Sivu 730 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23063068072072672772872973073173273373474078083012301730 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 14,581 - 14,600 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #14581
    Meikä makaa himassa vaan, mitäköhä sitä keksis.. Ei jaksa ees kokkailla ku cv:n brulee on herkkua ja sitä on tos 100ml vielä.. Pitää lataa jotai leffoja vaikka

     
     
  2. #14582
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Nukun kohta töissä energiamiehet mittailee lämpötiloja ja mä istun ja odotan kroohh....
    Mä oon käyttäny sellasta korvasta lämpötilan mittaavaa kuumemittaria. Sillä saa mitattua lämpötilan tosi nopeesti ja onnistuu ilman apuakin.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  3. #14583
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Mä oon käyttäny sellasta korvasta lämpötilan mittaavaa kuumemittaria. Sillä saa mitattua lämpötilan tosi nopeesti ja onnistuu ilman apuakin.
    Jumalauta taas mä en voi sanoa enää mitään, kun sä väännät kaiken pervoksi ei sillä..hyvä juttu

     
     
  4. #14584
    Höyrähtänyt Ville321's Avatar

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Kauhajoki
    Viestit
    19
    Helevatun kallonkutistajaa pitöö mennä tapaamaan ku oon niin sekasi, kun rupesin pomolle kahvipöydässä selittäämään ~15min ajan kuinka mukavaa tää syksy onkaan... okei okei saatan ollakki sekasin... ja aika pahasti :3

     
     
  5. #14585
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Häh?
    KGO & Twist

     
     
  6. #14586
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Niin, että mitä vittua?

     
     
  7. #14587
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Niinpä. Tuleevat tänne sotkemaan meidän ajopuuteorian

     
     
  8. #14588
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Kuis mun Pluid - edition ?
    Jaa mitäkä?
    Pluid.jpg

     
     
  9. #14589
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    On upeeeee
    Vittu tää aulanko on peräreiästä
    Huone ihan kasariasussa... Ollu joskus hieno mut kyllä tää läävä o
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #14590
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jumalauta taas mä en voi sanoa enää mitään, kun sä väännät kaiken pervoksi ei sillä..hyvä juttu
    Parasta tossa oli, että en edes tällä kertaa yrittänyt vääntää pervoksi.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  11. #14591
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Tänään pomo kertoi minulle, että olen kuulemma mulkku. Vastasin, notta harvan mulkun päässä karvoja kasvaa. Oli siis kivaa töissä.

     
     
  12. #14592
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Olipa ihanaa hulluilla päivillä! Kävin Burger Kingissäkin, kyllä se melkein voittaa mäkkärin se Big King ateria... :3 Vois mennä lauantaina uudestaan hulliksille tuhlaan lisää kun joka päivä tulee uutta ihanaa myyntiin. Ostin pinkkejä macaron-leivoksia ja hulluja torttuja kans. Haamumunkit oli loppunu jo aamulla.

    Joko Mirulle oli postia?

     
     
  13. #14593
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Toivottavasti toi eukko löytää nopeesti sen uuden kämpän itelleen. Lähdin käymään kaupassa ja tää suuttu siitä niin kovin että oli TAAS keränny kaikki vapokamppeet muovipussiin ja nakannu pihalle. Vasta 3 kerta. Vittu kostaminen on heikkoutta mutta en voinut olla keräämättä kaikkia sen meikkejä jotka lojuu pitkin kämppää samanlaiseen muovisäkkiin ja asetin sen oman pussin tilalle. Katotaan millon se hiffaa et siel ei ookkaa mun kamoja siis hullu toi akka on. Ja siis kuvitelkaa, sen takia että lähdin käymään kaupoilla! Ei hyvää päivää.

     
     
  14. #14594
    Jaahas, täällä vissiin parisuhdetilanteita pukkaa. Ja kas, aikuiset ihmiset taantuu viisivuotiaiksi. Se on kyllä jännä ilmiö. Huh, koputan puuta.

     
     
  15. #14595
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ei saatana, minä oisin soittanut poliisit tai sitten heittänyt akan pihalle. Onhan tuo nyt ihan sairasta

     
     
  16. #14596
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Toivottavasti toi eukko löytää nopeesti sen uuden kämpän itelleen. Lähdin käymään kaupassa ja tää suuttu siitä niin kovin että oli TAAS keränny kaikki vapokamppeet muovipussiin ja nakannu pihalle. Vasta 3 kerta. Vittu kostaminen on heikkoutta mutta en voinut olla keräämättä kaikkia sen meikkejä jotka lojuu pitkin kämppää samanlaiseen muovisäkkiin ja asetin sen oman pussin tilalle. Katotaan millon se hiffaa et siel ei ookkaa mun kamoja siis hullu toi akka on. Ja siis kuvitelkaa, sen takia että lähdin käymään kaupoilla! Ei hyvää päivää.
    Luin kun kirjoitit sun erosta ja ajattelin että joskus sitä vaan ei sovita yhteen, mutta nyt kun tämän kirjoitit muistui mieleen ne pari kertomusta mitä täältä olen lukenut siitä kuinka vapokamat paskottu ja heitetty menemään, se oli siis juuri tämä sun (ex-)akka? Ole kuule onnellinen että eroon pääset, jo on aikakin!

     
     
  17. #14597
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Ei saatana, minä oisin soittanut poliisit tai sitten heittänyt akan pihalle. Onhan tuo nyt ihan sairasta
    Sairasta nimenomaan. Kerran olen joutunu soittamaankin jo pojat paikalle ku rupes väkivalta yltymään jo liian pitkälle. Onneks tää loppuu ihan just. Heti vaan ku akka saa uuden kämpän itelleen.

     
     
  18. #14598
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Tulee motivaatiota ettimiseen kun lentää pihalle.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  19. #14599
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ja kuule vaikka lapsellista ehkä onkin niin ihan oikein teit kun vaihdoit sinne jätesäkkiin muijan meikit! Eikös tämä ollut kolmas kerta kun se on sun kamat hukkaan laittamassa, ja sitähän sanotaan että kolmas kerta toden sanoo... Katoaakin omat romut.

     
     
  20. #14600
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    @Temoselle tsemiä, toivotaan, ettei pillastu tuon enempää, kun se aika lähteä lopulta on edessä. Pitkää pinnaa on sinulta vaatinut, että olet viittinyt kamat noinkin usein kerätä kartanolta, itse en olis kerännyt kertaakaan, kyllä se on joku muu joka olis ne takas hakenut.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •