Sivu 643 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14354359363363964064164264364464564664765369374311431643 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 12,841 - 12,860 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #12841
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    NO MENIKÖ KAIKKI NUKKUMAAN

     
     
  2. #12842
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    NO MENIKÖ KAIKKI NUKKUMAAN
    En

     
     
  3. #12843
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Heti alkoi väsyttää, kun ei ole juttu kamuja...tosin herännyt viideltä niin johan se kohta pitäis mennä vällyjen väliin

     
     
  4. #12844
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Kyllä mä täällä olen kunnes nukahdan

     
     
  5. #12845
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Heti alkoi väsyttää, kun ei ole juttu kamuja...tosin herännyt viideltä niin johan se kohta pitäis mennä vällyjen väliin
    Perustetaan kunnon perinteinen foorumin perjantairähinä, niin kyllä alkaa juttua tulemaan.

     
     
  6. #12846
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Perustetaan kunnon perinteinen foorumin perjantairähinä, niin kyllä alkaa juttua tulemaan.
    Ei saatana..mua kyllä toisaalta vituttaa vähän kaikki, mutta en osaa haastaa ellei joku tule naaman eteen kukkoilemaan enkä edes hermostu kovin helposti plus olen liian väsynyt.Huomenna vois kokeilla alan psyykkaa jo itteeni

     
     
  7. #12847
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Nyt öit

     
     
  8. #12848
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Perustetaan kunnon perinteinen foorumin perjantairähinä, niin kyllä alkaa juttua tulemaan.
    Huomen?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ei saatana..mua kyllä toisaalta vituttaa vähän kaikki, mutta en osaa haastaa ellei joku tule naaman eteen kukkoilemaan enkä edes hermostu kovin helposti plus olen liian väsynyt.Huomenna vois kokeilla alan psyykkaa jo itteeni
    Moro Miru
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #12849
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    Miksihän mä tuostakin viestistä tykkäsin... faking koskestusnäyttö. Mutta täältäkin löytyy "muutama" arkki #200 silkkiä.
    Pystiskö myymää arkkia/puolta arkkia/nurkkapalaa? Ei malttais postia odotella ulkomailta

     
     
  10. #12850
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Voiko täälä kysyä lämpösäädöstä? No hyvä...!! Ni200 vastukset ovat vastukseltaan melkosen matalia verrattuna normi kanthaliin.Huomioinko akun "siedon" samalla tavalla kuin norm. kanthal buildeissa?

     
     
  11. #12851
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    Voiko täälä kysyä lämpösäädöstä? No hyvä...!! Ni200 vastukset ovat vastukseltaan melkosen matalia verrattuna normi kanthaliin.Huomioinko akun "siedon" samalla tavalla kuin norm. kanthal buildeissa?
    Joo hyväksyt sen siedon tavallaan. Tai sitten et.. Nyrkkisääntönä käytä vähintään 20A arvoltaan olevia akkuja ja ei mitään ongelmaa. Millä meinasit niitä sun nikkeleitä ajella?

     
     
  12. #12852
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Joo hyväksyt sen siedon tavallaan. Tai sitten et.. Nyrkkisääntönä käytä vähintään 20A arvoltaan olevia akkuja ja ei mitään ongelmaa. Millä meinasit niitä sun nikkeleitä ajella?
    25r:iä ja vtc4:sia käytän toistaseks pelkästään. No nehän riittää sitten. IPV d2 on toi räkätin missä akut tönöttää. Toisaalta arvelinkin, ettei tässä nyt olla jännän äärellä. Jos tämä oikeasti olisi riskaapelia, niin eiköhän kuvakejussa olisi jo vähintään parit irronneet peukalon kynnet etu-ala-ja sivuviistosta kuvattuna..puhumattakaan iltalehdestä

     
     
  13. #12853
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Smoked_Vaping Näytä viesti
    25r:iä ja vtc4:sia käytän toistaseks pelkästään. No nehän riittää sitten. IPV d2 on toi räkätin missä akut tönöttää. Toisaalta arvelinkin, ettei tässä nyt olla jännän äärellä. Jos tämä oikeasti olisi riskaapelia, niin eiköhän kuvakejussa olisi jo vähintään parit irronneet peukalon kynnet etu-ala-ja sivuviistosta kuvattuna..puhumattakaan iltalehdestä
    vtc4 on varmaan hyvä valinta. Olettaen että on aidot, eikä ostettu mistään kusetus-shopista.

     
     
  14. #12854
    Smoked_Vaping
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Olettaen että on aidot, eikä ostettu mistään kusetus-shopista.
    No...Sanotaanko nyt näin, että aidot on, mutta kyllä tässä silti pieni kusetuksen maku on. Ei nimittäin lähteny akut falafelin hinnalla!

     
     
  15. #12855
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti


    No hyvä että oot taas paremmalla tuulella, ja oot tervetullut poikkeemaan meidän irkkikannullakin jos vaan haluat, kunhan promillet jää räyhätason alapuolelle.


    Älä tuittu pelkää en ole tulossa teidän kannulle, ja miten niin paremmalla tuulella? Lueppas nyt ihan ensialkuun niitä ensimmäisiä keskusteluja mistä tämä kaikki riitely on lähtenyt? minä heitin läppää humalassa ja tuumasin täysin vitsillä et kaadan koko internetin nii te pahviaivot päätitte pitää sitä mantrana joka vittuilussa, ja auoitte päätä muutenkin. Mähän olin varsin hyvällä päällä pikku hiprakassa silloin alussa kun kannullanne vierailin, Jamo alkoi apinottelemaan ja siitä alkoi kaikki vitutus ja pään aukominen.

    Ja oikeestaan mitään väliä kuinka paljon sitä läppää teidän kanssa heittää mut kun lueskelee niitä teidän vittuiluja niin menee aika henkilökohtaiseksi, esim. kyssi vittuili et olen lääkkeiden väärinkäyttäjä, sosiaalipummi ja haen rahaa sossusta, kaappihomo, ruikuli jne jne ja uhkas laittaa osoitteeseeni jotain paskaa tulemaan ja uhkas lisäksi et laittaa minun osoitteella treffiilmoja nettiin. Tuoko on sitten asiallista vittuilua? Ei asiallinen kauppias toimi tuolla tavalla, olen kuitenkin teidänkin lafkaa tukenu ainakin yhdellä tilauksella. Jatkossa jos jotain tarvin en tilaa teiltä yhtään mitään. Onhan teidän jengi uhkaillu erästä nimeltä mainitsematonta toista käyttäjää ettei kannate liikkua mökin rannalla et voi vaikka sattua jotain, asiallista porukkaa olette. Minussa on vaan se vika et minua ei voi pelotella ja vittuilu oikeestaan vaan lisää vittuilua takaisin.

    Ja toivon mukaan luuponen tai kukaan muukaan pollareista ei bannaa (eikä poista tätä viestiä) tän avautumisen takia

    ps. Ja jokainen joka irkkikannua käyttää tietää et logit jää talteen jos ne on asetuksista päälle laittanu.
    Viimeksi muokannut Rokuli; 26.09.15 kello 09:17.

     
     
  16. #12856
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    rouva läks puolukkaan ja mää lähren kohta töihin

     
     
  17. #12857
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Huomenta vaan kaikille!

     
     
  18. #12858
    Täällä ollaan tehty duunia jo kuudesta asti

     
     
  19. #12859
    Toiset pääsi kuudelta jo töistä pois...
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #12860
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä juon vaan kahvia ja höyryyn vähän ärsyttää herätä näin aikaseen..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •