Sivu 598 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9849854858859459559659759859960060160260864869810981598 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 11,941 - 11,960 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #11941
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Kyllä sille varmaan ainakin käyttöarvoa voi olla useammallekkin. Itsekkin harkinnut mökille jotain lutkua, mutta vielä se on vaiheessa. Joten vaikka sillä ei rahallista arvoa olisikaan, niin kannattaa yrittää tarjota eteenpäin. Rahallisen arvon kyllä varmaan näiltä muilta herrasmiehiltä saa selville.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  2. #11942
    Luonnollisesti löytyi yksi hieman järeämpi vehjekin mutta siitä ei sen enempää. Tai se ei tullut yllätyksenä, olin vaan unohtanut koko asian. Toivottavasti ei löydy mökiltä mitään ylläreitä.

     
     
  3. #11943
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Jos saat väkerrettyä niin väkerrä mulle samalla.
    Juu teen jos teen itselleki ja on toimiva
    Hintaa noin 2-5e noin

     
     
  4. #11944
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Juu teen jos teen itselleki ja on toimiva
    Hintaa noin 2-5e noin

    Kuulostaa erittäin hyvältä. 😃

     
     
  5. #11945
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Kuulostaa erittäin hyvältä. 😃
    Sulle 0€

     
     
  6. #11946
    Höyrypää fateful's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    939
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Sulle 0€
    Postit + materiaali kuulostais paremmalta.

     
     
  7. #11947
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Pian tarvis lähtee kotiin ajamaan. Ja huomenna takas töihin. Saa nähdä miten aamulla saa noustua ennen kuutta ku tottunut nousemaan puolenpäivän aikaan.

     
     
  8. #11948
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Päivää, arvoisa kaikentietävä höyry-yhteisö. Kertokaapas, mitä kannattaisi tehdä 80-luvulla hankitulle ilmeisesti toimivalle ilmakiväärille? Voisiko sillä olla jotain käyttö- tai keräily-tms. arvoa jollekulle vai kaatopaikalleko? Kaikenlaista tavaraa on niin paljon, että ei todellakaan jaksa jokaista esinettä selvittää ja kaupata erikseen.

    Kyseisellä ilmakolla olen itse penskana hankkinut huikean ampumataitoni.
    Käyttöarvo, sekin lähellä nollaa todnäkösesti. En mä tekis impalla mitään joka roiskii minne sattuu...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  9. #11949
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Juu teen jos teen itselleki ja on toimiva
    Hintaa noin 2-5e noin
    Oonks mä koekaniini ❤
    Muista laittaa litra tiivareita + kunnon modi + ato messiin 😂
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #11950
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Oonks mä koekaniini ❤
    Muista laittaa litra tiivareita + kunnon modi + ato messiin 😂
    Tottakai rahaakin ajattelin laittaa tukollisen saa takan sytytettyä kun alkaa pian olemaan kylmää

     
     
  11. #11951
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Käyttöarvo, sekin lähellä nollaa todnäkösesti. En mä tekis impalla mitään joka roiskii minne sattuu...
    Kyllä tuohon tarvitaan ampuja, että roiskii minne sattuu

    Epäiletkö ampumataitoani? Hämmästytin joitain vuosia sitten tyky-päivässä kollegat ja itseni sillä, että osun tauluun aika hyvin. Pakko olla lapsuusajan harjoittelun peruja.

     
     
  12. #11952
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Kyllä tuohon tarvitaan ampuja, että roiskii minne sattuu

    Epäiletkö ampumataitoani? Hämmästytin joitain vuosia sitten tyky-päivässä kollegat ja itseni sillä, että osun tauluun aika hyvin. Pakko olla lapsuusajan harjoittelun peruja.
    Ei vaan jos perus-imppa niin ei hääppösiä oo uutenakaan. Taitto vai vipumalli? Jos vipu niin tarkempia tietoja
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #11953
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Ei vaan jos perus-imppa niin ei hääppösiä oo uutenakaan. Taitto vai vipumalli? Jos vipu niin tarkempia tietoja
    Öö? Siis se taitetaan auki ja laitetaan kuti sisään, jos sitä tarkoitat. Ei varmaan ole mikään arvokas, mutta aina hyvä jos tavarat löytää käyttäjän. Semmoinen bulldogin kuva oli panoslaatikossa, mistä lie tämä tuli mieleen. "Tussahtaa" edelleen kivasti. Aikanaan oli ok tähtäin ja suora piippu mutta siitä on pitkä aika.

     
     
  14. #11954
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Vanha ilmakko on kiva
    Pennejä jousen alle ja teräväkärkiset kudit (mihin puukolla ristikko) ja ruiskimaan

     
     
  15. #11955
    Twin Peaksista on melko varmasti kaksi eri versiota, lyhyt ja pitkä. Muistelisin että ysärillä tuo loppui siihen syyllisen löytymiseen ja loppukohtauskin oli varsin erilainen. Olipahan siis uunituoretta katsottavaa nuo loppujaksot ja leffa perään. Aikani pohdittua tulin siihen tulokseen, että onnellisestihan tuo satu päättyi. Tokihan olisi ollut kiva nähdä miten tuo haluttiin lopettaa, kun jäi kesken. Saa nähdä mitä sen jatkon kanssakin käy, parin vuoden päästä piti vissiin ilmaantua.

     
     
  16. #11956
    Eikös Twin Peaks alkujaan loppunut ilman loppuratkaisua. Ihan kuin olisi ollut se kapakkajakso, jossa jättiläinen kertoo, että "it is happening again". Sitten tehtiin ne loppuosat, jotka päättyy Cooperin hakatessa päätä peiliin. Voin olla ihan väärässä.

    Tuo loppujakso jossa Bob on Cooperissa on ainut tv-ohjelma jonka muistan ikinä aiheuttaneen itselleni painajaisia. Twin Peaksin uhkaavuus oli aikanaan omaa luokkaansa.

     
     
  17. #11957
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mitä mä muistan siitä kun jotain 8 vuotta sitten Twin Peaksin katsoin, niin olin tosi pettynyt ja vähän vihainenkin siitä lopusta missä ei ollut päätä eikä häntää. Siis oliko se murhaaja muka lopulta se poliisi vai valtasiko sen vasta siinä lopussa... Jokin? Muistikuvat lähinnä siitä kuinka pimeetä se meno oli siinä lopussa kun joku friikki käppäili jossain punaisessa huoneessa. Yritettiin silloin katsoa se elokuvakin (oliko se joku fire walk with me?) mutta taisi olla niin lsd-päissään tehtyä paskaa sekin että jäi kesken.

    Tuntuu vähän että hyvän sarjan tuotantotiimi ratkesi syömään sieniä tai jotain siinä sarjan loppuvaiheessa.

     
     
  18. #11958
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Jaahas
    Jos parit 100ml potut kokkailis lisää nestettä duunireppuun
    Siellä silti sama vaikka pelkkää pohjaa imeskelisi kun vaan huurua irtoo

     
     
  19. #11959
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mitä mä muistan siitä kun jotain 8 vuotta sitten Twin Peaksin katsoin, niin olin tosi pettynyt ja vähän vihainenkin siitä lopusta missä ei ollut päätä eikä häntää. Siis oliko se murhaaja muka lopulta se poliisi vai valtasiko sen vasta siinä lopussa... Jokin? Muistikuvat lähinnä siitä kuinka pimeetä se meno oli siinä lopussa kun joku friikki käppäili jossain punaisessa huoneessa. Yritettiin silloin katsoa se elokuvakin (oliko se joku fire walk with me?) mutta taisi olla niin lsd-päissään tehtyä paskaa sekin että jäi kesken.

    Tuntuu vähän että hyvän sarjan tuotantotiimi ratkesi syömään sieniä tai jotain siinä sarjan loppuvaiheessa.
    Katoppa David Lynchin muita leffoja jos et oo nähny! Loistavia leffoja just sekopäisyyden takia. Blue Velvet, Wild at Heart, Lost Highway, Mulholland Drive ja Inland Empire tullu Twin Peaksin ohella ite nähtyy... Inland Empire on sitte tehty ilman valmista käsikirjoitusta.

    Pitäs jossain kohtaa katella loputkin kyseisen henkilön työt.

     
     
  20. #11960
    Niin se sarjahan päättyi sillä mahdollisimman epämiellyttävällä tavalla, mutta FWWM:n myötä muuttui ihan kivaksi mielestäni. Tai ainakin niin kivaksi kuin noista lähtökohdista on mahdollista. Ei mikään ihan aivot narikkaan tyylinen tarina. Kyllä vaan hyvä sarja pistää miettimään pidemmäksikin aikaa. Ja tosiaan sarjahan alkoi pahasti lipsumaan siinä jossain vaiheessa tokaa kautta, kun oli kaiken maailman randomohjaajia hääräämässä. Vika jakso sitten pelastikin hitusen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •