Sivu 902 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 402802852892898899900901902903904905906912952100214021902 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 18,021 - 18,040 / 55109

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #18021
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Koska teille tulee lapsia, tuleehan teille lapsia? Pakko tulla!
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Nyt kun te sinne häämeissuille menettä niin sen toteutuksen jälkeen vasta aletaankin kysellä että jokojokojoko...
    Kuva otettu vastakkaisesta suunnasta


     
     
  2. #18022
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Höpöhöpö
    Anna mennä vaan et pety

    Jos Jamo käyttää alle 40w tehoja niin riittää sinkkukin ihan ok
    Varsinkin kun sinkku käyttää akun paremmin kuin duali
    Mielummin kannan vaihtokennoa (ja pientä modia) kun halkoa varsinkin työmaalla
    Otin ja tökkäsin tilaukseen. Jos se nyt meni läpi, jotain rupes puffin sivut herjaamaan ku olin maksanut, noo saas kattoo.
    Mää tänne kotio ja vapaa aikaan haluan vehkeen joka ei oo aivan yhtä möhkö ku tuo sirkkeli. Sirkkelin paikka on töissä, ei tarvi akkuja vaihdella
    Jos tässä ny töitä viä joskus voi tehdä, selkä temppuillu jo pari kuukautta ja taas sairaslomalla ku ei meinaa kävelemään päästä. Toivottavasti pääsee magneettikuviin ni löytyypi se pullistuma lopulta.

     
     
  3. #18023
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Niinhän se on oma asia, ja haistatan pitkät kyselijöille ja painostajille. Tosin taitaa mun mielipide olla aika selvä muutenkin sukulaisille.

    Edit. Mutta eihän sitä tiedä JOS joskus sittenkin...
    Puputhan ne vasta lisääntyykin

     
     
  4. #18024
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Otin ja tökkäsin tilaukseen. Jos se nyt meni läpi, jotain rupes puffin sivut herjaamaan ku olin maksanut, noo saas kattoo.
    Mää tänne kotio ja vapaa aikaan haluan vehkeen joka ei oo aivan yhtä möhkö ku tuo sirkkeli. Sirkkelin paikka on töissä, ei tarvi akkuja vaihdella
    Jos tässä ny töitä viä joskus voi tehdä, selkä temppuillu jo pari kuukautta ja taas sairaslomalla ku ei meinaa kävelemään päästä. Toivottavasti pääsee magneettikuviin ni löytyypi se pullistuma lopulta.
    Muista jos ei laite napostele niin lunastan pois kyllä
    Toivottavasti ukko paranee ja pääsee heppaa pian taas
    Eikös siellä juuri jotain isompaa korjausta olisi nyt

     
     
  5. #18025
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Eikös siellä juuri jotain isompaa korjausta olisi nyt
    Aina kait siellä on. Suurimman osan vain tekevät alihankkijat nykyään. Meilläkin korjaamon keikoilla kulkeva porukka on pienentynyt kahteen työpariin.. Ei sillä oikein isoille työmaille enää hyökätä
    Toisekseen alan vähän epäillä että mun kroppa ei vain enää yksinkertaisesti kestä tuota raudan vääntämistä.. Vähän koettaa enemmän tehdä ni het antaa selkä tai kädet myöden. Jos vain hakis siirtoa ja rupeis kuraa keittelemään vuorossa.

     
     
  6. #18026
    Päivää! Mä sain tänään potkut. Tiedossa muutama kk palkallista lomaa. YT-ruljanssi pyörii...

     
     
  7. #18027
    Höyrypää Tompppa's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Laitila
    Viestit
    482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Päivää! Mä sain tänään potkut. Tiedossa muutama kk palkallista lomaa. YT-ruljanssi pyörii...
    Mä sain kans reilu viikko sitten kuulla toin.. Tää viikko enää töitä.

    Mut teki terää käydä pururadalla hikoilemas.

     
     
  8. #18028
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Puputhan ne vasta lisääntyykin
    Pupuilla on kyllä kova lisääntymisvietti, mulla poikapuputkin koitti kovasti tehdä keskenään vavvoja.

     
     
  9. #18029
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Aina kait siellä on. Suurimman osan vain tekevät alihankkijat nykyään. Meilläkin korjaamon keikoilla kulkeva porukka on pienentynyt kahteen työpariin.. Ei sillä oikein isoille työmaille enää hyökätä
    Toisekseen alan vähän epäillä että mun kroppa ei vain enää yksinkertaisesti kestä tuota raudan vääntämistä.. Vähän koettaa enemmän tehdä ni het antaa selkä tai kädet myöden. Jos vain hakis siirtoa ja rupeis kuraa keittelemään vuorossa.
    Tervetuloa prosessin ihmeelliseen maailmaan
    Voidaan lähetelle toisille terveisiä aina
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Päivää! Mä sain tänään potkut. Tiedossa muutama kk palkallista lomaa. YT-ruljanssi pyörii...
    No hö
    Oliks hyvä vai huono juttu ?
    Toivottavasti kaikki menee hyvin

     
     
  10. #18030
    Subway oli ihan mielenkiintoinen konsepti, mutta jumalauta onkin roskaruoan tilaamisesta ja syömisestä tehty hankalaa. Silti ehkä mielummin uusiksi tuonne kuin johonkin heseen.

     
     
  11. #18031
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tompppa Näytä viesti
    Mä sain kans reilu viikko sitten kuulla toin.. Tää viikko enää töitä.

    Mut teki terää käydä pururadalla hikoilemas.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti

    No hö
    Oliks hyvä vai huono juttu ?
    Toivottavasti kaikki menee hyvin
    No tää nyt on tätä. Hirveää scheisseahan viimeinen vuosi oli. Toisaalta työkaverit ja työt enimmäkseen ok. Onhan se taas iso muutos. Mutta viime aikoina oli sellaisia juttuja, että pää olisi räjähtänyt jos olisin jäänyt. Kyllä tämä varmaan hyväksi kääntyy.

    Plus on ollut niin raskas vuosi että olen niin huilin tarpeessa.

     
     
  12. #18032
    Ja heeei, näinä päivinä tulee vuosi ekasta höyryvehjetilauksesta Finnvapelle ☺ Kylläpäs aika rientää.

     
     
  13. #18033
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Ja heeei, näinä päivinä tulee vuosi ekasta höyryvehjetilauksesta Finnvapelle ☺ Kylläpäs aika rientää.
    Mulla tuli hiljattain pari vuotta! Aika todellakin rientää, ihan äskenhän se oli kun eRollista otin ekoja henkosia ristiriitaisin fiiliksin pihalla pimeässä ja kuraisessa syysillassa tihkusateessa.

     
     
  14. #18034
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Niin tekee..välillä tuntuu et aika menee liiankin nopeasti tämä saattaa SVK poikia jotain hyvääkin sulle, ainakin toivon niin nyt huilaat ja keräät voimia..olet vissiin sen tarpeessa Mulla auttoi sairasloman 7kk aikana ihan uusi asenne kaikkeen..menee hetki kun sen sisäistää, mutta voi hitto kaikki on helpompaa aina olen ollut peruspositiivinen mut nyt tuplasti Tsemppiä sulle elämään mitä siitä vielä kehkeytyykään

     
     
  15. #18035
    Kyllä se on sillai että jokainen tsäänssi on mahdollisuus, vai miten se nyt meni

     
     
  16. #18036
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kyllä kyllä mut nyt mie meen pesulle ja nukkumaan ajoissa..väsyttää niin pirusti.Nukkuminen on ihanaa öit kaikille

     
     
  17. #18037
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    No tää nyt on tätä. Hirveää scheisseahan viimeinen vuosi oli. Toisaalta työkaverit ja työt enimmäkseen ok. Onhan se taas iso muutos. Mutta viime aikoina oli sellaisia juttuja, että pää olisi räjähtänyt jos olisin jäänyt. Kyllä tämä varmaan hyväksi kääntyy.

    Plus on ollut niin raskas vuosi että olen niin huilin tarpeessa.
    Etkös jossain välissä puhunu siihen malliin et paree olis jossain muussa firmassa? Eikun uutta matoo koukkuun ja ahertamaan toisaalle

     
     
  18. #18038
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Perskule, kun on vähän harkkore pyöräilykeli, 5 km matkaan meni puoli tuntia normi vartin sijaan.
    Se on kesä ny!
    KGO & Twist

     
     
  19. #18039
    Hitsit, oikein 8 tuntia hyvää unta keskellä viikkoa I am one lucky bastard.

     
     
  20. #18040
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Hitsit, oikein 8 tuntia hyvää unta keskellä viikkoa I am one lucky bastard.

    Kelpais, viimeyönä 4h ja tänäyönä 3. Ei oikee nukkuminen suju Ja kyllä tuntuuki siltä, hermo palaa aika helposti

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •