Aihe: Höyry-Off-topic 2: Electric Boogaloo

  1. #52421
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Kiinalaisia, isoja ja pieniä ainakin paukuteltiin pitkin vuotta
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  2. #52422
    Ennen wanhaan oli paukutkin aika jytkyjä, tai sitten vaan aika kullittaa muistot...
    "Not a bad life really"

     
     
  3. #52423
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Uuden vuoden paukuttelu kuuluu jo alkaneen, ei jannut malta odottaa aattoiltaan asti.
    Muuten niin väliä, mutta koirat taas stressaa monta päivää.
    Tämä nyt ei oo varsinaisesti sulle suunnattu, mutta tuli vaan tällainen mun mielestä hyvä kirjoitus mieleen minkä joku oli tehnyt naamakirjaan:

    "Mikä sinua ärsytti tänään?
    Mikä helvetti ihmisiä vaivaa? Eikö modernilla ihmisellä ole minkäänlaista sietokykyä jollekin, mikä harmittaa vähänkin? Naapuri grillaa, tupakoi, ajaa hienommalla autolla, saa seksiä. Kielletään se, koska se ärsyttää minua.
    Nyt ollaan peitset tanassa kieltämässä ilotulitteita kuluttajilta, koska muutama idiootti ei osaa käyttäytyä, koirat pelkää ja yöunet menee. "Kukaan ei tarvitse ilotulitteita, ne ovat terveydelle vaarallisia"
    Onko nillittäjillä ikinä juolahtanut mieleen, että se saattaa olla jollekin toiselle vuoden paras päivä? Ihmiset nauttivat ruudinkärystä, ihan aikuisetkin, lapsen riemulla. Kerran vuodessa. Mutta otetaan sekin pois, koska se ärsyttää.
    Työkoiria lukuunottamatta kukaan ei tarvitse koiraakaan. Ne kusevat ja paskovat joka paikkaan, suurin osa ei poimi koiran jätöksiä, haukkuvat, pelottavat lapsia ja ovat terveydelle vaarallisia. Jotakuta saattaa ärsyttää se otus vähintään yhtä paljon, vieläpä ympäri vuoden, se pitänee siis kieltää.
    Kukaan ei myöskään tarvitse alkoholia, tupakkaa, karamellejä, suklaata, kahvia, moottoripyörää, tai moottorikelkkaa. Nekin saattavat ärsyttää, olla kovaäänisiä ja olla terveydelle vaarallisia, kielletään nekin.
    Onko se todellakin liikaa ihmiselle, että opettelisi sietämään jotain? Antaisi muiden ihmisten nauttia rakkaista vapaa-ajanviettotavoistaan, aivan kuten sinäkin nautit omistasi? Opetella hieman elämään sellaistrn asioiden kanssa, mitkä ovat vähän ärsyttäviä? Tultais niin kuin... sovussa toimeen? Ammutaan raketteja siivosti, pidetään eläimistä huolta. Suomalaistahan tunnetusti eniten vituttaa kaikki, mutta koetettaisko olla aikuiset ihmiset holhoamatta toisiamme?"

     
     
  4. #52424
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Mukulana oli herkemmät korvat

    Jonkun desibelirajan vois kyl noihin paukkuihin määrätä. Kivan näköisiä on nekin, mitkä vaan hiukan suhisee tai viheltää
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #52425
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Hyundaihin sai talvipaketin kaupan päälle. Sisältää talvirenkaat ja tavaratilan kaukalomaton. Mikä ihmeen talvivaruste on tavaratilan kaukalomatto??
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  6. #52426
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Tämä nyt ei oo varsinaisesti sulle suunnattu, mutta tuli vaan tällainen mun mielestä hyvä kirjoitus mieleen minkä joku oli tehnyt naamakirjaan:

    "Mikä sinua ärsytti tänään?
    Mikä helvetti ihmisiä vaivaa? Eikö modernilla ihmisellä ole minkäänlaista sietokykyä jollekin, mikä harmittaa vähänkin? Naapuri grillaa, tupakoi, ajaa hienommalla autolla, saa seksiä. Kielletään se, koska se ärsyttää minua.
    Nyt ollaan peitset tanassa kieltämässä ilotulitteita kuluttajilta, koska muutama idiootti ei osaa käyttäytyä, koirat pelkää ja yöunet menee. "Kukaan ei tarvitse ilotulitteita, ne ovat terveydelle vaarallisia"
    Onko nillittäjillä ikinä juolahtanut mieleen, että se saattaa olla jollekin toiselle vuoden paras päivä? Ihmiset nauttivat ruudinkärystä, ihan aikuisetkin, lapsen riemulla. Kerran vuodessa. Mutta otetaan sekin pois, koska se ärsyttää.
    Työkoiria lukuunottamatta kukaan ei tarvitse koiraakaan. Ne kusevat ja paskovat joka paikkaan, suurin osa ei poimi koiran jätöksiä, haukkuvat, pelottavat lapsia ja ovat terveydelle vaarallisia. Jotakuta saattaa ärsyttää se otus vähintään yhtä paljon, vieläpä ympäri vuoden, se pitänee siis kieltää.
    Kukaan ei myöskään tarvitse alkoholia, tupakkaa, karamellejä, suklaata, kahvia, moottoripyörää, tai moottorikelkkaa. Nekin saattavat ärsyttää, olla kovaäänisiä ja olla terveydelle vaarallisia, kielletään nekin.
    Onko se todellakin liikaa ihmiselle, että opettelisi sietämään jotain? Antaisi muiden ihmisten nauttia rakkaista vapaa-ajanviettotavoistaan, aivan kuten sinäkin nautit omistasi? Opetella hieman elämään sellaistrn asioiden kanssa, mitkä ovat vähän ärsyttäviä? Tultais niin kuin... sovussa toimeen? Ammutaan raketteja siivosti, pidetään eläimistä huolta. Suomalaistahan tunnetusti eniten vituttaa kaikki, mutta koetettaisko olla aikuiset ihmiset holhoamatta toisiamme?"
    Hyvä, jos ei ole minulle varsinaisesti suunnattu.
    Ihan asiallinen kirjoitus, ajattelemisen aihetta antaa suuntaan jos toiseenkin.
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #52427
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Hyvä, jos ei ole minulle varsinaisesti suunnattu.
    Ihan asiallinen kirjoitus, ajattelemisen aihetta antaa suuntaan jos toiseenkin.
    Kyllä tuo ainakin itseä laittoi miettimään. Mitä niitä raketteja saa ampua edes vuodessa? 8h? Ei se lopulta oo kovin paljon. Vaikka ei oo tullu raketteja osteltua ihan hetkeen, niin kyllä sen muistaa miten hauskaa niiden ampuminen joskus nuorempana oli. Tullut jo joku vuosi mietittyä että milloin raketeista tuli niin iso ongelma koirille? Itse en ainakaan kymmenen vuotta sitten huomannut että asiasta olisi ollut juttua oikeastaan ollenkaan. Kyllä omakin koira aina pauketta ihmetteli ja huomas että oli välillä pelokkaan oloinen, mutta sellaista se on.

    Mulle on lopulta henkilökohtaisesti aika sama saako raketteja vai ei, mutta noin aatteen tasolla on mun mielestä ajatuksena sama vaikka kerran vuodessa yhtenä päivänä ammuttais ohjuksia taivaalle muutaman tunnin ajan jos se jollekkin tuottaa myös iloa. On tässäkin asiassa tieten myös toinen puoli, mutta jotenkin tuntuis että mitään peruttamatonta vahinkoa tuskin kovin monen koiralle tulee kyseisen ongelman takia. Silmävammoja toki tulee, mutta se nyt johtuu suurimmaksi osaksi varmaan typeryydestä enemmän kuin raketeista suoranaisesti. Jos niiden takia pitää raketit kieltää niin sama varmaan kieltää kaikki kipinöitä aiheuttavat työkalut, hitsauskamppeet, hiekka, kemikaalit ja risut jne...

     
     
  8. #52428
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Ihmisiltä on maalaisjärki kadonnut, muuta ei voi todeta kun on muutamina viime vuosina seurannut tätä kitinää raketeista. Ja siis tämäkään ei ole Pottulalle suunnattu, ymmärrän kyllä senkin että on ärsyttävää jos jotkut paukuttelee lähistöllä hirveesti ennen tai jälkeen sallitun ajan. Mutta kun on nykyään nää rakkihullut joiden harrastuksen ehdoilla muunkin maailman sit pitäis elää Oli meilläkin koira kun olin kersa ja joo se pelkäs raketteja, mut se oli voi voi eikä meillä jätetty raketteja ampumatta, ei varmaan kenenkään luona jätetty. Hevostenkin kanssa diilattiin ulisematta asian kanssa joka tallilla, vaikka ne on 600 kiloisia pakoeläimiä. Ja sit nää kun joku Redin k supermarket yrittää kerätä suosiota jättämällä raketit myymättä koirien takia ja sitä mainostaa facessa, no jos tässä lähellä joku kauppa lähtis tuohon vammasteluun mukaan niin pistäsin sen boikottiin. Vaikken ees ite raketteja ammu Mulla on vaan nollatoleranssi turhalle lässytykselle ja hippeilylle.

     
     
  9. #52429
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Kyllä tuo ainakin itseä laittoi miettimään. Mitä niitä raketteja saa ampua edes vuodessa? 8h? Ei se lopulta oo kovin paljon. Vaikka ei oo tullu raketteja osteltua ihan hetkeen, niin kyllä sen muistaa miten hauskaa niiden ampuminen joskus nuorempana oli. Tullut jo joku vuosi mietittyä että milloin raketeista tuli niin iso ongelma koirille? Itse en ainakaan kymmenen vuotta sitten huomannut että asiasta olisi ollut juttua oikeastaan ollenkaan. Kyllä omakin koira aina pauketta ihmetteli ja huomas että oli välillä pelokkaan oloinen, mutta sellaista se on.

    Mulle on lopulta henkilökohtaisesti aika sama saako raketteja vai ei, mutta noin aatteen tasolla on mun mielestä ajatuksena sama vaikka kerran vuodessa yhtenä päivänä ammuttais ohjuksia taivaalle muutaman tunnin ajan jos se jollekkin tuottaa myös iloa. On tässäkin asiassa tieten myös toinen puoli, mutta jotenkin tuntuis että mitään peruttamatonta vahinkoa tuskin kovin monen koiralle tulee kyseisen ongelman takia. Silmävammoja toki tulee, mutta se nyt johtuu suurimmaksi osaksi varmaan typeryydestä enemmän kuin raketeista suoranaisesti. Jos niiden takia pitää raketit kieltää niin sama varmaan kieltää kaikki kipinöitä aiheuttavat työkalut, hitsauskamppeet, hiekka, kemikaalit ja risut jne...
    Ei minullakaan mitään paukuttelua vastaan ole, enkä meinannut allekirjoittaa "aloitetta kieltää ilotulitteet". Penskana oli tosiaan kiva "pommeja" räjäytellä, ja suotakoon se jatkossakin niille, ketä kiinnostaa.

    Kai koiruudet on noihin reagoinut aikaisemminkin, ei vaan aikanaan ole asiasta liiemmälti kirjoiteltu. Meillä 3 koiraa; yksi ei tunnu olevan moksiskaan paukuista, toinen aina vähän aikaa varpasillaan kunnes normalisoituu, ja kolmas reppana on hermorauniona tuntikausia kun jossain vähänkin pamahtaa.

    8h se taitaa olla sallittu aika paukutella, ymmärrettävästi siihen ei päästä. Ei noille koirille siltikään mitään peruuttamatonta tapahdu, nopeasti tapahtuu paluu arkeen, kun paukuttelu sitten aikanaan loppuu.
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #52430
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Kyssin kirjoitus on hyvä ja yhdyn siihen, että ihmisiä tuntuu kaikki ärsyttävän ja sitten vaaditaan kieltoa.Tässä lähellä joku ampui raketin toissailtana ja kissat innostui, ne juoksi ikkkunalle ja odotti tuleeko lisää.Olin aika yllättynyt ite oon aina vähän pelännyt raketteja enkä tykkää niistä, mutta ei tulis mieleenkään kieltää niitä, edes koirien takia.
    Täällä on nyt keväästä asti ollut ilmiö, että kielletään teinit, etenkin joukoissa kulkevat ja jos mopoilla pörräävät, koska ne on saatanasta! Kaikki teinit on rikollisia!
    Tää homma äityi niin pahaksi, että yks kylähullu uhkaili 9mm polveen tai sumutusta, hän jopa unelmoi hakkaavansa nuoria pesismailalla.Toinen uhkaajista oli nainen ja molemmat poistettu fasen ryhmistä, poliisille tehtiin ilmoitukset.
    Mikä voi ärsyttää niin paljon, että ollaan valmiita uhkaamaan toisen henkeä?
    Kaikissa ryhmissä on pelkkää kitinää ja vinkumista milloin mistäkin, on käyty hurja sota tulppaaneistakin koiran kakat on aina hyvä aihe ja teinit
    Ainoa asia mikä mua yleensä ärsyttää, on muista piittaamattomat autoilijat jotka vaarantavat muiden hengen.

     
     
  11. #52431
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Ainoa asia mikä mua yleensä ärsyttää, on muista piittaamattomat autoilijat jotka vaarantavat muiden hengen.
    Mä lisään tuohon kaksipyöräisillä liikkuvat, jotka yrittää tapattaa itsensä mun auton alle. Saisin varmaan pahat traumat, vaikkei olis mun vika
    Ja yleensäkin nämä, "minä minä minä, eikä kukaan muu" ihmiset...
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  12. #52432
    Höyrykone Petsku89's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    1,034
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Mikä ihmeen talvivaruste on tavaratilan kaukalomatto??
    Jos ne on ajatellu, että voit vaikka jäädyttää sen, ja pitää hokinaitin?

     
     
  13. #52433
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,072
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Petsku89 Näytä viesti
    Jos ne on ajatellu, että voit vaikka jäädyttää sen, ja pitää hokinaitin?
    Aattelin just, et jos pulkkamäkeen menis sen kanssa
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  14. #52434
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kyllähän maailmaan ärsyttäviä asioita mahtuu, kuten vaikka ne koiranpaskat ja mopopojat jos ne kaiket yöt huudattaa mutta semmosta se vaan on, paska ei lopu ikinä kadunvarsilta ja portinpielistä eikä mopopojat lakkaa pärisemästä (vois sitä kuitenkin huonompiakin harrastuksia olla kuin mopoilu) ja raketteja ammutaan, toivottavasti jatkossakin koska vaikka itekkin pelkään sillai raketteja että en uskalla niitä ite ampua vaan tähtisadetikut riittää koska oon varma että ampuisin itteeni silmään Niin niitä on kyllä piristävä katsoa kun joku muu ampuu.

     
     
  15. #52435
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Kyllähän maailmaan ärsyttäviä asioita mahtuu, kuten vaikka ne koiranpaskat ja mopopojat jos ne kaiket yöt huudattaa mutta semmosta se vaan on, paska ei lopu ikinä kadunvarsilta ja portinpielistä eikä mopopojat lakkaa pärisemästä (vois sitä kuitenkin huonompiakin harrastuksia olla kuin mopoilu) ja raketteja ammutaan, toivottavasti jatkossakin koska vaikka itekkin pelkään sillai raketteja että en uskalla niitä ite ampua vaan tähtisadetikut riittää koska oon varma että ampuisin itteeni silmään Niin niitä on kyllä piristävä katsoa kun joku muu ampuu.
    Mä kans en oo ikinä ampunut raketteja enkä mitään muutakaan, sädetikkua voin pidellä ja sekin tarpeeksi etäällä kiitos joo, tosiasia on ettei ärsytyksen aiheet tule maailmassa ikinä loppumaan joten pitäisi pyrkiä elämään jotenkin niiden kanssa.

     
     
  16. #52436
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Kyllä on helpompaa pakata kamat ja muuttaa syrjempään, jos ja kun muut ihmiset alkaa vituttamaan, niin minäkin tein.

     
     
  17. #52437
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puffer Näytä viesti
    Kyllä on helpompaa pakata kamat ja muuttaa syrjempään, jos ja kun muut ihmiset alkaa vituttamaan, niin minäkin tein.
    Kaiken maailman toisin ajattelijoita tänne mahtuu. Huomattavasti suositumpaa on nykyään muuttaa kaupunkiin junaradan varteen missä ammutaan raketteja. Siinä se elämä sitten kuluu kivasti kun valittaa junista ja raketeista.

     
     
  18. #52438
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    ^ Juuri näin

    En tiiä olisko pitäny itkeä vai nauraa, kun tässä lähellä on talli joka toiminut siinä jostain vuodesta -70. Vuosikymmeniä myöhemmin ympärille on alkanut nousta taloja, ja niiden talojen asukkaat on valittaneet kun haisee pissa ja kakka ja on kärpäsiä!!! HUAAAAAA

    Oikeesti kuka helvetti ostaa talon tallin vierestä jos vihaa hevosia?!

     
     
  19. #52439
    Tuli maakuntakierros vedettyä tänään.
    Hämeenkoskelt löyty oikein bueno paikka.
    Ei niin paha paikka miltä olin ajatellut.
    _20181229_180406.jpg


     
     
  20. #52440
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hyvää uuden vuoden odottelua porukalle tasapuolisesti.
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •