Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #53201
    Kyllä se siinä kehä kolmosen / ekan lehmän kohdalla viimeistään alkaa jännittämään liikaa ja uukäännöstä kehiin.

    Söin pussin pätkiksiä maidon kera ja katoin got recappeja hobolta. Jostain syystä oli muuten HBO tunnukset kadonneet tässä 1½ vuoden aikana niin piti tehdä uusiksi. Uusi ilmainen kuukausi tietty ihan kiva, mutta katosi merkintä mihin kohtaan Curb Your Enthuasismia aikanaan jäin. Toisaalta ei ollut mitenkään erikoinen sarja joten kai tässä voitolle jäi.

     
     
  2. #53202
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Kyllä se siinä kehä kolmosen / ekan lehmän kohdalla viimeistään alkaa jännittämään liikaa ja uukäännöstä kehiin.
    Kylhän se on niin hyvä kun ihminen löytää sen oman paikkansa.
    Perämettistä ihmisten ilmoille on trendi, kuulemma.


     
     
  3. #53203
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kyllä mua vituttaa, kun piti pitää talviloma jo marraskuussa, kyllä se nyt tekis hyvää levätä talven jälkeen onneks on pääsiäisenä 4 päivää vapaata.
    Oon käynyt oulussa vuonna -94
    Lapin reissu on itselläkin haaveena joskus ja etenkin talvella haluaisin sinne

     
     
  4. #53204
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Joo muistin kyllä että suhun ei Kodeiini tehoa. Mulle se taas on ollu niistä harvoista lääkkeistä mitä olen elämäni aikana syönyt, ainoa mikä on tehonnut. Tai no joskus sain yskänlääkettä, millä meinas lähteä jalat alta ja muutenkin veti miehen valkoiseksi. Vedettiin kanssa markkinoilta, kun aiheutti jotain aivovaurioita tms. Näin jälkeenpäin ajateltuna, se voi ehkä selittää mun ajatuksen juoksua ja sen puutteita.

    Armejassa vielä yrittivät tota tarjota, mutta kieltäydyin. Siellä tuli myös syötyä kaikki lihasrelaksantit mitä tarjolla oli, yhdenkään tehoamatta. Sen jälkeen sain Panacodia ja päivän jälkeen selkä oli kunnossa.
    Kovaa kamaa (kirjaimellisesti? ) noi yskänlääkkeet. Sulla oli varmaan tuuria kun toi kuulostaa siltä että siinä oli ainekset vähän vakavampaankin jos alko väri ja taju paeta Oon onnekas että mulle tehtiin geenitestit, koska joidenkin opioidien lisäksi oon jotenkin immuuni parille yleiselle rintasyöpälääkkeelle mikä saattaa olla joskus elintärkeä tieto. Kun useimmiten lääkkeitä valitessa oletetaan eikä tutkita vaikka sekin olis tänä päivänä mahdollista.

    Relaksantteja en oo kokeillu, ne on varmaan kivoja, mut oon joskus miettiny että mistä ne relaksantit tietää mitkä kaikki lihakset laitetaan veltoks ku eiks sit voi olla pian cacca housussa

     
     
  5. #53205
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Relaksantteja joutunut ottamaan silloin tällöin pahojen jumien takia, aina ne on vaikuttaneet oikeassa paikassa
    En ole ikinä käyttänyt yskänlääkkeeitä joten niistä en osaa sanoa.Mietin, että olis kauheeta jos olis immuuni jollekin tärkeälle lääkkeelle jos elämä olis siitä kiinni.

     
     
  6. #53206
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    palovaroittimia on 10 kpl, ja häkävaroittimia 6 kpl.
    www.mielenterveysseura.fi

     
     
  7. #53207
    Mieluummin noin, kuin yksi varoitin ja siitäkin patteri simahtanut...
    "Not a bad life really"

     
     
  8. #53208
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mieluummin noin, kuin yksi varoitin ja siitäkin patteri simahtanut...
    Totta. Mutta siinä yhden toimimattoman ja 16 varoittimen välissäkin on vaihtoehtoja.

    Meillä on kolme varoitinta ja varoittimille on vedetty sähköt (kuten ilmeisesti uudempiin taloihin laitetaan kaikkiin). Paristo on pelkästään varmennusta varten ja tuntuu kyllä kestävän melko kauan.

     
     
  9. #53209
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Totta. Mutta siinä yhden toimimattoman ja 16 varoittimen välissäkin on vaihtoehtoja.

    Meillä on kolme varoitinta ja varoittimille on vedetty sähköt (kuten ilmeisesti uudempiin taloihin laitetaan kaikkiin). Paristo on pelkästään varmennusta varten ja tuntuu kyllä kestävän melko kauan.
    Mulla on monessa kohteessa sähköiset varoittimet ja onhan ne tätä aikaa sekä se, että ne toimii keskenään eli kun yksi aloittaa niin muut tulevat mukaan.
    Patterihan on juuri sitä varten jos tulee sähkön kanssa ongelmia.
    Kyllähän Pottulallekin nää vois olla vaihtoehto, vetää vaan johdot pinnassa eikä tarttis stressata noin monen varottimen kanssa

     
     
  10. #53210
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Tietty talon pohjapiirrustuskin vaikuttaa että paljonko niitä tarvitaan, jos on sen mallinen missä kaikki tilat on vähän niinku omia huoneitaan ja paljon ovia niin silloin varmaan on hyvä olla melkein joka tilassa varotin, mut sit taas niinku meidän talossa jossa keittiö, olohuone ja ruokailutila on aikalai yhtä suurta tilaa riittää yks varotin vahtimaan sitä aluetta. Mut sähköön vedetyt varottimet on hyvä keksintö koska ne piippaa sit kaikki

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Relaksantteja joutunut ottamaan silloin tällöin pahojen jumien takia, aina ne on vaikuttaneet oikeassa paikassa
    En ole ikinä käyttänyt yskänlääkkeeitä joten niistä en osaa sanoa.Mietin, että olis kauheeta jos olis immuuni jollekin tärkeälle lääkkeelle jos elämä olis siitä kiinni.
    Onneks en kuitenkaan ollu immuuni millekkään semmoselle mille ei olisi jotain korvaavaa vastaavaa lääkettä Mut sit tietty jos sitä ei tietäis että on immuuni niin se olis aika huono juttu

     
     
  11. #53211
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Silloinhan just tuo sarjottaminen on hyvä vaihtoehto jos on paljon omia huoneita ns.
    Ps.tulipa veemäinen haava pahvin reunasta, on auennut jo 3 kertaa tänään ja pistin nyt laastarin siihen onneks on näitä lapsellisia minejä

     
     
  12. #53212
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Pitkästä aikaa kerkee täälläkin käymää lukemassa miten muiden elämä etenee, kun oma niin kiireistä työkuvan muutoksen takia.

    Semi-hiljainen paikka edelleen, mutta näyttää että te ”vakiokasvot” pidätte ylhäällä tätä foorumia. teille.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mä en ole Vaasaa korkeammalla käynyt, enkä taida käydäkään...
    Pakko kertoa oma ”reviiri” tägän väliin:

    Itse en ole Virtoja pohjosemmaksi päässyt. (Tammesterista alta 100km pohjoiseen)

    Itäisin on Vaalimaa, Läntisin Oslo ja eteläisin Etelä-Helsinki/Tallsinki/Tallinna. Eli aika suppeella alueella elänyt vaikka jo 31 mittarissa.

    Syynä ettei matkamato ole iskenyt ja korvat ei kestä lentämistä. (Edes mikki hiiret ei auttanut)

    Eurooppaa olisi tarkoitus mennä autolla joku kesä 5 vuoden sisällä, mutta en sen enempää ole vielä suunnitellut. Saksa, Ranska Epsanja ainakin kiikarissa sillä reissulla.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

     
     
  13. #53213
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Jaha morgen Jorgenit ja Jorgenittaret. Kohta duuniin.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
  14. #53214
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä tulin reilu tunti sitten lippuja nostamasta, uus kierros illalla uudestaan

     
     
  15. #53215
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ootteko käyny äänestämässä? Täällä kokkaillaan punaviinihärkää (eli sonnia tai lehmää) vaalivalvojaisiin... Näkee sit saako syyä iloon vai suruun

     
     
  16. #53216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Ootteko käyny äänestämässä?
    En, enkä mene.
    Enkä halua aloittaa keskustelua, mallia "kansalaisvelvoite" tai "äänestämällä voit vaikuttaa".
    "Not a bad life really"

     
     
  17. #53217
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Ite kävin hieroglyfit sutasemassa lappuun ennakkoon kauppareissun yhteydessä.. Aikaa meni max. 2min.

     
     
  18. #53218
    Höyrypää Mäntti's Avatar

    Liittynyt
    10/2015
    Sijainti
    Ylivieska
    Viestit
    697
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    En, enkä mene.
    Enkä halua aloittaa keskustelua, mallia "kansalaisvelvoite" tai "äänestämällä voit vaikuttaa".
    "Jos et äänestä et saa valittaa"

     
     
  19. #53219
    Vaalikonetta aamulla tein ja ykkössijalle tuli entinen puolituttu työpaikalta. Hell no. Otin toiseksi parhaan osuman.


     
     
  20. #53220
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kävin äänestämässä ja hyvinhän siinä kävi

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •