Sivu 405 / 2756 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3053553954014024034044054064074084094154555059051405 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 8,081 - 8,100 / 55107

Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #8081
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Jamo, vanha kauppa ratsu! Mitä äijälle kuuluu?
    Ei mitn. Koittaa viikonloppuna keretä kalastella ja viä kupitellakkin. Kesän toista lomajaksoa odotellessa, viä pari viikkoa.

     
     
  2. #8082
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Ei mitn. Koittaa viikonloppuna keretä kalastella ja viä kupitellakkin. Kesän toista lomajaksoa odotellessa, viä pari viikkoa.
    Ittelle toi viikonloppuki jo vieras käsite! To 16 menin töihin, kävin pe aamusta pari tuntia kotona nukkumassa ja tunti sit saavuin kotio korkkaa saatanan kallista huoltoasema kaljaa! Onneks ens viikonloppuna on pakko sanoa ei töille, appiukko pistäny mulle ja emolle ilmais liput vauhtoajoille!

    Kalalla pitäis yrittää ees kerran tänä kesänä päästä!

     
     
  3. #8083
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Olihan F5 festi. Rahat lähti, saa nähä...

    Kiitos Ahe, tuo oli vissiin FB ulkopuolella eka satsi ?
    Olkaatten hyvät vain, aina ilo auttaa ihmisiä pääsemään rahoistaan eroon
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  4. #8084
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Ittelle toi viikonloppuki jo vieras käsite! To 16 menin töihin, kävin pe aamusta pari tuntia kotona nukkumassa ja tunti sit saavuin kotio korkkaa saatanan kallista huoltoasema kaljaa! Onneks ens viikonloppuna on pakko sanoa ei töille, appiukko pistäny mulle ja emolle ilmais liput vauhtoajoille!

    Kalalla pitäis yrittää ees kerran tänä kesänä päästä!

    Vähän meinaa tehdä tiukkaa kun jätin tänä vuonna tunturireissun väliin. Yks kaveri lähti just grönlantiin raudun pyyntiin, toinen käsivarren erämaahan siikoja ja harreja jahtaamaan. Mun pitäis vielä vajaa kuukausi jaksaa ni pääsis Inarille.

     
     
  5. #8085
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Vähän meinaa tehdä tiukkaa kun jätin tänä vuonna tunturireissun väliin. Yks kaveri lähti just grönlantiin raudun pyyntiin, toinen käsivarren erämaahan siikoja ja harreja jahtaamaan. Mun pitäis vielä vajaa kuukausi jaksaa ni pääsis Inarille.
    Justii kävin viime pyhänä isäukkoa morottaa, oli justii aamusti tullu norjan reissulta, jonka nyt kolmatta vuotta maksoin enkä päässy... onneks ei ollu lohta noussu kunnolla 6 äijää ja lopputulos 12.7kg lohta rannalle viikossa. 4v sitten kun viimeks pääsin nii kettusen pasi kisko 15.5kg koukkuleuan rannalle... vähä eroa

     
     
  6. #8086
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jamo81 Näytä viesti
    Jos noita kaipaat ni voin myydä noin ens alkuun vaikka kolme.
    No niillähän pääsisi hyvin alkuun Kiitos tarjouksesta, pitää nyt miettiä vielä mitä ostaa, pidän kuukausibudjettina semmoista viittäkymmentä euroa, ettei lähde mopo käsistä ja tulee vähän tutustuttua näihin laitteisiin ja tehtyä nettitutkimusta. Tänään koin valaistumisen kun havaitsin että tankkini NSA by Aero on itse asiassa Vivi Nova tinkimättömästi tehtynä Vähän retroilun makua on nyt kun osittaislegendaarinen osittainen Vivi Nova käytössä

    Hankintoja kyllä joutuu tekemään kun kaksi laitetta pitää olla, joista toisen pitää aina olla priimasäädöissä. Lisäksi tuon M by Aeron elektroniikkapiiri on mennyt paskaksi ja M:ssä (vanha versio) ei ole virtanapille lukitusta, eli nyt M voi alkaa höyryämään omiin nimiin taskussa, mitä se on jo tehnyt

    Tänään tuli tehtyä viisi setuppia NSA:han. Oli ensimmäinen tekemäni setuppi siihen aloittelijan moukantuurilla aika superi verrattuna kaikkiin muihin setuppeihin. Nyt on kuitenkin hyvähkö setuppi, joten säätäminen riittää tälle päivälle. Pitäisi näköjään tehdä setupeistakin muistiinpanoja, jotta voisi paremmin replikoida hyvin toimineen Mutta luulen, että NSA:n setupin sielunelämä on nyt valjennut minulle ja nykyistä setuppia saan parannettua referenssisetuppiin lisäämällä hieman nesteen juoksua vastuslankaan, mikä referenssisetupissa tapahtui tuhdimmalla viuhkoiksi muotoilluilla japaninpumpulia, mitkä varmaan rykäisi pari milliä nestettä heti kättelyssä kostuakseen

     
     
  7. #8087
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Heipä hei kaikille. Joko muut nukkuu?

     
     
  8. #8088
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Aika hiljaista ollut yövuorossa, jatkuukohan aamuvuoro samaan malliin? Täällä ainakin riittää kohta vilskettä, natiaiset tuhisee makkarissa, ovat vielä huomisen pitämässä pappaa liikekannalla.

     
     
  9. #8089
    Näköjään Liberty Flightsilta saa Diablo Oneakin erinomaiseen hintaa, voihan pahuksen pahus kun en tuota kauppaa löytänyt "aloituspakettia" ostaessa Menee kyllä vaikeaksi kohta päättää Onen ja H-Attyn välillä Tai meni jo vaikeaksi

     
     
  10. #8090
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Näköjään Liberty Flightsilta saa Diablo Oneakin erinomaiseen hintaa, voihan pahuksen pahus kun en tuota kauppaa löytänyt "aloituspakettia" ostaessa Menee kyllä vaikeaksi kohta päättää Onen ja H-Attyn välillä Tai meni jo vaikeaksi
    Ota molemmat.

     
     
  11. #8091
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ota molemmat.
    Näin on pakko tehdä, ei tuossa ole todellakaan mitään muita vaihtoehtoja

     
     
  12. #8092
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja messsucher Näytä viesti
    Näin on pakko tehdä, ei tuossa ole todellakaan mitään muita vaihtoehtoja
    Iteltä löytyy molempia muutama ja uskaltasin väittää, että kumpaankaan et pety.

     
     
  13. #8093
    Mielenkiintoista selailla kuvaketjua. Vaikuttaisi, että vuoteen 2012 oli vähän hakemista, 2013 oli renessanssi käynnissä ja nyt elellään sellaista taantumaa Erittäin asenteellinen näkemys kun en noista elektronisista laatikkokiinanihmeistä oikein välitä

     
     
  14. #8094
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Huomenna voisi alkaa metsästämään laatikkoja sekoituslevyille
    Tehdään oikee proot missä nopeus säädettävissä potikalla
    Voisi itsellä pykätä suoraan tuplalevyllisen

     
     
  15. #8095
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    KGO & Twist

     
     
  16. #8096
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Tulossa pätkä jo 0.4 titaania
    Testataan eka ostetaa sitten isot rullat jos on hyvää
    Nyt näyttää että nikkeli vie titaanista voiton

    E : sekoitus magneetit tarvis käydä nappaas ebaysta kyllä & molempii mineihin kortsut

     
     
  17. #8097
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Pitäiskö sitä tilata itelle joku syntymäpäivä lahja? Ei tuu mieleen kyl mitään mitä tilais. Tai tulihan geneltä viesti et tilaus valmis. Jos se riittäis.

     
     
  18. #8098
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Pitäiskö sitä tilata itelle joku syntymäpäivä lahja? Ei tuu mieleen kyl mitään mitä tilais. Tai tulihan geneltä viesti et tilaus valmis. Jos se riittäis.
    ONNEA
    Osta parit torpedot ?
    Piti viime tilaukseen ottaa parit mutta unohtu oon kanssa tulossa vanhaks

     
     
  19. #8099
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    ONNEA
    Osta parit torpedot ?
    Piti viime tilaukseen ottaa parit mutta unohtu oon kanssa tulossa vanhaks
    Kiitos. En mä jaksa nyt mitään hupsin kautta tulevaa tai muunkaan kuriirin kauta ku ei tiiä koskaan misä on töissä mikäki päivä.

     
     
  20. #8100
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypää92 Näytä viesti
    Kiitos. En mä jaksa nyt mitään hupsin kautta tulevaa tai muunkaan kuriirin kauta ku ei tiiä koskaan misä on töissä mikäki päivä.
    Voit tilata laita tänne tulemaan testaan että on höyryttely kelpoista kamaa ja kerron palautteen sulle
    Kerros kerros mitä G-paja sulle väänsi ?
    Eikä mun romut mene sinne ?
    Keppikeisari lupas mulle sorvata rosteriset kivekset

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •