Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52621
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Taidat Miru vähän tykätä skumpasta..?

     
     
  2. #52622
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bastard Näytä viesti
    Taidat Miru vähän tykätä skumpasta..?
    Miten niin No joo, löysin tämän nektarin noin vuosi sitten ja sehän on tosi mietoa, älä nyt luule et oon mikään alkkis
    Se on mukava tapa rentoutua ja siis juon sitä pulloa noin 3-4 tuntia ja silleen

     
     
  3. #52623
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Miten niin No joo, löysin tämän nektarin noin vuosi sitten ja sehän on tosi mietoa, älä nyt luule et oon mikään alkkis
    Se on mukava tapa rentoutua ja siis juon sitä pulloa noin 3-4 tuntia ja silleen
    No, en kyllä vihjaillut mihinkään alkkis suuntaan lainkaan! En ole miksikään raittiusvalistajaksi ryhtymässä koskaan Kuka nyt ei tykkäisi ottaa vähän rentouttavaa viikonloppuna! Mulle se on muutama lonkero nykyään... ennen tuli nautittua muutama olut silloin tällöin, mutta se tavara ei oikeen sovi mahalle enää... No, ei tuo greippi "limu" mitään pahaa ole. Niin ja mä vaan arvasin... taidan olla melkonen selvänä näkijä...

     
     
  4. #52624
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mullakaan ei olut sovi mahalle, mutta paskat siitä

    7722e96ad86d6706599d27025e0063ba.jpg
    Viimeksi muokannut arskaxx; 17.01.19 kello 22:36.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #52625
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mullakaan ei olut sovi mahalle, mutta paskat siitä
    Tosimiehen meininkiä Pitäsikö taas itsekin kokeilla jos vaikka se Laitilan Kukko kumminkin menis...

     
     
  6. #52626
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä join nuorena olutta ja joskus vieläkin maistelen.Lonkerosta tulee migreenikohtaus, se oli ennen mun lemppareita.
    Vodkasta tykkään myös, mutta sen kanssa ei hyvä heilu se on nähty
    Kuuluu siis banni listalle.

     
     
  7. #52627
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Terveisiä saunasta! Tällä kertaa oli juomana kirkasta tavaraa... Vettä! Tuleeko musta sittenkin joku raittiushenkilö...

     
     
  8. #52628
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Määki kävin saunassa että saa luihin ja ytimiin hiipineen kylmyyden nitistettyä. Oli melkein -24 kun tuli kotiin ja ihana meriviima joka jäädyttää viidessä sekunnissa naaman irti.

    Nyt on lämmin ja kivaa kun telkasta tulee sadannetta kertaa Sinkkuelämää ja mulla on uutta Kismet Geishaa <3 Sinkkis on ikivihree sarja kyllä. Nyt on se jakso jossa Carrie deittailee tyylikkään gentlemannin kans, mutta sit se kysyy Carrielta voisko se pissata sen päälle, ja sit Carrie ahdistuu ja sit ne menee syömään intialaiseen supertulista ruokaa ja Carriella on vaikeeta kun se koittaa olla juomatta mitään ettei sille tulis pissahätää

     
     
  9. #52629
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Määki kävin saunassa että saa luihin ja ytimiin hiipineen kylmyyden nitistettyä. Oli melkein -24 kun tuli kotiin ja ihana meriviima joka jäädyttää viidessä sekunnissa naaman irti.

    Nyt on lämmin ja kivaa kun telkasta tulee sadannetta kertaa Sinkkuelämää ja mulla on uutta Kismet Geishaa <3 Sinkkis on ikivihree sarja kyllä. Nyt on se jakso jossa Carrie deittailee tyylikkään gentlemannin kans, mutta sit se kysyy Carrielta voisko se pissata sen päälle, ja sit Carrie ahdistuu ja sit ne menee syömään intialaiseen supertulista ruokaa ja Carriella on vaikeeta kun se koittaa olla juomatta mitään ettei sille tulis pissahätää
    On jäänyt tuo jakso mieleen siinä on sellainen sarja mitä voi luukuttaa huoletta kerta toisensa jälkeen, toinen on frendit!
    Emmä pahemmin kerkeä mitään enää katsoa.
    On muutes mahtavat kelit ulkoilla, meillä on nyt ladut tehty ja meinasin käydä testaa jos jaksan vkonloppuna.Menee taas nukkumiseksi, kun on fyysisesti niin väsynyt tästä viikosta.
    Vaikka täytyyhän sitä levätäkin, joskus se meinaa unohtua.

     
     
  10. #52630
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bastard Näytä viesti
    Terveisiä saunasta! Tällä kertaa oli juomana kirkasta tavaraa... Vettä! Tuleeko musta sittenkin joku raittiushenkilö...
    Vesi on kyllä paras juoma, sitä menee päivittäin pari litraa

     
     
  11. #52631
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Vesi on kyllä paras juoma, sitä menee päivittäin pari litraa
    Joo, 2-3 litraa tulee myös kiskottua päivittäin

     
     
  12. #52632
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Jumalauta miten upea ilma ulkona

     
     
  13. #52633
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Niin on, ja alkaa päivänvalokin lisääntyä niin että kohta aurinko jo jaksaa kurkistaa puiden yli, kyllä se jo selvästi korkeemmalta pilkistää korkeimmillaan, näin puskien läpi Oon selkeesti jo oululaistunut liikaa kun aatonaattona kotikonnuilla Tampereen seutukunnassa joulukuusta hakiessa ihastelin kuinka aurinko on korkeella! Ja se oli vuoden lyhimmän päivän jälkeenkin korkeemmalla mitä täällä nytkään kun päivä pidentyny kohta kuukauden. Mut nyt se jo sentään kajastaa puiden takaa piristävästi välillä. Mutta toisaalta tässä jatkuvassa "sinisessä hetkessä" on oma tunnelmansa.

     
     
  14. #52634
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Niin on, ja alkaa päivänvalokin lisääntyä niin että kohta aurinko jo jaksaa kurkistaa puiden yli, kyllä se jo selvästi korkeemmalta pilkistää korkeimmillaan, näin puskien läpi Oon selkeesti jo oululaistunut liikaa kun aatonaattona kotikonnuilla Tampereen seutukunnassa joulukuusta hakiessa ihastelin kuinka aurinko on korkeella! Ja se oli vuoden lyhimmän päivän jälkeenkin korkeemmalla mitä täällä nytkään kun päivä pidentyny kohta kuukauden. Mut nyt se jo sentään kajastaa puiden takaa piristävästi välillä. Mutta toisaalta tässä jatkuvassa "sinisessä hetkessä" on oma tunnelmansa.
    No joo sinäkin oot tottunut jo siihen, nyt vaan täytyy muistaa ottaa reipanit töihin mukaan kun häikäisee niin pirusti.
    Hankala ajaa, kun ei nää
    Oikein harmittaa olla töissä, kun lenkille mieli halajaa

     
     
  15. #52635
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Skumppaa ja netflixistä Marvelin Punisher sarja, me love

     
     
  16. #52636
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No joo sinäkin oot tottunut jo siihen, nyt vaan täytyy muistaa ottaa reipanit töihin mukaan kun häikäisee niin pirusti.
    Hankala ajaa, kun ei nää
    Oikein harmittaa olla töissä, kun lenkille mieli halajaa
    Vähänkö mä oon kade ku joudut käyttään jo reiskoja, omat oottaa vielä eteisen lipaston laatikossa että niitä ehkä tuurilla kuukauden päästä vois tarvita

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Skumppaa ja netflixistä Marvelin Punisher sarja, me love
    Pitääkin perehtyä, Marvel kuulostaa lupaavalta Ootko kattonu Arrowia ja The Flashia?

     
     
  17. #52637
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Arrowia katsoin ekan kauden, mutta sitten into loppui Flash sairaan hyvä
    Punisher ei ole mikään yliluonnollinen tms, mutta hakataan paljon ja äijä meininkiä eli just mun juttu
    Tsekkaa tuittu myös Iron Fist

     
     
  18. #52638
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Arrowia katsoin ekan kauden, mutta sitten into loppui Flash sairaan hyvä
    Punisher ei ole mikään yliluonnollinen tms, mutta hakataan paljon ja äijä meininkiä eli just mun juttu
    Tsekkaa tuittu myös Iron Fist
    Mä taisin katsoa Arrowia johonkin neljännelle kaudelle varmaan, mutta sitten se jäi, ei se oikein sytyttäny pidemmän päälle. Flashista tykkään hirveesti.
    Täytyy tsekata!

     
     
  19. #52639
    Punisher on kyl jepa.
    Pitääpi tutustua vielä tähän. Eka jakso näytti hyvältä.


     
     
  20. #52640
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Punisher on kyl jepa.
    Pitääpi tutustua vielä tähän. Eka jakso näytti hyvältä.
    https://www.youtube.com/watch?v=F17IZbaUkrQ
    No nyt

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •