Sivu 48 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3844454647484950515258981485481048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 941 - 960 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #941
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Valitettavasti taitaa olla NIITÄ hikoiluja ja en kyllä tykkää yhtään!!! ja noi kerran kk tulevat on heittänyt ihan häränpyllyä mun isosiskolla on kauheet vaihdevuodet menossa toista vuotta ja mutsillakin ne alko +40 ikäsenä.Pakkohan tää on vaan kestää

     
     
  2. #942
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Oisko tuo naistenketju mitään?

     
     
  3. #943
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Olishan se, mutta kohteliaisuudesta vastasin.Vastaisuudessa juttelemme asiasta toisaalla

     
     
  4. #944
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Oisko tuo naistenketju mitään?
    Ukko vaan kade kun oma puuma ei saa "kuumia aaltoja" enää

     
     
  5. #945
    Eikö OT:ssa saa puhua vaihdevuosista? Taitaa olla jollain menkat.

     
     
  6. #946
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    105
    Voe voe mitä juttuja taas.

     
     
  7. #947
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Eikö OT:ssa saa puhua vaihdevuosista? Taitaa olla jollain menkat.
    Joo, sitä se tarkoittaa jos joku ei ole ehdottoman kiinnostunut naistenvaivoista, että menkat on ja hiekkaa perseessä sekä mulkun välissä.

     
     
  8. #948
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Koittakaa ymmärtää, zkys on ahdistunut kun joutuu kuuntelemaan mun valitusta naistenvaivoista.

     
     
  9. #949
    Saat miehen kyyneliin, se helppoa on.

    Jospa nyt tunnin nokosten jälkeen jaksaisi katsoa Suomen pelin pilkkimättä.

     
     
  10. #950
    Helvatan reserviläiskirjea713e80bae4e4c05fc459df79f68354c.jpgJohan joukkoon joutuu jos kriisiä pukkaa

     
     
  11. #951
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Nyt on tilattu tiivareita ja pohjanesteitä pojan kanssa, saa nähdä miten sen hermot kestää opettaa noitten sekotuksessa, mutta toki käyn lukemassa ohjeistusta ensin..oon ihan valmisnesteillä mennyt tähän asti.Toivottavasti maut on hyviä.

     
     
  12. #952
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Nyt on tilattu tiivareita ja pohjanesteitä pojan kanssa, saa nähdä miten sen hermot kestää opettaa noitten sekotuksessa, mutta toki käyn lukemassa ohjeistusta ensin..oon ihan valmisnesteillä mennyt tähän asti.Toivottavasti maut on hyviä.
    Resepti kuin resepti, eiköhän ne onnistu. Itse en ole viitsinyt.

    Nesteiden kanssa mulla on sellainen ongelma, etten tiedä missä niitä säilyttäisin. Jotkut nesteet löyhkää pullon läpi kuin parfyymi. Olen muutenkin hajuherkkä ja mies valittaa myös. Ihan oikeasti nykyisen säilytyslootan kun avaa saan itsekin päänsärkyä. Se haju ei tunnu korreloivan maun kanssa mitenkään, eli jotkut haisevat maistuu hyvältä, jotkut pahalta, jotkut ei paljon miltään. Mutta joka tapauksessa kun vältän parfyymihajuja kotona muutenkin, missä hiivatissa noita juisseja oikein pitäisi pitää.

     
     
  13. #953
    Jos osaa tehdä Gin tonicin tai mustan ryssän,niin saman tason alkemiasta on kyse. Riippuu raaka-aineista.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  14. #954
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kyllähän noi putelot tuoksuu ja viimeksi otin Atmokselta machiato kahvia niin se haisee ihan kakalle mut jestas on hyvää höyryteltynä..jännä juttu.Tuossahan tuli ihan törkeä rahan säästö kun itse sekottelee

     
     
  15. #955
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Nesteiden kanssa mulla on sellainen ongelma, etten tiedä missä niitä säilyttäisin. Jotkut nesteet löyhkää pullon läpi kuin parfyymi. Olen muutenkin hajuherkkä ja mies valittaa myös.
    Kuulostais vähän, että nesteissä on jotain pahasti vialla, jos mieskin valittaa hajusta? Ei kai keskivertomies haista edes vaikka olisi punttiinsa paskonut.
    Muutama idea tulee tosin mieleen.
    -Tiiviiseen purkkiin parvekkeelle tai ikkunalaudalle kohtaan johon aurinko ei paista.
    -Ikkunan väliin jälleen kerran auringolta suojattuna.
    -Tiiviiseen muovipussiin ja upota vesiämpärin pohjalle.
    -Ehkä realistimpana pakastimeen, mieluiten vielä mahdolliseen harvemmin käytettyyn arkkupakastimeen.

     
     
  16. #956
    Itse sekoittaessa säästö on merkittävä. Nikotiinineste suht vahvaa ja 5 litran kannuissa pohjat. Tiivarit mieluusti 100ml tai isommissa pulloissa... ja sekoitussuhde 1-5% tiivareita. Siis jos sopiva maku löytyy. Halpaa ku makarooni.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  17. #957
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Kuulostais vähän, että nesteissä on jotain pahasti vialla, jos mieskin valittaa hajusta? Ei kai keskivertomies haista edes vaikka olisi punttiinsa paskonut.
    Muutama idea tulee tosin mieleen.
    -Tiiviiseen purkkiin parvekkeelle tai ikkunalaudalle kohtaan johon aurinko ei paista.
    -Ikkunan väliin jälleen kerran auringolta suojattuna.
    -Tiiviiseen muovipussiin ja upota vesiämpärin pohjalle.
    -Ehkä realistimpana pakastimeen, mieluiten vielä mahdolliseen harvemmin käytettyyn arkkupakastimeen.
    Joskus miehet yllättää. Minähän meillä valitan mm. suihkusaippuoista. Nyt oli sitten kamala kina, kun oli mukamas hirveä haju ja ei se minusta NIIN paha ollut. Kaikenlaista.

    Ei kai noita pakkaseen voi laittaa tai minkään ruoan lähelle muutenkaan? Kaikki löyhkäisi sitten samalta.

    Eristän nyt pahimmat tiiviiseen rasiaan, jonka paikka olkoon kylppärin ylähyllyllä. Siellä eivät niin haittaa.

    Joo, ei ehkä ihan parasta a-luokkaa ole mikään mikä haisee noin.

     
     
  18. #958
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Aikamoinen syöpä säätää tätä vaimokkeen ompputabia, taitaa olla ensimmäinen ja viimeinen tämän firman tuote meillä Pirun raskas ohjelma noinkin yksinkertaiseksi tämä itunes minkä kautta kaikki pitää tehdä.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Koittakaa ymmärtää, zkys on ahdistunut kun joutuu kuuntelemaan mun valitusta naistenvaivoista.
    Ahdistunut mitä vielä Pehmennyt Pörri on siitä mihin totuttiin ennen Oulun pupuvallakumousta

     
     
  19. #959
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Ahdistunut mitä vielä Pehmennyt Pörri on siitä mihin totuttiin ennen Oulun pupuvallakumousta
    Ai oot huomannut semmoisen jutun Ilmeisesti en oo sit vaan kuvitellu ku oon ajatellu että oon saanu Pörrin vähän kesyyntyyn

     
     
  20. #960
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Pave! Mosse voitti periaattees sun arvonnan ollessa 6. osallistuja

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •