Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52561
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Nyt heität niin sekavaa settiä etten ymmärrä mitä tarkoitat?
    Mää ymmärsin et ajavat vaan traktorilla sen minne sillä pääsee. Rappuset ym. jää hoitamatta, eivätkä edes pidä kusitaukoa
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  2. #52562
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joo oon vähän väsy etten tajuu enää mitään, päivystyksessä näköjään puhelin soi joka yö vähän väliä plus nää työt ja auraukset päälle niin on kuuppa jo vähän sekasin toi on muuten totta ettei taukoja tuu pidettyä, yritetään kyllä.
    En tykkää käsilumitöistä siksi, kun on ranteet paskana, mulla on kyllä rannetuet ja ne auttaa vähän mut säryt on välillä aika kovat.Onneks ens yönä saan apuja lumen luontiin, niin voi itse keskittyä ajamiseen.
    Vittu mikä puhelu tuli juuri
    Pappa soittaa, että sähköinen palohälytin alkoi huutamaan ja se repi sen irti, mutta silti keittiössä piippaa vaikkei ole hälytintä..mä ihmettelin et on outoa.
    Se oli ihan raivona ja käski mun mennä vähä äkkiä tai soittaa palokunta paikalle.
    Ajattelin itekseen, että sillä piippaa päässä..no hetken kuluttua se soittaa ettei tarvii mennäkään, sen astianpesukone piippasi, kun oli täyttänyt koneen liian ahtaaks.
    Olis tehnyt mieli sanoa sille **$#@!!!**

     
     
  3. #52563
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mää ymmärsin et ajavat vaan traktorilla sen minne sillä pääsee. Rappuset ym. jää hoitamatta, eivätkä edes pidä kusitaukoa
    oikein ymmärretty Lisäksi kun taloyhtio on rakennettu "entiselle" suolle, niinkuin naapurit tai koko kaupungin osa niin maa vajoaa talojen ympäriltä huomaa missä putket menee kun maa jää niistä kohdin ylös, lumen aurauksessa (jos siinä on ajettava pihatie) kalusto tökkii aina niihin rappujen virkaa hoitaa monessa rapussa/ovesa (ja taloyhtioon kuuluu kerrostalojen lisäksi rivitaloja) korotettu ralli rapuisa ei kaikissa ole, systeri oli lähtiessään lentää turvalleen kun "askelma" oli korkeampi kuin mihin on totuttu. Maanlaskeumaa paikataan tunkemalla rakennuksen laatan alle soraa joka vuosi, aina se katoaa sinne viimeksi syksyllä kuskasivat lavallisen soraa kottikärryilla terassien alle.

    Syksyllä viimeisen ruohonleikkauksen jälki oli kuin olisi kyntövehkeellä ajanut, mietittiin oliko se ollut humalassa? En ole kuullut mitä huoltoyhtiö oli vastannut kun naapurit oli asiaa tiedustelleet.

     
     
  4. #52564
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Käytiin emännän kanssa ensimmäisellä "oikeella" ampumavuorolla. Yllättävän nopeesti siinä kuteja palaa; suosittelivat ottamaan 75 patia per naama, mutta ne loppu jo puolessa välissä 50min vuoroa. Syykin selvis, kun kävin ostamassa 50 lisää. Kuulemma 5 kutia per kierros on yleinen käytäntö ja me emännän kanssa räimittiin menemään aina se mitä lippaaseen mahtu, eli 10.
    No, 25m .22 pistoolilla sadasta kudista 76 mustalle, vaikka aika kiirettä sai pitää, että pysy muitten tahdissa tuplamäärällä kuteja (ampuminen ei sinänsä ollut ongelma, mutta lippaan panostus ja taulun paikkailu vei meillä paljon enemmän aikaa kuin muilla). Ihan OK omasta mielestä. Seuraavakin vuoro tuli samalla varattua 2 viikon päähän.
    Mukavaa puuhaa.

     
     
  5. #52565
    Näyttäisi foorumi kovasti rauhoittuneen viime näkemältä.

     
     
  6. #52566
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    Näyttäisi foorumi kovasti rauhoittuneen viime näkemältä.
    Niin tuo taitaapi olla... laitetaan porukalla uuteen nousuun tänä vuonna!

     
     
  7. #52567
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lykkyä pyttyyn vaan
    Mä jaksan jauhaa asiaa ja vähän siitä vierestäkin, mutta ei kehtaa tänne huudella itekseen koko ajan.
    Mieli kyllä välillä tekisi

     
     
  8. #52568
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Lykkyä pyttyyn vaan
    Mä jaksan jauhaa asiaa ja vähän siitä vierestäkin, mutta ei kehtaa tänne huudella itekseen koko ajan.
    Mieli kyllä välillä tekisi
    Juu kiitti no, onneks joku jaksaa... mä koitan myös panostaa...

     
     
  9. #52569
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Käytiin emännän kanssa ensimmäisellä "oikeella" ampumavuorolla. Yllättävän nopeesti siinä kuteja palaa; suosittelivat ottamaan 75 patia per naama, mutta ne loppu jo puolessa välissä 50min vuoroa. Syykin selvis, kun kävin ostamassa 50 lisää. Kuulemma 5 kutia per kierros on yleinen käytäntö ja me emännän kanssa räimittiin menemään aina se mitä lippaaseen mahtu, eli 10.
    No, 25m .22 pistoolilla sadasta kudista 76 mustalle, vaikka aika kiirettä sai pitää, että pysy muitten tahdissa tuplamäärällä kuteja (ampuminen ei sinänsä ollut ongelma, mutta lippaan panostus ja taulun paikkailu vei meillä paljon enemmän aikaa kuin muilla). Ihan OK omasta mielestä. Seuraavakin vuoro tuli samalla varattua 2 viikon päähän.
    Mukavaa puuhaa.
    Joo. Viidelle patruunalle tarkkuusammunnassa on aikaa 5 minuuttia. Alussa minäkin räiskin menemään tiuhaan tahtiin kun luulin että määrä korvaa laadun. Nykyään kun käyn radalla ja käytän viiteen laukaukseen aikaa 3-4 minuuttia niin uudet ja hätäiset ampujat tuntuvat käyvän kierroksilla... Että mikä tuolla yhdellä oikein kestää!!! Mutta sitten kun harjoittelen reserviläisten pikapistoolia niin ne ihmettelee että kun ammun 5 laukausta neljässä sekunnissa (6 sekuntia on kilpailussa aikaa taulujen esille tulosta siihen kun ne kääntyy taas piiloon ja tuohon aikaan pitää vielä ehtiä ase nostaa, tähdätä ja ampua kaikki viisi laukausta)

     
     
  10. #52570
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Kerran koitin huvikseni että kuinka kauan kestää nostaa ase ja tähdätä ja ampua 5 laukausta tauluun 25 metristä. Kuvasin videolle. 1,74 sekuntia näytti. Mustaan ei tosiaankaan kaikki osuneet sentään

     
     
  11. #52571
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Joo. Viidelle patruunalle tarkkuusammunnassa on aikaa 5 minuuttia. Alussa minäkin räiskin menemään tiuhaan tahtiin kun luulin että määrä korvaa laadun. Nykyään kun käyn radalla ja käytän viiteen laukaukseen aikaa 3-4 minuuttia niin uudet ja hätäiset ampujat tuntuvat käyvän kierroksilla... Että mikä tuolla yhdellä oikein kestää!!! Mutta sitten kun harjoittelen reserviläisten pikapistoolia niin ne ihmettelee että kun ammun 5 laukausta neljässä sekunnissa (6 sekuntia on kilpailussa aikaa taulujen esille tulosta siihen kun ne kääntyy taas piiloon ja tuohon aikaan pitää vielä ehtiä ase nostaa, tähdätä ja ampua kaikki viisi laukausta)
    Ei tossa kyllä viittäkään minuttia ollut aikaa yhteen kierrokseen (lippaan lataus, ammunta ja tauluilla käynti+paikkaus), kun 50 min. vuorolla taidettiin käydä 14 rundia. Eniten jäin jälkeen taulun paikkaamisessa, ampuessa en ollut edes hitaimmasta päästä ja lipastuskin meni ongelmitta muiden mukana, mutta jostain syystä 5 reikää on nopeempi paikata, kuin 10.
    No, tietääpä ens kerralla paremmin.

     
     
  12. #52572
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Hohhoijakkaa! Viimeinen ilta päivystystä ja huomenna saa lähteä jo 12.00 mahtavaa Kävin jo keikallakin, saa nähdä tuleeko lähtöjä vielä tänään?
    Hyvin on viikko mennyt, ei tää ole ollut niin kamalaa kuin luulin.Itseasiassa tykkäsin!
    Eilen väsytti helvetisti, mutta hyvät unet auttoi.Löysin laatikosta alkon lahjakortin olin unohtanut sen jo..pakko vissiin hakea skumppaa.Huomenna uimaan ja saunomaan, sitten joku hyvä kauhuleffa ja skumppaa illalla aahh!!

     
     
  13. #52573
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Iltaa! Huomenna ajaan JEEEE jos vaan flunssa sallii, pitää ajaa nössövauhtia ettei hengästy, eikä siellä kyllä luntakaan liikaa oo että senkin puolesta pitää ottaa vähän rauhallisemmin...

    Edit. Niin siis kelkalla ajaan, kun kirjoitti vaan ajaan niin ne jotka ei mun harrastuksesta tiiä voi vähän ihmetellä että mielenkiintoiset ajotavat kun ajaa autolla niin hurjasti että hengästyy ja mitä enemmän lunta niin sitä lujempaa kaahataan

     
     
  14. #52574
    Ei sitä voi tietää vallaton vapaa poikamies,että kuinka paljon jää paitsi vapauksista kun tapaa sen oikean.

    Jätän nyt tämäm ajatelman tähän pohdittavaksi.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  15. #52575
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ota nyt tuittu rauhallisesti mä otan kanssa ja meen nyt nukkumaan, likkakaveri soitti kauheessa kännissä ja 1,5 tuntia meni puhelimessa

     
     
  16. #52576
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ota nyt tuittu rauhallisesti mä otan kanssa ja meen nyt nukkumaan, likkakaveri soitti kauheessa kännissä ja 1,5 tuntia meni puhelimessa
    Mä luulin, et olet sammunut siitä skumpasta
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #52577
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ota nyt tuittu rauhallisesti mä otan kanssa ja meen nyt nukkumaan, likkakaveri soitti kauheessa kännissä ja 1,5 tuntia meni puhelimessa
    Ainahan mä Kai muistit skumpan juoda?

     
     
  18. #52578
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No en ostanut, kun en jaksanut.Tänään käyn hakemassa, illalla tulee x-men telkusta niin sen kanssa täydellinen setti
    Olin valvotusta viikosta tosi väsy eilen ja nukuin päiksyt plus piiitkät yöunet.Nyt on taas virtaa likkakaveri oli kuulemma löytänyt mulle miehen sanoin ei!
    Ihmisten on hirveen vaikea ymmärtää jos haluaa olla sinkku ja sit ne säälii.
    Mulla on tarpeeksi tekemistä ton angstin teinin kanssa, en kaipaa elämääni yhtään lisää draamaa

     
     
  19. #52579
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No en ostanut, kun en jaksanut.Tänään käyn hakemassa, illalla tulee x-men telkusta niin sen kanssa täydellinen setti
    Olin valvotusta viikosta tosi väsy eilen ja nukuin päiksyt plus piiitkät yöunet.Nyt on taas virtaa likkakaveri oli kuulemma löytänyt mulle miehen sanoin ei!
    Ihmisten on hirveen vaikea ymmärtää jos haluaa olla sinkku ja sit ne säälii.
    Mulla on tarpeeksi tekemistä ton angstin teinin kanssa, en kaipaa elämääni yhtään lisää draamaa
    Tuli katottua nuo alkupään X-Menit joskus kesällä. Tuoreempia on tullut käytyä leffassa katsomassa, ja Deadpoolit onkin mun suosikkielokuvat X-Meneistä . Ja sit nää uudemmat Batmanit, niistä kans tykkään vaikka meno onkin aika synkkä. Pörri on mut opettanut tykkäämään supersankarileffoista Mutta paras on Wonder Woman Aquaman pitäisi katsoa koska siinä on Jason Momoa, koska se oli niiiiiiiiiiiin makee Game of Thronesissa Khal Drogo <3
    Ja voi apua, en tajuu miten jotkut ei vaan tajuu että sinkkunakin voi olla onnellinen, aika monessa tapauksessa jopa onnellisempi kuin paskassa tai kulahtaneessa parisuhteessa

     
     
  20. #52580
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Tuli katottua nuo alkupään X-Menit joskus kesällä. Tuoreempia on tullut käytyä leffassa katsomassa, ja Deadpoolit onkin mun suosikkielokuvat X-Meneistä . Ja sit nää uudemmat Batmanit, niistä kans tykkään vaikka meno onkin aika synkkä. Pörri on mut opettanut tykkäämään supersankarileffoista Mutta paras on Wonder Woman Aquaman pitäisi katsoa koska siinä on Jason Momoa, koska se oli niiiiiiiiiiiin makee Game of Thronesissa Khal Drogo <3
    Ja voi apua, en tajuu miten jotkut ei vaan tajuu että sinkkunakin voi olla onnellinen, aika monessa tapauksessa jopa onnellisempi kuin paskassa tai kulahtaneessa parisuhteessa
    Mä olen ollut supersankari fani ihan pienestä pitäen löysin ihanan x- men tapetinkin ja aion ostaa jossain vaiheessa.Siitä saa hienon tehosteseinän Löytyi nämä lahjakortilla tänään, yksi on kylmässä nam
    Käyn suihkussa ja enää reilu tunti leffaan niin voi nautiskella.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •