Sivu 47 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3743444546474849505157971475471047 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 921 - 940 / 55106

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #921
    Reivi
    Vieras
    Josko tuota lenkille tohtis lähtä, ainahin vaikuttais että ihan just heti ei ois vesisadetta tiedossa.

     
     
  2. #922
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Jaahas tarvitko alkaa vääntää muksuille ruokaa

     
     
  3. #923
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Joku keltaisen värinen tikku jaloilla täällä vilahti yön pimeydessä...se oli tosiaan 3 minuutin nopea, jäin mielestäni vähän tyhjän päälle et silleen pettymys.Nukahdin kyllä heti sen jälkeen
    En se kyllä minä ollut, kolmeen minuuttiin minä kerkeän jo kaksi kertaa

     
     
  4. #924
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    En se kyllä minä ollut, kolmeen minuuttiin minä kerkeän jo kaksi kertaa
    Välissä kerkee viä hyvin ottaa tuhdit höyryt?

     
     
  5. #925
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Ehtii käydä vaikka syömässä

     
     
  6. #926
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Taktiikka selvä
    Väistö , pisto & ravistus

     
     
  7. #927
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Noniin. Olen luullakseni elossa.
    Nyt voisikin keskittyä illan peliin.

     
     
  8. #928
    Keltainen "Tikku" jaloilla? Delfiini vai pupu.Net on kyllä korvia....

    Matkailu avartaa. Tänään ehtinyt käymään jo ulkomailla ja nukkua ynnä siivota. Jospa illan pelin katsoisi kera parin lonkeron. Sellainen biisi on kuin Tsekki tekee mitä tahtoopi. Saas nähdä.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  9. #929
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Noniin. Olen luullakseni elossa.
    Nyt voisikin keskittyä illan peliin.
    Nyt hyvä tilaisuus sekotella nesteitä? Kädet vispaa automaagisesti Onko karhulauma odottelemassa niskantaittoo kylmässä?
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  10. #930
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Nyt hyvä tilaisuus sekotella nesteitä? Kädet vispaa automaagisesti Onko karhulauma odottelemassa niskantaittoo kylmässä?
    Kyllähän noita tossa olisi. Vaan saa olla. Huomenna on taas sellainen päivä notta työnantaja minut omistaa.
    Pirtelöä kyllä pitäis sekotella lisää. Ehkä en kuitenkaan tahdo, koska epäilen liemien oleva pöydällä. On tää automaaginen sekoitin nyt vähän ylikunnossa.

     
     
  11. #931
    Päivää! Nyt hei vähän tsemppiä, ei mennyt kuin muutama minuutti lukea usean päivän kirjoitukset. Vaikka oli helikoptereita ja kaikkea.

    Tankar, siitä tulee nuoruusmuistoja mieleen. Tupakan ja ulon hajuinen opiskelijaparakki, jossa nahkiaiset poksui uunissa. Aina oli kylmää ja kosteaa. Toisaalta itse pystyi jopa nukkumaan 80 cm leveällä patjalla miehen kanssa. Jotenkin lomittain siinä kai oltiin.

     
     
  12. #932
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Päivää! Nyt hei vähän tsemppiä, ei mennyt kuin muutama minuutti lukea usean päivän kirjoitukset. Vaikka oli helikoptereita ja kaikkea.

    Tankar, siitä tulee nuoruusmuistoja mieleen. Tupakan ja ulon hajuinen opiskelijaparakki, jossa nahkiaiset poksui uunissa. Aina oli kylmää ja kosteaa. Toisaalta itse pystyi jopa nukkumaan 80 cm leveällä patjalla miehen kanssa. Jotenkin lomittain siinä kai oltiin.
    Mää meinasin tätä---> Tankarin majakka ? Wikipedia
    En opiskelija asuntoja

     
     
  13. #933
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Mää meinasin tätä---> Tankarin majakka ? Wikipedia
    En opiskelija asuntoja
    Arvelinkin. Mutta kun vanhalla nostalgia kopsahtaa päälle, se on menoa sitten. Ethän sää -81 tietysti sellaista vielä tiiä.

    Mää tiiän, kun piti värjätä tukkakin eilen, kun oli taas ilmaantunut sellaisia harmaita yksilöitä. Kivasti väri imas nahkaankin hiusrajaan niin näytän joltain Dracula-hahmolta, jolla on aika selvä hiusraja.

     
     
  14. #934
    01:30 (PM). Pitikö tulla nyt?

     
     
  15. #935
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    01:30 (PM). Pitikö tulla nyt?
    No tulitko?

     
     
  16. #936
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    No tulitko?
    En ole ihan varma mitä tämä on. Saattaa olla myös hoitoainetta.

     
     
  17. #937
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Huomenna on taas sellainen päivä notta työnantaja minut omistaa.
    Niin ne prkl omistaa. Mullahan sattuu olemaan sellainen pomo tällä hetkellä, että kuulemma kesälomat pidetään sitten kun homma x on valmis. Homma x on realistisesti valmis ehkä joulukuussa, mutta pomon mielestä heinäkuussa. Meneekin jännäksi, kun vissiin lain mukaan vuosiloma pitää pitää lokakuuhun mennessä. Mistä ihmeestä kumpuaa näitä pikkupomoja, joilla nousee pahasti kusi päähän? VMP. Monsteri ja MOL kutsuvat.

     
     
  18. #938
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mimoza Näytä viesti
    Jep, mutta ei valitettavasti yllä Swaggerin tasolle :/
    Kokeileppas Twagger! John Smith´s Blended Tobacco Flavor Twagger - Twisted-Vaping.De hyvin saman tyylinen mun mielestä. Tupakkapohja on eri, mutta mulle kelpaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  19. #939
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Just kerkesin sateen alta pois, kun kävin lenkillä, jaksaa taas siivota hetken.SVK otat liittoon vaan yhteyttä..kyllä lomat pitää saada pitää lokakuun loppuun mennessä ja jos et saa niin työnantaja on velvollinen maksamaan pitämättömistä lomista lomarahaa.Mulla kesäloma loppui kesken viime vuonna ja talvilomakin on pitämättä joten saan korvauksen rahana vielä lomarahojen päälle

     
     
  20. #940
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Just kerkesin sateen alta pois, kun kävin lenkillä, jaksaa taas siivota hetken.SVK otat liittoon vaan yhteyttä..kyllä lomat pitää saada pitää lokakuun loppuun mennessä ja jos et saa niin työnantaja on velvollinen maksamaan pitämättömistä lomista lomarahaa.Mulla kesäloma loppui kesken viime vuonna ja talvilomakin on pitämättä joten saan korvauksen rahana vielä lomarahojen päälle
    Tiedän ja tuskin tuohon mennään. Osoittaa vaan ihmisen idioottimaisuuden astetta lähteä uhoamaan tuollaista. Kiukutteleva pienimunainen mies.

    Onko Mirulla tosiaan NIITÄ hikoiluja? Sisko on puhissut jo vuosia, kun aina on kuuma ja yöllä tulee kuumia aaltoja. Kyllä se jonkun vuoden jälkeen tasaantuu, kai

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •