Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #35781
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Kun saisikin mainokset pois, tai edes vähennettyä.
    Pöytäkoneella saa adblockilla, mutta tabletilla/kännykällä en ole keksinyt miten (android-chrome) vastaava onnistuu.
    Roottaat sen luurin niin saa ajettua mainosten estot peliin mukaan

     
     
  2. #35782
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Kun saisikin mainokset pois, tai edes vähennettyä.
    Pöytäkoneella saa adblockilla, mutta tabletilla/kännykällä en ole keksinyt miten (android-chrome) vastaava onnistuu.
    Ei näy mun kännykälläkään mainoksia?
    Android+Dolphin browser....

    Ei näy kyllä pöytäkoneellakaan mainoksia vaikka ottais ton Ublockin (FF) pois päältä??

    Chrome+pöytäkone näkyy kyl joku rahastomainos..
    Viimeksi muokannut arskaxx; 05.11.16 kello 23:23.

     
     
  3. #35783

     
     
  4. #35784
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mäntti Näytä viesti
    Sovelluskaupasta Adblocker browser. Käytännössä Chrome pienillä viilauksilla + mainos esto. Ei ihan yhtä sulava kuin Chrome mutta toimiva kuitenkin.
    Asennettu, pikatestattu ja poistettu. Saakelin hidas ainakin mun tabletilla, meni hermot odotellessa sivujen latautumista.
    "Not a bad life really"

     
     
  5. #35785
    Ihmetys on suuri vähän joka forkalla kun jengi valittaa mainoksista? Miten voi oikeesti mainokset häiritä niin paljon et pitää asentaa jotain mainoksen esto-ohjelmia? Mullakin on varmaan jollain koneella joku esto-ohjelma mut en jumalauta pidä niitä edes päällä. Millä sitä rahaa forkan pyörittäjä saa jos ei mainostamalla? Ei taida ihan ilmasta olla tälläsenkaan forkan ylläpitämien, jostainhan sitä rahaa pitää repiä jos haluaa forkkaa ylläpitää.

    Ainoa mitä itseä ärsyttää niin kännykän appsit, niinin ei tarttis kaikkiin noita mainoksia änkee kun kännyn näyttö kuite hiuka pienempi ku esim, läppärin. Noikin saa kyllä pois jos haluaa.

     
     
  6. #35786
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Ihmetys on suuri vähän joka forkalla kun jengi valittaa mainoksista? Miten voi oikeesti mainokset häiritä niin paljon et pitää asentaa jotain mainoksen esto-ohjelmia? Mullakin on varmaan jollain koneella joku esto-ohjelma mut en jumalauta pidä niitä edes päällä. Millä sitä rahaa forkan pyörittäjä saa jos ei mainostamalla? Ei taida ihan ilmasta olla tälläsenkaan forkan ylläpitämien, jostainhan sitä rahaa pitää repiä jos haluaa forkkaa ylläpitää.

    Ainoa mitä itseä ärsyttää niin kännykän appsit, niinin ei tarttis kaikkiin noita mainoksia änkee kun kännyn näyttö kuite hiuka pienempi ku esim, läppärin. Noikin saa kyllä pois jos haluaa.
    Mainokset on ihan ok, kunhan niitä ei ole liikaa. Esim. tämän foorumin mainos ei häiritse tippaakaan.
    Monella sivustolla on vaan mennyt ihan överiksi koko touhu, pelkkää kuva/videomainosta ja popuppia sivut täynnä. Itseä ainakaan ei kiinnosta lueskella sivustoa, jossa mainoksia enemmän kuin "asiaa".
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #35787
    Toi on ihan totta et monella saitilla menee vähän överiksi mut täytyy ajatella niin et leipä se on heidänkin saatava. Mua eui kyllä mainokset häiritse tippaakaan kun tietää et se on osa tätä bisnestä.

     
     
  8. #35788
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Toi on ihan totta et monella saitilla menee vähän överiksi mut täytyy ajatella niin et leipä se on heidänkin saatava. Mua eui kyllä mainokset häiritse tippaakaan kun tietää et se on osa tätä bisnestä.
    Ei minuakaan muuten häiritsisi, mutta tabletilla nettiselailussa meinaa mennä välillä hermot, koska jotkut sivustot latautuu pirun hitaasti mainostulvan takia.
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #35789
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ei minuakaan muuten häiritsisi, mutta tabletilla nettiselailussa meinaa mennä välillä hermot, koska jotkut sivustot latautuu pirun hitaasti mainostulvan takia.
    Mua ei oikeestaan häiritse mikään muu kuin se et alkaa oleen kello jo paljon, eikä väsytä tippakaan kun nukuin viimeyönä varmaan sen 8 tuntia.

     
     
  10. #35790
    Höyrykonkari taski63's Avatar

    Liittynyt
    06/2016
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    225
    Rokulin kanssa samaa mieltä tuosta mainospolitiikasta. Se vaan meissä tuntuu nykyään olevan, kaikki pitäis saada heti ja ilmaiseksi...

     
     
  11. #35791
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Asennettu, pikatestattu ja poistettu. Saakelin hidas ainakin mun tabletilla, meni hermot odotellessa sivujen latautumista.
    Toisinaan toimii tosi sulavasti ja joskus jumittaa täysin. Itellä alko chrome syömään akkua pirusti niin piti kokeilla jotain muuta. Laitteena Galaxy S6.

     
     
  12. #35792
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Tuo adblockerin asento on täysin kiinni siitä minkälaisia mainoksia sivustolla pyörii. Tällä sivustolla olevat mainokset ovat olleet lähinnä staattisia bannereita, joten blockeri ei ole käytössä. Murossa taas oli videomainoksia jotka lähtivät automaattisesti päälle volyymit täysillä, blockeri meni justiinsa päälle enkä ole sen koommin päätäni asialla vaivannut. Kaikenlaiset popup-, popunder-, video-, flash-, ovimattomainkoset saa yleensä tuon blockerin päälle - pysyvästi.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #35793
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä ainakin käytän adblockia sen takia ettei tarvitse youtubessa katsoa mainoksia videoiden alussa. Ja noiden raivostuttavien yllättäen itsestään pyörimään lähtevien mölinämainosten takia. Riittäkööt maksuksi seurantaevästeet, kun eivät niistä maksa mulle niin en minäkään maksa niille katsomalla liberomainoksia.

     
     
  14. #35794
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä ainakin käytän adblockia sen takia ettei tarvitse youtubessa katsoa mainoksia videoiden alussa. Ja noiden raivostuttavien yllättäen itsestään pyörimään lähtevien mölinämainosten takia. Riittäkööt maksuksi seurantaevästeet, kun eivät niistä maksa mulle niin en minäkään maksa niille katsomalla liberomainoksia.
    Aika paljon siel pyörii myös dna:n tai vastaavan firman mainoksia.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  15. #35795
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    Aika paljon siel pyörii myös dna:n tai vastaavan firman mainoksia.
    Niin, siellä pyörii mainoksia mitkä on kohdennettu niiden seurantaevästeiden avulla juuri sille ihmiselle. Mulle vauvajuttuja kun valitettavasti luen vauvapalstan ihanan sekopäistä foorumia välillä.

    Facebook ei välitä adblockista, etsippä vaikka käsilaukkuja verkkokaupoista niin sen jälkeen facessa ei muuta ookkaan kun laukkumainoksia seuraavat 2 viikkoa.

     
     
  16. #35796
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Noista mainoksista tuli joku randomi nettitarina mieleen:
    Dude at work was complaining that his spoons were slowly disappearing from the lunch room. He had brought 6 to work and he was down to 2 [...] Every time someone sent him an email, at the bottom, in white text (i.e. invisible unless highlighted), everyone would write “SPOON SPOON SPOON SPOON SPOON SPOON SPOON”.We all did this for several weeks (he had a gmail account) and that’s when he started losing his mind: every website he visited had ads for spoons and flatware! He thought google was reading his mind.

     
     
  17. #35797
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Onkos kukaan ehtinyt testata Oulusta saatavaa pallivahaa?

    -> täyttääkö lupaukset ja onko parempi fiilis kuin viiksivahalla vedettynä??

     
     
  18. #35798
    Höyryttelijä jesmaani's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja bluewolf Näytä viesti
    Onkos kukaan ehtinyt testata Oulusta saatavaa pallivahaa?

    -> täyttääkö lupaukset ja onko parempi fiilis kuin viiksivahalla vedettynä??
    Pallivaha - So Good - Dick Johnson

    "Ota purkista tarvittava määrä vahaa ja lämmitä vaha sormien välissä mukavan lämpöiseksi palleja varten, pallit ovat herkkiä lämpötilan vaihteluille. Levitä vaha palleihin. Saat mukavamman kokemuksen, jos pyydät puolisoasi tekemään tämän puolestasi, onhan se vähintään hänen velvollisuutensa."



    Jos tuota tuotetta tarkoitat niin olen khyllä. Kyl se ihan mukavan räplättävän silosen pinnan jättää. Purkissa vähän kuin paksua kermaa.

     
     
  19. #35799
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jesmaani Näytä viesti
    Kyl se ihan mukavan räplättävän silosen pinnan jättää.
    Ihan ku miehet ei ilmanki räpläis tarpeeks pallejaan. Ei jatkoon!

     
     
  20. #35800
    Jaahas.Se olisi nyt reilu viikko oltu ilman höyryttelyjä.Voisiko sanoa että pääsin myös tästä eroon.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •