Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52521
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tapoinko mä tän langan?? Yli 2vrk edellisestä viestistä
    Tulipa tästä mieleen, että mitähän tasamaalle kuuluu...

     
     
  2. #52522
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tapoinko mä tän langan?? Yli 2vrk edellisestä viestistä
    Jotenkin on veto poissa, nyt ei jaksa
    Kohta nukkumaan...

     
     
  3. #52523
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Tapoinko mä tän langan?? Yli 2vrk edellisestä viestistä
    Uuden vuoden ähky porukoilla...?
    Täällä taas vaihteeksi työmaalla, ja pikkulenssu edelleen päällä.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #52524
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No niin, nyt vähän jännittää aloitan päivystyksen helmikuun lopussa ja tänään harjottelen, kun pomo tuo klo. 14 avaimet ym..ainoa oikeastaan mikä kuumottaa on tuo valvominen, että miten jaksaa.Meilläkin 200 kiinteistöä niin saa varmaan juosta yöllä avaamassa ovia ym.kivaa
    Eiköhän se hyvin mee ja hyvät rahat tulee jos ei muuta

     
     
  5. #52525
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No niin, nyt vähän jännittää aloitan päivystyksen helmikuun lopussa ja tänään harjottelen, kun pomo tuo klo. 14 avaimet ym..ainoa oikeastaan mikä kuumottaa on tuo valvominen, että miten jaksaa.Meilläkin 200 kiinteistöä niin saa varmaan juosta yöllä avaamassa ovia ym.kivaa
    Eiköhän se hyvin mee ja hyvät rahat tulee jos ei muuta
    Miks tarvii valvoa? Eiks riitä että herää puhelimen soittoon?
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  6. #52526
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Miks tarvii valvoa? Eiks riitä että herää puhelimen soittoon?
    No siis joo, mutta mehän lähdetään paikan päälle esim jos lämmönjakohuoneessa menee moottoriventtiili rikki tms..siellä voi mennä 3 tuntiakin ja sitten joku soittaa oven avausta, niitä tulee usein lauantaisin pitkin yötä ja just kun pääset kotiin niin taas pitää lähteä että hyvällä tuurilla et saa nukkua ollenkaan.

     
     
  7. #52527
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No siis joo, mutta mehän lähdetään paikan päälle esim jos lämmönjakohuoneessa menee moottoriventtiili rikki tms..siellä voi mennä 3 tuntiakin ja sitten joku soittaa oven avausta, niitä tulee usein lauantaisin pitkin yötä ja just kun pääset kotiin niin taas pitää lähteä että hyvällä tuurilla et saa nukkua ollenkaan.
    Mut ilman laiterikkoja tms ja ilman oven aukaisuja toihan meinaa vaan normi viikonloppua kotona tavoitettavissa mistä maksetaan. Mikäs sen mukavempaa kuin saada rahaa kotona mitään tekemättä
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  8. #52528
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Mut ilman laiterikkoja tms ja ilman oven aukaisuja toihan meinaa vaan normi viikonloppua kotona tavoitettavissa mistä maksetaan. Mikäs sen mukavempaa kuin saada rahaa kotona mitään tekemättä
    No toki jos on hiljaista niin jees

     
     
  9. #52529
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No toki jos on hiljaista niin jees
    Joulun ajan olin päivystystäjänä. Voi elämä että riitti keikkaa Yhden yön siitä viikosta sai nukkua kokonaan, muina öinä juostiin ympäri pk-seutua enempi ja vähempi.

     
     
  10. #52530
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Mut ilman laiterikkoja tms ja ilman oven aukaisuja toihan meinaa vaan normi viikonloppua kotona tavoitettavissa mistä maksetaan. Mikäs sen mukavempaa kuin saada rahaa kotona mitään tekemättä
    Nämä "korvaukset" päivystyksestä/varallaolosta ovat vain aika pieniä.

     
     
  11. #52531
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja M.Kane Näytä viesti
    Nämä "korvaukset" päivystyksestä/varallaolosta ovat vain aika pieniä.
    Totta! Keikoista se raha tulee.

     
     
  12. #52532
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No niin, nyt vähän jännittää aloitan päivystyksen helmikuun lopussa ja tänään harjottelen, kun pomo tuo klo. 14 avaimet ym..ainoa oikeastaan mikä kuumottaa on tuo valvominen, että miten jaksaa.Meilläkin 200 kiinteistöä niin saa varmaan juosta yöllä avaamassa ovia ym.kivaa
    Eiköhän se hyvin mee ja hyvät rahat tulee jos ei muuta
    Hyvin kaikki menee. Mä pelkäsin aikoinaan aika tavalla kun olin Turun skanssin kauppakeskuksessa yksin kiinteistönhoitajana kun kokenut kollega oli lomilla. Mutta hyvin se meni. Mulla ei edes ole kiinteistönhoitajan koulutusta mutta ehdin olla Skanssissa töissä melkein vuoden verran ennenkuin jouduin yksin jäämään kollegan kesäloman ajaksi. Onneksi ei tullut palohälytystä... Huh!

     
     
  13. #52533
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Just tulin pyörimästä keikoilta, 3 tuntia meni..oli hauska tapaus.Nainen soitti, että patteri vuotaa olkkarissa, no huomasin veden valuvan patteriputkia pitkin yläkerrasta.Eikun tarkistamaan ja yläk.rouvan koira olikin pissinyt patterin luo.Se siitä vuodosta oli myös ovenavauksia ym keikkaa ja hyvin meni.

     
     
  14. #52534
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 09:50.

     
     
  15. #52535
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    No joo se on vaan pakko kärsiä.Mulla on nyt kova säästäminen ja pitää muutama tuhat euronen saada tilille, että haaveet toteutuu

     
     
  16. #52536
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Unenlahjat sitä luokkaa että jos klo 3 aamulla puhelin soi kesken syvimmän unen.......
    Tuohan on hyvin liki normaalia aamuherätystä, aika useasti arkiaamuna herätys 3.15. Ammatinvalintakysymys joku vois sanoa. Mitä siitäkin tulis jos kaikki tekis kahdeksasta neljään

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    No joo se on vaan pakko kärsiä.Mulla on nyt kova säästäminen ja pitää muutama tuhat euronen saada tilille, että haaveet toteutuu
    Hieno, että jollain on haaveita/ tavoitteita. Motivoi kivasti ahkeroimaan
    Avaa nyt vähän? Reissua? Autoo? Uutta kämppää?
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  17. #52537
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Tuohan on hyvin liki normaalia aamuherätystä, aika useasti arkiaamuna herätys 3.15. Ammatinvalintakysymys joku vois sanoa. Mitä siitäkin tulis jos kaikki tekis kahdeksasta neljään



    Hieno, että jollain on haaveita/ tavoitteita. Motivoi kivasti ahkeroimaan
    Avaa nyt vähän? Reissua? Autoo? Uutta kämppää?
    Noh on muhinut jo pitkään ajatus hämeenlinnaan muutosta, mutta vasta sitten kun nuorimmainen muuttaa pois.Siellä on halpoja mummonmökkejä ja saan kyllä pienen lainan kunhan on vähän säästöjä.
    Haaveena on sellainen pintaremonttia kaipaava, ne hommat kun osaan ja vähän pihaa.Aattelin 3-4 vuotta säästää niin sitten on hyvä summa koossa ja poikakin jo omillaan

     
     
  18. #52538
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 06.05.19 kello 08:38.

     
     
  19. #52539
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mä rakastin mun entistä työtä niin paljon, että melkein asuin siellä.Ylitöitä sai tehdä niin paljon kuin halusi ja mähän tein, koska raha.En mä väsynyt siitä tms..olin toki nuorempi.Päivystys kestää viikon kerrallaan ja on 7-8 viikon välein joten ei edes paha.Toki on liputukset mikä on helppo tapa tienata rahaa.Nytkin juoksee vielä varallaolo lumipäivystyksestä koko ajan mikä kestää 5kk plus yölliset hiekotukset ja auraukset päälle.
    Joo välillä vähän väsyttää

     
     
  20. #52540
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Oulusa käynnisä uusi vuosi vol 2 kun maanantaina oli niin paska keli, niin tänä iltana saa ampua raketteja kans Joillain hyvät jemmat kun kyllä maanantainakin oli hirvee pauke mut niin on nyttenki hirvee sota käynnissä Täytyy mennä naatiskeleen ihmisten porusta puskaradioon, voisko paremmin olla että kun nyt ulistu enemmän kun koskaan että ei saa ampua niin sitten pidetään kaks raketti-iltaa

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •