Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #54121
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Kesäkuussa viimeks kans tullu hieman hamstrattua. Tuo läjä tais maksaa 20e. Vielä on jäljellä vaikka tullu jaeltua tutuille ja sukulaisillekin.
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  2. #54122
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Ruispalat on ainoa mikä kaupassa tuntuu olevan jatkuvasti loppu. Kaikkea muuta on ihan hyvin tarjolla. Just joutu ostaa vessapaperia kun alko loppu lähestyä. Vaikka normaalistikkin ostan sen ison säkin, niin nyt kyllä vähän tuli sellanen olo että pidetäänkö mua vähän pimeenä. Menin sitten varmuuden vuoksi tän kärryn omistajan kanssa samaan jonoon.
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...9733aef39b.jpg
    Ehkä se on eri asia täällä mörön perseessä Ei viime viikolla tai tällä viikolla alkuviikosta näkynyt hamstraaminen näin pahasti Pirkanmaalla tai Satakunnassa, vaan kaikkea oli aika hyvin saatavilla. Ouluun palatessa havaitsin että nyt eletään pulassa ja puutteessa. Sitä en sitten tiedä olisko rismassa enemmän tavaraa, mutta ihmisiä siellä ainakin vaikuttaa tungeksivan edelleen niin paljon ettei ole kiinnostanut mennä katsomaan.

    Mä kans mietin kun vessapaperia enää muutama rulla jäljellä, että sit ku sitä taas löytyy nii pitää ostaa mahdollisimman pieni paketti ettei vaikuta koronakahelilta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    TYLSÄÄ mä oon pitänyt tänään löhöpäivän ja tehnyt vaan pakolliset jutut.Tää makoilu ja velttoilu ei sovi mulle yhtään, tarviin tekemistä.Piti tossa avata skumppakin, mutta en jaksa nyt sitäkään
    Löhöpäivänä kannattaa lukea vaikka kirjoja jos tykkää, silloin aika kuluu siivillä

     
     
  3. #54123
    Meditointia tai nykyajan termein mindfulnessia vaan tulille "tylsyyteen". Kuuskytä vuotta sitten lähinnä katottiin kai kieroon, jos juoksit huvikses ja nyt kymmenen lääkäriä kymmenestä suosittelee liikuntaa. Luulenpa että sama tulee tapahtumaan mielenhallintataitojen kanssa eikä vähiten puhelinten ja sosiaalisen median aiheuttamien mielenterveysongelmien takia.

     
     
  4. #54124
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä harjoitan luonnostani mindfulnessia kun liikun luonnon helmassa, mutta kotona en kyllä osaa. Mietiskelen hirveästi (ja joskus se menee ylianalysoinnin puolelle) mutta en pidä tätä huonona asiana koska yleensä nautin mietiskelystä ja mulla on vilkas mielikuvitus Kyllä liikkumisen rajoittamisen muuten kestää, mutta se olisi aivan sietämätöntä jos ei saisi käydä edes kävelyllä ulkona. Onneksi sellaista rajoitusta ei Suomen kaltaisessa lopulta väljästi asutussa maassa varmaan tulekkaan. Siitä tulee jotenkin kipee, masentunut ja superväsynyt olo jos ei muutamaan päivään ulkoile.

     
     
  5. #54125
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Muistan vieläkin ne nasseravit Santiksessa kesäkuumalla, kun meinas moneen otteeseen taju lähteä, kun nasse ja sieniviitta päällä paineli pitkin Saharaa auringon paahtaessa, eikä meinannu henki kulkea nassen läpi juuri ollenkaan.
    Kesä ja santahaminan sahara , ykkösessä tuli hengattua ja siitä sitten sen muutaman kymmentä metriä kentän toiselle puolelle aukkiin eli ei paljon maisema vaihtunut.

     
     
  6. #54126
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä harjoitan luonnostani mindfulnessia kun liikun luonnon helmassa, mutta kotona en kyllä osaa. Mietiskelen hirveästi (ja joskus se menee ylianalysoinnin puolelle) mutta en pidä tätä huonona asiana koska yleensä nautin mietiskelystä ja mulla on vilkas mielikuvitus Kyllä liikkumisen rajoittamisen muuten kestää, mutta se olisi aivan sietämätöntä jos ei saisi käydä edes kävelyllä ulkona. Onneksi sellaista rajoitusta ei Suomen kaltaisessa lopulta väljästi asutussa maassa varmaan tulekkaan. Siitä tulee jotenkin kipee, masentunut ja superväsynyt olo jos ei muutamaan päivään ulkoile.
    Tää olis voinut olla mun kirjoittama, mä ulkoilen päivittäin koska tarvitsen sitä ja metsään on aina ihana mennä.Onneks täällä on niitä paljon! No eilen oli poikkeus ja siks olin kai niin äkänen
    Mä aloin pari vuotta sitten meditoimaan ja opettelin joogahengitystä, se kyllä auttaa rauhoittumaan.Täytyy taas tässä lomalla antaa aikaa sille ja miksei muutenkin.
    Meillä tulee niin hirvee kevät töissä
    Saa nähdä montako tyyppiä on talossa enää kesän jälkeen, jengiä on alkanut lähtemään..

     
     
  7. #54127
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Tää olis voinut olla mun kirjoittama, mä ulkoilen päivittäin koska tarvitsen sitä ja metsään on aina ihana mennä.Onneks täällä on niitä paljon! No eilen oli poikkeus ja siks olin kai niin äkänen
    Mä aloin pari vuotta sitten meditoimaan ja opettelin joogahengitystä, se kyllä auttaa rauhoittumaan.Täytyy taas tässä lomalla antaa aikaa sille ja miksei muutenkin.
    Meillä tulee niin hirvee kevät töissä
    Saa nähdä montako tyyppiä on talossa enää kesän jälkeen, jengiä on alkanut lähtemään..
    Mihinkäs niitä on lähtenyt, onko ruoho vihreämpää aidan takana vai...?

     
     
  8. #54128
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Meiltä vietiin käytännössä kaikki edut pois, työautoilla ei saa enää ajaa kotiin ja kaikilla ei ole varaa ostaa äkkiseltään autoa ja toisekseen tulee aika isot kulut omasta autosta.Aurauksesta ei tulla tienaamaan ihan yhtä paljon ja päivystys laajenee vantaalle saakka.Meillä on muistaakseni noin 500 kiinteistöä sitten päivystyksessä, mutta päivystäjiä on sitten 2.Nyt on yksin hoidettu 220 kiinteistöä ja se on sujunut hyvin.Mulla alkaa 3 viikon päästä uus päivystys fuusion myötä enkä tiedä mitään heidän kiinteistöistään ja miten noi avainhommat.Tää ei nyt oikein suju

     
     
  9. #54129
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Toisaalta heillä on omat päivystäjät ja oletettavasti hoitavat vantaan päässä about kaikki, mutta kaikki on ihan helvetin sekavaa ja info ei kulje.Se aiheuttaa stressiä.

     
     
  10. #54130
    Meillä töissä on tullut aika tiukat ohjeistukset koronaviruksen johdosta, vuoron päätteeksi pitää desinfioda näppikset, puhelimet, ja kaikki muutkin pinnat joihin olet koskenut. Ihmettelenkin, miksi kauppojen maksupäätteitä ei desinfioida jokaisen käyttäjän jälkeen, tai järjestetä kertakäyttöhanskoja/paperia tms. ettei tarvitsisi paljain käsin päätettä lääppiä. Maksupääte on kohde, jota jokainen asiakas koskettelee kaupassa käydessään, niin siinäpä oivallinen paikka pöpöjen tarttua ihmisestä toiseen...

    Edit. Toisaalta, sama homma on ostoskärryjen - ja korien kanssa. Niiden "kahvoja" lääpitään kanssa, eli puhdistusta kaipailisivat jokaisen asiakkaan jäljiltä.
    Viimeksi muokannut Pottula; 23.03.20 kello 03:19.
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #54131
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mä käytän pelkästään lähimaksua, niin ei tartte koskea päätteeseen
    Ja oma ostoskassi, ettei tartte koreihin ja kärryihin koskea. Varmuudeksi vielä pieni pottu käsidesiä taskussa, jos kumminkin tulee lääpittyä jotain
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  12. #54132
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Täällä on joka kaupassa käsidesit loppu, mistään ei oo saanut moneen päivään, hanskoja tulee käytettyä niin töissä kuin kaupassakin ja oma kassi kaupassa mukana.No viime vkolla oli kärry, kun ostin tän viikon ruokatarpeet loman ajaksi.Jotain maitoa tms pitää hakea välillä.En jaksa hysterisoida liikaa, mutta yritän kuitenkin huolehtia omasta hygieniasta.

     
     
  13. #54133
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Varmuudeksi vielä pieni pottu käsidesiä taskussa, jos kumminkin tulee lääpittyä jotain
    Ja toisessa taskussa vielä pienempi käsidesi, jolla peset käsidesipulloa?

     
     
  14. #54134
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Ja toisessa taskussa vielä pienempi käsidesi, jolla peset käsidesipulloa?
    Eiku käytön jälkeen laitan pullon minigrip pussiin ja kotona sit pesen pullon saippuavedellä ja pussin poltan/sulatan pesässä
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #54135
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    mutta yritän kuitenkin huolehtia omasta hygieniasta.
    Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.

    Lähetetty minun HD1903 laitteesta Tapatalkilla
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  16. #54136
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.

    Lähetetty minun HD1903 laitteesta Tapatalkilla
    Voi vittu nyt kun sen noin sanoit ihan käsipesua meinasin

     
     
  17. #54137
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Mä luulen että nyt vois olla ihan hyvä strategia huolehtia käsihygieniasta ja laiminlyödä muu, eipähän tulis kassajonossa muut liian lähelle Ja dödön ja hammasharjankin jättää hyllylle pölyttymään ja syö paaaljon valkosipulia... Söin muuten eilen varmaan kolme lusikallista valkosipulimurskaa ja kerrankin toivon että muut aistii sen

     
     
  18. #54138
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä luulen että nyt vois olla ihan hyvä strategia huolehtia käsihygieniasta ja laiminlyödä muu, eipähän tulis kassajonossa muut liian lähelle Ja dödön ja hammasharjankin jättää hyllylle pölyttymään ja syö paaaljon valkosipulia... Söin muuten eilen varmaan kolme lusikallista valkosipulimurskaa ja kerrankin toivon että muut aistii sen
    "Hajurako" toimisi varmaan hyvin

    Jaa mut yksi koronan oireista on juurikin hajuaistin katoaminen eli jos joku hajuista huolimatta tunkee liian lähelle, niin sillä on aika varmasti tartunta
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #54139
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä luulen että nyt vois olla ihan hyvä strategia huolehtia käsihygieniasta ja laiminlyödä muu, eipähän tulis kassajonossa muut liian lähelle Ja dödön ja hammasharjankin jättää hyllylle pölyttymään ja syö paaaljon valkosipulia... Söin muuten eilen varmaan kolme lusikallista valkosipulimurskaa ja kerrankin toivon että muut aistii sen
    Mä oon syönyt kans valkosipulia ihan hulluna jo pitkään, kun se on niin hyvää eikä tarvii pelätä suuteloita toisen kanssa tosin töissä muistaa syöneensä, kun asiakas kaikkoaa
    Kävin testaa uudet lenkkarit ja hirvee rakkula tuli, joutu klenkkaa loppumatkan no laastari vaan päälle, kun aamulla pitää mennä fyssarille.

     
     
  20. #54140
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Mä luulen että nyt vois olla ihan hyvä strategia huolehtia käsihygieniasta ja laiminlyödä muu, eipähän tulis kassajonossa muut liian lähelle Ja dödön ja hammasharjankin jättää hyllylle pölyttymään ja syö paaaljon valkosipulia... Söin muuten eilen varmaan kolme lusikallista valkosipulimurskaa ja kerrankin toivon että muut aistii sen
    Varmaan toikin homma järjestyy helpoiten, kun jättää vaan ne peräservetit käyttämättä.
    Alkaa oleen turvavälit kunnossa sen jälkeen.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •