Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52461
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    HBO:n sarjat on semmoisia että ne sopii sarjamaratooneihin, Netflixissä sitten on paljon semmosia sarjoja joita on ihan kiva katsoa vaikka tyyliin jakso silloin tällöin mutta ei ole pakko kattoo viittä tuntia putkeen No okei, on Netflixissäkin sellaisia kuten esim Breaking Bad <3 Ja koska siellä on leffojakin niin onhan se ihan monipuolinen. Vituttaa vaan usein kun siellä on sit jonkun leffan kakkososa muttei ykköstä.

    Mä en tiiä itse asiassa mitä kautta Viaplay toimii kun olkkarissa kankaalta sitä vaan tulee katottua, se on joko Wii U(käsittääkseni?) tai pleikkari 4 tai sitten dnan boksi (en tajuu noista muutaku että haluisin polttaa niiden sähköjohdot roviolla!!), varmaan tuo jälkimmäinen kun se vittuilee muutenkin. HBO:ta tullut katsottua lähinnä smart tv:stä (Samsung joten siinä oletuksena HBO, muihin merkkeihinhän sitä ei sovelluksena saakkaan ilman chromecastia) ja toimii ihan jees, useimmiten mutta yllättävää kyllä vielä paremmin se toimii meidän LG:ssä jossa on chromecast. Tai ei vaan paremmin vaan täysin moitteettomasti

     
     
  2. #52462
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Nyt vasta paukkuu ekat raketit täällä päin, outoa
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  3. #52463
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Minä täällä juon tinaa ja valan samppanjaa kuten kunnon vappuun kuuluu. Olen ampunut paljon selvin päin ja aion olla raketti

    Hyvää Uutta Vuotta kaikille !
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  4. #52464
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Mua väsyttää, en nyt niin kipee enää oo mut vähän verotti heti töissä olo ja se et nukuin 3 tuntia viime yönä.
    Saattaa olla et kohta nukkuu jos yöllä lähetään auraa lunta tai loskaa, töihin kutsu voipi tulla.

     
     
  5. #52465
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Aamukahvia tässä hörpin ja kohta lähen töihin. Vois ehkä pitää tossa tammikuun alussa viikon-kaks lomaa..

     
     
  6. #52466
    Alkaa ilmeisesti perinteet muuttumaan. Kaupassa oli hyllyt pullollaan nakkeja ja perunasalaattia. Tortilla-ainekset oli loppu. Rakettikauppiailla oli kaikkea jäljellä ja paljon....

     
     
  7. #52467
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vinokone Näytä viesti
    Tortilla-ainekset oli loppu.
    Hep.
    Täällä äsken syöty. Kuka nyt nakkeja popsii enään.


     
     
  8. #52468
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Pitäis alkaa vääntään perunasalaattia ku jaksais. Ja uudenvuoden nakit keitetään Kaupan perunasalaatit on aika pahoja.

    Sitkeesti ne koittaa raketteja jotkut paukutella vaikka hirvee lumimyrsky alkamassa. Ei kyl haittaa myräkkä jos tulis kelkkakelit vihdoin Ouluunkin. Ei oo päässy ajaan kun vähän vaan Sallassa kun käytiin siellä mökkeileen joulukuun alussa. Sielläkin oli niin vähän lunta että siellä pääsi ajaan vaan sellasta turistisafarivauhtia (tai no vähän kovempaa mut hiljaa silti) mikä oli tosi turhauttavaa En malta että pääsee kokeileen miltä tuntuu ajaa kun mun kelkasta otettiin tälle kaudelle rajotinremmi auki

     
     
  9. #52469
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Hep.
    Täällä äsken syöty. Kuka nyt nakkeja popsii enään.
    Minä ajattelin muutaman nakin maistella, ei ole mikään perinne
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #52470
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Pitäis alkaa vääntään perunasalaattia ku jaksais. Ja uudenvuoden nakit keitetään
    Just tänään luin et nakkeja ei keitetä, vaan keitetään vesi, kattila pois hellalta ja nakit heitetään siihen kuumaan veteen joksikin aikaa. Kuumenee sit minkä kuumenee
    Kukin saa tehdä miten tykkää, mä lämmitän mikrossa eka poksaus kun kuuluu niin sit on hyvä

    Oikeaoppisesti nakkien kuumennus hoituu varsin yksinkertaisesti:
    Kiehauta reilusti vettä kattilassa. Kun vesi kiehuu, katkaise virta ja siirrä kattila liedeltä. Laita nakit kattilaan viideksi minuutiksi.
    Parhaan lopputuloksen saat, kun kaadat kattilasta lopuksi veden pois ja annat nakkien olla kattilassa vielä hetken, jolloin niiden pinta kuivuu. Lopputulos on täydellinen, kun nakki napsahtaa.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #52471
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    pewpew! eka setti vedetty, 40kg pyromassaa jäljellä. menestystä loorumilaisille uuteen vuoteen

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #52472
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Hep.
    Täällä äsken syöty. Kuka nyt nakkeja popsii enään.
    Minä ainakin meinasin nakkeja popsia, ja kaliaa kitata. Uuden vuoden perinteitä molemmat.

    Höyryisää uutta vuotta kaikille.
    "Not a bad life really"

     
     
  13. #52473
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Keitin itelleni 5 nakkia, 4 söin ja punajuurisalaattia.Ulkona paukkuu ja mä juon Mountain Dewiä

     
     
  14. #52474
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Koko vyö yhteen mennoon, siellä jo miestä kylmennee
    .....tai sitten ei.®

     
     
  15. #52475
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Pitäis alkaa vääntään perunasalaattia ku jaksais. Ja uudenvuoden nakit keitetään Kaupan perunasalaatit on aika pahoja.
    Höyrytetään!
    Kyllä forssan perunisalaatti on ihan hyvää
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  16. #52476
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Hep.
    Täällä äsken syöty. Kuka nyt nakkeja popsii enään.
    Tortillat on pahoja koska niiden mausteseokset on pahoja, ainakin ne jauhelihalle tarkoitetut, kun niissä on juustokuminaa mikä haisee ihan putkimiehen pershielle

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ahteri Näytä viesti
    Höyrytetään!
    Kyllä forssan perunisalaatti on ihan hyvää
    Ikinä en oo höyryttämistä kokeillu nakkeihin, mutta oon kyllä kuullu höyrymakkarasta joskus On ne kaupan perunasalaatit nyt ihan syötäviä mut toki parasta on jos jaksaa tehä ite

     
     
  17. #52477
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    BAILEYS AUKI

     
     
  18. #52478
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    BAILEYS AUKI
    NO NII!

     
     
  19. #52479
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Hep.
    Täällä äsken syöty. Kuka nyt nakkeja popsii enään.
    Ne ketkä ei käytä sanaa ENÄÄN.

     
     
  20. #52480
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Tortillat on pahoja koska niiden mausteseokset on pahoja, ainakin ne jauhelihalle tarkoitetut, kun niissä on juustokuminaa mikä haisee ihan putkimiehen pershielle

    Mitä sinä höpise?
    Vaikee on kyl sanoo et maistuuko sille.
    Ei oo skeidaa tullut ikinä vaikka en ole mikään Michlin kokki.
    Ja loppusilauksena kosteita paukkuja.
    Avot, skål.


     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •