Sivu 9 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891011121319591095091009 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 161 - 180 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #161
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Mitäs pörri & tuittu porissa tekee ?

     
     
  2. #162
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Muutettiin sun pihapuuhun kun meidän mänty alkaa olla ylikansoitettu!

    Jee saatiin oikeeta kotitekoista simaa mukaan pullo erään höyrykaverin emännältä kun käytiin kylässä! Vappu on pelastettu!

     
     
  3. #163
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Tähän väliin on pakko panna kanijänes.

    .....tai sitten ei.®

     
     
  4. #164
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Muutettiin sun pihapuuhun kun meidän mänty alkaa olla ylikansoitettu!

    Jee saatiin oikeeta kotitekoista simaa mukaan pullo erään höyrykaverin emännältä kun käytiin kylässä! Vappu on pelastettu!
    Ei ole mun tontilta kuva
    Kuvaamisen jälkee hiipi yksi pieni kaiffari lisää ktdd ?
    Ihme kimppakivaa teilläkin hävetkää

     
     
  5. #165
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pirate Näytä viesti
    Tähän väliin on pakko panna kanijänes.

    http://i.imgur.com/nM7VhIJ.jpg
    Minä 50 vuoden päästä kanitätinä.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Ei ole mun tontilta kuva
    Kuvaamisen jälkee hiipi yksi pieni kaiffari lisää ktdd ?
    Ihme kimppakivaa teilläkin hävetkää

    Tietty Paavo löysi meidät... Kohta varmaan Jamokin kipittää pikku käpälillään paikalle

     
     
  6. #166
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hevosia on mukava madottaa ruiskulla suoraan suuhun. Ne ei hirveämmin siitä tykkää ja jotenkin ne vaistoaa "pahat aikeet" vaikka muina naisina lähestyy ruisku selän takana. Joskus teininä sain kyllä sellaisen iskun päähäni ja aivotärähdyksen että vieläkin korvissa soi kun sitä muistelee, kun heppa onnistui iskemään leukaperillään mua päähän ihan helvetin lujaa kun oltiin madotushommissa.
    5v tamman ensimmäinen raspaus ilman rauhotusta... sanotaanko, että pää liikkui ihan pikkasen joka paikkaan, vaikka roikuin kielessä kaksin käsin

     
     
  7. #167
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ootteko törmänny viime aikoina mihinkään uusiin tiivarivalmistajiin? Jotain uutta tekis mieli testata mutta kun ei tiedä mitä

     
     
  8. #168
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ootteko törmänny viime aikoina mihinkään uusiin tiivarivalmistajiin? Jotain uutta tekis mieli testata mutta kun ei tiedä mitä
    Jos ei tuttu niin, Twistedillä on muutamia hyviä ja kokeilemisen arvoisia tiivareita.
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  9. #169
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mä jossain saksakaupassa oon joskus noihin törmännyt mutta on kokonaan unohtunut Itse asiassa se tais olla tämä ProSmoke.De - Dampfgeräte und Liquids zu günstigen Preisen

     
     
  10. #170
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    5v tamman ensimmäinen raspaus ilman rauhotusta... sanotaanko, että pää liikkui ihan pikkasen joka paikkaan, vaikka roikuin kielessä kaksin käsin
    Juu se osaa olla semmoista välillä, hurjaa touhua siis... Siks vähän huvittaakin kun toisille on niin hankalaa vaikkapa koirien lääkitseminen tai kynsien leikkuu, kun vertaa siihen että onnistuu ikävämmät hoitorutiinit yli 500kg voimanpesienkin kanssa päättäväisyydellä ja rohkeudella.

     
     
  11. #171
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 13:47.

     
     
  12. #172
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Juu se osaa olla semmoista välillä, hurjaa touhua siis... Siks vähän huvittaakin kun toisille on niin hankalaa vaikkapa koirien lääkitseminen tai kynsien leikkuu, kun vertaa siihen että onnistuu ikävämmät hoitorutiinit yli 500kg voimanpesienkin kanssa päättäväisyydellä ja rohkeudella.
    Mä käytän lähinnä hulluutta ja raivoa

     
     
  13. #173
    Mun edesmennyt koira oli liian ovela mulle, iski hampaat yhteen, mä punnersin leuat auki, tungin tabletin kurkkuun, rontti pisti suun kiinni, ei purrut, mutta just hampaat kolahti ikävästi. Mä nostin leauan ylös ja hieroin kurkusta kunnes näkyi nielemisliike. Jossain välissä se leidi oli kuitenkin kerennyt pullauttaa tabletin kurkusta jonnekin poskeen. Istui nätisti siinä ja mulkoili mua niin kauan kun mä katsoin. Kun kiinnitin huomion jonnekin muualle, sylki tabletin pois jonnekin jemmaan. Yritin huijata sitä ja tunkea tabut kokonaisen lihapullan väliin. Annan pelkän lihapullan, koira nielaisee sen maistamatta ja purematta. Annan lihapullan jossa on tabu, koira varovasti pureskelee lihapullaa, sylkee tabun pois ja nielee lihapullan. Kaivelen lattialta rähmäisen tabun ja yritän tunkea kurkkuun.. ja kaikki alkoi alusta :P


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  14. #174
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Mä sulatan koirille esim matolääke tabletit tosi pieneen määrään vettä, sit sekotan sen kastikkeeseen /muun ruuan sekaan. Dog proof tactic.

     
     
  15. #175
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Me annetaan matolääkepilleri sellaisenaan, aina ne on sen rouskutellu naamariin.
    Ekalla kerralla katottiin, että ompahan pillerillä kokoa. Ei sitä mihinkään voinu piilottaa. Kokeiltiin sitten tarjota sellaisenaan ja sillä linjalla on jatkettu.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  16. #176
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Vapers lopettaa fooruminsa? Tuli vaan viestiä, että yv-laatikkosta pitäisi ottaa tarpeellinen talteen.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  17. #177
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Vapers.fi sivusto siirtyy Vapers Finland RY:n hallintaan ja tuossa yhteydessä keskustelupalsta poistuu.

    :wq

     
     
  18. #178
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Jep, domain siirtyy yhdistyksen käyttöön niin joko lopettavat tai vaihtavat foorumisoftaa johonkin fiksumpaan.

     
     
  19. #179
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Mun edesmennyt koira oli liian ovela mulle, iski hampaat yhteen, mä punnersin leuat auki, tungin tabletin kurkkuun, rontti pisti suun kiinni, ei purrut, mutta just hampaat kolahti ikävästi. Mä nostin leauan ylös ja hieroin kurkusta kunnes näkyi nielemisliike. Jossain välissä se leidi oli kuitenkin kerennyt pullauttaa tabletin kurkusta jonnekin poskeen. Istui nätisti siinä ja mulkoili mua niin kauan kun mä katsoin. Kun kiinnitin huomion jonnekin muualle, sylki tabletin pois jonnekin jemmaan. Yritin huijata sitä ja tunkea tabut kokonaisen lihapullan väliin. Annan pelkän lihapullan, koira nielaisee sen maistamatta ja purematta. Annan lihapullan jossa on tabu, koira varovasti pureskelee lihapullaa, sylkee tabun pois ja nielee lihapullan. Kaivelen lattialta rähmäisen tabun ja yritän tunkea kurkkuun.. ja kaikki alkoi alusta :P
    Pamela niminen koira aikoinaan otti tabletti muodossa olevat lääkkeet vain ja ainoastaan lenkkimakkaran palaan piilotettuna. Lihapullassa tai muuten vain ruokakuppiin laitettuna ei kelvannut. Misa vuorostaan popsi lääkkeensä ihan noin vain ja emolleen Minjalle lääkkeet meni muun ruuan mukana kupissa. Naapurissa vuorostaan Raikulle lääkkeet piti pieniä murskaamalla ja ripottelemalla ruuan sekaan.

     
     
  20. #180
    Olipahan yöunet. Heräsin varmaan 10 kertaa. Joka kevät sama juttu.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •