisin kaivoit kasarilta👌
    Muuten samaa mieltä mut ei blondit iske. Ennemmin brunette/punapää linjalla mun maku
    Tainnu elämässäni ollu 1 blondi, siis hiusväriltään joskus kasarilla.

    Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •