Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #53321
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    "Lenkkeily" koiran kanssa = pysähdytään kymmenen metrin välein haistelemaan ja kusemaan No ainakaan ei kerkee hengästyä
    Ku sais kävellä ees sen kymmenen metriä

     
     
  2. #53322
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    "Lenkkeily" koiran kanssa = pysähdytään kymmenen metrin välein haistelemaan ja kusemaan No ainakaan ei kerkee hengästyä
    Myönnetään joo, hieman liioiteltu sana tuo lenkkeily.
    Korjataan muotoon: ulkoilu. Ehkä se kuvaa paremmin kyseistä toimintaa...
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #53323
    Semmosta se on, kun ei osata Koiran kanssa "ulkoillessa" mennään koiran tarpeiden mukaan ja sitten kun halutaan muuta "ulkoilua" mennään miten halutaan, ei se koira ole mikään "ulkoilunäyttelyesine".
    Hieman ihmetyttää moisesta asiasta pohdiskelu.......
    Alkaako ihmisen älykkyys taantumaan liiallisen median vuoksi, vai tuleeko se vain esiin?

     
     
  4. #53324
    Koirissa on myös semmonen juitsu, jotta sairastavat mokomat pitää olla vakuutus tai helvatusti täytettä lompakossa ! Niinku tosi paljon! Ja sit se vanhuus, kun ei vakuutus korvaa, mitäs sitten eteen? Ollaan oltu 11v yhdessä ja tulee tapaturma/sairaus? Toki pitää ajatella ensisijaisesti karvaisen hyvinvointia, mutta jos voi korjata, niin miksi ei? Kuka muukaan sinne sun korvan viereen tulee tuhisemaan, jos ei hän? Sateenkaarisillan jälkeen on vain korvikkeita

     
     
  5. #53325
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ehkä joskus uskallan maistaa... Vanhainkodissa sit, ehkä Voi kuuluu leivän päälle, eikä mielellään ihan voita siihenkään kun sitä ei saa levitettyä kivasti vaan oivariinin pehmeästi levittyvää tai margariinia




    Koirat on kauheen sitovia kun joutuu aina laskemaan tunteja että koska on kotiintuloaika viimeistään ettei musti kuse ja pasko lattialle... Saitko jonkun tartunnan siitä pöntöstä Sun täytys levätä suosiolla!
    Mulla on hepatiitti rokotukset ok ja ainahan jos haava tulee niin ilmasta miljoonat bakteerit samalla sekunnilla menee sinne riemusta kiljuen.Näin opetettiin ensiapu kurssilla siitä on varmaan 15-20 vuotta kun viimeksi oon antibiootteja syönyt ja hyvin nää tuntuu tehoavan, osoittaa jo paranemisen merkkejä.

     
     
  6. #53326
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    En nyt ymmärrä mista Esa sai sen vaikutelman, että kukaan täällä pitäisi koiraa näyttelyesineenä.Ei kukaan niin sanonut ja eiköhän jokainen aikuinen ymmärrä nämä vakuutusasiat ym.Itselläni on kissoille vakuutukset ja niistä on ollut apua, kun edesmennyt kissani sairastui.
    Olisi itsellä mennyt 2500€ yhden talven aikana, mutta vakuutus korvasi ja pulitin itse 500€ silloin.
    Kyllä mä hoidatan eläimeni ja pitääkin, kun ne on ottaneet.Se on itsestäänselvä asia.
    Ei kannata ottaa elukkaa jos ei ole valmis pitämään siitä huolta, sama koskee lapsia.Älä tee niitä jos et jaksa hoitaa ja ottaa vastuuta.Tää tulee yllätyksenä aika monelle.

     
     
  7. #53327
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2018
    Viestit
    24
    Itse oon aina ollut intohimoinen lenkkeilijä ja oon oman koiran opettanut niin, että alkulämpö otetaan haistelemalla ja kuseskelemalla joka puskaan ja noin puolen kilometrin-kilometrin kohdalla aletaan juosta, eikä enää pysähdytä joka puskalle

     
     
  8. #53328
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Grilli tulille vaikka on hiton kylmää
    Ei varmaan tarkene ulkona syödä
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  9. #53329
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Semmosta se on, kun ei osata Koiran kanssa "ulkoillessa" mennään koiran tarpeiden mukaan ja sitten kun halutaan muuta "ulkoilua" mennään miten halutaan, ei se koira ole mikään "ulkoilunäyttelyesine".
    Hieman ihmetyttää moisesta asiasta pohdiskelu.......
    Alkaako ihmisen älykkyys taantumaan liiallisen median vuoksi, vai tuleeko se vain esiin?
    Tajuutsä Esa että kukaan täällä ei tajuu mistä sää selität Eikä oo eka tai ees toka kerta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Mulla on hepatiitti rokotukset ok ja ainahan jos haava tulee niin ilmasta miljoonat bakteerit samalla sekunnilla menee sinne riemusta kiljuen.Näin opetettiin ensiapu kurssilla siitä on varmaan 15-20 vuotta kun viimeksi oon antibiootteja syönyt ja hyvin nää tuntuu tehoavan, osoittaa jo paranemisen merkkejä.
    No kääk, en oo tajunnu että ilmastakin menee pöpöjä haavoihin! Oon luullu vaan että jos se haava koskee johonkin likaiseen niin sit

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rekku Näytä viesti
    Itse oon aina ollut intohimoinen lenkkeilijä ja oon oman koiran opettanut niin, että alkulämpö otetaan haistelemalla ja kuseskelemalla joka puskaan ja noin puolen kilometrin-kilometrin kohdalla aletaan juosta, eikä enää pysähdytä joka puskalle
    On muuten hauska aina joskus kun näkee innokkaita lenkkeilijöitä koiran kans niin se piski raahautuu siellä viis metriä lenkkeilijän perässä

     
     
  10. #53330
    Ei jaksa edes lainausta tehdä, mutta Esan jutut meni kyllä nyt ohi...
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #53331
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No se on sitten välikorvan tulehdus eli lastentauti, mutta en saanut lääkettä,kun on jo antibioottikuuri menossa.Lekuri meinas, että se saattaa hoitaa tän ja kipukin on nyt poissa...jos pahenee niin sit pitää mennä uudestaan.Sain ma-ti saikkua Kävin päivällä katsoo kissoja uuden yhdistyksen esittelyssä, sellaista rescue meininkiä ja pääpaikka sijaitsee tampereella.Mun yks entinen naapuri on siinä mukana ja juteltiin pitkät tovit, siellä olis kuulemma kohta kissanpentuja tulossa ja ne tarvii kodin.
    Oon pohtinut ottaisko lisää vai ei?
    Kissoille on aina hoitajia, jos haluan reissuun eli ei ole siitä kiinni, mutta katsoo nyt..lupasin pojalle etten ota ennenkuin hän on muuttanut pois.

     
     
  12. #53332
    Vauvoja vaan putkahtelee

    Bruce

     
     
  13. #53333
    Pari tuntia sitten syntynyt

    Bella

     
     
  14. #53334
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,073
    Mitä hittoa ?? Toivottavasti tulee joku korjaus..
    Eipä suostu asentamaan AdBlockiakaan... Firefox päivitetty vapunpäivänä, miten tää nyt vasta muuttui???

    Jaahas, ei tää suostu asentamaan mitään lisä-osia
    Ootellaan sit korjausta ja surffaillaan vaikka Chromiumilla...

    Ainakin tilapäisesti korjattu asetuksien kautta (about:config) ....

    Screenshot at 2019-05-04 20:26:48.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 04.05.19 kello 21:06.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  15. #53335
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    WUHUUU HPK ON SUOMENMESTARI HÄHÄHÄ siitäs saitte Kärpät!

     
     
  16. #53336
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Ihania pörriksii <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

     
     
  17. #53337
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tekis mieli lähtee ajeleen kylille ja huuteleen että HPK ON SUOMEN MESTARI, SUOMEN MESTARI JEEE!!! ja katteleen myrtyneitä naamoja. Muistaa vaan lukita ovet sisäpuolelta xDDDDDDD

     
     
  18. #53338
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mitä hittoa ?? Toivottavasti tulee joku korjaus..
    Eipä suostu asentamaan AdBlockiakaan... Firefox päivitetty vapunpäivänä, miten tää nyt vasta muuttui???
    Screenshot at 2019-05-04 20:26:48.jpg
    On se työn alla: https://blog.mozilla.org/addons/2019...ns-in-firefox/

    Mielenkiintosta, että mulla ei ole uBlock sammunut eikä näy tuolla Studiesissakaan mitään.

    E: Jaa taitaa muutenkin olla Studies pois päältä, kun ei tuonkaan tahon tarvitse mun surffailuista mitään ylimääräistä tietää.

     
     
  19. #53339
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ei tullukka käytyä kattoon haavojaan nuolevia kärppäläisiä Tarkennuksena muuten vielä että minähän oon syntyny Tapparan tytöks eikä Ouluun muutto sitä koskaan muuta (se on luopio joka vaihtaa joukkuetta siitä minkä on äidinmaidossa periny!!!), joten on ihanaa että Tapparan arkkivihollinen kukistettiin ja HPK on jotenkin symppis seura joka oli voittanu vaan kerran aikasemmin mestaruuden.

     
     
  20. #53340
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Netflixiin on muuten tullu Bridget Jones leffat ja tuli katottua nyt se ensimmäinen osa, toki noi kulttileffat tuttuja entisestään ja oon joskus teininä nähnyt tuon ykkösosan ja se oli ihan kiva, mut nyt kun alkaa kohta olla samaa ikäluokkaa kuin Bridget ja enemmän elämää nähnyt niin iski kyllä nauruhermoon ihan kympillä Vähän sama juttu kun viime kesänä kun vuosien tauon jälkeen katsoin Sinkkuelämää, hauskempi ja oivaltavampi mitä teininä edes tajus Toka osa pitää kattoo pian <3

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •