Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #53661
    Nykyään halvat pistoolit on niin kiven alla,että helpoiten niitä saa ns. "kotiinkannettuna" ja väijytettynä. Varmaan poliisiautosta löytyisi lisää panoksia ja ehkä muutakin kättä pidempää. Bonarina tuossa voi olla vielä pääsy "sisäpiireihin" tai arvostuksen nosto.

    Voi toki olla muukin motiivi.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  2. #53662
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oli vähän absurdia kun facessa Naistenhuoneella julkaistiin eilen näiden kuvat sensuroimattomina, niin se julkaisu poistettiin kun se sai muutamassa tunnissa tuhansia tykkäyksiä ja läähätyskommentteja kun ne ampujat on niin komeita

     
     
  3. #53663
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Olen nyt joku viisi päivää ollut tässä lipsumassa ketodieetin suuntaan vaikka en nyt mitään ylipaino ongelmaa olekkaan vaan maha ei vaan tykkää liika hiilareista eikä se ole oikein vissiin koskaan tykännytkään, täysillä en nyt ihan ole vielä ketoilussa koska aamuisin on vain pakko saada jotain makeaa ja mun tapauksessa kaakao ja kahvi mix. Muuten kyllä on ollut paljon vihreätä lautasella ja kananmunia sekä pihviä sun muuta keto mättöä ja tarkoitus olisi kovasti yrittää täyteen asiaan kunhan saan tietoa tarpeeksi imettyä, kattelin iherbiltä noita stevia ja monk fruit aitoja makeutus juttuja jotka ovat keto yhteensopivia mutta epäilen että maistuvat sitten miltä maistuvat eli hirveiltä. Saas kattoa mitä tästäkin tulee.

     
     
  4. #53664
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Olen nyt joku viisi päivää ollut tässä lipsumassa ketodieetin suuntaan vaikka en nyt mitään ylipaino ongelmaa olekkaan vaan maha ei vaan tykkää liika hiilareista eikä se ole oikein vissiin koskaan tykännytkään, täysillä en nyt ihan ole vielä ketoilussa koska aamuisin on vain pakko saada jotain makeaa ja mun tapauksessa kaakao ja kahvi mix. Muuten kyllä on ollut paljon vihreätä lautasella ja kananmunia sekä pihviä sun muuta keto mättöä ja tarkoitus olisi kovasti yrittää täyteen asiaan kunhan saan tietoa tarpeeksi imettyä, kattelin iherbiltä noita stevia ja monk fruit aitoja makeutus juttuja jotka ovat keto yhteensopivia mutta epäilen että maistuvat sitten miltä maistuvat eli hirveiltä. Saas kattoa mitä tästäkin tulee.
    Mulle tekee ihan yleishyvinvointiin hyvää se että vähentää hiilareita reippaasti ja lisää salaattia, hedelmiä ja kalaa ruokavalioon. Kokonaan en ilman hiilareita enää yhden kokeilun jälkeen aio olla koska mulle tuli siitä niin heikko ja huono olo ja muutenkin on vaikeeta ja ehkä turhaa olla aivan täysin ilman hiilareita mutta suosittelen kyllä vähähiilarista ruokaa. Mulle ainakin tulee enemmän energiaa vähähiilarisesta ruoasta ja painoakin on helpompi pudottaa vähähiilarisella. Kärsivällisyyttä ja menestystä aatsi

     
     
  5. #53665
    Mä käytin ketolla paljon isommista kaupoista löytyvää steviajauhetta. Jossain taisi olla vielä erytritolia eli toista asiallista makeutusainetta. Juurikin kahvin, kaakaon tai niiden sekoituksen makeuttamiseen. Vieläkin käytän mielummin steviaa, koska sokeri on niin tunkkasen makuista. Makeuttamaton mantelijuoma oikein bueno kanssa vaikkei hirveästi maistu, muttei ole hiilariakaan.

    E: Taino en käyttänyt paljon vaan mitä nyt makeutta kaivatessa.
    Viimeksi muokannut Naamapeikko; 29.08.19 kello 14:01.

     
     
  6. #53666
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mä käytin ketolla paljon isommista kaupoista löytyvää steviajauhetta. Jossain taisi olla vielä erytritolia eli toista asiallista makeutusainetta. Juurikin kahvin, kaakaon tai niiden sekoituksen makeuttamiseen. Vieläkin käytän mielummin steviaa, koska sokeri on niin tunkkasen makuista. Makeuttamaton mantelijuoma oikein bueno kanssa vaikkei hirveästi maistu, muttei ole hiilariakaan.

    E: Taino en käyttänyt paljon vaan mitä nyt makeutta kaivatessa.
    Tuliko mitään mahaoireita siitä steviajauheesta kun siinä on sitä sokerialkoholi erytritolia ?, siitä kuulma saattaa tulla. Hyvin on mennyt muuten markkinointi tuon steviajauheen kanssa kun yhdessäkin pussukassa mitä katselin oli itse steviaa 0,7 % ja loppu erytritolia. Toisaalta itse stevia on kuulemma itsessään aika hirveän makuista.

     
     
  7. #53667
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Tuliko mitään mahaoireita siitä steviajauheesta kun siinä on sitä sokerialkoholi erytritolia ?, siitä kuulma saattaa tulla. Hyvin on mennyt muuten markkinointi tuon steviajauheen kanssa kun yhdessäkin pussukassa mitä katselin oli itse steviaa 0,7 % ja loppu erytritolia. Toisaalta itse stevia on kuulemma itsessään aika hirveän makuista.
    Ei tullut oireita, muttei muutenkaan ole kummempia mahaongelmia ollut niin ei välttämättä kerro vielä mitään. Parhaan makuista on vissiin justiinsa se erytritolia sisältävä pussissa myytävä, joka kulkee kai nimellä crystals tms. Nyt on tota isossa pöntössä olevaa stevia sweettiä ja hyvin sekin maistuu. Luulen kyllä että tosta makeantarpeestakin pääsisi eroon, jos vaan malttaisi olla tarpeeksi kauan täysin ilman.

     
     
  8. #53668
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulle tekee ihan yleishyvinvointiin hyvää se että vähentää hiilareita reippaasti ja lisää salaattia, hedelmiä ja kalaa ruokavalioon. Kokonaan en ilman hiilareita enää yhden kokeilun jälkeen aio olla koska mulle tuli siitä niin heikko ja huono olo ja muutenkin on vaikeeta ja ehkä turhaa olla aivan täysin ilman hiilareita mutta suosittelen kyllä vähähiilarista ruokaa. Mulle ainakin tulee enemmän energiaa vähähiilarisesta ruoasta ja painoakin on helpompi pudottaa vähähiilarisella. Kärsivällisyyttä ja menestystä aatsi
    En ole kyseistä ruokavaliota testannu, mutta olen ymmärtänyt että tuo heikotus alussa on aika yleistä, mutta ohimenevää. Itellä kyllä sama, että mitä vähemmällä hiilarimäärällä jaksaa paremmin ja eneregisempi olo. Tuli pudotettu painoa ja pienennettyä pötsiä ihan samalla reseptillä. Lähellekkään hiilaritonta ruokavaliota en silti ollut, vaikka hiilarittomia päiviä kyllä oli ja on vieläkin pitkin viikkoa. Pizzaperjantai ja kahden päivän kaljantai on edelleen voimassa
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  9. #53669
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mulla on lauantait herkkupäiviä, tulevana lauantaina firman viimeiset pikkujoulut joten syödään hyvin ja juodaan tietenkin
    Nyt kun näistä ruokavalioista puhutaan niin kasvisvoittoisesti mennään edelleen.Kokkailen hirveesti ja kokeilen erilaisia ihania kasvisruokia.Hedelmiä syön 2 päivässä, kun ennen välttelin niitä.Mulla on aina ollut suht hyvä iho, mutta nyt se oikein hehkuu ja tosi moni on siitä huomauttanutkin Väitän ruokavaliolla olevan iso osa tässä.
    Oon myös alkanut treenaamaan tosissaan ja rakastan kyykkäämistä ihan helvetisti ja huomaa miten on tullut voimaa jalkoihin.
    Lauantai aamuna ajattelin mennä kokeilee porrastreeniä ekaa kertaa
    Pikkasen oon lenkillä käydessä juossutkin, kun kintut kestää.Nälkä kasvaa syödessä
    Viimeksi muokannut Miru; 30.08.19 kello 08:25.

     
     
  10. #53670
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mun siskolla on tosi paha reuma. Kerran kun näin kuinka turvoksissa oli hänen kädet niin näytti kuin ne olisi ensin murskattu ja sitten turvonneet. Mutta hän aloitti hiilarittoman ruokavalion joskin välillä vähän lipsuen mutta silti hänen reuma on ollut huomattavasti parempi. Kädetkin näyttää ihan normaaleilta nykyään. Jotkut lääkärit vannovat vähähiilarisen ja reuman olevan yhteydessä toisiinsa ja jotkut lääkärit väittävät toista koska tieteellistä näyttöä ei ole. Mutta mun siskon kohdalla tämä on ilmiselvää! Jos hän sortuu viiniä juomaan ja syömään hiilaripitoista paljon niin hän huomaa turvotukset ja tuskat kyllä seuraavana päivänä.

     
     
  11. #53671
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Tuliko mitään mahaoireita siitä steviajauheesta kun siinä on sitä sokerialkoholi erytritolia ?, siitä kuulma saattaa tulla.
    Erytritol jota ainakin vuosia sitten karppisokerin nimellä myytiin on makunsa puolesta paras sokerin korvike, mutta ainakin tälle herkkävatsaselle aiheutti vatsavaivoja niin että jäi pussi syömättä. Enkä nyt puhu mistään pienistä vatsanväänteistä ja kuplinnasta...

     
     
  12. #53672
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Erytritol jota ainakin vuosia sitten karppisokerin nimellä myytiin on makunsa puolesta paras sokerin korvike, mutta ainakin tälle herkkävatsaselle aiheutti vatsavaivoja niin että jäi pussi syömättä. Enkä nyt puhu mistään pienistä vatsanväänteistä ja kuplinnasta...
    Eli sun tapauksessa kunnon varpusparvet jne.

     
     
  13. #53673
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Eli sun tapauksessa kunnon varpusparvet jne.
    Joo en suosittele kyllä poistumaan kovin kauas vessoista kun testaa karppisokeria, koska jos tilanne eskaloituu niin se tapahtuu hyvin nopeasti

     
     
  14. #53674
    Pitää vissiin laittaa eläintarha-kyltti etupihalle.

    Joku aika sitten oli hiirulainen takkahuoneessa, siitä tovi ja muurahaisia tepasteli sankoin joukoin yhdessä toisessa huoneessa. Toissapäivänä bongattu sammakko olohuoneesta, ja nyt noita pirun banaanikärpäsiä pörrää pitkin huushollia. Jaa niin, onhan meillä vielä 3 koiraakin...
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #53675
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Pahimmat vieraat ollu mökillä kyy saunassa 3 kertaa ja välikatossa näätä.

     
     
  16. #53676
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Ei , ei tuosta mun ketodieetti hommasta tullut mitään enkä edes päässyt ketoosiin johtuen varmaan kahvisokereista, jotain salaattiakin sai syödä puolen tunnin välein kun maha huusi leipää eikä tuo yletön lihan ja kanamunienkaan syönti voi oikein jatkua.

    Luulen että ihan suosiolla vaan vähennän isolla kädellä hiilareita mutta syön kuitenkin niitä sen verran ettei tarvitse koko ajan nälkää nähdä, eilen illallakin en pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin lettuja kermavaahdolla, hillolla ja jätskillä, oikein kaikki hiilari mätöt pyöri silmissä.
    Yhden asian huomasin kuitenkin tuossa parin viikon aikana ja se oli selvä virkeystason nousu, edes lenkille lähtökään ei ollut sitä normi tekosyyn etsintää.

     
     
  17. #53677
    Tässä nyt kuukausi mennyt pienellä ruoka muutoksella ittellä. 5kg lähteny.
    Kyllä silloin tällöin syön pizzan tai "pari" kaljaa tulee otettua.
    Yhtään juoksuaskelta ei vielä ole tullut otettua. Jos sen jaksais tehdä niin voiskin lähteä enempi.
    Rauhallisesti edetään ja lipsahduksia sallitaan.


     
     
  18. #53678
    Ketoosihan on aika helppo, kun yhdistää pätkäpaastoon mieluusti niin, että lyhentää hiljalleen syönti-ikkunaa ja lopulta OMAD. Mutta eiköhän ollut aika tuhoon tuomittu yritys, jos on käytössä kahvisokerit.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Yhtään juoksuaskelta ei vielä ole tullut otettua. Jos sen jaksais tehdä niin voiskin lähteä enempi.
    Varo ettei tuu hiki!

     
     
  19. #53679
    Olipa tuossa iltasella reilun tunnin sähkökatko.

    Justiinsa oli kokkailut menossa, pyykit koneessa, sauna päällä ja kaljat kylmenemässä. Siinä taskulamppujen valossa tuli tuumailtua, että ollaan me nykyään valitettavasti aika paljon sähkön varassa. Ja vaikka ne kaapeleita vetääkin maan alle, niin eipä noista sähkökatkoksista näköjään kokonaan eroon pääse...
    "Not a bad life really"

     
     
  20. #53680
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ei mullekaan tuo ketodieetti sopinut vuosia sitten, kun kokeilin.Kaikkihan tässä yksilöitä ollaan
    Noh, ihan helvetin paska keli ulkona, joutuu ottamaan pari lonkeroa tänään ja illaks kauhuleffa.Mulla tulee aina lonkerosta pää kipeäksi, mutta viime vkonloppuna oli firman pikkujoulut niin join siellä giniä ja talon luomu greippilimua.Koko illan join niitä eikä ollut edes krapula aamulla
    WTF? Syytän luomua eli kyseessä Raikastamon tuotteet eikä sisällä siis lisäaineita jne..

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •