Sivu 691 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19159164168168768868969069169269369469570174179111911691 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 13,801 - 13,820 / 55109

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #13801
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Kuten myös
    Jos se ainainen nillitys ja vittuilun yritys vain loppuisi
    Jollakin varmaan tyhjä ja tylsä elämä kun yrittää nälviä aina muita ?
    Juurikin näin! Mä en jaksa ymmärtää noita samoja juttuja, en sitte millään

     
     
  2. #13802
    Miru älä välitä en minäkään mut vastaan kyllä vittuiluun takas, et sehän täs on ongelma kun ei voida vaan jättää mua rauhaan vaan joku viisastelee joka kerta kun kirjotain joitain.

     
     
  3. #13803
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Ignore nappi tms vastaava noille et ei näy feedeissä?

     
     
  4. #13804
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Hitto kun väsyttää ja mä tiedän, että piti muistaa tehdä joku juttu viel tänään...mutta mitä ja ihan varmana, kun menen vällyjen sekaan niin muistan sen.Oi miksi miksi on niin huono muisti

     
     
  5. #13805
    Huh, autotallilta selvitty. Jarru ja jakopääjumpat suoritettu. Mitäs tänne?

     
     
  6. #13806
    Onhan tuollainen kiukuttelu nyt merkittävästi mielenkiintoisempaa seurattavaa kuin offtopicin keskivertolätinä. Tasapuolisuuden nimissä jos ei heti alettais kitisemään kaikista viesteistä, jotka eivät kuulu kategoriaan "elämäonihanaaollaankaikkikavereitaihqdaaterveisin adhdjorma50v".

     
     
  7. #13807
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mitäs tänne..mä olen fine paitsi väsyttää hitokseen heräsin 03.30 viime yönä enkä paljo nukkunut sen jälkeen

     
     
  8. #13808
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mulla on oikeasti todella pitkä pinna enkä jaksa hermostua helpolla, mutta sitten kun se napsahtaa niin....ei kannata tulla tielle vaikka pieni oonkin ja jasso...eikös isot miehet ookin yleensä rauhallisia.Olen kuullut näin
    Juu, mut kun hermot menee niin soon oksat pois
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Miru älä välitä en minäkään mut vastaan kyllä vittuiluun takas, et sehän täs on ongelma kun ei voida vaan jättää mua rauhaan vaan joku viisastelee joka kerta kun kirjotain joitain.
    Anna olla, viisas on se joka ymmärtää lopettaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #13809
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hei muuten, naapuria jeesattu vanhojen kamojen kans, pistettiin iskuun tekohengityksellä ja jamon vanha Atlantis & 100ml menttoolia kylkeen ja katottiin uus Modi puffilta alesta ja tilaukseen
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #13810
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Naamapeikko on toisaalta oikeassa, mutta mulla menee nyt hyvin ja haluan vähän hehkuttaa.Ärsyttää varmaan joitakin muttei voi mitn

     
     
  11. #13811
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Tietty tänne kuuluu yleinen läpänheitto mut suoranaisesti vittuilut/dissailut vois hoitaa jossain muualla...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #13812
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No juu jasso!! oikeasti olisko paha avata oma lanka niille? uteliaat tietäis ainakin minne mennä katsomaan ehkä vaan joskus menisin itsekin...

     
     
  13. #13813
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mutta toisaalta nekin voisi hoitaa yyveenä tai en minä tiiä, kuhan höpisen...väsyttää liikaa

     
     
  14. #13814
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Onhan tuollainen kiukuttelu nyt merkittävästi mielenkiintoisempaa seurattavaa kuin offtopicin keskivertolätinä. Tasapuolisuuden nimissä jos ei heti alettais kitisemään kaikista viesteistä, jotka eivät kuulu kategoriaan "elämäonihanaaollaankaikkikavereitaihqdaaterveisin adhdjorma50v".
    Jeps, en nyt kannata mitään hirveitä rähinöitä ja tappeluita jotka on ihan tyhjästä revittyjä, mutta ihan hauska kun joskus on vähän jotain sähinää ja jännitystä eikä aina vaan tuota sun kuvailemaa. Tosi pitkästyttävää luettavaa, siks nykyään jää välillä monta sivua lukematta vaikka joskus vuosi sitten ei olisi tullut kuuloonkaan että olisin jättänyt osan viesteistä lukematta.

     
     
  15. #13815
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Seuraava vittuilukeissi niin olkaa hyvä ja perustakaa uus topicci
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #13816
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    En sitä sano, välillä on ihan jees lukea joitakin juttuja vähän niitä ikäviäkin.Onhan tämä ot joten se antaa luvan laittaa mitä vaan ja sehän tämän tarkoitus on.Tai jtn....

     
     
  17. #13817
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tällä foorumilla on kuulemma lähes kautta aikojen ollut rähinää ja kiusaamistakin joskus. Mutta silti kuitenkin lopulta oltu sitä yhtä suurta höyryperhettä ja tappelut oli ehkä enemmän luokkaa "perheriidat" vaikka hurjia välillä olivatkin. Enää ei kyllä oikein tunnu siltä, jotenkin jakaantunut eri porukoihin täällä sakki.

     
     
  18. #13818
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Tottakai täällä tulee "kaveriporukoita" väkisinkin mut ei täällä oo pahemmin dissattu uusia juttelijoita. Kyllä tänne mahtuu, kaikki ei väkisinkään tykkää tällaisesta menosta. Voi perustaa vaik oman blogin jossa vetää sellasta juttua mistä itse tykkää
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  19. #13819
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Niin no..itsehän puhun lähinnä paskaa täällä ja ketään tuskin kiinnostaa mun tyhjänpäiväiset lätinät kauheasti mutta on mukavaa, että on paikka missä voi viettää aikaa yksinäinen ihminen on mulla ystäviä jne..mutta you know

     
     
  20. #13820
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Niin no..itsehän puhun lähinnä paskaa täällä ja ketään tuskin kiinnostaa mun tyhjänpäiväiset lätinät kauheasti mutta on mukavaa, että on paikka missä voi viettää aikaa yksinäinen ihminen on mulla ystäviä jne..mutta you know

    Topakkaa asiaa niinkuin aiemmin mainitsin
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •