Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #53021
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Tämä on parasta mitä olen tähän mennessä juonut
    Onpa huono kuva

     
     
  2. #53022
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Palleroiset karvavauvat muutti meille tänään Oon niin onnellinen että oon pökerryksissä

     
     
  3. #53023
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 03:17.

     
     
  4. #53024
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 20:13.

     
     
  5. #53025
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 20:12.

     
     
  6. #53026
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Palleroiset karvavauvat muutti meille tänään Oon niin onnellinen että oon pökerryksissä
    https://i.imgur.com/lqoVTfS.jpg
    Ihania mawsuja
    Netissä on lutusia klippejä, missä ne taapertaa jonossa

     
     
  7. #53027
    Hyvin on pärjätty ilman facea, noh nyt kuitenkin piti pogoa varten alterille tili sieltä tehdä. No hyvin pärjää edelleen ilman...kai nyt jokaisella on pari luuria pogoa varten

    Parit shiny hompit on plakkarissa

     
     
  8. #53028
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 20:10.

     
     
  9. #53029
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 20:11.

     
     
  10. #53030
    Osaatko Twisted selittää, miksi esim. jos keskustelet vaikka pesukoneista, niin seuraavan kerran kun avaat jonkun nettisivun, se on täynnä pesukonemainoksia. Puhelin ei ole keskustelun aikana "päällä", mutta kuitenkin lähistöllä. Tälläistä tapahtunut aika usein, eikä siis ole vitsi...
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #53031
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 16.05.19 kello 01:31.

     
     
  12. #53032
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 16.05.19 kello 01:31.

     
     
  13. #53033
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Oot käynyt luult kuitenkin jollain laitteella etsimässä tietoa veikkaan. Tai edes FBssä maininnut sanan pesukone, tai vastannut jotain kaverin seinälle kun se kertoi että hajosi pesukone. Tai ottanut edes valokuvan koneesta...

    Kuukkelin/FBn mainosmyynti tuntee sinut, tietää jokaisen tietokoneesi/tunnuksesi/puhelimesi/padisi ja myy kiinnostuksesi Miele/Bosch -kauppiaalle. Kun menet seur kerran Iltalehteen niin tadaa...

    Vaikka esim winukka kymppi kysyy "anna minun tutustua sinuun" ja pitää mikin auki 24/7 niin luulen (mutta en tiedä) etteivät linkitä sen dataa mainoksia varten myytyyn tietoon.
    Sen ymmärrän, että kun selaat/etsit netistä jotain tilpehööriä, niin hetken kuluttua ko. romppeen mainoksia sivut pullollaan. Naamakirjassa en ole, enkä muitakaan vastaavia käytä. Töissä monesti todennettu tuo ylläoleva esimerkkini, eikä siihen oikestaan ole loogisia selityksiä kuin yksi: puhelimen mikki, ja sitä kautta tietoa eteenpäin mainostajille.
    Kuulostaa hurjalta, mutta näin vainoharhainen luulee...
    "Not a bad life really"

     
     
  14. #53034
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 16.05.19 kello 01:31.

     
     
  15. #53035
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Aivan taatusti kännykkä kuuntelee sua koko ajan, varsinkin jos on puheohjausta yms. Eihän se oikein voi olla kuuntelemattakaan. Ja aivan taatusti niitä tietoja kerätään ja/tai myydään eteenpäin. Jos mä puhun duunissa työhousuista, enkä koskaan ole niitä etsinyt uudella puhelimellani, niin jo vain kun seuraavan kerran netin avaa alkaa snickersien, l.bradorien yms tarjonta. Enkä taatusti ole mikään foliohattutyyppi.

     
     
  16. #53036
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Osaatko Twisted selittää, miksi esim. jos keskustelet vaikka pesukoneista, niin seuraavan kerran kun avaat jonkun nettisivun, se on täynnä pesukonemainoksia. Puhelin ei ole keskustelun aikana "päällä", mutta kuitenkin lähistöllä. Tälläistä tapahtunut aika usein, eikä siis ole vitsi...
    Tämä on tullut itsekin huomattua. Riittää tosiaan että puhuu ääneen jostain tuotteesta/asiasta ja alkaa mainoksia paukkumaan! Eikä tosiaan ole mitään google yms hakuja tai mitään kuviakaan tullut latailtua sitä ennen!

     
     
  17. #53037
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Palleroiset karvavauvat muutti meille tänään Oon niin onnellinen että oon pökerryksissä
    https://i.imgur.com/lqoVTfS.jpg
    Meidän perhe lisääntyi joulukuussa kahdella marsu vauvalla! On ne mainioita otuksia. Kovin poikkeuksellisia jyrsijöitä, koska ovat sosiaalisia. Ovat erittäin paljon kontaktissa ihmisten kanssa ja saavat aikaan ajoittain varsin kovankin metelin...

    Edit. Nätti kaksikko sulla tuittu. Onko uroksia vai naaraita?

     
     
  18. #53038
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Tuossa yksi tuore juttu tästä suosta missä ollaan.

    18000 Play kaupan sovellusta tallentaa ja myy tunnistetietojasi eteenpäin ilman lupaa. Angry Birds siellä ihan suosituimpien listalla.

    https://www.bleepingcomputer.com/new...g-id-policies/
    Miksi näistä pitäisi olla niin huolestunut yleensä edes? Jos vituttaa että mainosrahoitteiset palvelut mitä käytät ilmaiseksi tekee rahaa mainoksilla ja siihen liittyy sun profiloiminen ostokäyttäytymisen mukaan, niin eikö ois vaan helpompi nakata älyluuri taipaleelle ja 3210 taskuun. Ymmärrän kyllä että periaatteena vituttaa, mutta ei kannata mitään kunnon maailmantuskaa alkaa potemaan aiheen tiimoilta.

     
     
  19. #53039
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ihania mawsuja
    Netissä on lutusia klippejä, missä ne taapertaa jonossa
    Marsut on kyllä supersuloisia olentoja, on ollu ikävä taaperrusta <3 Mut nyt on taas taaperrusta meilläkin luvassa

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    En tiiä marsuista mitään muuta kuin että ne on söpöjä ja kovia panemaan. Ilmeisesti tuo että toinen on värikäs ja toinen ruskeanvalkoinen EI tarkoita että ne on uros ja naaras.

    Onko nimiä jo ?
    Hah, joo ei sitä väristä voi päätellä Ei marsut edes ole kovia panemaan, ainakaan kaneihin verrattuna, kun mulla oli parhaimmillaan kolme kania niin ai että sitä panemisen määrää... Mutta osaa ne marsutkin kyllä aika ajoin, parin kolmen viikon välein kun tyttömarsuilla kiima niin siellä ne yritti astua toisiaan ja hirvee kimitys ja jahtaaminen ja ulina koko yön

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bastard Näytä viesti
    Meidän perhe lisääntyi joulukuussa kahdella marsu vauvalla! On ne mainioita otuksia. Kovin poikkeuksellisia jyrsijöitä, koska ovat sosiaalisia. Ovat erittäin paljon kontaktissa ihmisten kanssa ja saavat aikaan ajoittain varsin kovankin metelin...

    Edit. Nätti kaksikko sulla tuittu. Onko uroksia vai naaraita?
    Marsuista kyllä ääntä lähtee Nämä on vielä hirmu ujona uudessa kodissa, mutta kyllä se siitä. Mulla on ollut vähän kaikenlaisia pikkupalloja ja vaikka kanit oli mun ensirakkaus niin kyllä marsut on parempia lemmikkejä. Hamsteritkin on viehättäviä mutta ne on katselulemmikeitä jotka mökää öisin. Viimeinen marsurouva kuoli kunnioitettavassa 8v iässä ja se oli kova paikka.

    Ennen mulla on ollut vain tyttöjä, mutta nämä on nyt poikia. Pojat kuulemma yleisesti vielä sosiaalisempia ja rohkeampia kuin tytöt, mutta voivat haista enemmän ja kasvavat isommiksi. Ensin ajattelin että otan taas tyttöjä (enkä mitään PALLIKÖNTTEJÄ ), mutta poikien ottaminen oli osittain eettinen päätös kun kasvattajien mukaan jopa 90% haluaa vain tyttömarsuja (niin minäkin ennen...) ja se on aika ikävä ongelma kun niitä poikia syntyy samalla kun niitä haluttuja tyttöjäkin.

     
     
  20. #53040
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Marsut on kyllä supersuloisia olentoja, on ollu ikävä taaperrusta <3 Mut nyt on taas taaperrusta meilläkin luvassa



    Hah, joo ei sitä väristä voi päätellä Ei marsut edes ole kovia panemaan, ainakaan kaneihin verrattuna, kun mulla oli parhaimmillaan kolme kania niin ai että sitä panemisen määrää... Mutta osaa ne marsutkin kyllä aika ajoin, parin kolmen viikon välein kun tyttömarsuilla kiima niin siellä ne yritti astua toisiaan ja hirvee kimitys ja jahtaaminen ja ulina koko yön



    Marsuista kyllä ääntä lähtee Nämä on vielä hirmu ujona uudessa kodissa, mutta kyllä se siitä. Mulla on ollut vähän kaikenlaisia pikkupalloja ja vaikka kanit oli mun ensirakkaus niin kyllä marsut on parempia lemmikkejä. Hamsteritkin on viehättäviä mutta ne on katselulemmikeitä jotka mökää öisin. Viimeinen marsurouva kuoli kunnioitettavassa 8v iässä ja se oli kova paikka.

    Ennen mulla on ollut vain tyttöjä, mutta nämä on nyt poikia. Pojat kuulemma yleisesti vielä sosiaalisempia ja rohkeampia kuin tytöt, mutta voivat haista enemmän ja kasvavat isommiksi. Ensin ajattelin että otan taas tyttöjä (enkä mitään PALLIKÖNTTEJÄ ), mutta poikien ottaminen oli osittain eettinen päätös kun kasvattajien mukaan jopa 90% haluaa vain tyttömarsuja (niin minäkin ennen...) ja se on aika ikävä ongelma kun niitä poikia syntyy samalla kun niitä haluttuja tyttöjäkin.
    Jännä juttu toikin, mikä siinä sukupuolessa vetää puoleensa? Mulla on aina ollut pelkästään uros kissoja, mutta ajattelin seuraavaksi ottaa tytön jolla voisi teettää yhdet pennut ja yhden niistä pennuista pitäisin itselläni.Tai sitten kaikki, en pystyis varmaan luopumaan mistään
    No pitää miettiä vielä
    Marsujakin olen joskus ajatellut, mutta en tiedä mitä kissat niistä tuumaisi ja ehkä nää nyt riittää mulle vielä
    En kyllä osaa kuvitella elämää ilman kissoja, niitä tulee varmaan olemaan aina

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •