Sivu 602 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10250255259259859960060160260360460560661265270211021602 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 12,021 - 12,040 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #12021
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Olihan eilen illalla raskas urakka tuo win10 asennus uuteen läppäriin. En nimittäin muista koska mamma olis tökännyt meikäläisen hereille töihin lähtiessään, näin tapahtui tänään hiukka vaille 7. Sen verran vielä win10:stä, että mitä enemmän tätä käytän/opin, niin sen paremmalta tuntuu, tykkään.

     
     
  2. #12022
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Pave puhu mulle
    Onks kaikki hyvin ?

     
     
  3. #12023
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    ONKO SULLA MUN HUPPARI!

    Kaikki on hyvin, työkiireitä vaan

     
     
  4. #12024
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    ONKO SULLA MUN HUPPARI!

    Kaikki on hyvin, työkiireitä vaan
    Juu lainassa
    Löytyy myös Pave kaffeemuki
    Höpö höpö ei töissä saa kiire olla voi tulla ressi
    Voisin joku päivä lähettää sulle paketin kun saan aikaa vaan pakata romuja sinnepäin

     
     
  5. #12025
    Höyrypää koskt's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    435
    "Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"

     
     
  6. #12026
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eihän nyt kukaan olettanut kansanedustajan itseltään leikkaavan?
    KGO & Twist

     
     
  7. #12027
    Nuo kansanedustajien lomat ja sairauspäivät niputettuna isojen johtajien vastaaviin työetuihin on hyttysen paskan vertaisia kansantalouden näkökulmasta. Eniten vituttaa silti kun joku kansanedustaja lähettää seksitextrareita ja kiinni jäätyään jää sairauslomalle. Tavallinen duunari ei meinaa saada sairauslomaa edes omiin hautajaisiinkaan muutamalta työterveyslääkäriltä. Ehdotan,että isojen kihojen sairauslomista päättää jatkossa vakuutusyhtiöiden lääkärit.

    Ei sillä. Itse olen ollut pois töistä viimeisen kahdeksan vuoden aikana 2 päivää. Seksi viesteillä ja ilman.

     
     
  8. #12028
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Noinhan tuo on, mutta aina vain se yrityspomojen palkoista verottaminen keikkuu opposition ykkösaseena taantuman selättämisessä.
    Ja tuulivoima.
    KGO & Twist

     
     
  9. #12029
    VapeTrix
    Vieras
    Pitäs pistää suomessa rähinäksi.. Mut mitäs teet ku on niin munaton kansa.. Kyllä kahvi pöydissä kehdataan mankua mutku jtn pitäs tehdä ni sit ollaan hys hys! Vit** kunno mielenosoitus tonnee arkadianmäelle ja isot lakot.. paska siitä mennäänkö konkkaan lopullisesti ku mennään 4 vuoden sisällä kuitenkin..

     
     
  10. #12030
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Isoja lakkoja odotellessa. Ei olis juurkaan varaa lakkoilla ja meikäläiset ne ensimmäisenä olis varmaa lakkoilemassa jos jotai isoa lakkoaaltoa alkaa tulemaan...

     
     
  11. #12031
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Mitä siirtolaisia te kaikki olette ?
    Kokoajan joku muuttaa
    Mitä salattavaa teillä on ?
    Salaliittoteoria höyryttely laittaa muuttamaan ?
    Juu, naapurit alkoivat näin 3v jälkeen katsella pitkään ja kyräilevästi joten päätin muuttaa olisi pitänyt vain järjestellä muuttopakkaus paremmin ettei tarvitsisi uudessa paikassa koko muuttokuormaa käydä läpi nesteitä etsiessään.

    Ajattelin myös samontein järjestellä tavarat, paperit, ja eLaitteet ja nesteet uudelleen, nyt ne ei mahdu enää jääkaappiin ellen sitten törsää johonkin pienempään jääkaappiin, olisi joku jääkaappi joka mahtuisi vaikka syvään kirjahyllyyn, pitäisikö antaa 'idea' näille jääkaappi tehtailijoille.

    yhden idean taisin livauttaa käydessäni Helsingin Hakaniemen kauppahallissa, kyselin kuivalihaa kun mieleen tuli Urdun kuivattama liha ei siellä ollut mutta myyjällä oli (ymmärsin niin) oma tila ja heidän tekemä metwursti oli helkkarin hyvää, ilmeestä huomasin että ajatus heräsi ja taisipa mainita että tuohan on hyvä idea

     
     
  12. #12032
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Niin no..ihanaa, kun on päässyt töihin ja ainoat ylityöt mitä tulee niin talvella lumihommat jos lunta tulee.Sisko kyllä manasi asiaa tänään, koska heilläkin on tulossa kaikkea perseilyä nyt jo ja mitähän vielä luvassa Olen sitä mieltä jos hoitaa työnsä hyvin niin silloin on lomansa ansainnut!! En ymmärrä onko tuo nyt pätemisen arvoinen asia" minä olen lomaa pitänyt 4 pvää viimeisen 10 vuoden aikana.Tekeekö se paremman ihmisen? vai mikä tuossa on takana? Mä en sillä leuhkimaan lähtisi
    Ei yrittäjällä ole varaa lomiin isommin. eikä se tee parempaa ihmistäkään. mut kun käy töissä niin valtio saa verotuloja. suurin osa porukasta vaan ei halua tehdä töitä. Tai miksi tekis kun saman saa kotiin tekemättä. itte vaan tottunut omillaan yulemaan toimeen. jos jollain on varaa pitää lomia niin hyvähän se on. yrittäjä ei saa myöskään ylityökorvauksia yleensä. ha jos on kipeenä 1+9 päivää on karenssi, ellei ole tapaturma. siinä 1+4 päivää karenssi
    Kun yritys kasvaa se ottaa työntekijöitä. valtio saa lisää tuloja. Kohtuuttomasti vaan nousee verojen ja kulujen rakenne koko ajan.eikä mulla ole varaa pullistella mistään asiasta, tottunuy itte tekemään

     
     
  13. #12033
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Vähän kyllä ihmettelen ettei ole varaa pitää lomia mulla on sukulaisia ja ystäviä yrittäjinä ollut vuosia ja voivat todellakin pitää lomia!! Erikseen ovat työnarkomaanit, jotka elävät työlle.Ja kotona ollessa ei todellakaan saa samaa, kuin töissä ollessa...kokemusta on.Se on kyllä totta,että yrittäjiä sorretaan tässä maassa mikä on helvetin väärin juurikin liittyen sairaslomiin etc...

     
     
  14. #12034
    VapeTrix
    Vieras
    yrittäjiä joo sorretaan.. mutta kun oot pomo hyvä golf kaveri ja nuolet persettä ni saat jäädä.. miksi ei potkits tyhjänpäiväisiä isoja herroja pihalle tai alenneta heidän palkoja... kyllä mu vaan vithuthaa ku itse joutunu niskalimassa tekee töitä kesällä ku pomot pitää 1.5kk lomia ja reissaa ties missä.. sit viel tullaa töihin ja sanotaan ohhoh ku tää on liian raskasta.. Duunarilta viedää tässä maassa kaikki.. perhana jos sais norjasta duunia tai jostain tarpeeks pätää ni lähtisin heti suomesta enkä kusiskaan tänne päin.. ei suomisuomalaisille ole.. vaikka on asumistuet ja kaiken mailman paskat.. hävettää et oman ukin isä soti tämänkin maan puolesta.. jopa yksi eräs vanhamies kenen juttuja kuunnellut ja on ollut sodassa häpesi että hengen uhalla piti taistella ja mikä on lopputulos.. helvetin moinen pyllistys heidän suuntaan.. ihan sama mitä sanotaan mut tämän velan ja surkeiden sirkuspellejen ansiosta voidaan kohta tilata sama vene kreikklaisten kanssa koska samassa veneessä ollaan..

     
     
  15. #12035
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja VapeTrix Näytä viesti
    yrittäjiä joo sorretaan.. mutta kun oot pomo hyvä golf kaveri ja nuolet persettä ni saat jäädä.. miksi ei potkits tyhjänpäiväisiä isoja herroja pihalle tai alenneta heidän palkoja... kyllä mu vaan vithuthaa ku itse joutunu niskalimassa tekee töitä kesällä ku pomot pitää 1.5kk lomia ja reissaa ties missä.. sit viel tullaa töihin ja sanotaan ohhoh ku tää on liian raskasta.. Duunarilta viedää tässä maassa kaikki.. perhana jos sais norjasta duunia tai jostain tarpeeks pätää ni lähtisin heti suomesta enkä kusiskaan tänne päin.. ei suomisuomalaisille ole.. vaikka on asumistuet ja kaiken mailman paskat.. hävettää et oman ukin isä soti tämänkin maan puolesta.. jopa yksi eräs vanhamies kenen juttuja kuunnellut ja on ollut sodassa häpesi että hengen uhalla piti taistella ja mikä on lopputulos.. helvetin moinen pyllistys heidän suuntaan.. ihan sama mitä sanotaan mut tämän velan ja surkeiden sirkuspellejen ansiosta voidaan kohta tilata sama vene kreikklaisten kanssa koska samassa veneessä ollaan..
    Kylläpä ne herrat ny kismittää

     
     
  16. #12036
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Jepulis jee
    Huomenna opetetaan kokkailun taitoja eteenpäin
    Voisi samalla tehdä pikku satsin itsellekin jotain myrkkyjä

     
     
  17. #12037
    Yrittäjät on yrittäjiä. Yrittäjät usein eivät pystyisi olemaan palkkatöissä. Omana herrana oleminen on se juttu. Ja hyvin usealla sellainen mielenlaatu ja ulosanti,että palkkatöistä saisi kenkää. Oman firman pyörittämisessä ei ole sitä uhkaa. En vaan osaa olla kateellinen. Heillä usein stressiä ja monasti mennään "harmaalla alueella" laskennassa, tilityksissä ja jne. Usein vielä heillä ryhmäpaine valtava kun vertaisryhmä on vieläkin kateellisempaa kuin duunareilla. Autot ja talot zoomaillaan tarkkaan ynnä muut ulkoiset seikat.

    Hyvähän tässä on köllötellä. Ainakin toistaiseksi töitä on riittänyt ja itselle rahan arvostus on vähentynyt vuosi vuodelta. Kun vielä 3 vuotta jaksaisi ja saisi talon maksettua toiseen kertaan eron jäljiltä,niin sitten alkaa olla se ja sama. Sen verran töitä kun olisi,että saa nikotiinia pohjanesteen päälle ja pysyisi edelleen erossa vakavista ihmissuhteista ,niin jo kelpaa.

     
     
  18. #12038
    VapeTrix
    Vieras
    onkohan kellää vinkkii ku kiinassa olis nyt fastin tilaus käsitelty ja on joku nopee posti toimistus mikä maksoikin kivasti tracking näyttää Meneekö kui kauan et on täällä?
    2015-09-09 14:21Guangzhou, left the treatment center and sent to Helsinki

     
     
  19. #12039
    Höyrypää Juhani's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Juankoski
    Viestit
    842
    ^Minä tilasin heinäkuussa ft:ltä pari pakettia, lemon tankinlasi, taskulamppuja, herätyskellon yms. Toinen tilaus tuli alle kuukaudessa ja toinen on vieläkin matkalla, ft:llä tilaukset käsittelivät muutamassa päivässä ja sieltä lähtivät yhtäaikaa. Eilen kyselin asiakaspalvelusta ja vastasivat että jos ei neljän viikon sisällä ole tullut niin ota uudestaan yhteyttä. Molemmat otin ilmaisilla posteilla, en sitten tiiä miten maksulliset postit tuota nopeuttasivat...

     
     
  20. #12040
    VapeTrix
    Vieras
    mä tilasin jollain ihmeen express postilla mikä oli 25$ hintainen.. tietysti suolainen hinta mut pitäs saada pari varaosaa sieltä nopeasti toivotaan vaan ettei jää tulliin ku hintaa oli 65$ tilaukselle.. ku jaksanu sitä et monessa eri tilauksessa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •