Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #54141
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mä oon syönyt kans valkosipulia ihan hulluna jo pitkään, kun se on niin hyvää eikä tarvii pelätä suuteloita toisen kanssa tosin töissä muistaa syöneensä, kun asiakas kaikkoaa
    Kävin testaa uudet lenkkarit ja hirvee rakkula tuli, joutu klenkkaa loppumatkan no laastari vaan päälle, kun aamulla pitää mennä fyssarille.
    Valkosipuli on kyllä niiiin ihanaa Yleensä vedän valkosipuli overdoset lauantaisin kun sunnuntaina ei yleensä tarvi käydä missään, mut nyt ei tosiaan haittaa yhtään tuoksua Ja jotkuthan väittää että valkosipuli on mieto luonnon antibiootti, ja itse asiassa uskon siihen kun tallilla millä kävin yli kymmenen vuotta hevosille syötettiin valkosipulimurskaa kaurojen kanssa talvisin. Hengitystietulehdusten ehkäisemiseksi, ja itse asiassa sillä tallilla tuntui olevan vähemmän infektioita kuin muilla talleilla. Hevosillakin kiertää talvisin helposti isoilla talleilla "lenssuja" niinkun ihmisilläkin, ja ne kulkeutuu myös tallilta toiselle helposti.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Varmaan toikin homma järjestyy helpoiten, kun jättää vaan ne peräservetit käyttämättä.
    Alkaa oleen turvavälit kunnossa sen jälkeen.
    HUAAAAAA Epäilemättä olis kyllä

     
     
  2. #54142
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Olis kyl aika ikävää kulkea kuivuneet papanat ahterissa kiinni

     
     
  3. #54143
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Olis kyl aika ikävää kulkea kuivuneet papanat ahterissa kiinni
    Onpahan matkaeväät mukana..

     
     
  4. #54144
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Se oliskin kyllä näky jos lähtisi treenaamaan kaasunaamarissa No mutta toisaalta se suojaisi samalla painonnostajien kaasupäästöiltä...
    Peräpoltin(afterburner) voisi olla yksi ratkaisu. Mutta tiedä häntä... jos ne housut savuaa jo ennestään, saattaisi tulla vähän liiankin "räjähtävää voimaa" siihen touhuun...

     
     
  5. #54145
    Hienoa ite koittaa minimoida kaikki sosiaaliset tilanteet ja käydä kerralla hakemassa 100+ € ostokset kaupasta ja sitten samalla kassalla joku kusipäähomo muutaman oluen ja parin jugurtin kanssa.

    Tää oli ihan hauska:

    naamio.jpg

     
     
  6. #54146
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ruttomaskit takasin muotiin!




     
     
  7. #54147
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Piti oikein googlesta katella ruttolääkäri

    https://fi.wikipedia.org/wiki/Ruttol...C3%A4k%C3%A4ri
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  8. #54148
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kyynelehdin oikeesti tänään kun luin että Till Lindemann on teholla, mutta kivi nousi sydämeltä kun Bildissä oli että voi jo paremmin eikä ole enää hengenvaarassa. Toivottavasti keuhkot palautuu että voi jatkaa laulamista Mutta onneksi vaikuttaa selviävän ja eiköhän Lindemannilla jo eläkerahat ole tienattu. Ja onneks ehdin viime kesänä Tampereella nähdä Rammsteinin maailman hienoimman keikan <3<3<3

     
     
  9. #54149
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joo onneks tilli on kunnossa
    Telkkarista tulee yks mun menneiden aikojen suosikeista, Mel Gibson ja tappava ase!! Laatukamaa

     
     
  10. #54150
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Joo onneks tilli on kunnossa
    Telkkarista tulee yks mun menneiden aikojen suosikeista, Mel Gibson ja tappava ase!! Laatukamaa
    Piti vaihtaa subille kans ja kattoo onks se ollu komee kasarilla mut ensireaktio oli että ei juma tota tukkaa

     
     
  11. #54151
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ei haittaa enää että salilla ei uskalla käydä, kun easyfit laittoi linkin virtuaalitunneille ja Les Mills striimauspalveluun. Muuten en olis varmaan ikinä tajunnut ohjatun jumppaamisen ihanuutta. Ajattelin tänään vaan että no kokeillaan nyt treenata näin, kai noi vähän auttaa... Noh, meinasin vaan suunnilleen kuolla. Salilla taukojen aikana voi tuijottaa tyhjyyteen mutta noilla tunneilla kun yhtä liikettä on tehty kuolemaan asti vaihdetaan lennosta toiseen ja tehdään sitä kuolemaan asti, ja sitten tehdään taas sitä jo kerran tappanutta liikettä. Aivan törkeen hyvä olo tuli! Meen ehdottomasti ryhmätunneille sitten kun se taas on mahdollista.

     
     
  12. #54152
    Mä oon käyny joogassa ja pilateksenkin kävin kokeilemassa, mutta noi twerkkaus-jutut ei arvatenkaan kiinnosta. Mielummin hölkkää tai sotkee kuntopyörällä ja kattoo jotain youtuubaa, jos aerobicciä kaipaa.

     
     
  13. #54153
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jooga on kyllä mä teen kotona paljon hiit treeniä, tykkään nopeatempoisesta menosta! Musat täysille ja tekee mitä haluaa, fiilis helvetin euforinen aina jälkikäteen

     
     
  14. #54154
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Matka paikalliseen xD

     
     
  15. #54155

     
     
  16. #54156
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mä oon käyny joogassa ja pilateksenkin kävin kokeilemassa, mutta noi twerkkaus-jutut ei arvatenkaan kiinnosta. Mielummin hölkkää tai sotkee kuntopyörällä ja kattoo jotain youtuubaa, jos aerobicciä kaipaa.
    Mitä, eikö Naamis aio osallistua ™FarkkuPeppu-tunnille? Oikeestihan monipuolisuus on se juttu, vaikka käy salilla, kuntopyöräilee ja hölkkää niin noilla tunneilla joutuu uusien haasteiden eteen. Jopa silleen että se saattaa eka vähän järkyttää miten huonosti pärjää Siellä Les Mills jutussa on vähän miehekkäämpiä treenejä eikä vaan "twerkkausta".

     
     
  17. #54157
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Jooga on kyllä mä teen kotona paljon hiit treeniä, tykkään nopeatempoisesta menosta! Musat täysille ja tekee mitä haluaa, fiilis helvetin euforinen aina jälkikäteen
    Just toi euforia! Vastaavaa ei saa kuntosalilta. Tuo jumppaeuforia muistuttaa valmennusten jälkeisestä olosta silloin kun heppailin vielä, siihen saattaa jäädä koukkuun

     
     
  18. #54158
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mitä, eikö Naamis aio osallistua ™FarkkuPeppu-tunnille? Oikeestihan monipuolisuus on se juttu, vaikka käy salilla, kuntopyöräilee ja hölkkää niin noilla tunneilla joutuu uusien haasteiden eteen. Jopa silleen että se saattaa eka vähän järkyttää miten huonosti pärjää Siellä Les Mills jutussa on vähän miehekkäämpiä treenejä eikä vaan "twerkkausta".
    Ei tarvi kun mun gluteus maximus on jo jumalan lahja naisille ja miksei miehillekin kiitos smithissä tehtyjen hip thrustien.

    Eiköhän tässä monipuolisuutta tule kun joutuu varmaan jokusen kuukauden keksimään kaikkea salihommien tilalle. Pitäs vissiin keksiä seuraava 30 day challenge. Kuukauden mittanen stomach vacuum haaste jatkuu kolmatta kuukautta ja Wim Hof metodikin tais jäädä päälle.

     
     
  19. #54159
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238

     
     
  20. #54160
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •