Sivu 509 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 940945949950550650750850951051151251351955960910091509 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 10,161 - 10,180 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #10161
    Höyrykonkari lyc4nthr0pos's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Lavia, Satakunta
    Viestit
    239
    Oisit aikasemmin sanonu ni oisit saanu hakee pois, just lähti turhia luita honkajoelle pari laatikkoo, ite kunnen ottanu ku vaan pari kassillista 😂

     
     
  2. #10162
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Osalla?
    Osalla niin. Niillä jotka eivät oikein osaa selittää miksi eivät syö lihaa, jos suoraan kysyt. Osa kertoo pyrkivänsä terveellisempään elämään (ne pullukat nuoret naiset) ja osa kertookin sitten sen tuhat syytä miksi lihaa ei saa syödä(ne maailmanparantajat).

     
     
  3. #10163
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    Ootte kyllä aika pihalla. Kannattais ottaa asioista selvää ennen kuin nolaa ittensä. Ja juu, en aio kertoa mitään, mitä kuka tahansa saa selville kuuklaamalla minuutin.

    Ainoa ongelma saattaa olla B12.
    Miksi ihmisillä on kulmahampaat?
    e. En todellakaan kuuklaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  4. #10164
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Miksi ihmisillä on kulmahampaat?
    Evoluutio-opin mukaan periydymme apinoista, hassu. Raateluhampaitahan meillä ei enää ole.

    Esim maitoa (yleisimmin lehmän ja lampaan) olemme kiskoneet kitusiin sen pari tuhatta vuotta, samoin vaaleata viljaa. Ei ole ihme jos aiheuttaa ongelmia (laktoosi, keliakia), helvetin lyhyt aika uljaan ihmiskunnan historiassa.

    Mutta mä ymmärrän myös, että suuren valkoisen metsästäjän täytyy toteuttaa itseään. No big deal sanottiin muricassa.

     
     
  5. #10165
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Miks tehdä ruokailusta ittelleen vaikiaa? Monipuolinen ruoka kaiken A ja O.

     
     
  6. #10166
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Miks tehdä ruokailusta ittelleen vaikiaa? Monipuolinen ruoka kaiken A ja O.
    Miten se olis sen vaikeampaa, kuin ylipäätään tehdä safka nelihenkiselle perheelle 2 kertaa päivässä? Mukelot (syövät lihaa) huutaa ruokaa, se on tehtävä enivei.

     
     
  7. #10167
    Jos joku haluaa syystä tai toisesta syödä pelkästään ituja ja taas toinen vaikka pelkkää läskisoossia, niin so what. Omatpahan ovat valintansa, eikä sen pitäis muille kuulua, turha tälläisistä "kinastella".

    Jostain syystä alkoi tehdä mieli jauhomakkaraa =Camping. Siinähän on melkein lihaa ja melkein jotain muuta - eikös se ole silloin välimallin sapuskaa, eli sopii kaikille...?
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #10168
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Jos joku haluaa syystä tai toisesta syödä pelkästään ituja ja taas toinen vaikka pelkkää läskisoossia, niin so what. Omatpahan ovat valintansa, eikä sen pitäis muille kuulua, turha tälläisistä "kinastella".
    Niin niin, mutta pointti olikin se, että joillekin se ei ole valinta vaan mielenterveyshäiriö, jolloin on entistäkin tärkeämpää olla "ymmärtäväinen".

     
     
  9. #10169
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Niin niin, mutta pointti olikin se, että joillekin se ei ole valinta vaan mielenterveyshäiriö, jolloin on entistäkin tärkeämpää olla "ymmärtäväinen".
    Juu juu, ymmärsin pointin. Jos se on joillekin mielenterveyshäiriö, niin edelleenkin so what?

    Mitä sitä turhaan vaivaa päätään toisten valinnoilla, riittää kun pähkäilee omia valintoja ja muut tehkööt mitä lystäävät ja parhaaksi näkevät.
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #10170
    Jee sain ekan ystävän. Tämä nyt sotii vähän tätä Lonely Warrior-teemaa vastaan, mutta menköön.

     
     
  11. #10171
    Reivi
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Jee sain ekan ystävän. Tämä nyt sotii vähän tätä Lonely Warrior-teemaa vastaan, mutta menköön.
    Eipäs nyt aleta lipsumaan kuule! Joukosta ei karata ja karkurit ammutaan!

     
     
  12. #10172
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reivi Näytä viesti
    Eipäs nyt aleta lipsumaan kuule! Joukosta ei karata ja karkurit ammutaan!
    Tää nyt meni aivan vituralleen. Kukaan ei kerro Lonely Warriorille missä ja milloin seistään jos seistään. Eikä varsinkaan ketä ammutaan jos ammutaan.

     
     
  13. #10173
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Tuhina käy makkarissa, poikanatiainen halusi tulla papan luokse muuttokaaoksen keskelle, olivat mummin kanssa eilen Helenin tarjoamalla Linnanmäkipäivällä. Sille sentään vielä sänky löytyy, sitä en myy.

     
     
  14. #10174

    Kaunein levy.

     
     
  15. #10175


    Tuli hälytys, että pitäis diggailla DJ. Bobo.

     
     
  16. #10176


    LANTSIMERO TORIME OMINE OUMTUSISNETIOME OMENO OMENO AMENO

     
     
  17. #10177
    Hups. Taisin laueta offtopicciin musiikkilinkkeineini. Pahoittelen.

    Carl McCoy tule naamalleni.

     
     
  18. #10178
    Mun mielestä Naamis voisi saada Ekiltä sen "paskin trolli ikinä" -luonnehdinnan.
    Disintegration on kyllä kaunis levy, mutta Cureahan kuuntelevat vain vanhat ituhipit (kuten minä)??

    Olen koko viikonlopun ihmetellyt, mistä kuuluu poppia yötä päivää. No, naapuriin on rakenteilla talo ja ilmeisesti raksamiehet ovat jättäneet radion volyymilla päälle. Olisivat ees paremman kanavan jättäneet.

     
     
  19. #10179
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Mun mielestä Naamis voisi saada Ekiltä sen "paskin trolli ikinä" -luonnehdinnan.
    Disintegration on kyllä kaunis levy, mutta Cureahan kuuntelevat vain vanhat ituhipit (kuten minä)??
    Palkintoja??! Mulle kans. Disintegration on ihan julkisestikin hyväksytty maailman parhaaksi albumiksi, ei sitä tarvitse häpeillä! Se on kattoos varsin svengaavaa, jos erehdyt masentuneena levyn päästämään ulos.

    SVK on vielä siinä konstikkaassa elämänvaiheessa, kun ei ole Carlia löydetty. Tuon jälkeen menee vaikeaksi.

     
     
  20. #10180
    Mikä Cari, ai runk-Cari?
    Pahoittelen alatyyliä.

    Itse imin Disintegrationin herkässä nuoruuden tilassa parisuhteen hajotessa. Se ehkä "iski" silloin melko kovaa. Mulla on nuhjaantunut Curen paitakin. Ja tuolloin Suomessa ei vielä kutsuttu mustaa huulipunaa käyttäviä gooteiksi, joka nimitys tuli anglosakseilta.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •