Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #19001
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Unohtui kommentoida että Lancômen La Vie Est Belle on hyvä tuoksu. <3
    Niin on pitihän sitä heti testata..mietin vaan jasso parkaa raapimassa päätään, kun on hajuvettä valinnut miehethän tunnetusti tuskastelevat näitä ostoksia, mutta mieluisen tuoksun osasi valita

     
     
  2. #19002
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    On se hienoa ku päivässä saa unirytmin ihan sekasin. Tarvis koittaa pian taas mennä nukkumaan et jaksaa huomenna lähtee töihin.

     
     
  3. #19003
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Minä oon pirteenä huomenna vaikka olis mikä niin MAHTAVA vkonloppu takana ettei tosikaan ja joulu tulossa ja kaikkea kinkkua ja lanttulootaa ja pari ylimääräistä vapaata niin mikäs tässä on ollessa

     
     
  4. #19004
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Niin on pitihän sitä heti testata..mietin vaan jasso parkaa raapimassa päätään, kun on hajuvettä valinnut miehethän tunnetusti tuskastelevat näitä ostoksia, mutta mieluisen tuoksun osasi valita
    Kyllä ne miehetkin joskus osaa... Mun lempparituoksu on ollut jo jonkin aikaa Dieselin Loverdose, ja viime viikolla hommasin sen sisartuoksun Loverdose Tattoon jota en ollut aiemmin edes uskaltanut haistaa kun se MUSTA sydänpullo oli pelottava... Mutta ai että se onkin maailman ihanin kaamostuoksu <3 Vähän maku muuttunut kun joskus mun suosikkeja oli Escadan kepeät kesätuoksut.

     
     
  5. #19005
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kyllä ne miehetkin joskus osaa... Mun lempparituoksu on ollut jo jonkin aikaa Dieselin Loverdose, ja viime viikolla hommasin sen sisartuoksun Loverdose Tattoon jota en ollut aiemmin edes uskaltanut haistaa kun se MUSTA sydänpullo oli pelottava... Mutta ai että se onkin maailman ihanin kaamostuoksu <3 Vähän maku muuttunut kun joskus mun suosikkeja oli Escadan kepeät kesätuoksut.
    Mun viimeisin ostos on Versacen Bright Crystal..ihanan kepeä kukkaistuoksu, sopii kesällä käytettäväksi ja sisko toi tuliaisina syksyn alussa Armanin Si..aika tuhdin tuoksuinen, mutta tulee käytettyä tämä jasson tuliainen on kyllä ihana vaikka ihana on koko mieskin kauheeta kun oon niin love

     
     
  6. #19006
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Minä en tiedä minkä värinen pullo, mutta merkki on bvlgari: aivan jumalainen tuoksu. Ostaisin vaimolle jos tietäisin mikä on. Pitää yrittää kampata joku nainen jonka yllä sattuu tuoksun haistamaan ja kysyä.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  7. #19007
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Minä en tiedä minkä värinen pullo, mutta merkki on bvlgari: aivan jumalainen tuoksu. Ostaisin vaimolle jos tietäisin mikä on. Pitää yrittää kampata joku nainen jonka yllä sattuu tuoksun haistamaan ja kysyä.
    Mulla oli joskus vihreä ja pyöreän muotoinen puteli juurikin tuota merkkiä..niitä oli myös punaisena ja keltaisena muistaakseni..toki vuosia aikaa jo mutta tuoksu oli huumaava.

     
     
  8. #19008
    Bvlgari Jasmine noir, sitä olen ostanut lahjaksi ja hyvin on kelvannut(tuoksutellakin)

    Ja nimenomaan tämä putelli!

    image.jpg

     
     
  9. #19009
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Mulla tulee Miru jotenkin mieleen että se olis valkoinen tai violetti.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  10. #19010
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Dieselin Loverdose on myös ihana..joskus tuoksutellut kaupassa sitä

     
     
  11. #19011
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tomassino menee kauppaan ja ottaa selvää onhan noita puteleita vaikka mitä ja ihania tuoksuja ihan liikaa

     
     
  12. #19012
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Mä meen tammikuus educa-messuille ja päräytämme risteilylle. Ostan sieltä sitten syntiensovituslahjaksi..
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  13. #19013
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Ja itelle sitä sinistä gaultieria. Ynnä viskiä...
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  14. #19014
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No kuten kuvasta näkyi niin jasso toi litran putelin fisua se on ihan törkeän hyvää sen kanssa pitää vaan muistaa olla varovainen

     
     
  15. #19015
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mun viimeisin ostos on Versacen Bright Crystal..ihanan kepeä kukkaistuoksu, sopii kesällä käytettäväksi ja sisko toi tuliaisina syksyn alussa Armanin Si..aika tuhdin tuoksuinen, mutta tulee käytettyä tämä jasson tuliainen on kyllä ihana vaikka ihana on koko mieskin kauheeta kun oon niin love
    Bright Crystal on kyllä ihana kevyt päivätuoksu! Tuoksutellut tuota olen mutta ei ole tullut ostettua, tosin Antalyan lentokentältä viimeksi sitä koitin etsiä mutta ei löytynyt... Tai sitten oon puusilmä. Onko se Armanin Si se jossa on mustaherukkaa? Tumma ja voimakas tuoksu, mutta erittäin hyvä sekin kun varoen annostelee. Ja kyllä rakkaus on vaan ihanaa <3 Ja se on mieheltä tosirakkautta että se viitsii jotain tax freen hajuvesihyllyjä koluta vapaaehtoisesti.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Minä en tiedä minkä värinen pullo, mutta merkki on bvlgari: aivan jumalainen tuoksu. Ostaisin vaimolle jos tietäisin mikä on. Pitää yrittää kampata joku nainen jonka yllä sattuu tuoksun haistamaan ja kysyä.
    Tuolta arpomaan... https://www.sokos.fi/fi/sokos/tuotemerkki/bvlgari Menet vaikka johonkin Bvlgari hyllylle nuuskuttelemaan. Tosin, hajuvesissä on yksi jännä juttu. Vaikka menisit nuuhkimaan pulloja saattaa olla ettet tunnista sitä vaikka haistelisit oikeaa tuoksuakin, jos oot joskus haistellut sitä jonkun iholla. Hajuvesiin tulee aina oma uniikki nuottinsa riippuen kantajansa "kemiasta". Ja joku tuoksu voi yhdellä tuoksua pistävältä kissankuselta ja toisella taas huumaavalta lemmen eliksiiriltä. Mystisiä juttuja.

     
     
  16. #19016
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Juu tämä on juurikin sitä tuoksua tuittu..tosi vahvaa pitää laittaa hyvin varoen!!

     
     
  17. #19017
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Eilen en jaksanut laittaa dödöä kainaloon kun olin nukkuun menossa. Laitoin siis keittiössä etikkaa kainaloon. Pirkka pumpulilla. Ei haise hiki. Pahalta kylläkin. Öitä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #19018
    Pari iltaa lueskellut tuota sivustoa: Feissarimokat

    Saanut maha kippurassa nauraa noille jutuille ja jos noi ei ole mitään feikkijuttuja, niin kyllä immeinen osaa olla aika pöljä otus.
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #19019
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Mulla tulee Miru jotenkin mieleen että se olis valkoinen tai violetti.
    bvlgari omnia amethyste, on tullut muutamaan ottseeseen vaimolle ostettua

    Ei hajuvesien ostaminen vaikeeta ole, siksi liikkeissä on naismyyjät että voi vaan sanoa tarttis tuoksun ja aina löytyy soppeli
    Vielä kun etsii saman tyyppisen myyjän kun oma naikkonen on niin valinta osuu aina oikeaan

     
     
  20. #19020
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Ei hajuvesien ostaminen vaikeeta ole, siksi liikkeissä on naismyyjät että voi vaan sanoa tarttis tuoksun ja aina löytyy soppeli
    Vielä kun etsii saman tyyppisen myyjän kun oma naikkonen on niin valinta osuu aina oikeaan
    Pitikö sun ny tuokin kikka paljastaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •