Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #53341
    Mä fiilistelen parhaillaan Jurassic Park leffoilla, 3 ekaa löytyy Netflixistä.
    "Not a bad life really"

     
     
  2. #53342
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    lupasin pojalle etten ota ennenkuin hän on muuttanut pois.
    Eiks se jaksa oottaa että uusi katti oppii sisäsiistiks Että käy muuten niin kun laittaa lippiksen päähän niin siellä onkin kikkare

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mä fiilistelen parhaillaan Jurassic Park leffoilla, 3 ekaa löytyy Netflixistä.
    Mä olin pienenä dinofani, tuli katottua se eka varmaan 20 kertaa ja kakkosta tai kolmosta pääsin sit oikein plevnaan kattomaan Mietin vaan että uskaltaako kattoa vai kärsiikö nostalgia, että miten paskasti ne on tehty nykymittapuulla

     
     
  3. #53343
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Pojan mielestä vaan noi nyt riittää, mutta vähän se jo heltyi kun puhuin kissanpennusta
    En oo muuten ikinä seurannut jääkiekkoa tai muutakaan urheilua joten en tiedä niistä sen enempää.Välillä jään kyllä telkusta seuraamaan juoksua esim.este, viesti, matkat kaikki käy.
    Mä kattelin kaikki jurassic parkit myös eikä aika ole niitä huonontanut
    En tiedä mistä johtuu, kun olen viime aikoina katellut romanttisia elokuvia?
    Ei todellakaan mun genreä, varmaan tää kevät tekee sen, sitten netfliksistä löytyy ihan helmiä leffoja mitkä ei säväytä kun lukee infon, mutta onkin katseltuna mitä mainioin.
    Ai niin tuittu! Mun piti jo kysellä aiemmin, että miten sun mawsut jaksaa

     
     
  4. #53344
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mä fiilistelen parhaillaan Jurassic Park leffoilla, 3 ekaa löytyy Netflixistä.
    Mä katoin ne kanssa tuossa taannoin. Muksuna oli parasta kattoa Jurassic Parkkia, syödä juustonaksuja ja juoda coca-colaa. Oli siis nytkin identtiset eväät. Ne jatko-osat sitten olivatkin vähän mitä olivat, siitä uusimmasta nyt puhumattakaan.

     
     
  5. #53345
    Mitä hittoa ?? Toivottavasti tulee joku korjaus..
    Eipä suostu asentamaan AdBlockiakaan... Firefox päivitetty vapunpäivänä, miten tää nyt vasta muuttui???

    Jaahas, ei tää suostu asentamaan mitään lisä-osia
    Ootellaan sit korjausta ja surffaillaan vaikka Chromiumilla...

    Ainakin tilapäisesti korjattu asetuksien kautta (about:config) ....
    Itse kirosin eilen samaa,kerro miten korjasit!!!

     
     
  6. #53346
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hamis22 Näytä viesti
    Itse kirosin eilen samaa,kerro miten korjasit!!!
    Ensin tuo osoite about:config ja paina jatka kaikesta huolimatta tms.
    Sit sieltä asetuksista kohta "xpinstall.signatures.required" ja muuta siihen false
    Ei ehkä turvallisin vaihtoehto, mutta muutakaan ei löytynyt...

    Edit: Parempi tapa on vissiin tämä:
    asetukset-> turvallisuus -> Salli että Firefox asentaa ja suorittaa tutkimuksiaTuo toimii ainakin mulla. Palautin xpinstall.signatures.required arvoon "true"

    Screenshot at 2019-05-05 11:58:51.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 05.05.19 kello 13:01.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #53347
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    ... siitä on varmaan 15-20 vuotta kun viimeksi oon antibiootteja syönyt ja hyvin nää tuntuu tehoavan, osoittaa jo paranemisen merkkejä.
    Itte sain just antibioottikuurin, kävin Helsingin hammashoidon päivystyksessä (sunnuntai) ei tarvinnu about 20min odotella mutta seuraavat odotteli, ensin eka kuva (röntgen) epäonnistui, tai siis siitä ei näkyny hampaan juuria, otettiin toinen kuva ja marevan lääkettä syövänä tartti INR kokeen, vaikka just perjantaina olin sen näytteen käyny antamassa mutta se oli 3.1 no, ensin ei laite toiminu, oli väärässä päivässä (elokuussa) hoitsu kävi jossain sen korjaamasssa joten päästiin ottamaan sekin näyte, oli just lääkärin määrittelemä taso 2.3 :O Sitten puudutusta pariin otteeseen, vähän vääntöä ja pihdit esiin. Oli lohjennut hammas ja tulehtunut juuri :O nyt antibioottia viikon satsi

     
     
  8. #53348
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    ... Kävin päivällä katsoo kissoja uuden yhdistyksen esittelyssä, sellaista rescue meininkiä ja pääpaikka sijaitsee tampereella.Mun yks entinen naapuri on siinä mukana ja juteltiin pitkät tovit, siellä olis kuulemma kohta kissanpentuja tulossa ja ne tarvii kodin.
    Oon pohtinut ottaisko lisää vai ei?
    Kissoille on aina hoitajia, jos haluan reissuun eli ei ole siitä kiinni, mutta katsoo nyt..lupasin pojalle etten ota ennenkuin hän on muuttanut pois.
    Aikoinaan oli mutsin naapurissa mummo jolla oli noin 40 kissaa :O Kun mummosta aika jätti (en tiedä oliko kissojakaan enää) talo piti rempata täysin! Oli kuulemma sellaiset aromit että... :O
    Kaipa se mummeli niistä kissoistaan nautti, en tiedä.

     
     
  9. #53349
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Pitääkö tuon valkoisen läpyskän olla noin lähellä silmää? Jos toi on niinkuin kuva näyttää niin tuulessa vähän läpytellä silmää :O

    On ne hienoja eläimiä, itsellä ei ole koskaan ollu eläimiä... tai no pentuna oli koira jonka joku kutkale opetti nappaamaan kädestä voileivän meneppä siinä naapuriin voileipä kädessä niin eikös tuo koiruus loikkaa jostain puskasta ja nappaa leivän :O

     
     
  10. #53350
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Pitääkö tuon valkoisen läpyskän olla noin lähellä silmää? Jos toi on niinkuin kuva näyttää niin tuulessa vähän läpytellä silmää :O
    No mihin sä sit ajattelit että korvamerkit laitetaan jos ei korvaan? Laki määrää merkitsemään kaikki naudat ja piste. Varmaan vaihtoehtona olisi sitten tatuointi polttoraudalla persiiseen, kyl mä kuitenkin kannatan ennemmin korvamerkkejä. Enpä muista tälläistä ongelmaa nähneeni silloin kun meillä oli lehmiä että korvamerkillä olisi läpytelty silmää. Mut muistan vielä sen ajan kun merkki vain toiseen korvaan riitti, mutta vissiin sitten tuli määräys laittaa molempiin ettei tarvitse vatuloida merkittömien elukoiden kanssa kun ne tuppaa joskus putoamaan.

     
     
  11. #53351
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ai niin tuittu! Mun piti jo kysellä aiemmin, että miten sun mawsut jaksaa
    Ne on päivä päivältä isompia, kesympiä ja samalla villimpiä syöttöpossuja Hirmu puheliaita kavereita jotka nytkin riehuu leikkii ja purisee lattialla keskenään <3 Mamman rakkauspossut Ja osaavat jo vaatia ruokaa ja huomiota, varsinkin toinen on hirveä kiljukaula joka vaatii ja huomauttaa milloin mistäkin kun hän tahtoo jotakin

     
     
  12. #53352
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Mä katoin ne kanssa tuossa taannoin. Muksuna oli parasta kattoa Jurassic Parkkia, syödä juustonaksuja ja juoda coca-colaa. Oli siis nytkin identtiset eväät. Ne jatko-osat sitten olivatkin vähän mitä olivat, siitä uusimmasta nyt puhumattakaan.
    Nuorena kun näin kaverin luona ekan jurassicin niin pelästyin kun en tiennyt että hänellä sohvan takana surround kajarit (olivat aika uutta juttua silloin n.25 vee sitten) kyllä oli jännä katsella kun askeleet ja karjaisut tömisi selän takana välillä... Jee!

     
     
  13. #53353
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    puudutusta pariin otteeseen, vähän vääntöä ja pihdit esiin. Oli lohjennut hammas ja tulehtunut juuri :O nyt antibioottia viikon satsi
    Mulla oli ihan sama vaiva 3 viikkoa sitten
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  14. #53354
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mulla oli ihan sama vaiva 3 viikkoa sitten
    Mulla vuosi sitten kun mutustelin paukkumattomia popcornin jyviä niin suuhun tuli jotain vielä kovempaa ja se oli hampaan palanen takahampaasta. Sain ajan 2 viikon päähän ja koittivat sitä muurata takaisin paikoilleen. Seuraavan ajan sain taas 2 viikon päähän ja kun piti muurata lisää niin hammas oli jo pahasti tulehtunut ja en pysytynyt olemaan paikoillani viiden piikinkään jälkeen. Lääkäri kysyi että laitetaanko penisiliinikuurille ja annetaanko rauhoittua vai pistetäänkö puudutuspiikki suoraan hermoon? Sanoin että pistä suoraa hermoon jotta saadaan hommaa hoidettua eteenpäin. No muurasi taas ja kolmen viikon päästä muuraus petti. No ei kun uutta aikaa jossa todettiin että parempi olis ottaa pois koko hammas. No uutta aikaa sitten taas! 5 käyntiä sitten siitä tuli ja nyt on yhtä hammasta vajaa. Mitä tästä opimme? Ei pidä syödä mitään kovaa enää kun tulee vanhaksi

     
     
  15. #53355
    kreetalla on vapottelu varmaan ok ja nesteiden vienti?

     
     
  16. #53356
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    kreetalla on vapottelu varmaan ok ja nesteiden vienti?
    On, siellä höyrykauppojakin

     
     
  17. #53357
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    kreetalla on vapottelu varmaan ok ja nesteiden vienti?
    Oli ainakin vielä vuosi sitten, kun kävin

     
     
  18. #53358
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Pieniä lentomatkustamisvinkkejä kuitenkin, EI kannata laittaa ruumaan menevään laukkuun akuttomia modeja ellei halua että kun jo päässyt turvatarkastuksesta läpi kuulutetaan takaisin kun ruumaan menevien läpivalaisussa nämä modit kiinnittänyt huomion En kyllä tajua miten ne ei sitten nähny tai ymmärtäny että ne oli onttoja. Samalla tuli muuten todettua että matkalaukkujen lukot on uteliaita varten, eli ei vissiin tuota ongelmia niiden avaaminen jos oikeesti haluaa kun koko höyryävän seurueen laukut oli avattu ja suljettu niin että mullakin numerolukko oli kiinni ja toimi samalla koodilla kun aiemminkin, ei mitään aavistusta jos ei olis tienny että joku sen avannut jos ei olis tiennyt


    Ja sitten vielä semmoinen sudenkuoppa noiden nesteiden kans, että kannattaa oikeesti ite hommata joku 100ml tarra 100ml pulloon tai käyttää suosiolla niin pieniä pulloja että ne on helppo silmämääräisesti arvioida alle 100 millisiks Ranskassa kerran turvatarkastuksessa heitettiin nesteet roskikseen koska 100ml pulloissa ei lukenut missään että ne on 100ml pulloja niin sitä ei voinu tietää sit että onko ne 100ml Mut Ranskassa nyt muutenkin kiree meno, ne partioi siellä laumoissa rynkkyjen kans kentällä sisällä ja ulkona. Ihan rento tunnelma höyrytellä kun ne tepastelee edestakaisin vieressä ja skannaa porukkaa katseellaan Mistähän se muuten johtuu että rynkyn kans askelletaan niinku kukko, semmosta hidasta nykivää saapastelua. Ehkä se johtuu siitä ettei vaan kompastu vahingossa, vois olla vähän ikävämpi homma

     
     
  19. #53359
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Pieniä lentomatkustamisvinkkejä kuitenkin, EI kannata laittaa ruumaan menevään laukkuun akuttomia modeja ellei halua että kun jo päässyt turvatarkastuksesta läpi kuulutetaan takaisin kun ruumaan menevien läpivalaisussa nämä modit kiinnittänyt huomion En kyllä tajua miten ne ei sitten nähny tai ymmärtäny että ne oli onttoja. Samalla tuli muuten todettua että matkalaukkujen lukot on uteliaita varten, eli ei vissiin tuota ongelmia niiden avaaminen jos oikeesti haluaa kun koko höyryävän seurueen laukut oli avattu ja suljettu niin että mullakin numerolukko oli kiinni ja toimi samalla koodilla kun aiemminkin, ei mitään aavistusta jos ei olis tienny että joku sen avannut jos ei olis tiennyt


    Ja sitten vielä semmoinen sudenkuoppa noiden nesteiden kans, että kannattaa oikeesti ite hommata joku 100ml tarra 100ml pulloon tai käyttää suosiolla niin pieniä pulloja että ne on helppo silmämääräisesti arvioida alle 100 millisiks Ranskassa kerran turvatarkastuksessa heitettiin nesteet roskikseen koska 100ml pulloissa ei lukenut missään että ne on 100ml pulloja niin sitä ei voinu tietää sit että onko ne 100ml Mut Ranskassa nyt muutenkin kiree meno, ne partioi siellä laumoissa rynkkyjen kans kentällä sisällä ja ulkona. Ihan rento tunnelma höyrytellä kun ne tepastelee edestakaisin vieressä ja skannaa porukkaa katseellaan Mistähän se muuten johtuu että rynkyn kans askelletaan niinku kukko, semmosta hidasta nykivää saapastelua. Ehkä se johtuu siitä ettei vaan kompastu vahingossa, vois olla vähän ikävämpi homma
    Pippeli on isompi, kun rynkkyä kantaa

     
     
  20. #53360
    Kiitos vinkeistä.

    Eli modi, pari vara-akkua kotelossa ja 30ml nestepullo taskussa. Ruumaan laturi ja 100ml nestepullo. Ei pitäisi tulla sanomista?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •