Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #54241
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kerro ihmeessä lisää
    No kun jäi noita ruiskuja tyhjän pantiksi höyryttelyhommista ja mulla on sirot mutta vahvat kädet niin siitä se ajatus sitten lähti.

    Aika monta koronakiloa kertynyt, muttei uskalla paastota kun saattaa keto flu:ta erehtyä luulemaan taudiksi ja iskee hämmennys tahi paniikki.

     
     
  2. #54242
    Olipa Jäken cittarissa reilun kokoisia briskettejä myynnissä. Olisko ollut 6-7 kg paloja.
    Ei nyt tullut napattua mukaan mut seuraavan kerran pitää kyllä. On kyl pirun hyvä liha-osasto siellä.

    E. Katoin et keskimäärin suomalainen syö 80kg lihaa vuodessa. Ittellä tätä menoa taitaa laskeutua noin 253kg nurkille.


     
     
  3. #54243
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä en millään löydä sitä sivua jossa taitaa otsikkona olla englanniksi että: kaikki meni odotettua paremmin? Osaako joku neuvoa?

     
     
  4. #54244
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    HEH HEH
    Joku viel yrittää myydä tuplahinnalla, kuin mitä kaupassa on hinta... Kaupoissa on vessapaperia
    Liite 33729
    Mä en oo hamstrannut mitään eikä oo päässyt mikään loppumaan. Käsidesiä tein itse 2 litraa silloin kun korona alkoi olla yleistä eikä sitä kaupasta saanut. Hinnaksi tuli vain noin 8€/ litra.

     
     
  5. #54245
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mä en millään löydä sitä sivua jossa taitaa otsikkona olla englanniksi että: kaikki meni odotettua paremmin? Osaako joku neuvoa?
    https://www.e-savuke.com/vb/yleinen-...ected-348.html
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  6. #54246
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ajoneuvoihin liittyen itselläkin oli kuluttajariitalautakunnassa asia käsittelyssä, tosin liittyi ajoneuvon korjaukseen, ei myyntiin. Päätös, joka on käytännössä vain suositus, oli että yritys on tehnyt virheen ja minulle pitää maksaa virheestä aiheutuneet kustannukset.

    Eipä yritys suostu maksamaan, vaikka kyseessä kuitenkin merkkihuoltoliike. Tässä nyt pähkäilen, lähdenkö viemään asiaa eteenpäin käräjäoikeudessa, vai annanko olla.
    Ilmoitin vielä sähköpostitse, että vien asian käräjäoikeuteen. Siitä meni kolme päivää, ja kuluttajariitalautakunnan suosittelema hyvitys oli maksettu mun tilille.

    Olisin oikeasti vienyt asian vielä käräjille, koska autossa oikeusturva, joka olisi maksanut mun oikeudenkäyntikulut. Paska maku jäi tuostakin firmasta, onneksi maksoivat, eikä täydy enää tapella asiasta.
    Viimeksi muokannut Pottula; 28.04.20 kello 04:00.
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #54247
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Nyt mä en taas ymmärrä?? VTT testasi kiinan suojaimet ja totesi kelvottomiksi ja nyt sit suomesta ei löydy sertifiointia tai mitä se nyt onkaan???
    Byrokratia on ihan peestä
    Screenshot_2020-04-28 Sertifiointiongelma vaikeuttaa kotimaisen maskituotannon käynnistämistä – .png

    Ja missä on Kim Jong Un ????
    Viimeksi muokannut arskaxx; 28.04.20 kello 17:44.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  8. #54248
    Isommat pirskeet jää tänä vuonna pitämättä, siitä huolimatta hyvää Vappua kaikille. Tsup.
    "Not a bad life really"

     
     
  9. #54249
    Vappuja vaan kaikille.

     
     
  10. #54250
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    En tajua tätä Atrian uutta maustamis systeemiä?? Miksei voi maustaa jo tehtaalla valmiiksi??
    Ostin vaan sen takia, et maistan Japan tonkatsu soosia
    Screenshot_2020-05-08 Atria Viljaporsaan fileepihvit Japan Tonkatsu maustekastikkeella 430g.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #54251
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Vähän hankalassa paikassa oravan pesä. Tulevat jostain kolosta lämmittelemään kuistille. Pitää varoa, etten jyrää noita kun avaan ulko-oven

    Jahans. talon katolla oli 4 poikasta noiden lisäksi.

    IMG_20200508_122032305_HDR_1.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 08.05.20 kello 15:36.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  12. #54252
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    En tajua tätä Atrian uutta maustamis systeemiä?? Miksei voi maustaa jo tehtaalla valmiiksi??
    Ostin vaan sen takia, et maistan Japan tonkatsu soosia
    Screenshot_2020-05-08 Atria Viljaporsaan fileepihvit Japan Tonkatsu maustekastikkeella 430g.jpg
    Mun mielestä on outoa tämä tyyli että maustetaan valmiiksi kaikenlaista erilaista. Siis moni ei tykkää ja sitten menee hyvät lihat roskiin. Mä en ymmärrä tätä että kaikenlaista valmiiksi maustettua joista mun käsittääkseni suurin osa ostajista ei pidä. Mä en ostaisi jotain jonka mausta mä en tiedä mitään...

     
     
  13. #54253
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mun mielestä on outoa tämä tyyli että maustetaan valmiiksi kaikenlaista erilaista. Siis moni ei tykkää ja sitten menee hyvät lihat roskiin. Mä en ymmärrä tätä että kaikenlaista valmiiksi maustettua joista mun käsittääkseni suurin osa ostajista ei pidä. Mä en ostaisi jotain jonka mausta mä en tiedä mitään...
    Mä taas olen laiska, enkä itse viitsi maustaa (grillimausteeseen kyllästynyt)
    Tykkään kokeilla noita uusia valmiiksi maustettuja, ei ole vielä syömäkelvotonta osunut kohdalle mausteen suhteen, muuten kyllä marinaadiin piilotetaan vähän huonolaatuisempia pihvejä ja etikettikin peittää sopivasti sen huonoimman pihvin
    Vielä olis 3 makua tuota sarjaa kokeiltavana. Limen taidan jättää väliin.
    Tuo Japanin Tonkatsu maistui kyllä hyvälle, mutta oli hiton suolaista...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  14. #54254
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    En osta mitään valmiiksi maustettua, poikkeuksena ehkä ribsit ja paahtopaisti mikä on kuivamaustettu kaupassa. Lopetin myös kaikenlaisten valmissuikaleiden ostamisen, kun niissä on aina joku nyrkin kokonen pala seassa. Hieman jopa ärsyttää noi valmismarinadit, meinaa löytyä marinoimatonta hyllystä noiden seasta. No sitä myydään mitä kansa haluaa ostaa, joka ei toki selitä miksi marinomattomat tuotteet on aina ensimmäisenä loppu. Mutta kuka helvetti ostaa valmiiksi paistettuja lettuja eineshyllystä? Enkä nyt tarkoita mitään veri- tai pinaattiohukaisia.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  15. #54255
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mun mielestä on outoa tämä tyyli että maustetaan valmiiksi kaikenlaista erilaista. Siis moni ei tykkää ja sitten menee hyvät lihat roskiin.
    En tiedä oliko liioteltu viesti, mutta sanoisin että vika on mausteen sijaan jossain ihan muualla, jos liha tai ylipäätänsä syömäkelpoinen ruoka heitetään roskiin.

    Mulla vähän samantapaista odottamassa, jotain Atrian rillaamon firecracker kanaa. Glaze-kastike kuulosti niin fiiniltä.

     
     
  16. #54256
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Mutta kuka helvetti ostaa valmiiksi paistettuja lettuja eineshyllystä? Enkä nyt tarkoita mitään veri- tai pinaattiohukaisia.
    Mä tunnustan, että silloin tällöin ostan Riitan Herkun räiskäleitä. Paistinpannun kautta kun käyttää voin kera, niin on melkein kuin äidin paistamia
    En ole mikään kokki ja vielä vähemmän kiinnostaa tiskaaminen
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #54257
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä tunnustan, että silloin tällöin ostan Riitan Herkun räiskäleitä. Paistinpannun kautta kun käyttää voin kera, niin on melkein kuin äidin paistamia
    En ole mikään kokki ja vielä vähemmän kiinnostaa tiskaaminen
    No ei tarvii olla mikään kokki että saa letut tehtyä. Tiskiäkin tulee yhden kulhon ja vispilän verran enemmän.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  18. #54258
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    No ei tarvii olla mikään kokki että saa letut tehtyä. Tiskiäkin tulee yhden kulhon ja vispilän verran enemmän.
    Olen joskus kokeillut ihan ohjeen mukaan ja jotain meni pieleen, eikä niitä pystynyt syömään
    Ei oikein ole varaa harjoitellakaan, siksi nuo valmiit on ihan käypää kamaa, eikä niin hirveesti maksa kun pari kertaa kuussa ostaa paketin
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #54259
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Se olis sit eka nurmikon leikkuupäivä tänä vuonna. Pakko vähän siistiä
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  20. #54260
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Täällä ei vielä edes viherrä

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •