Sivu 948 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 448848898938944945946947948949950951952958998104814481948 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 18,941 - 18,960 / 55109

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #18941
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Ensin humala, jonka jälkeen krapula.
    Noin niinku lyhykäisyydessään.
    Niin se varmaan tulee menemään. Eiku jos mä kuitenki oisin vaan selvinpäin koko illan

     
     
  2. #18942
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    ÖYkkÄMöYKKÄÄÄÄÄÄ!

     
     
  3. #18943
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    ÖKÄ MÖKÄ

     
     
  4. #18944
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,074
    Joku ottanut mökäöljyä

     
     
  5. #18945
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mulla oli pienenä tollanen aasipeli joka potkas jos sille laitto liikaa kuormaa! Oravaa ei ollu!

    Tsikke sai elämänsä paskahalvauksen


     
     
  6. #18946
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Joku ottanut mökäöljyä
    Ei ku koffia.

    Aivan liian hiljanen ollut vaan tää vitja viimeset pari viikkoa. Pitää herätellä.

    Nyt tyypit HEReille taas

    joulu ja kaik tulossa.

     
     
  7. #18947
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä on jo sängyssä, liian hapokasta valvoo enää ku melkein eilisillä silmillä menty koko päivä

     
     
  8. #18948
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä on jo sängyssä, liian hapokasta valvoo enää ku melkein eilisillä silmillä menty koko päivä
    Aika nössöä.
    Hapokkuudesta voidaan olla montaa mieltä. Eilisetkin silmät on ihan ok.

     
     
  9. #18949
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mutku minä oon kanin ja unikeon rakkauslapsi! Googlasin muuten unikeon hiljattain, oon aina tiennyt olevani semmoinen mutten tienny miten söpöjä pieniä jyrsijöitä ne on! Haluun semmosen! Ne nukkuu jotain 22h vuorokaudesta ja menevät talviunille kun lämpötila laskee alle +20. Vähäks söpöö!

     
     
  10. #18950
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mutku minä oon kanin ja unikeon rakkauslapsi! Googlasin muuten unikeon hiljattain, oon aina tiennyt olevani semmoinen mutten tienny miten söpöjä pieniä jyrsijöitä ne on! Haluun semmosen! Ne nukkuu jotain 22h vuorokaudesta ja menevät talviunille kun lämpötila laskee alle +20. Vähäks söpöö!
    Mä voisin mennä koisiin joulukuun alusta ja mielellään heräilisin maaliskuulla. Kerkeis viä vähän pilkille, ja het perään pääsis taas uisteleen lohta.

     
     
  11. #18951
    Jaahans, täällä raittius immeiset huutelee Romu olis kasassa, nyt vain hieman hienosäätöä rengasraudalla ja lekalla, hyvä tästä tuleeNäissä perkeleissä kun on laittettu tietokoneella kaikki toimimaan, on stna anturia joka hlvtin paikassa, äkkiseltään laskin parikymmentä anturia, tosin tuossa on ne mitkä piti irroittaa, lienee toinen mokoma pitkin koneen kylkiä? Kaikki toimii tunnistimilla, aivan kaikki. Jos moottoreista jotain ymmärtää, niin tietää

     
     
  12. #18952
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Jaahans, täällä raittius immeiset huutelee Romu olis kasassa, nyt vain hieman hienosäätöä rengasraudalla ja lekalla, hyvä tästä tuleeNäissä perkeleissä kun on laittettu tietokoneella kaikki toimimaan, on stna anturia joka hlvtin paikassa, äkkiseltään laskin parikymmentä anturia, tosin tuossa on ne mitkä piti irroittaa, lienee toinen mokoma pitkin koneen kylkiä? Kaikki toimii tunnistimilla, aivan kaikki. Jos moottoreista jotain ymmärtää, niin tietää
    En ymmärrä Mutta oon aivan selvinpäin, vaikka onkin lauantain aamuyö Eipä ole oikeastaan tullut paljoa juotuakaan viime kuukausina, viikko sitten vähän enempi ja silloinkin tissutellen. Sitä edellisestä on sitten enempi aikaa. Tiedä tekeekö talvi tätä vai mikä siinä sitten on
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  13. #18953
    Minä taas en ymmärrä sitä, että kun tässä ollaan ikäänkuin pakosta sinofiileja, mitään massatuotantoa ei sähkiksen osalta löydy Euroopasta! Tuntuu helvetin oudolta?
    Nikotiinia ja makuja tuotetaan, muttei välineitä? Olisihan se nyt hemmetti jonkinlainen meriitti, kun saisi "kotimaisia" tuotteita!

     
     
  14. #18954
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Minä taas en ymmärrä sitä, että kun tässä ollaan ikäänkuin pakosta sinofiileja, mitään massatuotantoa ei sähkiksen osalta löydy Euroopasta! Tuntuu helvetin oudolta?
    Nikotiinia ja makuja tuotetaan, muttei välineitä? Olisihan se nyt hemmetti jonkinlainen meriitti, kun saisi "kotimaisia" tuotteita!
    No olishan se. Mut miten noiden kanssa kilpailet? Supertankki alle kolmen kympin.. Subtankki alle viiden kympin.. On siihen vaikia kotimaisen väliin mahtua

     
     
  15. #18955
    Ainoa kai mikä järkevästi toimii on tuo, että suunitellaan täällä ja rakennetaan Kiinassa. Josta päästäänkin epämiellyttävään aiheeseen eli siihen kuinka tärkeä maa Kiina on. Minkä tahansa muun maan voisi periaatteessa räjäyttää kartalta eikä juurikaan vaikuttaisi arkeen, mutta Kiinan kohdalla pysähtyisi koko maailma. Jännän äärellä.

     
     
  16. #18956
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Tuli käytyä koulun joulujuhlassa, edellisestä onkin aikaa vierinyt reilu 20 vuotta. Samalla palautui usko joulupukkiin oppilaiden esittämän Napapiirin pikajuna tarinan myötä.
    Siinä uskonsa joulupukkiin menettänyt poika matkasi junalla maailman halki Korvatunturille ja siellä pukki tonttuineen odotteli ja usko palautui.
    Enää 5 yötä jouluun ja pukin tuloon, jään odottamaan.

     
     
  17. #18957
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tomassino Näytä viesti
    Laitoin oikaisupyynnön. Laittakaa muut myös
    Taitaa olla vähän omaa lauantai kohmeloa tms., mutta mitäs tässä pitikään oikaista?

     
     
  18. #18958
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Taitaa olla vähän omaa lauantai kohmeloa tms., mutta mitäs tässä pitikään oikaista?
    Sulla on tainnu mennä ketjut sotkuun?
    Tuohan oli ärsyttää langassa
    "Sähkösavukkeiden nesteissä vaarallista kemikaalia<br />
    Tämä vituttaa."
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  19. #18959
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Sulla on tainnu mennä ketjut sotkuun?
    Tuohan oli ärsyttää langassa
    "Sähkösavukkeiden nesteissä vaarallista kemikaalia<br />
    Tämä vituttaa."
    Missä mää oon? Ai katos joo . No ollaan täälä nyt sitte...

     
     
  20. #18960
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Sitä siinä piti oikaista että taustatyö tekemättä ja tärkein unohtunut uutisesta, eli ne löytyneet määrät ja esim. Suhteutus röökistä löytyneisiin määriin verrattuna. Sellaisenaan tuo uutinen on vain pelonlietsontaa, ei vakavasti otettava journalistinen tuotos.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •