Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #53461
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Miks just mitsupissi No näköjään meilläkin on mitsu, sillä saa kyllä varmaan vaikka pakastettua kämppänsä jos haluaa
    Kaikil jotka tunnen on sellainen niin eiköhän se jo kerro jothain. Eiköhän sitä saa juu kämpän kylmäks.

    Ei mitään muilta merkeiltä pois mutta mennään valtavirran mukaan.


     
     
  2. #53462
    Höyrykone höyrypää92's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    5,681
    Kyllä Toshiban ja Fujitsun pumput kans o oikeen hyviä

     
     
  3. #53463
    Itse katselin noita lattialla työnnettäviä ilmastointilaitteita, kerrostaloon. Ei oikein sytytä putkien laitto ja äänet....
    ja sähkönkulutus

     
     
  4. #53464
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Itse katselin noita lattialla työnnettäviä ilmastointilaitteita, kerrostaloon. Ei oikein sytytä putkien laitto ja äänet....
    ja sähkönkulutus
    Meillä on tommonen siirreltävä vekotin makkaria viilentämässä ja ainoo huono puoli on sähkön kulutus, mutta eipä sekään hirvee ongelma oo, kun käytetään vaan sillon kun nukutaan, jos on liian kuuma. Tuuletusikkunaan leikkasin eristemuovista sopivan palan, joka pysyy kitkan avulla paikallaan ja siinä on reikä ilmaletkulle ja äänikin on melko neutraali tasanen humina, joka ei ainakaan itellä haittaa nukkumista ollenkaan.

    Tossa vekottimessa vaan rupee viilennysteho hiipumaan ja huolto maksaa enemmän kuin uusi, niin taitaa olla uuden osto edessä viimestään ens keväänä.

     
     
  5. #53465
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tänään ollut mukava päivä, päivystysviikko ohi, työtunteja kertyi liki 70 ja perjantaina saa sitten lähteä 12.00 kotiin
    Sain hoidettua kaupassa käynnin, siivouksen, pyykit ja sapuskan 16.00 mennessä ja poika oli onnellinen, kun oli lämmin ruoka valmiina kesätöistä tullessa.Nyt vähän vielä skumppaa ja nukkumaan.
    Hitto tänään mietin, että mä olen aika onnellinen ja töissäkin viihdyn hyvin enkä stressaa enää siitä.
    Sain nyt silmälasitkin niin näkee mennä
    Kalliit ne oli, mutta pakollinen hankinta.
    Kippis ja hyvää kesää

     
     
  6. #53466
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Minäkin hain uudet lasit tällä viikolla
    Nyt näkee taas kirkkaasti. Vanhat oli jo niin naarmuiset, et oli aika harmaata näkeminen... Skool
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #53467
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Kävin ostamassa uuden Bluetoothkaiuttimen pihakäyttöön. Tuli alkuun ääni todella bassovoittoisena, mutta kun sain toimivan taajuuskorjaimen asennettua, niin kuulostaa todella hyvälle. Nyt pitää vielä hakea uus Thermacell, kun edellisen vein mökille. Mutta mikäs tässä on nyt terassilla istuskellessa, juoden kaljaa ja musiikkia kuunnellen.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  8. #53468
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Tänään ollut mukava päivä, päivystysviikko ohi, työtunteja kertyi liki 70 ja perjantaina saa sitten lähteä 12.00 kotiin...
    No huhheijaa, 70h/viikko?
    Mä luulin tehneeni kohtuullisen rankan 2-viikkoisen; 100h/8 työpv
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  9. #53469
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    No huhheijaa, 70h/viikko?
    Mä luulin tehneeni kohtuullisen rankan 2-viikkoisen; 100h/8 työpv
    No joo ja mun mielestä oli aika hiljainen viikko vieläpä mä oon vissiin tottunut tekemään paljon töitä.
    Talvella vielä auraukset tohon päälle, voin sanoa ettei enää naurata siinä kohtaa
    Onneksi maksetaan hyvin vaikkei se vapaata korvaa..
    En kyllä ajatellut kovin montaa vuotta jaksaa, 5 talvea korkeintaan ja sitten haluan siirtyä kevyempään työhön.
    Raha houkuttaa kyllä liikaa

     
     
  10. #53470
    Sivuston (=e-savuke.com) suojausvarmennus vanhentui eilen, tuleeko muille samaa herjaa?
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #53471
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Sivuston (=e-savuke.com) suojausvarmennus vanhentui eilen, tuleeko muille samaa herjaa?
    Juu. Sama herjaus täällä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #53472
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  13. #53473
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    4 viikkoa tuo sai olla rauhassa, nyt oli vandaalit iskeneet

    mmm.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  14. #53474
    moro.

    kyprokselle saa varmaan ottaa höyryvehkeet mukaan ja käyttääkkin?

     
     
  15. #53475
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    moro.

    kyprokselle saa varmaan ottaa höyryvehkeet mukaan ja käyttääkkin?
    Kyllä käsittääksen

     
     
  16. #53476
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Sivuston (=e-savuke.com) suojausvarmennus vanhentui eilen, tuleeko muille samaa herjaa?
    Tulee

     
     
  17. #53477
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Sattuipa taas "huonot" lomakelit, siis siltä kannalta et pitäis jotain hommia tehdä pihalla (liian lämmintä).. Menee ihan juomiseksi taas
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  18. #53478
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    On kyllä perseestä olla töissä näin kuumalla, vaatteet on hiestä märät koko päivän

     
     
  19. #53479
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Juhannusta höyrykansa!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  20. #53480
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Multa varastettiin vajaa 3 vkoa sitten auton edestä rekisterikilpi, no eilen sain uuden ja just kävin kiinnittää sen.Piti porata pari reikää lisää ja nippusiteillä kiinni, kun en viitsi / osaa purkaa edestä mitään ja alkuperäiset kiinnitystapit viety.
    Päästiin töistä jo 12 kaikki tänään ja kohta kauppaan.Huomenna käyn pakoputken kimppuun, kun se on irronnut keskeltä ja kiva pörinä käy
    Asentaja en ole enkä hirveästi ymmärrä autojen päälle, mutta tykkään ropaa autoa ja teen itse niin paljon kuin kykenen.Työkaluu ja peltiä löytyy hilusta niin varmaan pystyn antaa ensiapua
    Päivällä saakin taas käydä nostaa liput ylös
    Hyvää juhannusta luuposelle!

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •