Sivu 411 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3113614014074084094104114124134144154214615119111411 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,201 - 8,220 / 55109

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #8201
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Isäni menehtyi eilen nopean sairausjakson jälkeen. Uskomatonta että ihminen vain katoaa olemasta.

    Viime päivinä sairaalassa tavatessa ajattelin, että nyt palaan tupakoimaan jos ollenkaan, jos en jaksa edes ladata ja täytellä vehkeitä. Mutta onneksi on isoja akkuja ja tankkeja. Ja onneksi pystyi välillä höyryttelemään hetken. Juuri nyt tärkeää on vain syöminen ja nukkuminen.
    Sanat on turhia, mutta osanotot.

     
     
  2. #8202
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Äh, tasaselle menen ennemmin kuin huutelen netissä jotain On ollu Day 1:stä tapana, että en sano netissä mitään, mitä en sano naamatusten Tästä syystä vähän vituttaa semmoset nettihuutelijat
    Tunnetsä kenties montakin meistä? Ihan vaan sillä ajattelin kysyä kun nettihuutelijaksi jo karsinoit.
    Jos sä tuolla samalla provo sävyllä huutelet oikeassakin elämässä, luulen että olet saanut aika monesti nenään.

    Tsup saatana.
    Auton hain huollosta, tänään en juo itseäni mukavaksi, päin vastoin. Tatti otsassa alkaa saada maagisia mittasuhteita.

     
     
  3. #8203
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Tunnetsä kenties montakin meistä? Ihan vaan sillä ajattelin kysyä kun nettihuutelijaksi jo karsinoit.
    Jos sä tuolla samalla provo sävyllä huutelet oikeassakin elämässä, luulen että olet saanut aika monesti nenään.

    Tsup saatana.
    Auton hain huollosta, tänään en juo itseäni mukavaksi, päin vastoin. Tatti otsassa alkaa saada maagisia mittasuhteita.
    Nettihuutelija on nettihuutelija vaikka voissa paistaisi KTDD:lle ei nähtävästi ole riittänyt antamansa viikon bänni, vielä pitää huudella jotain Mutta semmosia ne on

    Monta mun pitäisi tosta teidän foorumisisäpiiristä tuntea, että voisin kirjoittaa jotain ja keiden kanssa minulla pitäisi olla erikoisen hyvät välit Voin vastata: minun ei tarvitse tuntea ketään. Nyt kysymys, monta minun pitäisi sinun mielestä tuntea?

     
     
  4. #8204
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 06:40.

     
     
  5. #8205
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Nettihuutelija on nettihuutelija vaikka voissa paistaisi KTDD:lle ei nähtävästi ole riittänyt antamansa viikon bänni, vielä pitää huudella jotain Mutta semmosia ne on
    Se viikon banni tuli täysin aiheesta, harmittaa kun en antanut enempää...

     
     
  6. #8206
    Ranskalaisten autojen hinta muuten pompsahti kun maksavat romutuspalkkion.

     
     
  7. #8207
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Täältä myös osanotot ja jaksamisia SVK:lle.

     
     
  8. #8208
    Uusi maku: suolasta! Helpottaa oloa jos näppäimistöä takoessa näki jonkun mielipiteen, mikä oli eriävä omasta, ja sitten ei keksinyt mitään muuta kuin osotella sormella monitoria Hamekangaskin kuulemma tarjouksessa jossain, saa tehtyvä vaatteita päällensä Näillä mennään!

    Look+at+all+these+butthurt+console+fan+boys+in+the+comments+_e98cc59e0fb5a3455de58642634b0222.jpg

     
     
  9. #8209
    meripäivät.jpg
    Ne olisi taas meripäivät jotka voisi jättää väliin. Ei taida Kotkan pojilla olla nyt höyrymeettiä?

     
     
  10. #8210
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Se viikon banni tuli täysin aiheesta, harmittaa kun en antanut enempää...
    Aha, vielä on vähän paha mieli Nyt en kyllä osaa kertoa siihen muuta vinkkiä kuin että ehkä terapeutti auttaisi? Tai joku noista sun kavereista, ne (ehkä) vois puhua sulle jotain järkeä ja laittaa asiat sellaisiin oikeisiin mittasuhteisiin ja tärkeysjärjestyksiin Oikeasti Toi on varmasti rankkaa tommone

     
     
  11. #8211
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Nettihuutelija on nettihuutelija vaikka voissa paistaisi KTDD:lle ei nähtävästi ole riittänyt antamansa viikon bänni, vielä pitää huudella jotain Mutta semmosia ne on

    Monta mun pitäisi tosta teidän foorumisisäpiiristä tuntea, että voisin kirjoittaa jotain ja keiden kanssa minulla pitäisi olla erikoisen hyvät välit Voin vastata: minun ei tarvitse tuntea ketään. Nyt kysymys, monta minun pitäisi sinun mielestä tuntea?
    Se että sä karsinoit jonkun ainoastaan nettihuutelijaksi, vaatisi mielestäni henkilön tuntemisen. Joko leikkaa.
    Ethän sä voi väittää jonkun olevan vain nettihuutelija jos et henkilöä tunne. Mitäs sä tiedät kuinka paljon se huutelee oikeassa elämässään?
    Onks muuten nenä vielä kipee edellis kerrasta ja soraa kalsareissa?

     
     
  12. #8212
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Se että sä karsinoit jonkun ainoastaan nettihuutelijaksi, vaatisi mielestäni henkilön tuntemisen. Joko leikkaa.
    Ethän sä voi väittää jonkun olevan vain nettihuutelija jos et henkilöä tunne. Mitäs sä tiedät kuinka paljon se huutelee oikeassa elämässään?
    Onks muuten nenä vielä kipee edellis kerrasta ja soraa kalsareissa?
    Nyt sulle tiedoksi, että minua ei kiinnosta tälläinen paskanjauhaminen täällä. Joten tässä pieneksi lisätiedoksi, että seuraavasta asiattomasta viestistä sinä menet ignoreen. Se on sekä netissä että netin ulkopuolella erinomainen tapa välttyä tappeluilta

     
     
  13. #8213
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eli ensin haastat IRL riitaa ja sitten kun tyyppi käy rinnuksiin kiinni niin huudat nasaaliäänellä "SÄ MENIT JUST IGNOREEN!". Vältytkö selkäsaunalta?

     
     
  14. #8214
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Aha, vielä on vähän paha mieli Nyt en kyllä osaa kertoa siihen muuta vinkkiä kuin että ehkä terapeutti auttaisi? Tai joku noista sun kavereista, ne (ehkä) vois puhua sulle jotain järkeä ja laittaa asiat sellaisiin oikeisiin mittasuhteisiin ja tärkeysjärjestyksiin Oikeasti Toi on varmasti rankkaa tommone
    Oot kyl melkosen rasittava tapaus

     
     
  15. #8215
    Höyrähtänyt Usvatar's Avatar

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SVK Näytä viesti
    Isäni menehtyi eilen nopean sairausjakson jälkeen. Uskomatonta että ihminen vain katoaa olemasta.
    Osanotot täältäkin.

    Kuuntele itseäsi, surijoita kun on monelaista tyyppiä. Osa kaipaa vain paljon, paljon lepoa, joillekin ei sovi ollenkaan paikoillaan pysyminen vaan täytyisi täyttää päivät tekemisellä, osa tarvitsee luvan olla tekemätön zombie jonkin aikaa. Pidä huolta itsestäsi, muista syödä, juoda ja levätä. *hali*
    Kahta en vaihda: mielipidettäni ja sitä mitä olen.

    Spoileri!


    Ircissä nickillä Ulmis, enimmäkseen Quake.netin verkossa.

     
     
  16. #8216
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Nyt sulle tiedoksi, että minua ei kiinnosta tälläinen paskanjauhaminen täällä. Joten tässä pieneksi lisätiedoksi, että seuraavasta asiattomasta viestistä sinä menet ignoreen. Se on sekä netissä että netin ulkopuolella erinomainen tapa välttyä tappeluilta
    Ihan jos et itse huomannut niin taisit itse aloittaa, ja vieläpä oikein kerjätä lisää.
    Mitäs asiatonta viestini muuten sisälsivät?

     
     
  17. #8217
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Eli ensin haastat IRL riitaa ja sitten kun tyyppi käy rinnuksiin kiinni niin huudat nasaaliäänellä "SÄ MENIT JUST IGNOREEN!". Vältytkö selkäsaunalta?
    No niin lapset. Jokainen asiattoman viestin kirjoittaja menee ignoreen tästä lähtien. Jos haluaa jauhaa paskaa, niin se onnistuu privaatisti, mutta olen sitä mieltä, että tätä foorumipuolta ei pidä pilata sellaisella ja täten omalta osaltani teen vaadittavat toimenpiteet sen ehkäisemeksi.

     
     
  18. #8218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Ihan jos et itse huomannut niin taisit itse aloittaa, ja vieläpä oikein kerjätä lisää.
    Mitäs asiatonta viestini muuten sisälsivät?
    Jos on todella asiaa, niin privaviestiä.

     
     
  19. #8219
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Jos on todella asiaa, niin privaviestiä.
    Kiitos kutsusta.
    En kuitenkaan tahdo tulla kanssasi privaan. Se kun olisi sama kun pulun kanssa shakin pelaaminen.

     
     
  20. #8220
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jaahas...joku käyttäytyy kuin 5 vuotias kannatti poiketa.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •