Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52541
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Ootsä ihan tosissas

     
     
  2. #52542
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ootsä ihan tosissas
    Jos tää oli mulle niin on! Oulussa saa tänään luvalla ampua raketteja ja kyllähän nuo kuuluu ampuvan joka puolella

     
     
  3. #52543
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Kun tekee 3-4 työpäivää viikkoon, pysyy tunnit kohdillaan. Eilinen oli kyl melko tappopäivä pitkästä aikaa; 16,5 tuntia ja 650km. Ei tarvinnu kyl montaa olutta kuluttaa illalla, yhden tölkin sain melkein kokonaan juotua ennen kuin sammuin sohvalle
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  4. #52544
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Jos tää oli mulle niin on! Oulussa saa tänään luvalla ampua raketteja ja kyllähän nuo kuuluu ampuvan joka puolella
    Ei hemmetti! Puskaradiot on ihan parhaita nillitys paikkoja

     
     
  5. #52545
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 06.05.19 kello 08:31.

     
     
  6. #52546
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Tuoplatunnit normaaliin nähden rupee vähän syömään ihmistä kun 85dB meteli kaiken aikaa, kumpaakin hiaa vedetään kaiken aikaa että 'miten teen tän'. 16-39 asiaa jotka piti hoitaa eilen niskassa joka hetki...

    Onneksi se on menneisyyttä.
    Joo tottahan se on tein ajoittain paljonkin 60 tuntisia viikkoja.Kaksoset kävivät yksityistunneilla soittamassa ja bänditreeneissä.Voin sanoa, että kannatti ja on kantanut hedelmää.Musiikki on hieno harrastus ja elämä ilman sitä olisi aika tyhjää.Ihanaa kuunnella, kun pojat soittaa ja laulaa

     
     
  7. #52547
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 06.05.19 kello 08:31.

     
     
  8. #52548
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Homma joka on mukavaa, jossa voi tehdä 1 asian kerrallaan, no problem. Ja saa hyvät tienestit, niin mikäs siinä.

    Homma joka on pelkkää yhtäjatkoista hektistä kriisiä samoilla tunneilla, väärässä olevan asiakkaan takapuolta nuoltava, ja ylipäätään 90 prosenttia ongelmista ei kuulu meille, on kuolema.

    Joskus mietin että miten voin olla elossa tänään. Ei oo nupin verisuonissa sitä heikkoa kohtaa. Ainoa selitys.
    No voi hitto joo no tässä työssä saa paskaa niskaansa myöskin aina silloin tällöin, kun asukasta harmittaa joku asia.Tykkäävät saada oksentaa sen sitten meidän päälle, ei niistä pidä välittää.On se kiire meilläkin joskus, sitten on vain priorisoitava hommat tärkeysjärjestykseen.
    Sitten tekee minkä ehtii...

     
     
  9. #52549
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Homma, joka tehdään yhdessä paikassa perseellään istumalla, voiko olla helpompaa.. vaikka tekisikin ylitöitä.
    Homma, jossa et ikinä tiedä mihin ja minne ja mihin kellonaikaan kutsu käy, on toista luokkaa stressaavuudeltaan.
    Tehnyt molempia, hyvät ja huonot puolensa kummassakin.

     
     
  10. #52550
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Joo mä en varmaan saa nukuttua, kun odotan koko ajan milloin puhelin soi, siihen kuulemma tottuu hope so!
    Se on kyllä hiton stressaavaa, kun töissäkin on kiire ja puhelin soi koko ajan tyyliin..lattiakaivosta tulvii paskaa, mene avaa ovi sille ja sille, asunnon ovi ei mene lukkoon ja samalla joltain menee sähköt näitä päiviä on välillä tiuhaan, mutta pitää olla rauhallinen vaikka joskus tulee sekoiltua mutten jaksa enää niin ressata kuin alkuaikoina.
    Ja kyllähän se niin on, että jokaisessa työssä on hyvät ja huonot puolet..jaaha nyt tuli häly puhelimeen menoveden poikkeama, jaksaisko mennä kuittaa oumannia

     
     
  11. #52551
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hienoo kun tekee vuoden aikana sattuneista syistä aina sen 3-4 viikkoo ylitöitä niin voi nauttia sitten ylimääräsistä lomista. Ikinä en oo ylitöitä ottanu rahana koska raha ei korvaa vapaata koskaan.
    Kohta kotasaunaan ja paljuun
    Hyvää loppiaista towerit
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  12. #52552
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    57
    Mä tein aikanaan toiminimellä asennushommia ympäri suomen. Aamukolmelta pitkä ja raskas Hesan asennushomma päätökseen ja aamukymmeNEKSI seuraavaan paikkaan reilun 400km päähän. Sit kun hommaa ei ollut tasaisesti niin sai taloudenkin sekaisin oman pään ohella. Ei ollut mitään älyä noihin aikoihin mut jotain piti keksiä kun ei vaan muka voinut jäädä kotiin makaamaan. Mut kyllä siitä jotain sai, kokemusta ja jotain cv:hen.
    No nyt olen tehnyt osittaisella hoitovapaalla hommia jo about kuus vuotta, puolisko saa mahdollisuuden tehdä uraansa ja mä kerkeen myöhemminkin +arkihommien järjestymisen takiahan tää on. Prioriteetit vähän paremmin kunnossa.
    Jaksuja.

     
     
  13. #52553
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Viikonloppu meni hyvin, oli hiljaista ja päivystänkin nyt perjantaihin saakka, päivystäjä saa lähteä perjantaina 12.00 himaan

     
     
  14. #52554
    Nuorimmainen lähti tänään inttiin, se on taas torpassa yksi tyhjä huone enemmän...
    "Not a bad life really"

     
     
  15. #52555
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Nuorimmainen lähti tänään inttiin, se on taas torpassa yksi tyhjä huone enemmän...
    Oi mä niin tiedän, kaksoset muutti vuosi sitten pois kotoa ja on kyllä vieläkin kova ikävä välillä, mutta onneksi asuvat lähellä on varmaan outoa sitten kun nuorinkin lähtee ja on ihan yksin
    Onneks mulla on kisset

     
     
  16. #52556
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Nuorimmainen lähti tänään inttiin, se on taas torpassa yksi tyhjä huone enemmän...
    Sama, paitsi esikoinen.
    Viimeksi muokannut M.Kane; 08.01.19 kello 13:26.

     
     
  17. #52557
    Onneksi on tullut se ilmastonmuutos, niin ei tarvitse enää tehdä Suomessa lumitöitä...
    Wanhasta muistista kuitenkin kolan kanssa heiluin, ihanaiset 1,5 tuntia hyötyliikuntaa suojalumen kanssa.
    "Not a bad life really"

     
     
  18. #52558
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kerronko monta tuntia mä tein lumitöitä ei vaan, se on mun työtä.Auraaminen on ihan mahtavaa, mutta käsilumitöistä en tykkää.Mulla on 14 kiinteistöä aurattavana ja rappuset ym.pitää käsin tehdä.. on tosi raskasta.Noh, hetkeksi nukkumaan, 02.00 pitää olla taas töissä.

     
     
  19. #52559
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Auraaminen on ihan mahtavaa, mutta käsilumitöistä en tykkää.Mulla on 14 kiinteistöä aurattavana ja rappuset ym.pitää käsin tehdä.. on tosi raskasta..
    Pitääkö? Täytyy varmaan informoida isännöitsijää ja/tai huoltomiestä että niin pitäisi tehdä ... :O nyt mennään sinne minne traktorilla vai mill' ne ajelee ja muualle ei mennä, hyvä etteivät kuse sieltä istualtaan... tai mistä sen tietää ?

     
     
  20. #52560
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Pitääkö? Täytyy varmaan informoida isännöitsijää ja/tai huoltomiestä että niin pitäisi tehdä ... :O nyt mennään sinne minne traktorilla vai mill' ne ajelee ja muualle ei mennä, hyvä etteivät kuse sieltä istualtaan... tai mistä sen tietää ?
    Nyt heität niin sekavaa settiä etten ymmärrä mitä tarkoitat?

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •